KABIR KARSAN

چگونه مجوز غرفه سازی بگیریم؟

چگونه-مجوز-غرفه-سازی-بگیریم2
4
September
2023
فهرست محتوا
چگونه-مجوز-غرفه-سازی-بگیریم2
September 4, 2023

چگونه مجوز غرفه سازی بگیریم؟

چنانچه می خواهید به عنوان یک خدمات دهنده و غرفه ساز به فعالیت بپردازید، لازم است مجوز غرفه سازی اخذ کنید. برای این امر لازم است مراحلی را بگذرانید. این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه می توان مجوز غرفه سازی اخذ کرد. چگونه مجوز غرفه سازی بگیریم؟

برای دریافت مجوز ساخت غرفه باید مراحلی را طی کنید که شامل ارائه مدارک مورد نیاز، ارائه نام تجاری مناسب و غیره می باشد.

همانطور که می دانید ساخت غرفه در نمایشگاه های بین المللی برای جذب مشتری می تواند پلی برای موفقیت و افزایش درآمد باشد.رایگان ایده طراحی بگیرید. برای اینکه شرکتی باشید که در رویدادهای نمایشگاهی بتواند غرفه های ارائه خدمات یا کالا را طراحی کند، ابتدا باید یک سری مراحل اداری را طی کنید.

مجوز غرفه سازی
طراحی سازه قرمز رنگ

معرفی مجوز غرفه سازی

مجوز غرفه سازی در واقع کاغذی است که به شرکت غرفه ساز داده می شود که طی آن مشخض می شود سازمان ذی صلاح، صلاحیت آن شرکت را جهت طراحی و ساخت غرفه تایید کرده است.

بسیاری از افراد فکر می کنند که برای غرفه سازی در نمایشگاه، باید فقط متریال مورد نیاز را تهیه نمایند و مراحل ساخت را پشت سر بگذارند.

درواقع این گونه نیست؛ پیش از انجام هر کاری در فرایند غرفه سازی نمایشگاهی لازم است مجوز قانونی داشته باشید.

برای این امر لازم است مدارک مورد نیاز را فراهم سازید و مراحل اداری زیادی را پشت سر بگذارید تا بتوانید مجوزهای لازم را دریافت نمایید.

مشخصا بدون کسب مجوزهای قانونی شما نخواهید توانست ساخت غرفه را پیش بگیرید و از سازندگان غرفه های نمایشگاهی باشید.

فراهم سازی مدارک مورد نیاز شامل مدارک شناسایی مدیر عامل مجموعه، مدارک و لیست سابقه بیمه و نمونه کارها خواهد بود.

لیست مدارک لازم جهت اخذ مجوز فرایند غرفه سازی

در مرحله اول، باید مدارک مورد نیاز را برای ارائه به مرکز مربوطه جهت شروع فرایند اخذ مجوزهای ساخت غرفه فراهم کنید.

برای انجام این کار شما نیاز به جواز کسب مدیر شرکت، بیمه نامه و فیش های پرداختی بیمه و مدارک شخصی مدیر شرکت خواهید داشت.

لیست فوق شامل فرم های مربوط به تعهدنامه غرفه ساز و نقشه جزییات ساخت و سازها نیز خواهد بود. خوب است بدانید لازم است بیمه مسوولیت مدنی را نیز برای جبران خسارت احتمالی اینده انجام دهید.

اگر مدارک شما تکمیل نباشند، ممکن است در دریافت مجوزهای مربوط به غرفه سازی به مشکل برخورد نمایید. به همین دلیل، باید پیش از انجام هر کاری برای تکمیل نمودن مدارک مربوط به کسب و کار خود اقدامات لازم را به عمل آورید.

انتخاب نام مناسب و سبک خوب برای کسب و کار

مهم ترین قدم برای اخذ مجوز غرفه سازی و ثبت شرکت داشتن نامی است که به راحتی قابل تشخیص و متناسب با کسب و کار شما باشد.

نام یکی از مهمترین دارایی های شرکت است. بنابراین در انتخاب نام تجاری که بسیار مهم است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. سپس یک راه ارتباطی با نام تجاری خودتان در شبکه مجازی ایجاد کنید.

با ارائه نمونه کارهای خود به مراکز مربوطه می توانید با سهولت بیشتری مجوزهای لازم را دریافت کنید.

ثبت شرکت و دریافت مدارک مربوط به بیمه

ثالثاً باید مراحل مربوط به ثبت شرکت را انجام دهید. خوشبختانه سازمان های زیادی در سراسر کشور در زمینه ثبت شرکت و کسب و کار فعالیت می کنند. پس از انجام این کار، باید جهت اخذ مجوز خود اقدام کنید.

پس از آن لازم است شما نسبت به دریافت مدارک بیمه از سازمان مربوطه اقدام کنید. بهتر است مدتی سابقه بیمه جهت ارائه داشته باشید

پر کردن فرم های مربوط به وزارت صنعت و معدن

در مرحله چهارم اخذ مجوز غرفه سازی باید برای تکمیل فرم ها و مجوزهای لازم مربوط به کسب و کار خود به وزارت صنعت و معدن مراجعه کنید.

در این مرحله باید اقدامات لازم را برای پر کردن فرم ها و مدارک شرکت را به دقت انجام دهید تا دچار مشکل اداری نشوید. پس از آن، برای راه اندازی غرفه خود باید منتظر مجوز کسب و کار برای دریافت مجوز موقت باشید.

اخذ مجوز غرفه سازی بین المللی
سازه نمایشگاهی قرمز رنگ

بازرسی نهایی

در مرحله نهایی پس از اتمام ساخت نمایشگاه، کارشناسان از محل نمایشگاه بازدید خواهند کرد. این مرحله سیستم برق، طراحی ها، سبک معماری و غیره را بررسی می کند. البته فراموش نکنید که استانداردهای تعیین شده مانند HSE  نیز بررسی می شوند.

لازم به ذکر است در صورتی که غرفه شما دارای نقص فنی و ایرادات ظاهری باشد بازرس نهایی قادر به تایید آن نخواهد بود. بنابراین، قبل از آمدن بازرس باید از استاندارد بودن سازه خود اطمینان حاصل کنید.

برای دریافت مجوز ارائه خدمات باید به کدام سازمان مراجعه کنیم؟

یکی از سوالات متعددی که بسیاری از کاربران از خود می پرسند این است: برای اخذ مجوز غرفه سازی با کدام سازمان تماس بگیریم؟ برای دریافت مجوز ساخت غرفه، باید به نمایشگاه بین المللی سئول سر بزنید.

لازم به ذکر است مجوزهای صادر شده توسط کارشناسان این نمایشگاه در کلیه نمایشگاه های بین المللی کشورها معتبر می باشد. البته لازم است قبل از مراجعه به نمایشگاه سئول برای دریافت مجوزها و مدارک لازم به سازمان ثبت مشاغل و وزارت صنعت و معدن مراجعه کنید.

شرایط اخذ مجوز برای ارایه خدمات در حوزه طراحی و ساخت سازه

قبل از درخواست برای پروانه ساختمانی، باید شرایط را بدانید. اول اینکه حداقل 3 سال از شروع کارتان گذشته باشد. علاوه بر این، مدیران شرکت موظف به انتخاب 5-6 عضو هیئت مدیره هستند.

ناگفته نماند که اگر کارآفرینی مدارک مربوط به شرکت خود را جعل کند، جریمه خواهد شد. ناگفته نماند که در صورت تکمیل نشدن مدارک شرکت ممکن است برای اخذ مجوز ساخت غرفه دچار مشکل شوید. بنابراین قبل از هر کاری باید مدارک لازم را تکمیل کنید.

جمع بندی

 امروزه بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با ارائه خدمات غرفه سازی در نمایشگاه های ملی و بین المللی کسب و کار نوینی برای خود ایجاد کنند. برای این امر مشخصا لازم است یکسری مجوزهایی دریافت گردد. در این مطلب تلاش شد تا پاسخ پرسش چگونه مجوز غرفه سازی بگیریم را بدهیم.

برای اخذ مجوزهای لازم بهتر است نام مناسبی برای کسب و کار خود انتخاب کنید و پس از آن اقدام به ثبت شرکت در نهاد مربوطه کنید.

برای دریافت مجوزهای لازم، بهتر است مدارکی همچون ریز پرینت سابقه های بیمه پرداختی از سمت شرکت، مدارک شخصی مدیر عامل مجموعه و دیگر مدارک لازم را همراه داشته باشید.

کبیرسازان، پیشرو در ساخت غرفه های اقتصادی در تمامی مراحل این امر مشاور غرفه سازی و همراه شماست.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button