KABIR KARSAN

بیش از 900 ایده طراحی غرفه نمایشگاهی باتجهیزات اجاره ای برای نمایشگاه شما

900 ایده طراحی غرفه
15
September
2023
فهرست محتوا
900 ایده طراحی غرفه
September 15, 2023

بیش از 900 ایده طراحی غرفه نمایشگاهی باتجهیزات اجاره ای برای نمایشگاه شما

بدون شک هر غرفه ای که در بستر نمایشگاهی ساخته می شود ابتدا صرفا یک ایده روی کاغذ بوده است. مشخصا هرچه این ایده ها خلاقانه تر و متفاوت تر باشد، تاثیرگذاری بیشتری نیز به دنبال دارد.

در ادامه به معرفی بیش  از 900 ایده طراحی غرفه نمایشگاهی باتجهیزات اجاره ای برای نمایشگاه شما می پردازیم. همراه ما باشید.

ایده طراحی نمایشگاه

آیا تا به حال از نمایشگاه بازدید کرده اید؟

اگر پاسخ شما بله است، چه چیزی شما را جذب یک موضوع خاص کرده است ؟ آیا محصولات یا خدماتی بود که ارائه کردند؟ یا ایده های نوآورانه طراحی غرفه نمایشگاهی؟ یا طراحی گرافیک منحصر به فرد نمایشگاهی که آن ها را متمایز کرده است؟

قبل از هر چیز می توانید مقاله آشنایی با مصلی تهران را مطالعه کنید.

پاسخ شما هر چه باشد، عاملی که همه عوامل را کنار هم منسجم کرد طراحی خلاقانه در آن غرفه نمایشگاهی بود. اکنون، قبل از درک دقیق ایده های طراحی در غرفه نمایشگاهی، اجازه دهید با اصول اولیه شروع کنیم.

در حین صحبت از نمایشگاه، اولین چیزی که احتمالاً به ذهن ما خطور می کند غرفه نمایشگاه است. بنابراین، بیایید بفهمیم غرفه نمایشگاهی دقیقا چیست؟

آیا تا به حال از نمایشگاه بازدید کرده اید؟

اگر بله، پس چه چیزی شما را جذب یک موضع خاص کرده است ؟ آیا این محصولات یا خدماتی بود که ارائه کردند؟ یا ایده های نوآورانه طراحی غرفه نمایشگاهی؟ یا طراحی گرافیک منحصر به فرد نمایشگاهی که آنها را متمایز کرده است؟

پاسخ شما هر چه باشد، چیزی که همه اینها را ممکن کرد طراحی خلاقانه در آن غرفه نمایشگاهی بود. اکنون، قبل از درک دقیق ایده های طراحی در غرفه نمایشگاهی، اجازه دهید با اصول اولیه شروع کنیم.

در حین صحبت از نمایشگاه، اولین چیزی که احتمالاً به ذهن ما خطور می کند غرفه نمایشگاه است. بنابراین، بیایید بفهمیم غرفه نمایشگاهی دقیقا چیست؟

غرفه سازی در واقع ترکیب عناصر بصری ضروری است که به عنوان بلوک های سازنده ایده های طراحی غرفه نمایشگاهی عمل می کنند و ترکیبی از واحدهای متعدد و متمایز به صورت هماهنگ هستند که برای ایجاد یک ترکیب جذاب کار می کنند.

مشخصا غرفه نمایشگاهی شما هنگام ساخت از قوانین جهانی مشابه در طراحی و ترکیب پیروی می کند. هر یک از عناصر طراحی بصری را که در ساخت طراحی خلاقانه غرفه شما نقش دارد را تصور کنید.

به این ترتیب می ‌توانید سرمایه‌ تان را بهتر مدیریت کنید و درگیر ترفندهای طراحی که به ندرت به ظاهر و نتیجه نهایی کمک می‌کنند، نشوید.

برای راحتی بیشتر شما و درک بهتر اجازه دهید تمام عناصر بصری مرتبطی را که ظاهر غرفه نمایشگاهی شما را مشخص می کند، تجزیه کنیم.

فضای ایستاده

فضای غرفه می تواند طول و عرض طراحی نمایشگاه شما را محدود کند، اما فقط به میزان کم. در پایان، این بودجه و هدف نمایشگاه شما است که اندازه حداقل فضای غرفه شما را تعیین می کند.

ابتدا باید از خود بپرسید که چرا در یک نمایشگاه به فضای کف و فضای دیوار داخلی نیاز دارید و سپس برای آن ها برنامه ریزی کنید.

متداول ترین فضاهایی که غرفه داران برای برپایی غرفه نیاز به تمرکز روی طراحی آن دارند، اتاق های جلسه، انبارها، قسمت های استراحت، قفسه های نمایش محصولات و پیشخوان های پذیرایی است. بهتر است چک کنید و مطمئن شوید که برای نمایشگر یک محصول به فضای کافی فضا اختصاص دادید.

رزرو فضای غرفه از یک سال قبل یا بلافاصله پس از پایان نمایشگاه فعلی می تواند معجزه کند، زیرا گزینه های متعدد و فرصت برای رزرو فضای کافی با نرخ ارزان تر را به شما می دهد.

محل

مکان مهم ترین عامل در راه اندازی غرفه نمایشگاهی است. الگوی ترافیک در سالن نمایشگاه عامل تعیین کننده مکان غرفه شما خواهد بود. جریان ترافیک از مبادی ورودی و خروجی، مسیرهای کنفرانس، سرویس‌ های بهداشتی و کافه تریا را در نظر بگیرید.

همچنین نقطه ورود و خروج (در صورت داشتن غرفه گوشه/جزیره) برای طراحی غرفه نمایشگاهی و نقطه شروع بنر را بسنجید. اگر می توانید یک پلان از طبقه دقیق از سالن های  برگزار کننده نمایشگاه دریافت کنید

یادداشت مهم

اگر برگزارکنندگان محل ستون های نگهدارنده و کانال های تهویه مطبوع را مشخص نکرده اند، بهتر است از قبل سوال کنید. این می تواند طراحی خلاقانه غرفه نمایشگاهی شما را مختل کند.

درک همه این ها به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه برای انتخاب مناسب ترین مکان برای غرفه خود بگیرید.

 طراحی نوع استند

غرفه‌ های ترکیبی و سفارشی زیادی وجود دارد که طراحان و سازندگان غرفه ‌های نمایشگاهی به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنند، اما ما سه نوع  طراحی غرفه اصلی را که اغلب غرفه ‌داران از آن ها استفاده می‌کنند، توضیح می ‌دهیم.

پوسته طرح استند

اگر به دنبال ایده‌ هایی برای غرفه ‌های نمایشگاهی کوچک هستید، این پوسته ‌های طرح استند دو یا سه جداره هستند که به کمک شما می آیند.  معمولا از آن ها در پانل ‌های دیواری، نما و طرح کف و پارکت غرفه که نام شرکت را در بالای صفحه آن نمایش می‌ دهد، استفاده می شود.

سپس استند را می توان با برند شرکت تزئین کرد. اگر بودجه کمی دارید، استند پوسته بنر یک گزینه عالی برای شما است. معمولا ابعاد این استندها 3×3 متری هستند، اما برای داشتن فضای 6X3 می توانید بیش از یکی از آن ها را رزرو کنید.

استندهای فضای خام

این استندها که به عنوان استند “فضای خام” شناخته می شوند، به سادگی به معنای اجاره فضای طبقه برای ساخت غرفه نمایشگاهی سفارشی/مدولار است.

با استند فضای خام، گزینه ‌های شخصی‌سازی بیشتری خواهید داشت که به شما امکان می ‌دهد یک غرفه نمایشگاهی سفارشی یا مدولار ایجاد کنید که مخصوص تصویرسازی برند شما است. برای اطلاع از هزینه چنین استندهایی می توانید از یک پیمانکار غرفه نمایشگاهی کمک بگیرید.

استند ایستاده

استند پایه ردیفی بخشی از یک ردیف است که فضای دیوار را بین دو پایه به اشتراک می گذارد. معمولاً یک طرف باز در امتداد سرسرا دارد. غرفه های ردیفی نیز از نظر بسیاری از غرفه داران مقرون به صرفه هستند.

استند نبشی و دو گوشه

اگر غرفه شما در ورودی یا انتهای ست استندهای ردیفی قرار دارد، می توانید از استند گوشه ای استفاده کنید. از آنجایی که شما دو طرف باز دارید، به شما این امکان را می دهد که دو نقطه ورودی داشته باشید، که این طرح را باز و دعوت کننده می کند.

کرنر استند که در تقاطعی قرار گرفته است، جایی که جریان زیادی از ترافیک وجود دارد، فضای زیادی را برای ساخت بخش‌های متعددی مانند یک صندلی سالن، یک انباری، و یک اتاق جلسه ارائه می‌کند.

حتی می توانید یک بنر L شکل، چند پایه نمایشگر و انواع مختلف صندلی اضافه کنید.

غرفه های جزیره

غرفه های جزیره مطمئناً در مقایسه با سایر انواع غرفه قیمت بالاتری دارند، اما قیمت بالا نشان می دهد که برند شما در معرض دید زیادی قرار می گیرد. این نوع پایه چشمگیرتر و از نظر بصری جذاب است.

فقدان دیوار در اینجا به این معنی است که شما کاملاً به کانترهای نمایش و تریبون های نمایش برای برندسازی وابسته هستید. اما می توانید با چسباندن یک بنر جذاب به سقف یا نصب یک بیلبورد در بالای ستون مرکزی، به نوآوری و خلاقیتی که می خواهید دست پیدا کنید.

شما می توانید با چندین شرکت کننده در هر طرف ارتباط بگیرید و چندین محصول را با تصاویر خلاقانه متمایز ارائه دهید

تفکیک موضوع و نگاه از ایده های طراحی غرفه نمایشگاهی شما

دستورالعمل های برند و اهداف شرکت، موضوع و ظاهر نهایی غرفه نمایشگاهی شما را تعیین می کند. بنابراین هیچ قانون قطعی برای اجرای یک طراحی نمایشگاه خلاقانه که برنده نمایشگاه باشد وجود ندارد.

ما دستورالعمل هایی را در اختیار شما قرار می دهیم که به برآورده کردن انتظارات شما کمک می کند. موضوع و ظاهر به شدت بر عوامل زیر تأثیر می گذارد.

ترکیب بندی

ترکیب بندی به معنای قرار دادن اشیا به شیوه ای صحیح و زیباست. همین اصل در مورد ایده های طراحی غرفه نمایشگاهی نیز صدق می کند. ترکیب بندی را شلوغ نکنید و مطمئن شوید که فضای کافی بین آن ها وجود دارد.

دید آسان و دسترسی جادار را برای تمامی شرکت کنندگان در نظر داشته باشید. همچنین هدف هر پیشخوان، ویترین و قفسه را در نظر بگیرید.

آیا قرار دادن صندلی در نزدیکی ورودی بهتر عمل می کند؟ یا اینکه صندلی شما در پشت نزدیک انباری باز مناسب تر است؟

آیا بهتر است هدایایی را در پیشخوان پذیرش قرار دهید؟ یا یک اتاق جلسه کوچک در پشت؟

در نظر بگیرید که آیا اشیایی که قرار داده اید به هدف مورد نظر عمل می کنند؟ اگر نه، پس آن ها را دور بیندازید.

نورپردازی:

هرگز تنها به نوری که برگزارکنندگان نمایش برای شما ارائه می دهند، تکیه نکنید. همیشه تنظیمات نورپردازی سفارشی خود را در محل خود داشته باشید

تا اطمینان حاصل کنید که می توانید خلق و خوی و فضایی را که می خواهید برای شرکت کنندگان در غرفه نمایشگاه خود ایجاد کنید، خلق کرده اید. نورپردازی رنگی در انتقال موضوع متمایز طراحی نمایشگاه شما کار بسیار موثری را انجام می دهد.

رنگ:

دستورالعمل های برند شما، پالت رنگی طراحی غرفه نمایشگاهی شما را تعیین می کند. فضای زیادی برای نوآوری وجود ندارد و نیازی به انجام این کار نیز نیست. ایده های ساده غرفه نمایشگاهی نیز می تواند بسیار موثر باشد.

رنگ های بیشتر ممکن است منجر به درهم ریختگی بیشتر شود که یادآوری برند را کاهش می دهد. هدف این است که واضح ترین و سریع ترین تداعی برند ممکن را در ذهن شرکت کنندگان ایجاد کنید.

فونت و گرافیک

در نمایشگاه ها از فونت و گرافیک در سه نقطه کلیدی بصری استفاده می شود تا پیامی واضح به بیننده ارسال شود. این سه نقطه عبارتند از برندسازی بالا، برندسازی سطح چشم و برندسازی سطح پایین.

برندسازی بالا

جایی است که نام و لوگوی شرکت شما قرار می گیرد. این باید حتی برای بینندگان دور به راحتی قابل مشاهده باشد. بهترین راه برای انجام این کار، چاپ نام برند روی هدر فاسیا در بلندترین دیوار غرفه است.

یک بنر آویزان که از بالا نصب شده است نیز ایده خوبی برای جلب توجه از فاصله دور با برند بالا است. با این حال، می‌ خواهید دستورالعمل ‌های سازمان‌دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید مقررات رعایت شده ‌اند و هزینه‌ های مربوطه برای نصب بنر در نظر گرفته شده است.

برندسازی در سطح چشم

جایی است که گرافیک نمایشگاهی میان رده شما وارد عمل می شود.  از این سبک برند سازی برای متمایز کردن شرکت شما از سایرین، زمانی که بازدیدکنندگان در سالن راه می روند، استفاده می شود. پیام های برند، برچسب ها، آرم های خط محصول، الگوهای طراحی، تصاویر برند برای متمایز کردن طراحی نمایشگاه گنجانده شده است.

برندسازی سطح پایین

برای زمانی است که شرکت کننده نزدیک غرفه نمایشگاه شما باشد. اینجا جایی است که می توانید حقایق جالب دیگری را در مورد شرکت خود قرار دهید و جزئیات بیشتری در مورد موضوع کسب و کار خود به دست آورید.

فونت شما باید در هر سه نقطه بصری ثابت بماند. اندازه آن می تواند متفاوت باشد، اما اکیداً توصیه می شود از بیش از دو فونت منحصر به فرد استفاده نکنید. همچنین، متن نوشتاری را حتی در برندسازی سطح پایین حداقل، واضح و دقیق نگه دارید.

از آنجایی که شرکت کنندگان در طول نمایشگاه باید از ده ها غرفه نمایشگاهی بازدید کنند، میزان علاقه اولیه آنها محدود خواهد بود. هرچه تلاش کمتری برای تعیین جایگاه شما انجام دهند، برای برند شما بهتر است. بیشتر به تصاویر و عکس های نمایشگاهی تکیه کنید تا متن.

کفپوش

این دوباره به موضوعی که می خواهید با طراحی غرفه نمایشگاهی خود به تصویر بکشید بستگی دارد. آیا سعی دارید ظاهری استریل، شیک و حرفه ای ارائه دهید؟

در این صورت استفاده از کفپوش لمینت گزینه بهتری نسبت به فرش خواهد بود. همچنین می ‌توانید از این پلت ‌فرم‌ ها برای مخفی کردن تمام سیم‌ کشی‌ های برق استفاده کنید، فضای بیشتری آزاد کنید و درهم‌ کاری را کاهش دهید.

کیفیت چاپ

در غرفه های نمایشگاهی، چاپ پارچه و چاپ وینیل رایج ترین مواردی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. هر دو مزایا و معایب خود را دارند اما هر کدام گزینه خوبی جهت استفاده است.

چاپ های وینیل در مقایسه با پارچه ای که بافت خاص خود را دارد، ظاهر براق تری دارد که باید در نظر گرفته شود. با چاپ پارچه محدودیتی در اندازه چاپ نخواهید داشت و می توانید به اندازه طراحی غرفه نمایشگاهی خود بزرگ چاپ کنید.

گرافیک غرفه نمایشگاه فابریک نیز در برابر سایش و پارگی مقاوم ‌تر است و گرافیک آن در هنگام تا شدن تاب نمی‌خورد.

ایده طراحی و خلاقیت نمایشگاه

ایده های طراحی غرفه نمایشگاهی برای افرادی که بودجه کمی دارند

محدودیت بودجه دیگر مانعی برای دستیابی به یک غرفه نمایشگاهی الهام بخش برای رویداد بعدی شما نیست.

بهترین ایده طراحی مقرون ‌به ‌صرفه برای نمایشگاه‌ ها، داشتن بنرهای رول ‌آپ است زیرا گرافیک‌ های بزرگ فریبنده را به نمایش می‌گذارند و با قیمت مناسب در دسترس هستند.

همچنین می ‌توانید پایه‌ های خود را با نگهدارنده ‌های بروشور تاشو که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و مقرون به صرفه و انعطاف‌ پذیر هستند، تکمیل کنید.

اگرچه مقرون به صرفه است، اما اکثر رول آپ ها و نگهدارنده های بروشور موجود در بازار فاقد کیفیت هستند و جلوه زیادی در مقابل بازدیدکنندگان شما ایجاد نمی کنند.

یکی از راه های عالی برای صرفه جویی در بودجه، اجاره غرفه به جای خرید است. این به شما این امکان را می ‌دهد تا با صرف هزینه نسبتاً کم، طرح ‌های تازه‌ای برای هر نمایش داشته باشید.

بدیهی است که راه اندازی یک غرفه نمایشگاهی فوق العاده با بودجه کم، پیچیده نیست. برای استفاده از ایده ‌های خلاقانه مقرون ‌به‌ صرفه برای غرفه‌ های نمایشگاهی، تنها چیزی که نیاز دارید، برنامه ‌ریزی دقیق و تصمیم‌گیری هوشمندانه است که می ‌تواند تأثیری ماندگار داشته باشد.

طراحی غرفه Shell Scheme

جدا از ایده های طراحی نمایشگاه مقرون به صرفه فوق برای غرفه شما، یکی دیگر از راه های سودآور برای تأثیرگذاری در یک رویداد، اجاره غرفه Shell Scheme است. یک غرفه Shell Scheme شامل یک فضای سیستم مدولار است که یک سازمان دهنده به طور کلی در اختیار شما قرار می دهد.

این یک غرفه کوچک است که در بسته بندی متشکل از یک فرش، یک سقف شبکه ای و یک تابلوی نام فاسیا ارائه می شود. اندازه آن معمولاً 3 در 3 متر است. اگرچه اندازه آن کوچک است و فضای محدودی دارد، اما گرافیک قوی و استفاده از فضای مناسب مطمئناً بسیار خوب است.

برخی ترجیح می دهند دو غرفه Shell Scheme را رزرو کنند و فضای آن را به 6 متر در 3 متر بزرگتر کنند. همچنین می ‌توانید از پنجره‌ های بازشو مغناطیسی و تریبون/پیش‌خوان ‌های قابل حمل برای دید و ذخیره بیشتر هدایا و وسایل خود استفاده کنید.

ایده های تعاملی که از طراحی غرفه شما پشتیبانی می کند

نمایشگاه ها فرصتی عالی برای بازاریابی محصول یا خدمات شما و ایجاد ارتباطات در صنعت هستند و قطعاً نمی خواهید این فرصت را از دست بدهید. برای داشتن یک رویداد موفق در نمایشگاه، باید حداکثر جمعیت را به سمت غرفه خود بکشید.

بنابراین، چگونه توجه آن ها را جلب می کنید؟ اگرچه 60 درصد موفقیت رویداد شما به غرفه نمایشگاهی شما بستگی دارد، 40 درصد بقیه بستگی به نحوه تعامل شما با بازدیدکنندگان و دستیابی به هدف مورد نظر دارد. پس هدف این است که یک تجربه قابل توجه برای مشتریان خود ایجاد کنید.

برای این کار، بیایید دریابیم که ایده ‌های تعاملی که مطمئناً ایده ‌های طراحی غرفه نمایشگاهی شما را در تقویت تعامل در غرفه شما تکمیل می‌کنند، چیست.

جلسه تعاملی

بهترین راه برای جذاب جلوه دادن غرفه نمایشگاهی، ارائه نمایش زنده از محصول یا خدماتتان است. این به بازدیدکنندگان امکان می دهد محصول شما را به صورت حضوری مشاهده کنند.

شما همچنین می توانید یک نمایش بصری را از طریق صفحه نمایش لمسی یا دیوارهای ویدئویی تنظیم کنید. یکی دیگر از تکنیک ‌های افزودن فاکتور WOW به رویدادتان، داشتن دیوارهای دیوارنگاری دیجیتالی است که بازدیدکنندگان را قادر می ‌سازد تا روی صفحه دیجیتال نقاشی کنند و بنویسند.

سازماندهی بازی ها و مسابقات

چه کسی دوست ندارد برنده شود؟ ایده رقابت برای دریافت جایزه افراد را تشویق می کند تا در فعالیت ها شرکت کنند. بنابراین، بازی ‌هایی که در غرفه نمایشگاهی ترتیب داده می ‌شوند، می ‌توانند در جذب مشتریان به سمت غرفه شما شگفت ‌انگیز باشند.

همچنین می‌ توانید آزمون‌ هایی را در قالب مسابقاتی سازماندهی کنید که می‌تواند دانش آن ها را آزمایش یا به چالش بکشد. این می تواند در عین حال سرگرم کننده، جذاب و آموزنده باشد

توزیع رایگان

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. هیچ چیز مانند هدایا باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان از غرفه شما نمی شود.

فقط به یاد داشته باشید، ارزش هدیه احتمالاً جذابیت به سمت غرفه شما را تعیین می کند.

بنابراین، مطمئن شوید که هدایای خود را عاقلانه و با در نظر گرفتن مخاطب هدف و خط کسب و کار انتخاب می کنید. ترفند این است که موارد بسیار جالبی را انتخاب کنید که برند شما را از سایرین متمایز کند و یک نقطه صحبت در اطراف برند شما ایجاد کند.

تجربه VR/AR

با افزایش سرعت فناوری، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مطمئناً در نمایشگاه‌ ها موفق شده ‌اند. با توسعه برنامه های مجازی شگفت انگیز برای رویداد خود، جایگاه خود را به یک عرصه تعاملی تبدیل کنید.

این نه تنها سر و صدا ایجاد می کند، بلکه حس کنجکاوی را در بین شرکت کنندگان ایجاد می کند. می تواند به شما کمک کند پیام برند خود را به شیوه ای سرگرم کننده و هیجان انگیز پخش کنید.

اطلاع رسانی هایتان را در شبکه های اجتماعی پخش کنید

برای موفقیت بزرگ رویداد خود، تبلیغ آن در رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های دیجیتال ضروری است.

در حالی که نمایشگاه شما را قادر می‌سازد تا به صورت حضوری با مشتری ارتباط برقرار کنید، رسانه ‌های اجتماعی به شما امکان می‌ دهند قبل و حتی بعد از نمایشگاه با آن ها به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

یک استراتژی رسانه ای برنامه ریزی کنید که به شما کمک می کند الهام بخش باشید و در پلتفرم های دیجیتال در شناخته شوید.

میزبان یک غرفه عکس

چه کسی عکس را دوست ندارد؟ راه اندازی یک غرفه عکس در غرفه نمایشگاه شما قطعاً بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

می‌توانید یک بنر، وسایل یا دکوری خلاقانه برای پس ‌زمینه داشته باشید که افراد را برای کلیک کردن روی عکس ‌ها در غرفه ‌تان تحریک کند. ارسال عکس ها از طریق ایمیل به شما امکان می دهد اطلاعات تماس آن ها را دریافت کنید.

نقاط تاچ داون

نمایشگاه ها می تواند برای غرفه داران و همچنین بازدیدکنندگان خسته کننده و وقت گیر باشد.

بنابراین، به شرکت کنندگان مکانی برای استراحت و آرامش ارائه دهید. به این ترتیب می توانید آن ها را به غرفه خود دعوت کنید و محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید. می ‌توانید یک سالن مخصوص نشستن در جایگاه خود ایجاد کنید که Wi-Fi رایگان داشته باشد.

قرار ملاقات های از پیش تعیین شده

یکی دیگر از راه‌ های آسان و مؤثر دیگر برای اینکه گروه هدف خود را به بازدید از غرفه نمایشگاهی خود ببرید این است که یک ایمیل به آن ها بفرستید که مکان غرفه خود را مشخص کند. می ‌توانید با فرد مناسب در غرفه خود قرار ملاقات بگذارید.

بازدیدکنندگان واقعاً علاقه مند به یک بحث متمرکز در غرفه شما پاسخ مثبت می دهد.

 ایده های طراحی بر اساس غرفه های نمایشگاهی مدولار و سفارشی

هنگام انتخاب بین طراحی غرفه نمایشگاهی مدولار و سفارشی برای رویداد خود، باید زمان بگذارید و مختصری در مورد معیارهایی که می تواند بر موفقیت غرفه تأثیر بگذارد، تحقیق کنید. عمدتاً شامل بودجه تخصیص یافته، اندازه مورد نیاز، وسایل حمل و نقل و نیاز به پایه قابل استفاده مجدد است.

طراحی غرفه نمایشگاهی مدولار ماهیت انعطاف پذیری دارد و می توان از آن دوباره استفاده کرد و  در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. غرفه نمایشگاهی سفارشی شما را قادر می سازد یک طرح خلاقانه قابل تنظیم ایجاد کنید.

غرفه مدولار با انواع مختلفی از سبک ها، شکل ها، رنگ ها را با طرح های سفارشی ارائه می شود تا در مرکز نمایشگاه ها قرار بگیرند.

دستورالعمل های انطباق قانونی که باید از آن ها آگاه باشید

هر نمایش مجموعه ای از دستورالعمل های خاص خود را دارد که باید دنبال شود. . فهرست کردن تک تک آن ها غیرممکن است، اما می ‌توانیم مروری بر رایج ‌ترین مواردی که دنبال می ‌شوند به شما ارائه دهیم.

جدای از ایجاد طرح های استند زیبا، باید پایداری استند را برای ایمنی افراد اطراف را نیز در نظر داشته باشید. هنگام نمایش در یک نمایشگاه، لازم است که پایداری ساختاری غرفه خود را بررسی کنید تا از تصادف در یک رویداد جلوگیری کنید.

رعایت قوانین ایمنی که برای ساخت یک سازه موقت اعمال می شود بسیار مهم است. استفاده از مواد منفجره، مایعات قابل اشتعال یا مواد قابل احتراق در محل برگزاری ممنوع است.

مواد مورد استفاده برای غرفه باید در برابر آتش B1 به خصوص در نمایشگاه های اروپایی مقاوم باشد. تاسیسات برقی باید مطابق با آخرین مقررات ایمنی نصب شود.

نتیجه:

بنابراین، عناوین بیان شده اکثر ایده های متمرکزی بودند که توانند به عنوان بخشی از طراحی غرفه نمایشگاهی شما و افزایش تعاملات استفاده شوند.

مردم عاشق تعامل هستند. چیدمان چنین عناصر جذاب در طراحی نمایشگاه به شما کمک می کند تا یک تجربه برند به یاد ماندنی برای مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1

در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم گیری...
6 می, 2024
در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم گیری...
6 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
6 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
6 می, 2024
رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
6 می, 2024
رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
6 می, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button