KABIR KARSAN

برند mdf

198309-1-4
27
April
2023
فهرست محتوا
198309-1-4
April 27, 2023

برند mdf

برندهای ام دی اف در ایران و جهان

برندهای ام دی اف (mdf)چوب ام دی اف به دلیل کیفیت بالا و سهولت استفاده، رایج ترین و محبوب ترین نوع چوب در کاربردهای مختلف می باشد. شرکت های زیادی در حوزه تولید ام دی اف ایرانی و خارجی فعالیت دارند. بنابراین یکی از نکات اصلی و مهم مربوط به انتخاب کردن ام دی اف برای پروژه خود این است که  شناخت کافی در مورد برند mdf مختلف ایرانی و خارجی داشته باشید.برای آشنایی با نمایشگاه شهر آفتاب می توانید اینجا کلیک کنید.

بهترین برندmdf ایرانی یا بهترین برندهای ام دی اف خارجی کدام است؟

در این مقاله تعدادی از بهترین برندهای ام دی اف را معرفی می کنیم.

آشنایی با بهترین برندهای ام دی اف ایرانی

تعداد زیادی از مراکز تولید کننده چوب ام دی اف در ایران به فعالیت در زمینه تولید ام دی اف مرغوب مشغول هستند که دارای هیچ  گونه تفاوتی با نمونه های چوب ام دی اف خارجی نیست. ولی امکان دارد بعضی از تولیدکنندگان ام دی اف نامرغوب تولید و به بازار عرضه کنند.

این دسته از تولید کنندگان محصول خود را به نام ام دی اف باکیفیت به فروش برسانند بنابراین باید از کیفیت چوب برند مورد نظر اطمینان حاصل کرد. کبیرسازان انواع برند mdf ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب عرضه می کند. در اینجا تعدادی از بهترین برندهای ام دی اف ایرانی را معرفی کرده ایم.

برند mdf ایرانی نوین

کمپانی نوین چوب یکی از برترین تولیدکنندگان چوب ام دی اف در ایران است و به عنوان یکی از بهترین برندهای ام دی اف ایرانی شناخته شده است. این شرکت انواع تخته ام دی اف را تولید می کند که برخی از آنها شامل موارد زیر می شود.

ورق پی وی سی براق، چوب ام دی اف ملامینه، ‌ورق ملامینه آغشته، صفحه های لبه گرد پست فرمینگ و ورق ام دی اف سینکرونایز.

برند آریا

کارخانه برند آریا در سال 1383 تاسیس شد و یکی از بهترین برندهای ام دی اف در ایران می باشد. محصولات این شرکت شامل کاغذها یا ورق های خام و روکش MDF ملامینه می باشد.

برند فرامید

برند فرامید یکی از بهترین برندهای ام دی اف ایرانی مشابه برند mdf ایتالیایی کلیاف می باشد. به همین دلیل شباهت زیادی به نمونه های این برند ایتالیایی دارد.

برند mdf ایرانی چهلستون

این برند در سال 1386 در اصفهان تاسیس شد و یکی از بزرگترین و بهترین ام دی اف های ایرانی است.

برند آرتا

کمپانی آرتا به عنوان یکی از کالاهای مرغوب و مشهور ام دی اف در ایران می باشد. فعالیت این شرکت از سال 1387 آغاز گردید و توانسته کالاهایی از قبیل ورق های ام دی اف و اچ دی اف خام و ورق ملامینه را به بازار توزیع نماید.

علاوه براین به فعالیت در حوزه ساخت رزین و آغشته کردن کاغذ جهت ساخت لمینت نیز مشغول می باشد.

برند آرین سینا

شرکت آرین سینا یکی از قدیمی ترین برندهای تولید MDF در ایران است که در مازندران تاسیس شد. این کارخانه تجهیزات اروپایی بسیار مدرن و باکیفیت دارد و هر ساله 120000 متر مکعب ام دی اف مختلف توسط آن تولید می گردد.

طیف محصولات این شرکت بسیار متفاوت بوده و در رنگ های متنوع تولید می شود.

برند چوب پاک

شرکت پاک چوب که در سال 1374 در خوزستان تاسیس شد، یکی از قدیمی ترین برندهای صنعت ورق ام دی اف می باشد. این برند یکی از برندهای ام دی اف ایرانی است. تجهیزات مورد استفاده این شرکت برای تولید ام دی اف در کارخانه خود آلمانی بوده و با کیفیت ترین ورق های ام دی اف را تولید می کنند.

به علاوه این شرکت گروه متنوعی از کالاها را توزیع می کند که بعضی از آنها شامل مواردی مانند ورق های هایگلاس، ورق های پی وی سی، ورق های نئوپان ملامینه، ورق های ام دی اف سفید صابونی، ورق های پی ای تی، کاغذهای با روکش ملامینه و ورق های لبه گرد پس فرمینگ می شود.

برند  اکسترا

شرکت اکسترا در اصفهان واقع شده و به دلیل همکاری با شرکت های آلمانی در تولید محصولات خود یکی از بهترین برندهای ام دی اف در ایران محسوب می شود. این برند محصولات متنوعی را ارائه می دهد که برخی از آنها شامل مواردی از قبیل ورق ام دی اف طرح دار و برجسته، ورق ام دی اف فوق برجسته و ورق ام دی اف تطبیقی می شود.

برند ایزوفام

شرکت ایزوفام بهترین ام دی اف را نیز ارائه می دهد که از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده و طیف وسیعی از کالاها و انواع چوب را تولید و به بازار عرضه می کند.

معرفی بهترین برندهای ام دی اف خارجی

همانطور که قبلا ذکر کردیم تعداد تولیدکنندگانی که ام دی اف را در ایران تولید و عرضه می کنند بسیار زیاد است. اکثر محصولات آنها به راحتی قادرند تا از لحاظ کیفیت و قیمت با سایر برندها و نمونه های خارجی که در بازار وجود دارند به رقابت بپردازند. برخی از بهترین برندهای ام دی اف خارجی که در بازار ایران محبوب هستند به شرح زیر است.

شرکت کبیرسازان یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده انواع برندهای ام دی اف در ایران و جهان می باشد.

برند AGT ترکیه، برند EGGER  اتریش،  برند AISIK ترکیه ،برند آلویک اسپانیا ،برند 3B ایتالیا ، برند FORESCO از کره جنوبی ، برند CAMSAN ترکیه ، برند TEVERPAN ترکیه

برند THERMORY   استونی ، برند KASTAMONU ترکیه ، برند CLEAF ایتالیا ، برند آلمانی NIEMANN  ، برند GENTAŞ ترکیه ، برند  ONE SKIN پرتغال ، برند YILDIZ POISON ترکیه

برندmdf

بهترین برند mdf ایرانی و خارجی چه ویژگی هایی دارند؟

چوب ام دی اف یکی از انواع چوب هایی می باشد که به صورت مهندسی شده و توسط انسان ساخته می شود. این نوع ورق چوبی دارای کمترین عیب طبیعی بوده و در رنگ ها، اندازه ها و ابعاد بسیار متنوعی موجود می باشد، از این رو در انواع پروژه های طراحی داخلی و نمای ساختمان کاربرد فراوانی دارد.برخی از ویژگی های بهترین برندهای ام دی اف در ایران و جهان شامل موارد زیر می شود.

سطح صاف و صیقلی دارد.

از لبه های نرم و بدون تراشه چوب برخوردار می باشد.

می توان بدون ترک، خرد کردن یا شکستگی چوب را برش داد.

در مقابل ضربه بسیار زیادی دارد.

دارای قابلیت رنگ آمیزی، معرق کاری و غیره است.

مقاومت آن در برابر رطوبت بالا می باشد.

در برابر آتش مقاوم است.

بر روی سطح آن امکان روکش کاری وجود دارد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با برندهای مختلف ام دی اف در ایران و جهان آشنا کنیم. روکش ام دی اف انواع مختلفی دارد و توسط برندهای مختلف در سراسر دنیا تولید می شود. ورق های ام دی اف کاربردهای زیادی دارند و کار با آنها بسیار آسان است. اما برای استفاده موثر از زمان و هزینه باید از ورق های ام دی اف با کیفیت استفاده کرد.

در این مقاله به معرفی بهترین برندهای ام دی اف ایرانی و خارجی پرداختیم و ویژگی های هر یک از آنها را نیز توضیح دادیم. اگر می‌خواهید برای خرید ام دی اف اقدام نمایید بهتر است برندی را انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشد.

همچنین  به دنبال برندهایی باشید که محصولات را کاملاً با کیفیت و با استفاده از مواد درجه یک تولید می‌کنند. اگر روکش های چوبی را از فروشگاهی مناسب مانند فروشگاه کبیرسازان تهیه کنید، مطمئن باشید که روکش های یک برند خوب را خریداری می کنید.

چرا که این مجموعه محصولاتی از برندهای برتر را برای جلب رضایت مشتریان خود به فروش می رساند.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button