KABIR KARSAN

ارتفاع مجاز سالن نمایشگاه

ارتفاع مجاز غرفه سازی
25
October
2022
فهرست محتوا
ارتفاع مجاز غرفه سازی
October 25, 2022

ارتفاع مجاز سالن نمایشگاه

یکی از مسائلی که شما باید حتماً از آن آگاه باشید ارتفاع مجاز  سالن ها غرفه سازی نمایشگاه در سالن ها و مراکز برگزاری همایش ها و نمایشگاه های بین المللی باشد که بسیار تاثیرگذار خواهد بود برای آشنایی با ضوابط نمایشگاه مصلی اینجا کلیک کنید در ادامه سبک طراحی غرفه و عملیات ساخت غرفه نمایشگاهی شما و همچنین بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

در کنترل هزینه شما در زمینه قیمت غرفه سازی و دستیابی شما به غرفه سازی ارزان و یا ساخت غرفه نمایشگاهی که باعث می‌شود شما بدانید که چقدر اجازه غرفه سازی دارید و چه قدر می توانید هزینه غرفه سازی خود را کنترل کنید چرا که هرچقدر سازه دارای ارتفاع بالاتری باشد قطعاً قیمت غرفه سازی شما بالاتر خواهد رفت و هزینه های شما بالاتر خواهد رفت.

در خیلی از موارد هم بود دیده شده که به دلیل عدم آگاهی تیم طراحی غرفه نمایشگاهی به ارتفاع مجاز در یک سالن نمایشگاهی در زمان ساخت غرفه نمایشگاهی با مشکل مواجه گردیده و ناچار می شوند هزینه های اضافی را پرداخت نماید به جهت برش سازه غرفه نمایشگاهی در همان مکان نمایشگاه و در نتیجه کاهش دادن ارتفاع سازه نمایشگاهی شما, که خارج از هزینه زمان هم خواهد برد که شاید هزینه به شما ارتباطی نداشته باشد – اما زمان قطعا به ضرر شما تمام خواهد شد .

بنابراین آگاهی از ارتفاع مجاز غرفه سازی نمایشگاه ها یکی از مسائل بسیار مهمی است که شما باید از آن آگاه باشید.

ارتفاع مجاز سالن 6

4.5   متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   4.5 متر میباشد     

ارتفاع مجاز سالن7

   4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   4.5 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن8.9

  4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  4.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن10.11

   4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   4.5 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن12.13

   4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن    4.5 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 14.15

 4.5  متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  4.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن20.21

 4.5  متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  4.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن22

 4.5  متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   4.5 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن27

  4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  4.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن35

   4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  4.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 38

   4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن    4.5 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 38a

 4.5  متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   4.5 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 38b

  4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  3.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 5 ملل

   4.5متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  3 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 40

  4.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  3.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 41

 4.5  متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   3.5 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 44a ,44b خلیج فارس

  3.5 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن    4 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 19

 3  متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  3.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 31a,31b

  3 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   3 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 18

 3  متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   3 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 25

 3  متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن  3.5  متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 26

  3 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن    2.5 متر میباشد 

ارتفاع مجاز سالن 37

  3 متر برای غرفه های میانی و ارتفاع مجاز برای غرفه های کنار سالن   2.5 متر میباشد 

تمامی ارتفاع ها بر اساس ارتفاع دیواره و کف سازی می باشد.

 

قوانین ساخت غرفه در نمایشگاه ها و ارتفاع مجاز سالن نمایشگاه

هر یک از مراکز نمایشگاهی برای خود قوانین دارند و ارتفاع مجاز غرفه سازی خاص خود را دارند که این ارتفاع که در نظر گرفته می‌شود با توجه به امکانات تاسیساتی و سازه ای سالن نمایشگاهی آن‌ها و همچنین ارتفاع سالن نمایشگاهی آنها در نظر گرفته می‌شود و همچنین در سالنهای نمایشگاهی که ارتفاع سالن کلی پایین می باشد.

همیشه حداکثر یک متر فاصله تا سقف در نظر گرفته می شود و حداقل نیم متر فاصله از سقف سالن نمایشگاهی به برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سازه ها و سقف نمایشگاه در نظر گرفته می شود.

محدودیت از ارتفاع سالن تنها به دلیل ساخت غرفه نیست یعنی وقتی که سازه نمایشگاهی تمام شده و نصب شده یک ارتفاع مشخصی در آن در نظر گرفته می‌شود اما مهمتر از آن زمان ساخت غرفه نمایشگاهی و زمانی که تیم نجاری غرفه سازی نمایشگاهی در حال فعالیت می باشند و آنها ناچار خواهند شد تا سازه های مربوط به غرفه را بالا و پایین کرده و آنها را به داخل غرفه هدایت کنند.

در برخی از موارد ناچار خواهند شد تا سازه را کج کنند یا ارتفاع آن را کمی بالاتر ببرند یا پایین‌تر ببرند تمام این مسائل می‌تواند باعث شود اگر شما ارتفاع مجاز غرفه سازی یک سالن را در نظر نگرفته باشید نا خواسته به آن سالن ضرر زیان مالی زده و شاید به ساختمان سقف و دیواره‌های آن سالن یا قسمت‌هایی از آن سال‌نها که پایین تر از بقیه جاها می‌باشد ضربه زده و ناچار بشوید هزینه و ضرر و زیان و خسارت به سالن نمایشگاهی پرداخت نمایید.

برای مشاوره واتساپ اینجا کلیک کنید.

ارتفاع غرفه سازی در اندازه دو طبقه

غرفه سازی ارزان کیرسازان
اگر غرفه سازی شما در دو طبقه انجام می گردد حتماً دقت بفرمایید که ارتفاع مجازی که در نقشه‌های شما درج می‌شود و از طرف ستاد برگزاری و نمایشگاه محل برگزاری غرفه‌های نمایشگاهی شما اعلام می گردد با احتساب ارتفاع کوه قاف تا حداکثر ارتفاع سقف غرفه در نظر گرفته می‌شود یعنی اگر شما می‌خواهید غرفه دو طبقه بزنید و در یک سال و حداکثر ارتفاع مجاز شما سه متر و ۵۰ سانتیمتر در نظر گرفته شده و اعلام شده است.

شما تا انتهای طبقه دوم می توانید ۳ مترو ۵۰ سانتی متر ارتفاع داشته باشید و حق اضافه دو سازه و اینکه ارتفاع شما پیش از این مقداری که اعلام شده باشد را نخواهید داشت.

کار اینکه افراد در طبقه بالا می تواند قدم بزنند و یا اینکه وقتی شما طبقه دوم را ایجاد کنید ها به سقف نمایشگاه گیر نمی کند اینها مسائلی است که شما باید در زمان طراحی غرفه نمایشگاهی خودتان با هماهنگی از ستاد برگزاری و آشنایی با سالن برگزاری نمایشگاه خود را در نظر بگیرید.

به طور مثال در سالن میلاد پایین و میلاد بالای نمایشگاه بین المللی تهران همانطور که می بینید در جدول ارتفاع سالن های نمایشگاه نیز تأکید شده است شما مجاز به ساخت غرفه دوطبقه نمی باشید چرا که ارتفاع آن سالن نمایشگاهی حداکثر ۳ مترو ۵۰ سانت از کف زمین می‌باشد و در نقاطی به دلیل وجود تاسیسات خنک کننده و گرمایشی موجود در آن قسمت که اگر شما حرف های دوطبقه بسازید قطعاً غرفه داران می‌توانند از آن استفاده کند و سران به آن سازه ها گیر می‌کند.

در مواردی اصلاً نمی‌توانند وارد طبقه دوم خود شود به خاطر همین که شما باید در نظر بگیرید که طراح غرفه های نمایشگاهی شمال به این موضوع آگاه باشد و اگر این موضوع را نمی داند شما خودتان این موضوع را به آن یادآوری کنید و هزینه‌های خود را بیهوده اضافه نکنید .

چرا که در برخی از سالنهای نمایشگاهی ما ارتفاع مجاز محدود به دلیل وجود تاسیسات در سالن داریم نه به دلیل دلخواه بودن یا نخواستن برگزارکننده نمایشگاه به طور مثال در سال نمایشگاهی شما اگر یک غرفه نمایشگاهی با ارتفاع ۳ متر بسازید در برخی از نقاط سالن به دلیل وجود ال سی دی هایی که جهت نمایش در سالن قرار گرفته است به سازه شما با ال سی دی ها درگیر شده و موجب آسیب رساندن به آنها می شود.

اگر در هتل المپیک تهران شما سازه های اطراف و بیش از ۲ متر و ۷۰ سانتیمتر بسازید شما با مشکل برخورد دیواره غرفه با ستونهای کنار چادر برگزاری نمایشگاه دچار خواهید شد و ناچار خواهید بود تمام دیوارهای خود را در آن قسمت ببرید و اگر سازی داشته باشید سازهای شما به مشکل خواهد خورد.

غرفه سازی بین المللی نمایشگاهی  حرفه ای داشته باشید تا در نمایشگاه بدرخشید.

بنابراین باز هم ذکر می کنیم در صورتی که می خواهید با ارتفاع بسازید یا اگر از ارتفاع سالن مورده نظر آگاهی کامل را ندارید حتماً با ستاد برگزاری نمایشگاه و یا مسئول برگزاری آن سالن نمایشگاهی تماس گرفته و اطلاعات کافی را از آنها دریافت کنید چرا که هزینه های بسیار زیادی را بر دست شما خواهد داشت اگر آن را نداشته باشید.

اندازه، پیکربندی و نقشه های غرفه نمایشگاه های تجاری

اندازه، پیکربندی و نقشه های غرفه نمایشگاه های تجاری باید کاملا مطابق با اندازه ها و استاندارد های برقرار در هر نمایشگاهی باشد. بنابراین یکی از مواردی که باید در مورد آن کسب تکلیف کنید، ارتفاع مجاز غرفه سازی در آن نمایشگاه است. در مورد این موضوع، می توانید به هنگام اجاره غرفه سوال نمایید و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

همچنین راجع به متریالی که می خواهید برای غرفه سازی از آن ها استفاده کنید، به طور کامل تحقیق نمایید. البته، اسکافر های فلزی مدت‌ هاست که برای پیکربندی غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا

  • راه‌ اندازی سریعی دارد؛
  • امکان خرابی آن بسیار پایین است.
  • از استحکام بالایی برخوردار است.
  • قابلیت حمل آسان دارد.
  • قابلیت استفاده مجدد دارد
  • و مقرون به صرفه است.

اندازه سقف و ارتفاع غرفه

وقتی همه این ویژگی ‌ها را ترکیب می‌ کنید، به راحتی می ‌توانید متوجه شوید که چرا در غرفه‌ های نمایشگاهی، از این میله های فلزی برای ستون و از بنر ها برای ایجاد پس زمینه استفاده می شود.

با استفاده از سیستم Slip Fit – که در آن میله های فلزی به سادگی روی یک پایه استوانه‌ای قرار می‌گیرند – کارپرداز شما می‌تواند در کسری از ثانبه، یک غرفه را راه اندازی کند و پس از پایان نمایشگاه نیز به همان سرعت غرفه را جمع کند.

متداول ترین اندازه غرفه نمایشگاهی

دانستن متداول ترین اندازه و ارتفاع مجاز غرفه سازی این حسن را دارد که تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی می شود و از انتخاب اشتباه شما و تحمیل هزینه های جانبی جلوگیری می نماید.

ضمنا به خاطر داشته باشید که ارتفاع مجاز غرفه سازی در هر نمایشگاه متفاوت است و شما باید پیش از اجاره اسکافر یا خرید آن، از ابعاد مجاز و استاندارد آن نمایشگاه مطلع شوید. ضمن اینکه در نمایشگاه هایی با سقف کوتاه یا سقف بلند، حد مجازی از فاصله با سقف را باید رعایت نمایید.

ارتفاع غرفه نمایشگاهی

پس ندانستن چنین مواردی هزینه های مالی و زمانی زیادی را بر روی دست شما می گذارد. فارغ از تمامی این موارد، مجبورید انرژی زیادی را صرف برش و اندازه کردن میله های فلزی و تغییر طراحی و دکوراسیون کنید. که البته در مواردی این امکان هم وجود نخواهد داشت و باید تمامی وسایل مورد نیاز را از نو خریداری نمایید.

سوالات متداول در مورد ارتفاع غرفه سازی

آیا امکان ساخت غرفه دو طبق وجود دارد؟

بسیاری از مدیران کسب و کار مایلند تا با برپا کردن یک غرفه دو طبقه، فضای بیشتری را برای راحتی خود و مشتریان شان در اختیار داشته باشند. اما این امکان تنها در برخی از سالن های نمایشگاهی وجود دارد. برای مثال در سالن نمایشگاه های برج میلاد، ارتفاع از کف تا سقف 3 متر و 50 سانتی متر می باشد و شما مجاز به ساخت غرفه دو طبق نیستید.

ارتفاع مجاز غرفه سازی بر چه اساسی تعیین می شود؟

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، هر نمایشگاه قوانین و استاندارد های خاص خود را دارد. این قوانین و استاندارد ها بر اساس عدد خالصی است که برای ارتفاع کف تا سقف به دست می آورند.

در این محاسبات میزان فضایی که وسایل روشنایی، گرمایشی، سرمایشی، تهویه هوا و … اشغال کرده را نیز محاسبه می کنند تا سازه ها با رعایت ارتفاع مجاز ساخته شوند و تماسی با این المان ها نداشته باشند. طبیعی است که در صورت رعایت نکردن ارتفاع مجاز و وارد نمودن آسیب به اموال نمایشگاه، پرداخت زیان و خسارت بر عهده شخص خاطی خواهد بود.

حداکثر و حداقل فاصله از سقف چقدر است؟

برای نمایشگاهی که سقف نسبتا کوتاهی دارند حداکثر فاصله مجاز یک متر و حداقل فاصله مجاز نیم متر است.

ارتفاع مجاز برای غرفه سازی در هر نمایشگاه را از کجا بفهمیم؟

پیش از اجاره غرفه در نمایشگاه، دفترچه ای به شما داده می شود که اطلاعات مربوط به نمایشگاه، قوانین و مقررات و ارتفاع مجاز در آن درج شده است. همچنین هزینه ای که بابت ارتفاع اضافی گرفته می شود نیز در این دفترچه مرقوم می شود.

برگه آخر این دفترچه توسط شرکت شما مهر و امضا می شود و به این منظور تلقی می گردد که شما تمامی قوانین و مقررات را پذیرفته اید و در صورت انجام هر فعالیتی خارج از چارچوب قوانین نمایشگاه، متعهد به پرداخت خسارت و جوابدهی به ستاد برگزاری هستید.

آیا ارتفاع مجاز در سالن های مختلف یک نمایشگاه متفاوت است؟

بله این امکان وجود دارد. چرا که هر سالن می تواند معماری خاص و متفاوتی داشته باشد.

ارتفاع مجاز در غرفه سازی

یکی از مسائلی که شما باید حتماً از آن آگاه باشید ارتفاع مجاز غرفه سازی نمایشگاه در سالن ها و مراکز برگزاری همایش ها و نمایشگاه های بین المللی باشد که بسیار تاثیرگذار خواهد بود در سبک طراحی غرفه و عملیات ساخت غرفه نمایشگاهی شما و همچنین بسیار تأثیرگذار خواهد بود .

در کنترل هزینه شما در زمینه قیمت غرفه سازی و دستیابی شما به غرفه سازی ارزان و یا ساخت غرفه ارزان در هر نمایشگاهی که باعث می‌شود شما بدانید که چقدر اجازه غرفه سازی دارید و چه قدر می توانید هزینه غرفه سازی خود را کنترل کنید.

هر یک از مراکز نمایشگاهی برای خود قوانین دارند و ارتفاع مجاز غرفه سازی خاص خود را دارند که این ارتفاع که در نظر گرفته می‌شود با توجه به امکانات تاسیساتی و سازه ای سالن نمایشگاهی آن‌ها و همچنین ارتفاع سالن نمایشگاهی آنها در نظر گرفته می‌شود و همچنین در سالنهای نمایشگاهی که ارتفاع سالن کلی پایین می باشد.

همیشه حداکثر یک متر فاصله تا سقف در نظر گرفته می شود و حداقل نیم متر فاصله از سقف سالن نمایشگاهی به برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سازه ها و سقف نمایشگاه در نظر گرفته می شود.

محدودیت از ارتفاع سالن تنها به دلیل ساخت غرفه نیست یعنی وقتی که سازه نمایشگاهی تمام شده و نصب شده یک ارتفاع مشخصی در آن در نظر گرفته می‌شود اما مهمتر از آن زمان ساخت غرفه نمایشگاهی و زمانی که تیم نجاری غرفه سازی نمایشگاهی در حال فعالیت می باشند و آنها ناچار خواهند شد تا سازه های مربوط به غرفه را بالا و پایین کرده و آنها را به داخل غرفه هدایت کنند.

در برخی از موارد ناچار خواهند شد تا سازه را کج کنند یا ارتفاع آن را کمی بالاتر ببرند یا پایین‌تر ببرند تمام این مسائل می‌تواند باعث شود اگر شما ارتفاع مجاز غرفه سازی یک سالن را در نظر نگرفته باشید نا خواسته به آن سالن ضرر زیان مالی زده و شاید به ساختمان سقف و دیواره‌های آن سالن یا قسمت‌هایی از آن سالن ها که پایین تر از بقیه جاها می‌باشد ضربه زده و ناچار بشوید هزینه و ضرر و زیان و خسارت به سالن نمایشگاهی پرداخت نمایید.

اگر غرفه سازی شما در دو طبقه انجام می گردد حتماً دقت بفرمایید که ارتفاع مجازی که در نقشه‌های شما درج می‌شود و از طرف ستاد برگزاری و نمایشگاه محل برگزاری غرفه‌های نمایشگاهی شما اعلام می گردد با احتساب ارتفاع کوه قاف تا حداکثر ارتفاع سقف غرفه در نظر گرفته می‌شود.

یعنی اگر شما می‌خواهید غرفه دو طبقه بزنید و در یک سال و حداکثر ارتفاع مجاز شما سه متر و ۵۰ سانتیمتر در نظر گرفته شده و اعلام شده است شما تا انتهای طبقه دوم می توانید ۳ مترو ۵۰ سانتی متر ارتفاع داشته باشید و حق اضافه دو سازه و اینکه ارتفاع شما پیش از این مقداری که اعلام شده باشد را نخواهید داشت .

کار اینکه افراد در طبقه بالا می تواند قدم بزنند و یا اینکه وقتی شما طبقه دوم را ایجاد کنید ها به سقف نمایشگاه گیر نمی کند اینها مسائلی است که شما باید در زمان طراحی غرفه نمایشگاهی خودتان با هماهنگی از ستاد برگزاری و آشنایی با سالن برگزاری نمایشگاه خود را در نظر بگیرید.

به طور مثال در سالن میلاد پایین و میلاد بالای نمایشگاه بین المللی تهران همانطور که می بینید در جدول ارتفاع سالن های نمایشگاه نیز تأکید شده است شما مجاز به ساخت غرفه دوطبقه نمی باشید چرا که ارتفاع آن سالن نمایشگاهی حداکثر ۳ مترو ۵۰ سانت از کف زمین می‌باشد و در نقاطی به دلیل وجود تاسیسات خنک کننده و گرمایشی موجود در آن قسمت که اگر شما حرف های دوطبقه بسازید .

قطعاً غرفه داران می‌توانند از آن استفاده کند و سرتان به آن سازه ها گیر می‌کند و در در مواردی اصلاً نمی‌توانند وارد طبقه دوم خود شود به خاطر همین که شما باید در نظر بگیرید که طراح غرفه های نمایشگاهی شمال به این موضوع آگاه باشد و اگر این موضوع را نمی داند شما خودتان این موضوع را به آن یادآوری کنید.

هزینه‌های خود را بیهوده اضافه نکنید چرا که در برخی از سالنهای نمایشگاهی ما ارتفاع مجاز محدود به دلیل وجود تاسیسات در سالن داریم نه به دلیل دلخواه بودن یا نخواستن برگزارکننده نمایشگاه به طور مثال در سال نمایشگاهی شما اگر یک غرفه نمایشگاهی با ارتفاع ۳ متر بسازید در برخی از نقاط سالن به دلیل وجود ال سی دی هایی که جهت نمایش در سالن قرار گرفته است به سازه شما با ال سی دی ها درگیر شده و موجب آسیب رساندن به آنها می شود.

اگر در هتل المپیک تهران شما سازه های اطراف و بیش از ۲ متر و ۷۰ سانتیمتر بسازید شما با مشکل برخورد دیواره غرفه با ستونهای کنار چادر برگزاری نمایشگاه دچار خواهید شد و ناچار خواهید بود تمام دیوارهای خود را در آن قسمت ببرید و اگر سازی داشته باشید سازهای شما به مشکل خواهد خورد .

بنابراین باز هم ذکر می کنیم در صورتی که می خواهید با ارتفاع بسازید یا اگر از ارتفاع سالن مورده نظر آگاهی کامل را ندارید حتماً با ستاد برگزاری نمایشگاه و یا مسئول برگزاری آن سالن نمایشگاهی تماس گرفته و اطلاعات کافی را از آنها دریافت کنید چرا که هزینه های بسیار زیادی را بر دست شما خواهد داشت اگر آن را نداشته باشید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button