KABIR KARSAN

آشنایی با نمایشگاه سئول

نمایشگاه بین المللی سئول
21
November
2023
فهرست محتوا
نمایشگاه بین المللی سئول
November 21, 2023

آشنایی با نمایشگاه سئول

یکی از راه های موفقیت در کسب و کار، شرکت در نمایشگاه های بین المللی است. خوشبختانه امروزه نمایشگاه های متعددی در سراسر کشور وجود دارند و هر کدام از آن ها از مزایای فراوانی برخوردار هستند. از برترین نمایشگاه های بین المللی موجود در کشور، می توان به نمایشگاه سئول اشاره نمود. در این بخش، قصد داریم به شرح مشخصات و آشنایی با نمایشگاه سئول بپردازیم پس با ما همراه باشید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب روی نوشته کلیک کنید.

سئول

تاریخچه نمایشگاه بین المللی سئول

نمایشگاه سئول نسبت به دیگر نمایشگاه های بین المللی، دارای قدمت بیشتری است و در سال 1338 توسط یک تیم حرفه ای معمار تاسیس شد. این نمایشگاه توانست در سال 1355 عضو اتحادیه نمایشگاه های بین المللی خاور میانه شود. فراموش نکنید که نمایشگاه بین المللی سئول از گذشته تا به امروز، جزو برترین نمایشگاه های بین المللی محسوب می گردد.

جالب است بدانید که اولین تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی سئول به سال 1348 باز می گردد. در آن سال نمایشگاهی با نام آسیا در سالن سئول برگزار شد. خوشبختانه این نمایشگاه در گذر سال های متوالی، توانست پیشرفت نماید و گواهینامه های جهانی و بین المللی را نصیب خود کند.

نمایشگاه بین المللی سئول کجاست؟

پیش از آن که بخواهید به عنوان غرفه ساز یا بازدید کننده به نمایشگاه سئول مراجعه نمایید، بایستی اطلاعات دقیقی راجع به این نمایشگاه داشته باشید. نمایشگاه بین المللی سئول، در اتوبان چمران، خیابان مولوی، خیابان نمایشگاه ها، روبروی درب باشگاه انقلاب واقع شده است.

خوشبختانه این نمایشگاه به ایستگاه تاکسی و اتوبوس های شهری و مترو دسترسی خوبی دارد. از این رو، شما می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مسیر نمایشگاه بین المللی سئول را به بهترین شکل ممکن در کمترین زمان طی کنید.

ویژگی ها و امکانات نمایشگاه بین المللی سئول

برای آن که بتوانید از تمامی مزایای نمایشگاه سئول بهره مند شوید، بایستی اطلاعات دقیقی راجع به امکانات و ویژگی های آن داشته باشید. نمایشگاه بین المللی سئول، جزو پر امکانات ترین نمایشگاه ها در کشور و حتی خاورمیانه محسوب می گردد.

از مهم ترین امکانات نمایشگاه بین المللی سئول، می توان به پارکینگ مجهز، سالن های بزرگ و پیشرفته، سیستم های حفاظتی و امنیتی و برخورداری از جدیدترین و برترین تجهیزات رفاهی و تفریحی اشاره نمود. لازم به ذکر است که این نمایشگاه از دسترسی بسیار خوبی نسبت به دیگر نمایشگاه ها برخوردار است.

پارکینگ مجهز

از مهم ترین امکانات نمایشگاه سئول، می توان به پارکینگ مجهز و پیشرفته آن اشاره نمود. این نمایشگاه از دو پارکینگ بزرگ و مجهز با مساحتی بالغ بر 11000 متر مربع بهره می برد. لازم به ذکر است که ظرفیت هر کدام از پارکینگ های این نمایشگاه، بیش از 800 خودرو سواری است.

علاوه بر آن، پارکینگ های نمایشگاه بین المللی سئول دارای دو درب ورودی و خروجی مجزا به همراه دفاتر نگهبانی مخصوص هستند. در نظر داشته باشید که پارکینگ های نمایشگاه سئول از جدیدترین و برترین سیستم های امنیتی و حفاظتی برخوردار می باشند تا بازدیدکنندگان و غرفه سازان بتوانند بدون هیچ نگرانی، خودرو خود را در پارکینگ قرار دهند.

سالن های بزرگ و پیشرفته

از دیگر امکانات نمایشگاه بین المللی سئول، می توان به سالن های مجهز و پیشرفته آن اشاره نمود. به طور کلی، نمایشگاه بین المللی سئول از مساحتی بالغ بر 90 هزار متر مربع برخوردار است و دارای محیط سر پوشیده با مساحت 79 هزار متر مربع است.

این نمایشگاه از سالن هایی با مساحت بالغ بر 20 هزار متر مربع با امکاناتی پیشرفته و مدرن برخوردار است. علاوه بر آن، در نمایشگاه سئول دفاتر و اتاق های نشیمن خصوصی و عمومی مخصوص بازدید کنندگان و غرفه سازان و برگزاری جلسات و همایش قرار دارند.

مجهز به سیستم های حفاظتی و امنیتی

نمایشگاه بین المللی سئول همانند بسیاری از نمایشگاه بین المللی، از جدیدترین و برترین سیستم های حفاظتی برای حفظ امنیت بهره می برد. در این نمایشگاه، می توان انواع مختلفی از سیستم های امنیتی و حفاظتی نظیر دوربین های مداربسته، دزدگیر، چشم های لیزری و قفل های کامپیوتری الکتریکی را مشاهده نمود.

علاوه بر آن، نمایشگاه سئول مجهز سیستم های ایمنی همچون اطفای حریق، آتش نشان خودکار و برق اضطراری می باشد. وجود چنین امکاناتی در این نمایشگاه، سبب شده تا غرفه داران دیگر نگرانی از بابت امنیت و ایمنی غرفه خود نداشته باشند.

برخورداری از برترین تجهیزات رفاهی و تفریحی

از مهم ترین عواملی که سبب پر طرفدار شدن نمایشگاه بین المللی سئول شده، می توان به وجود تجهیزات مرغوب و پیشرفته رفاهی و تفریحی اشاره نمود. این نمایشگاه از جدیدترین و برترین امکانات تفریحی و رفاهی بهره مند است. در اطراف این نمایشگاه، هتل و سالن های غذاخوری به منظور استراحت بازدیدکنندگان و غرفه سازان قرار دارند.

علاوه بر آن، در لابی های نمایشگاه سئول صندلی های مخصوصی برای بازدید کنندگان وجود دارند. فراموش نکنید که این نمایشگاه از سالن و اتاق های متعددی همچون اتاق نشیمن خصوصی و عمومی و محل استراحت غرفه سازان برخوردار است. ناگفته نماند که این نمایشگاه از جدیدترین سیستم های سمعی و بصری نیز بهره می برد.

مجهز به فضایی زیبا و دلنشین

نمایشگاه بین المللی سئول، از فضای بیرونی و درونی بسیار زیبا و دلنشینی برخوردار است. فضای بیرونی این نمایشگاه از مساحتی بالغ بر 15 هزار متر مربع بهره می برد. در فضای بیرونی این نمایشگاه، فضاهای سبز و آب نمای بسیار زیبایی وجود دارند تا بازدید کنندگان با تماشای آن ها لذت ببرند.

در فضای داخلی نمایشگاه سئول، متخصصان از سیستم های نورپردازی بسیار زیبا و جذاب استفاده نموده اند. علاوه بر آن بخش دیواره و کف این نمایشگاه از جدیدترین و برترین متریال های موجود در بازار ساخته شده اند.

قوانین نمایشگاه سئول

قوانین نمایشگاه بین المللی سئول

همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، نمایشگاه بین المللی سئول از امکانات بسیار زیاد و پیشرفته ای بهره می برد. برای آن که بتوانید در این نمایشگاه غرفه خود را به بهترین شکل ممکن بسازید، بایستی قوانین و مقررات خاصی را مد نظر داشته باشید.

فراموش نکنید که اگر به قوانین این نمایشگاه توجهی نداشته باشید، ممکن است در فرآیند غرفه سازی به مشکل برخورد نمایید. از مهم ترین قوانین نمایشگاه سئول می توان به توجه به ارتفاع مجاز سالن ها، حریم غرفه، آماده سازی پلان، استفاده از سیستم های روشنایی مناسب و دریافت تاییدیه و استاندارد مورد نیاز اشاره نمود.

توجه به ارتفاع مجاز غرفه ها

از مهم ترین قوانین نمایشگاه بین المللی سئول، می توان به توجه به ارتفاع مجاز سالن ها اشاره نمود. برای آن که بتوانید در این نمایشگاه اقدام به غرفه سازی کنید، باید ابتدا ارتفاع مجاز غرفه خود را تعیین نمایید. طبق نظر متخصصان و کارشناسان، ماکسیمم ارتفاع غرفه در نمایشگاه سئول بین 2.4 الی 2.5 متر است.

البته فراموش نکنید که اگر ارتفاع غرفه شما بیش از حد مجاز باشد، ممکن است نتوانید تاییدیه اصلی نمایشگاه را دریافت کنید. از این رو، باید در هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی توجه بسزایی به ارتفاع اصلی آن داشته باشید.

حریم غرفه

از دیگر قوانین بسیار مهم نمایشگاه بین المللی سئول، توجه به حریم غرفه است. پیش از آن که بخواهید اقداماتی را جهت غرفه سازی به عمل آورید، باید میزان متراژ و ابعاد محل احداث آن را مشخص نمایید. لازم به ذکر است که هر چقدر ابعاد و اندازه محل احداث بیشتر باشد، میزان هزینه غرفه سازی افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که اگر اندازه غرفه شما بیش از حد تعیین شده باشد، ممکن است در دریافت تاییدیه ها به مشکل برخورد نمایید. علاوه بر آن، پس از ساخت غرفه نمایشگاهی نباید به هیچ عنوان وسایل و کالاهای خود را در محیط خارج از حریم غرفه قرار دهید.

آماده سازی پلان

آماده سازی پلان، از مهم ترین قوانین غرفه سازی محسوب می گردد و از اهمیت بسزایی در نمایشگاه سئول برخوردار است. در ابتدا برای آماده سازی پلان غرفه نمایشگاهی، باید به شرکت های معتبر همچون کبیرسازان مراجعه کنید تا متخصصان نقشه غرفه شما را به بهترین شکل طراحی نمایند.

پس از طراحی پلان غرفه، باید قبل از انجام بقیه مراحل به دفتر ریاست نمایشگاه بین المللی سئول مراجعه نمایید تا متخصصان و کارشناسان تاییدیه پلان شما را صادر نمایند. لازم به ذکر است که اگر کوچک ترین نقصی در پلان غرفه شما باشد، ممکن است کارشناسان آن را تایید نکنند.

استفاده از سیستم های روشنایی مناسب

همانطور که می دانید، سیستم های روشنایی مهم ترین بخش غرفه را تشکیل می دهند. شما می توانید با استفاده از سیستم های روشنایی و نور پردازی مرغوب و منحصر به فرد، بازدیدکنندگان زیادی را مجذوب غرفه خود نمایید. البته برای انجام این کار، بایستی از سیستم های نورپردازی و روشنایی مناسب و کم مصرف استفاده کنید.

استفاده از سیستم های نورپردازی مناسب و کم مصرف، سبب افزایش جذابیت غرفه و کاهش میزان مصرف برق آن می گردد. لازم به ذکر است که استفاده از سیستم های روشنایی و نورپردازی پر مصرف و نامناسب در غرفه های نمایشگاه سئول ممنوع است.

دریافت تاییدیه و استاندارد پیش از بهره برداری

پس از طراحی غرفه نمایشگاهی و طی نمودن مراحل اداری، بایستی اقدام به دریافت تاییدیه و استاندارد پیش از بهره برداری اقدام نمایید. برای انجام این کار، باید به نهاد های مربوطه مراجعه نمایید و نمونه ای از محصول کسب و کار خود را به همراه مدارک اصلی به همراه داشته باشید.

برای آن که بتوانید به بهترین شکل تاییدیه و استانداردهای غرفه سازی را دریافت کنید، باید از کارشناسان و افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. برای انجام این کار، می توانید به شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه فرمایید.

سالن های غرفه سازی شده نمایشگاه سئول

چرا باید در نمایشگاه سئول غرفه سازی کنیم؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که چرا باید در نمایشگاه سئول غرفه سازی کنیم؟ برای آن که بتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید و درآمد خود را افزایش دهید، بایستی از ترفند تبلیغات استفاده کنید.

فراموش نکنید که برخی از تبلیغات بسیار پر هزینه هستند و بازدهی خوبی ندارند. اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت؛ شما می توانید با غرفه سازی در نمایشگاه های معتبر همچون سئول، در کمترین زمان ممکن شاهد پیشرفت چشمگیر کسب و کار خود باشید و لذت ببرید.

جهت سفارش ساخت غرفه نمایشگاهی و مشاهده نمونه کارها وارد صفحه اصلی سایت شوید

افزایش شهرت کسب و کار

از مهم ترین دلایل غرفه سازی در نمایشگاه سئول، می توان به افزایش شهرت کسب و کار اشاره نمود. برای آن که بتوانید به بهترین شکل شهرت خوبی را نصیب کسب و کار کنید و از این طریق مشتریان خود را چندین برابر افزایش دهید، بایستی در این نمایشگاه اقدام به غرفه سازی نمایید.

خوشبختانه سالانه بیش از 10 میلیون بازدیدکننده ایرانی و خارجی از نمایشگاه بین المللی سئول بازدید می کنند. از این رو، شما می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید و با غرفه سازی زیبا و جذاب، بازدید کنندگان زیادی را مجذوب غرفه کنید و از این طریق، تعداد مشتریان کسب و کار خود را چندین برابر افزایش دهید.

فروش محصولات بدون واسطه

از دیگر دلایل غرفه سازی در نمایشگاه سئول، می توان به فروش محصولات بدون واسطه اشاره نمود. امروزه متاسفانه واسطه ها و دلالان کالاهای تولید کنندگان را با قیمتی بسیار پایین خریداری می کنند و آن ها را با قیمت های نجومی در بازار به فروش می رسانند و از این طریق، سود خوبی را نصیب خود می نمایند.

اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت؛ شما می توانید با غرفه سازی نمایشگاه بین المللی سئول، محصولات خود را بدون واسطه به فروش برسانید و از این طریق، گامی بلند در عرصه پیشرفت اقتصاد کشور بردارید.

افزایش تعداد مشتریان ثابت

افزایش تعداد مشتریان ثابت، از دیگر علت های غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی سئول محسوب می شود. یکی از راه های پیشرفت در کسب و کار، افزایش تعداد مشتریان ثابت است. البته برای آن که بتوانید تعداد مشتریان ثابت کسب و کار خود را افزایش دهید، باید از ترفند های خاصی استفاده نمایید.

برای افزایش تعداد مشتریان ثابت کسب و کار خود، باید در نمایشگاه سئول اقدام به غرفه سازی کنید و با استفاده از ترفندهای خاص از هر بازدیدکننده یک مشتری ثابت بسازید. برای انجام این کار، می توانید از افراد با تجربه و متخصص نیز کمک بگیرید.

غرفه سازی در نمایشگاه سئول

در غرفه سازی نمایشگاه سئول باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد مطرح می باشد، این است که در غرفه سازی نمایشگاه سئول باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟

همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، برای آن که بتوانید در کسب و کار خود پیشرفت کنید باید در این نمایشگاه اقدام به غرفه سازی نمایید اما در نمایشگاه بین المللی سئول، یک صحنه رقابتی بسیار بزرگ میان غرفه داران وجود دارد.

برای آن که بتوانید در این صحنه رقابتی بدرخشید و از این طریق، تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را مجذوب غرفه خود کنید، بایستی به نکاتی همچون طراحی و ساخت غرفه و ظاهر و تزئینات توجه بسزایی داشته باشید.

طراحی و ساخت غرفه

از مهم ترین نکات غرفه سازی در نمایشگاه سئول، می توان به طراحی و ساخت غرفه اشاره نمود. برای آن که بتوانید در نمایشگاه بین المللی سئول غرفه خود را به بهترین شکل و با کمترین هزینه بسازید، باید آن را دقیق طراحی کنید.

برای طراحی و ساخت دقیق غرفه در نمایشگاه بین المللی سئول، پیشنهاد می شود کار را به دست متخصصان و کارشناسان شرکت غرفه سازی کبیرسازان بسپارید. فراموش نکنید که کارشناسان و متخصصان این شرکت قادر به طراحی و ساخت غرفه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت هستند.

ظاهر و تزئینات

ظاهر و تزئینات، از نکات بسیار خاص و ضروری غرفه سازی نمایشگاه سئول محسوب می شوند. به قول قدیمی ها، مردم عقلشان به چشمشان است؛ برای آن که بتوانید بیشتری بازدیدکنندگان را مجذوب غرفه نمایشگاهی خود کنید، باید از تزئینات مناسب استفاده نمایید.

برای تزئین غرفه نمایشگاهی خود به بهترین شکل، باید از سیستم های نورپردازی و دکوراسیون های جذاب استفاده کنید. استفاده از سیستم های نورپردازی، سبب مجذوب شدن بازدیدکنندگان به غرفه شما می گردد. برای تزئینات غرفه نیز می توانید از ماکت هایی مربوط به کسب و کار خود استفاده نمایید.

استفاده از ویترین محصولات

یکی از ترفندهای افزایش مشتریان کسب و کار، استفاده از ویترین محصولات در غرفه نمایشگاهی است. برای آن که بتوانید از طریق غرفه سازی نمایشگاه سئول تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان را افزایش دهید، بایستی از ویترین های مناسب برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات خود استفاده نمایید.

برای به نمایش گذاشتن محصولات یا خدمات کسب و کار خود، پیشنهاد می شود از ویترین های گردان تمام شیشه استفاده کنید.

جمع بندی

همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، نمایشگاه سئول از برترین و جذاب ترین نمایشگاه های بین المللی در سراسر کشور محسوب می شود. علاوه بر آن، این نمایشگاه از مزایای بسیار زیادی برخوردار است.

برای آن که بتوانید در کسب و کار خود به بهترین شکل موفق شوید و مسیر موفقیت را هموار سازید بایستی در نمایشگاه بین المللی سئول اقدام به غرفه سازی فرمایید. برای غرفه سازی در این نمایشگاه، پیشنهاد می شود به شرکت کبیرسازان مراجعه فرمایید و کار را به دست متخصصان و کارشناسان آن بسپارید.

ناگفته نماند که کارشناسان و متخصصان شرکت غرفه سازی کبیرسازان، دارای سابقه درخشان در ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی هستند.

 

  • آدرس نمایشگاه سئول کجاست؟
    بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاههای بین المللی
  • شماره تماس نمایشگاه سئول چند است؟
    021-21919
  • شرکت غرفه سازی و پیمانکار نمایشگاه سئول کیست؟
    شرکت غرفه سازی نمایشگاهی کبیرسازان

مشاوره در واتساپ

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 3

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button