KABIR KARSAN

آشنایی با مصلی امام خمینی

Domotex
21
November
2023
فهرست محتوا
Domotex
November 21, 2023

آشنایی با مصلی امام خمینی

از پر طرفدارترین و برترین سالن های نمایشگاه های بین المللی کشور، می توان به مصلی امام خمینی یا مصلی تهران اشاره نمود. سالانه بیش از چندین میلیون بازدیدکننده برای بازدید نمایشگاه های مختلف به مصلی تهران مراجعه می نمایند تا بتوانند با جدیدترین محصولات و دست آوردهای فرهنگی و فناوری آشنا شوند یا در عنوان های نمایشگاهی این محل شرکت کنند.

در مصلی امام خمینی، عنوان های نمایشگاهی بسیار زیادی برگزار می شوند که برخی از آن ها بین المللی هستند و  از مزایای بسیار زیادی برای شرکت کنندگان برخوردار هستند. برای کسب سود بیشتر، شما می توانید به عنوان شرکت کننده یا غرفه دار، در عنوان های نمایشگاهی مصلی تهران شرکت نمایید.

در این بخش قصد داریم بیشتر با مصلی امام خمینی، تاریخچه آن، سالن های آن آشنا شویم. همراه ما باشید.همچنین می توانید برای آشنایی با نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اینجا کلیک کنید.

تاریخچه ساخت مصلی امام خمینی

در ابتدای انقلاب در سال 1357، اقدام به ساخت مصلی تهران یا امام خمینی در منطقه عباس آباد شد و پروژه ساخت مصلی تهران به دلیل سنگینی و اهمیت، بیش از 10 سال طول کشید. امروزه مصلی تهران از امکانات بی شماری بهره می برد و دارای سالن های متعددی برای برگزاری نمایشگاه ها و غرفه سازی است.

این محل نمایشگاهی در حال حاضر دارای گنجایش بیش از 500000 نفر می باشد.

معماری مصلی امام خمینی

از مهم ترین عاملی که سبب افزایش شهرت و محبوبیت مصلی امام خمینی شده، می توان به سبک معماری بی نظیر آن اشاره نمود. متخصصان برای ساخت مصلی تهران از سبک معماری اسلامی الهام گرفته اند و برای تزئینات آن از هنر کاشی کاری ظریف استفاده نموده اند.

جالب است بدانید که مصلی تهران مجهز به 12 صحن رو به قبله برای برگزاری نماز جماعت است. علاوه بر آن، مصلی امام دارای 14 گلدسته و گنبدی با ارتفاع 63 متر می باشد. ناگفته نماند که سالانه توریست های بسیار زیادی صرفا از سالن های مصلی تهران به علت معماری آن بازدید می نمایند.

ویژگی های مصلی امام خمینی

فضایی زیبا و چشم نواز

با مراجعه به مصلی امام خمینی، می توانید وارد فضایی بی نظیر و چشم نواز شوید. در این نمایشگاه بسیار بزرگ، می توان گلدسته و صحن های بسیار زیبا را به همراه کتیبه های جذاب به بهترین شکل مشاهده نمود. علاوه بر آن در مصلی تهران به دلیل وجود سالن های بسیار، نمایشگاه های کوچک و بزرگی در کنار هم برگزار می شوند.

برگزاری نمایشگاه های متعدد فرهنگی و هنری و فناوری

در مصلی امام خمینی، نمایشگاه های فرهنگی هنری و فناوری بسیار زیادی برگزار می شود و هر کدام از آن ها، از مزایای فراوانی برخوردار هستند.

دسترسی آسان و راحت

از دیگر مزایای مصلی امام خمینی، می توان به دسترسی آسان و راحت اشاره نمود. همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، مصلی تهران در خیابان عباس آباد واقع شده است. شما می توانید با مراجعه به اتوبان شهید همت، در کمترین زمان ممکن به این مرکز علمی فرهنگی و مقدس کشور مراجعه فرمایید.

شما می توانید برای مراجعه به مصلی تهران، از خطوط اتوبوس شهید بهشتی و همت استفاده نمایید. فراموش نکنید که شما با استفاده از خطوط مترو نیز می توانید در کمتر از 30 دقیقه به مصلی امام خمینی مراجعه نمایید.

ویژگی مصلی امام خمینی

همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، مصلی امام خمینی مجهز امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی است تا تمامی بازدیدکنندگان و غرفه سازان، بتوانند بدون هیچ مشکلی وارد آن جا شوند.

از مهم ترین امکانات مصلی امام خمینی می توان به هتل های مجلل و شیک، سیستم های امنیتی و حفاظتی پیشرفته،  وجود انواع عنوان های نمایشگاهی متنوع، موسسه های آموزشی و پرورشی اسلامی، سالن های مخصوص سمینار و آموزش ها، شبستان محلی و ایوان بزرگ مصلی اشاره نمود.

مجهز به پارکینگ بزرگ

از مهم ترین امکانات مصلی امام خمینی، می توان به پارکینگ بزرگ آن اشاره نمود. مصلی تهران یا امام خمینی، مجهز به یک پارکینگ بسیار بزرگ است تا بازدیدکنندگان و غرفه داران بتوانند بدون هیچ مشکلی خودرو خود را پارک کنند. در نظر داشته باشید که پارکینگ این نمایشگاه از جدیدترین سیستم های حفاظتی و امنیتی بهره می برد.

در ورودی پارکینگ مصلی امام خمینی، دو دفتر نگهبانی پیشرفته و مجهز وجود دارد تا بازدیدکنندگان دیگر نگران امنیت خودرو خود نباشند. لازم به ذکر است که برای ورود به پارکینگ مصلی تهران، بایستی مدارک خودرو خود را به همراه داشته باشید.

امکانات فراوان رفاهی و تفریحی

از مهم ترین امکانات مصلی امام خمینی، می توان به امکانات فراوان رفاهی و تفریحی آن اشاره نمود. در اطراف این مرکز پر شکوه و جذاب، چندین هتل 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره قرار دارند تا بازدیدکنندگان و مسافران بتوانند به بهترین شکل ممکن در آن ها استراحت نمایند.

علاوه بر آن، در اطراف مصلی تهران تعداد بسیار زیادی رستوران و سالن های غذاخوری برای بازدیدکنندگان و مسافران قرار دارد. جالب است بدانید که در این مجموعه علمی فرهنگی، تعدادی موزه بسیار زیبا و حیرت آور وجود دارند تا بازدیدکنندگان بتوانند از آن ها بازدید نمایند.

ناگفته نماند که در مصلی امام خمینی، چندین سالن مخصوص تفریحات کودکان نیز وجود دارد.

سالن های متعدد برای برگزاری همایش و سمینار

از دیگر امکانات بسیار عالی و بی نظیر مصلی امام خمینی، می توان به سالن های متعدد برای برگزاری همایش و سمینار اشاره نمود. در صحن اصلی مصلی تهران، چندین سالن با وسعت بیش از 2000 متر مربع، برای برگزاری انواع سمینار و همایش ها وجود دارند.

فراموش نکنید که بسیاری از اساتید در سالن های مصلی تهران، آموزش های فرهنگی و هنری را به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند. لازم به ذکر است که شما می توانید با طی نمودن مراحل اداری خاص، در سالن های این مکان اقدام به برگزاری همایش فرمایید.

مجهز به سیستم های حفاظتی پیشرفته

از دیگر امکانات پیشرفته و بسیار مرغوب مصلی امام خمینی، می توان به سیستم های حفاظتی و امنیتی پیشرفته آن اشاره نمود. همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، این مرکز پر شکوه و جذاب از جدیدترین سیستم های امنیتی و دزدگیرهای پیشرفته بهره می برد. علاوه بر آن، نگهبانان بسیار زیادی برای حفظ امنیت و ایمنی مصلی تهران می کوشند.

به همین دلیل، شما با ورود مصلی امام خمینی نیازی نیست نگران مسائل امنیتی و ایمنی باشید. لازم به ذکر است که تمامی تجهیزات ایمنی اعم از سیستم های آتش نشانی خودکار در این مکان تعبیه شده اند.

موسسه های آموزشی و پرورشی اسلامی

موسسه های آموزشی و پرورشی، از دیگر امکانات بسیار عالی و بی نظیر مصلی امام خمینی هستند. در این مکان پر شکوه و بی نظیر، موسسه های آموزشی و پرورشی بسیار زیادی با وجود دارند تا افراد بتوانند به آسانی در آن ها شرکت کنند و نکات جالب و جدیدی را با توجه به دنیای مدرن امروزی فرا بگیرند.

غرفه و نمایشگاه های متنوع

در مصلی امام خمینی، می توان نمایشگاه های متنوع و گوناگونی را مشاهده نمود که در هر کدام از آن ها، محصولات بسیار با ارزشی قرار دارند. فراموش نکنید که شما می توانید با طی نمودن مراحل اداری خاص، در نمایشگاه های مصلی تهران اقدام به غرفه سازی نمایید. ماهیت نمایشگاه های مصلی تهران بیشتر علمی، هنری و فرهنگی است.

به همین دلیل، افرادی که در زمینه مکتوبات، هنر و فناوری فعالیت می کنند می توانند به آسانی در این مکان غرفه سازی نمایند. ناگفته نماند که جشنواره های بسیار زیادی در این مکان برگزار می گردد. در نظر داشته باشید که بخشی از نمایشگاه های مصلی امام به مشاغل حرفه و فن اختصاص داده شده است.

از این رو، تولید کنندگان و متخصصان نیز می توانند در این نمایشگاه ها اقدام به غرفه سازی نمایند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

شبستان مصلی

در مصلی امام خمینی، بیش از 6 شبستان با مساحت بالغ بر 30 هزار متر مربع وجود دارند. ظرفیت شبستان های این مکان بالغ بر 30 هزار نفر می باشد. از این رو، افراد می توانند در شبستان های مصلی، به اقامه نماز بپردازند. شبستان های مصلی تهران از زیبایی بی نظیر و جذابیت خیره کننده ای برخوردار هستند.

متخصصان برای تزئینات شبستان های این مکان، از هنر کاشی کاری و خطاطی های نستعلیق استفاده نموده اند. علاوه بر آن، بر روی دیواره های شبستان های مصلی تهران می توان کتبیه هایی با ماهیت دعاهای مختلف را مشاهده نمود.

ایوان بسیار بزرگ مصلی

از دیگر امکانات بسیار بی نظیر و عالی مصلی امام خمینی، می توان به ایوان بزرگ مصلی اشاره نمود. در این مرکز علمی فرهنگی اسلامی، یک ایوان بسیار بزرگ با نام ایوان مصلی قرار دارد که دارای مساحتی بالغ بر 12000 متر مربع است.

جالب است بدانید که ساخت ایوان بزرگ مصلی بیش از 6 سال زمان برد. بر روی دیواره های ایوان مصلی، می توان کتیبه های مقدس بسیار زیبایی را مشاهده نمود. از این رو، اگر به مصلی بزرگ تهران مراجعه نمودید، پیشنهاد می شود حتما سری به ایوان بزرگ مصلی بزنید.

نمایشگاه های مصلی امام خمینی با چه اهدافی برگزار می شود؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که نمایشگاه های مصلی امام خمینی با چه اهداف و منظوری برگزار می شوند؟ در مصلی تهران، شما می توانید نمایشگاه های متعدد فرهنگی و هنری و اسلامی را مشاهده نمایید.

هدف از برگزاری عنوان های نمایشگاه های مصلی تهران، بالا بردن سطح فرهنگ اسلامی مردم و ترویج قوانین صحیح و اصولی است. از طرفی دیگر، بسیاری از نویسندگان و هنرمندان برای کسب معرفت و شهرت، آثار خود را در نمایشگاه های مصلی تهران به نمایش می گذارند و این محل می تواند فرصت کسب سود بیشتر و برند سازی را برای آن ها فراهم کند.

چگونه می توان در مصلی امام غرفه سازی نمود؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که چگونه می توان در مصلی امام  خمینی غرفه سازی نمود؟ همانطور که در بخش های قبل اشاره شد، مصلی امام دارای نمایشگاه های بسیار بزرگی است.

افرادی که در زمینه های هنری، علمی و فرهنگی فعالیت می کنند، می توانند نمایشگاه های مصلی تهران غرفه سازی نمایند. علاوه بر آن، اگر در زمینه حرفه و فن و تولیدات کالا فعالیت می نماید، می توانید بدون هیچ مشکلی در عنوان های نمایشگاهی مرتبط با حرفه و فن مصلی امام غرفه سازی فرمایید.

شما می توانید با مراجعه به شرکت غرفه سازی کبیرسازان، به آسان ترین شیوه غرفه خود را در نمایشگاه مصلی تهران احداث کنید.

مزایای غرفه سازی در مصلی امام خمینی

غرفه سازی در نمایشگاه چهش مزیت هایی را در پی دارد ؟ این سوالی است که با خواندن مطالب بالا ممکن است به ذهنتان رسیده باشد .برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که جذب مشتری مهم ترین بخش در سود داشتن و در کل رونق اقتصادی هر کسب و کاری است .با حضور در نمایشگاه ها و دیده شدن توسط مخاطبان بسیار می توانید جذب مشتری بالایی داشته باشید.

از آنجایی که با راه افتادن نمایشگاه ها، افراد زیادی به این مکان می آیند و در واقع هدفشان آشنایی با بهترین برند هاست، جذب مشتری به راحتی صورت می گیرد.

معرفی خدمات و محصولات در غرفه نمایشگاه از این جهت مزیت بالایی برای مشاغل و برند ها دارد. پس با پذیرا بودن با کیفیت از مشتریان می توانید آن ها را به مشتری های همیشگی خود تبدیل کنید و با این کار ورودی مشتریان خود و در نتیجه فروش و سود خود را بیشتر کنید. داشتن یک غرفه عالی می تواند تضمین کننده افزایش مشتریان و در نتیجه افزایش سود و اعتبار برند شما شود.

برای بهره وری هر چه بیشتر از غرفه خود از تجربیات سال های گذشته خود در غرفه سازی هم بهره ببرید. تجربیات قبلی راهنمای عالی برای شما و تیم طراحی غرفه شماست . در نتیجه به آن ها بگویید چه ویژگی از غرفه قبلی خود را می خواهید حفظ کنید و کدامیک از المان های آن را می خواهید تغییر دهید.

شما می توانید با غرفه سازی در مصلی امام خمینی، در کمترین زمان ممکن مسیر موفقیت کسب و کار خود را هموار سازید و لذت ببرید. از مهم ترین مزایای ساخت غرفه در نمایشگاه های مصلی تهران، می توان به کسب شهرت فرهنگی و فروش آسان محصولات اشاره نمود.

  1. کسب شهرت

از مهم ترین مزایای غرفه سازی در مصلی امام خمینی، می توان به کسب شهرت اشاره نمود. برای آن که بتوانید در کسب و کار خود در کمترین زمان ممکن به شهرت زیادی دست یابید، لازم است در نمایشگاه مصلی تهران اقدام به غرفه سازی نمایید.

سالانه بیش از چندین میلیون نفر از نمایشگاه های مصلی امام در تهران بازدید می کنند. از این رو، باید این فرصت طلایی را غنیمت شمارید و یک غرفه زیبا و بی نظیر و خاص در نمایشگاه مصلی تهران بسازید تا بتوانید نظر بازدیدکنندگان را جلب نمایید.

  1. فروش آسان محصولات

فروش آسان محصولات، یکی دیگر از مزایای غرفه سازی در مصلی امام خمینی محسوب می شود. همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، سالانه بیش از چندین میلیون نفر از نمایشگاه های مصلی بازدید می کنند. از این رو، شما می توانید با توجه به برخی از نکات بازدیدکنندگان زیادی را مجذوب غرفه خود کنید. شما می توانید با ساخت غرفه مدرن بازدیدکنندگان زیادی را مجذوب غرفه خود کنید و آن ها را به خرید محصولات ترغیب نمایید.

مراحل غرفه سازی در مصلی امام خمینی

برای ساخت غرفه نمایشگاهی در مصلی امام خمینی، باید اقداماتی را به عمل آورید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی، در نمایشگاه های این مکان غرفه خود را بسازید. در ابتدا باید اقدام به دریافت مدارک و تاییدیه از نهاد مربوطه نمایید.

سپس باید برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی به شرکت های معتبر غرفه سازی مراجعه نمایید. فراموش نکنید که پیش از انجام هر کاری باید بودجه مورد نیاز غرفه سازی را فراهم سازید تا بتوانید بدون دغدغه، غرفه خود را کامل کنید.

تجهیزات مورد نیاز غرفه سازی

تجهیزات مورد نیاز برای غرفه سازی با توجه به نوع فعالیت و کسب و کار شما انتخاب می شود . با توجه به هدفی که در غرفه خود دارید باید یکسری از تجهیزات را برای آن تهیه کنید . می توانید این تجهیزات را خریداری و یا اجاره کنید. امروزه بیشتر نمایشگاه ها و غرفه های آن به صورت آماده نمایش داده می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

غرفه نمایشگاهی از نظر فیزیکی دارای ویژگی ها و بخش های مختلفی است. از جمله این بخش ها می توان به پیشخوان، منطقه کنفرانس خصوصی و نیمه خصوصی، مانیتور و ایستگاه های کاری اشاره کرد. برای ساخت هر کدام از این بخش ها می توان از مواد پلی اتیلن و pvc  ها استفاده کرد . از ان جایی که این مواد سبک هستند به راحتی می توان آن ها را جابه جا کرد و در ساخت غرفه ها از آن ها استفاده کرد.

از تجهیزات مورد نیاز برای هر غرفه ای می توان به تجهیزاتی مانند میز، صندلی، مبلمان، فرش، لوستر، سیستم های صوتی – تصویری اشاره کرد که می توانند در شکیل بودن غرفه شما نقش داشته باشند. با توجه به نوع حرفه ی خود ممکن است از گل آرایی برای نمایش بهتر غرفه خود استفاده کنید.

به همین دلیل است که می گوییم نوع کسب و کار شما نوع تجهیزات شما برای غرفه سازی و غرفه آرایی را مشخص می کند .

با تمام مطالب گفته شده این نکته به خوبی دریافت می شود که برای نمایش هرچه بهتر کسب و کار خود در نمایشگاه ها نیاز به یک تیم حرفه ای برای غرفه سازی دارید . در این امر می توانید کار خود را به تیم حرفه ای کبیرسازان بسپارید و تجربه بسیار سودمندی داشته باشید.

برای غرفه سازی در مصلی امام خمینی باید به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

بسیاری از افراد، با این سوال مواجه می شوند که برای غرفه سازی در مصلی امام خمینی باید به کدام شرکت مراجعه کنیم؟ برای آن که بتوانید غرفه نمایشگاهی خود را با بهترین هزینه و بالاترین کیفیت بسازید، بایستی به شرکت های معتبری نظیر شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه نمایید.

کارشناسان و متخصصان کبیرسازان، قادر به ساخت برترین غرفه های نمایشگاهی با هزینه ای مقرون به صرفه هستند. فراموش نکنید که شما می توانید در انجام مراحل اداری غرفه سازی در مصلی امام خمینی، از کارشناسان و متخصصان کبیرسازان نیز کمک بگیرید.

اگر بودجه شما برای غرفه سازی در نمایشگاه مصلی تهران محدود است، نیازی نیست نگران باشید؛ شما می توانید با مراجعه به شرکت غرفه سازی کبیرسازان، غرفه نمایشگاهی خود را با هزینه ای بسیار مناسب و کیفیتی بی نظیر بسازید.

کلام پایانی

همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، مصلی امام خمینی که در شهر بزرگ تهران واقع شده، از مزایای فراوانی برخوردار است. شما می توانید با غرفه سازی در نمایشگاه های مصلی تهران، در کمترین زمان ممکن مسیر موفقیت کسب و کار خود را هموار سازید

سوالات متداول

  • آدرس مصلی امام خمینی کجاست؟
    تهران – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – روبروی خیابان میرعماد
  • شماره تماس مصلی امام خمینی چند است؟
    02188531000
  • سایت مصلی امام خمینی چیست؟
    www.musalla.ir
  • غرفه ساز و پیمانکار مصلی امام خمینی کیست؟
    شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی کبیرسازان. پیشرو در طراحی غرفه های نمایشگاه

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5 – تعداد رای 1

رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
10 می, 2024
رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
10 می, 2024
  در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم...
10 می, 2024
  در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button