KABIR KARSAN

۱۵ نمایشگاه بین‌ المللی در جهان

نمایشگاه-بین-المللی
22
February
2023
فهرست محتوا
نمایشگاه-بین-المللی
February 22, 2023

۱۵ نمایشگاه بین‌ المللی در جهان

۱۵ نمایشگاه بین‌المللی در جهان

برگزاری نمایشگاه بین‌ المللی در جهان برای همه کشورها مزایای بسیاری دارد. برگزاری این نمایشگاه‌ها سبب می‌شود که به تعداد گردشگران کشور برگزار کننده افزوده شود و بتواند محصولات و دستاوردهای خود را به سایر کشورهای جهان معرفی کند. از این طریق کشور برگزارکننده می‌تواند محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کند.میتوانید با متریال غرفه و برند های mdf در این مقاله آشنا شوید.

شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی به جز شرکت‌ها برای بازدیدکنندگان نیز مزایای زیادی دارد. افراد بازدیدکننده در تاریخ برگزاری نمایشگاه علاوه بر بازدید از نمایشگاه می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی کشور مورد نظر دیدن کنند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سراسر جهان نمایشگاه‌های بین‌المللی معتبر و جذابی برگزار می‌شود.

در ادامه به شما ۱۵ نمایشگاه بین‌المللی در جهان را معرفی خواهیم کرد.


نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین‌المللی فیتور اسپانیا

این نمایشگاه یک نمایشگاه گردشگری است. سالانه از تاریخ ۱۹ الی ۲۳ ژانویه در کشور اسپانیا و در شهر مادرید برگزار می‌شود. این نمایشگاه با هدف ملاقات متخصصان عرصه گردشگری با یکدیگر برگزار می‌شود. با برگزاری این نمایشگاه متخصصان عرصه گردشگری و شرکت‌هایی که در نمایشگاه تجاری عمومی فعالیت می‌کنند، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشرفت حوزه گردشگری ارائه می‌دهند.

مدت زمان برگزاری این نمایشگاه ۵ روز است و در این مدت حوزه گردشگری جهانی نیز در این نمایشگاه شرکت می‌کند. حوزه گردشگری جهانی خدمات و تجهیزات سرگرمی و آموزش و همچنین خدماتی را در عرصه کسب‌وکار هتل در اختیار گردشگران و بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار می‌دهد.

نمایشگاه بین‌المللی آرایشی و بهداشتی

این نمایشگاه در بین افراد به‌ویژه در بین خانم‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. سالانه این نمایشگاه در کشور سوئد برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌ها و برندهای معروف و معتبر در عرصه لوازم آرایشی و بهداشتی شرکت کرده و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

نمایشگاه بین‌المللی غذا

این نمایشگاه یکی از مشهورترین نمایشگاه‌های بین‌المللی است که در شهر هانوی و کشور آسیا برگزار می‌شود. شرکت‌های معروف مختلفی که در عرصه غذا و مواد غذایی کسب‌وکار می‌کنند، در این نمایشگاه حضور فعال دارند‌. در این نمایشگاه محصولات غذایی مانند شیرینی و کیک، غذای سرد و منجمد، محصولات لبنی و بستنی، نوشیدنی ها، گوشت و غذاهای دریایی، تجهیزات و لوازم آماده سازی غذا،نانوایی و قنادی و همچنین قهوه و نوشیدنی، تجهیزات و لوازم آشپزخانه عرضه می‌شود.

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین‌المللی کتاب

نمایشگاه کتاب یکی از بهترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور اروپا است. در این نمایشگاه انواع متفاوتی از کتاب‌های داستانی، آموزشی، رمان و… را می‌توانید تهیه کنید. شما بهترین کتاب‌های موجود در جهان را به راحتی می‌توانید در این نمایشگاه بیابید‌. افراد زیادی از سراسر جهان برای بازدید از این نمایشگاه به اروپا سفر می‌کنند.

نمایشگاه بین‌المللی دموتکس آلمان

نمایشگاه بین‌المللی دموتکس نزدیک به بیست سال است که در آلمان برگزار می‌شود. حضور چشمگیر و درخشان شرکت‌های گوناگون در این نمایشگاه سبب شده است تا این نمایشگاه از اهمیت خاصی برخوردار باشد. متخصصان حوزه کفپوش در این نمایشگاه دستاوردهای روز خود را عرضه می‌کنند. شما در این نمایشگاه می‌توانید از انواع مختلفی از فرش‌های ماشینی و دستی، موکت، سنگ، سرامیک و پارکت بازدید کنید.

نمایشگاه بین‌المللی جیتکس دبی

برگزاری نمایشگاه جیتکس در بین متخصصان عرصه رایانه و سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار مهم است‌. به دلیل اینکه امروزه رایانه از اهمیت بالایی برخوردار است لذا بازدید از این نمایشگاه برای افرادی که در حوزه رایانه فعالیت می‌کنند، دارای مزایای بسیاری است‌. در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان تجهیزاتی از جمله رایانش ابری، بلاک چین‌ها، انواع برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تکنولوژی‌های مرتبط با مصرف‌کنندگان، موضوعات مربوط به امنیت شبکه و پلت فرم‌های تجاری مرتبط با موبایل ارائه می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان آلمان

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان از جمله جدیدترین نمایشگاه‌های بین‌المللی است که طبق آمار موجود در چند سال اخیر تعداد بازدیدکنندگان آن به بالای ۵۰ هزار نفر رسیده است. به دلیل اینکه علاوه بر تجهیزات ساختمانی در این نمایشگاه شرکت‌هایی که در حوزه معدن، مصالح نوین و ماشین‌آلات ساختمان فعالیت می‌کنند نیز حضور دارند، لذا این نمایشگاه مورد توجه سایر کشورها قرار گرفت.

نمایشگاه بین‌المللی‌ طلا و جواهرات

نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات را می‌توان به عنوان یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های دنیا معرفی کرد. نزدیک به ۳۰ شرکت از سراسر جهان خواهان شرکت در این نمایشگاه هستند. زیباترین و جدیدترین مدل‌های طلا و جواهرات را سالانه می‌توان در این نمایشگاه مشاهده کرد‌.

نمایشگاه بین‌المللی هنر

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی هنر مورد استقبال بی‌نظیر هنرمندان قرار گرفت. این نمایشگاه حدود شش سال است که سالانه برگزار می‌شود. تجهیزات و وسایل هنری، نقاشی، معماری و… در این نمایشگاه به فروش می‌رسند. برندهای معروفی که در عرصه تولید وسایل هنری کار می‌کنند، بهترین تولیدات خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش چرم

نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش سالانه در ایران برگزار می‌شود. تولیدکنندگان داخلی با تولید کیف و کفش چرمی جدید و فوق‌العاده زیبا سبب شده‌اند که از اکثر کشورهای جهان افراد زیادی به ایران سفر کرده و از تولیدات این نمایشگاه دیدن کنند.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو توکیو

نمایشگاه خودرو توکیو برای افرادی که دوست‌دار جدیدترین و پیشرفته‌ترین خودروها هستند، جذابیت زیادی را به ارمغان می‌آورد. جدیدترین خودروهای جهان در این نمایشگاه در دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی

در این نمایشگاه انواع داروها، داروهای بدون نسخه، تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای داروسازی، مواد افزودنی بیولوژیکی فعال، فیتوتراپی ، بسته‌بندی دارویی و پزشکی، دامپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی و تشخیصی عرضه می‌شود. یکی از مزایای این نمایشگاه این است که کارشناسان تجهیزات پزشکی نظرات و انتقادات خود را برای پیشرفت این صنعت به اشتراک می‌گذارند.

نمایشگاه بین‌المللی عینک

افراد زیادی علاقه‌مند به شرکت یا بازدید از نمایشگاه بین‌المللی‌ هستند. در این نمایشگاه علاوه بر عینک‌های آفتابی، عینک‌های طبی، لنزها، متریال در قالب زنانه، مردانه و بچگانه، می‌توان انواع متنوعی از عینک‌های پزشکی و تجهیزات مورد نیاز عینک‌سازان را مشاهده کرد.

نمایشگاه بین‌المللی قهوه

قهوه یکی از نوشیدنی‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. امروزه به دلیل اینکه قهوه‌های متنوعی وارد بازار شده‌اند لذا خرید قهوه اصل بسیار دشوار است. در نمایشگاه‌های بین‌المللی قهوه شما می‌توانید قهوه‌های اصل و باکیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید. این نمایشگاه سالانه در کشورهای زیادی برگزار می‌شود.

غرفه‌سازی در نمایشگاه‌های بین‌المللی

نمایشگاه‌های تجاری می‌توانند به شما در راه اندازی یک شرکت جدید کمک کنند. حتی شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا کسب‌وکار خود را در مسیر جدیدی حرکت دهید یا بازاریابی خود را بهبود بخشید. رویدادهای نمایشگاهی امور پرمشغله‌ای هستند، اما اگر به درستی انجام شوند می‌توانند بازده سرمایه‌گذاری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

تنها راه برای جلب توجه این است که یک غرفه مناسب درست کنید. غرفه‌های نمایشگاهی حرفه‌ای به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کالاها و تجهیزات خود را به بهترین شکل معرفی کنند. برای اینکه بتوانید یک غرفه نمایشگاهی خوب داشته باشید باید یک شرکت غرفه‌سازی مناسب را انتخاب کنید. شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان در زمینه ساخت غرفه نمایشگاهی دارای تجارب و مهارت زیادی است.

سالانه برندهای مختلفی ساخت غرفه خود را به این شرکت می‌سپارند. شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان با در نظر گرفتن طراحی روز دنیا در غرفه‌سازی و استفاده از وسایل وارداتی بی‌نظیر چند سالی است که در زمینه طراحی و تولید غرفه فعالیت می‌کند.

سخن پایانی

از آنجا که در نمایشگاه‌های بین‌المللی افراد زیادی به دلایل مختلف برای بازدید از محصولات و کالاها و خدمات به این نمایشگاه‌ها می‌ر‌وند لازم است بدانید اگر صاحب کسب‌ و کار‌های خدماتی و کالا فروشی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از غرفه‌سازی در این مکان‌ها شاهد فروش‌های بالا و سود‌های بالا شوید.

غرفه‌سازی باید با دقت و حساسیت بالایی صورت گیرد به شما پیشنهاد می‌کنیم از غرفه‌ساز‌های با تجربه مثل غرفه‌سازی کبیرسازان کمک بگیرید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button