KABIR KARSAN

دلر هیلتی و انواع ان در غرفه سازی

نمایشگاه-محصولات-نواورانه-و-دانش-بنیان
4
October
2023
فهرست محتوا
نمایشگاه-محصولات-نواورانه-و-دانش-بنیان
October 4, 2023

دلر هیلتی و انواع ان در غرفه سازی

دلر ها، از پرکاربردترین و پر استفاده ترین ابزار های سوراخکاری و تخریب محسوب می شوند و دارای انواع مختلفی هستند. از انواع پر کاربرد و پر استفاده انواع دلر ها، می توان به دلر هیلتی اشاره نمود.

امروزه دلر های هیلتی نقش بسزایی را در ساخت و تخریب سازه های فلزی و بتنی ایفا می کنند و از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند. دلرهای هیلتی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها مناسب یک نوع فعالیت می باشند. نمایشگاه مشهد را فرآموش نکنید .در این بخش قصد داریم به شرح مشخصات و کاربرد دلر هیلتی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 

دلر هیلتی چیست؟

 

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از کاربران به وجود می آید، این است که دلر هیلتی چیست؟ دلر های هیلتی درواقع نوعی دلر با اجزای پیشرفته و قوی هستند. این دستگاه با استفاده از نیروی چرخشی و ضربه ای، قادر به حفر سوراخ ها و شکاف در ابعاد و اندازه های مختلف است.

 

دلر های هیلتی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند و از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات و فشار های زیاد دارند. از این رو، می توان از آن ها در تمامی صنایع مختلف استفاده نمود.

 

دلر هیلتی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

 

از مهم ترین اجزای دلر های هیلتی، می توان به موتور و گیربکس آن اشاره نمود. این دستگاه از یک موتور براشلس به همراه یک گیربکس بسیار پر قدرت دو منظور معمولی و چکشی بهره می برد. گیربکس این دستگاه، متشکل از چرخ دنده و شفت های فولادی است.

 

دلر های هیلتی، مجهز به یک سوئیچ استارتر با قابلیت تنظیم توان و دور موتور هستند.از این نوع دلر در ساخت و تولید غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود.  این امر موجب می شود تا کاربران بتوانند به آسانی توان دستگاه را با توجه به نیاز خود تنظیم نمایند. لازم به ذکر است که برخی از دلر های هیلتی دارای باتری شارژی هستند تا کاربران بتوانند از آن ها به صورت سیار استفاده نمایند.

 

کاربردهای دلر هیلتی

 

همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، دلر هیلتی از اجزای پیشرفته و بسیار پر قدرتی تشکیل شده است. امروزه متخصصان می توانند از این دستگاه در صنایع مختلف و انجام فعالیت های ساختمانی به بهترین شکل استفاده نمایند.

 

از مهم ترین کاربرد های دلر هیلتی، می توان به حفر سوراخ های بزرگ و درشت، تخریب سازه با ضربات چکشی و ایجاد شکاف اشاره نمود.

 

1-حفر سوراخ های بزرگ و درشت

 

از مهم ترین کاربرد های دلر هیلتی، می توان به حفر سوراخ های بزرگ و درشت اشاره نمود. دلر های هیلتی مجهز به یک سه نظام بسیار بزرگ و قوی هستند. از این رو، متخصصان می توانند با نصب مته های بزرگ با قطر بیش از 16 میلیمتر، سوراخ و حفره های بسیار بزرگی را حفر نمایند.

 

البته در نظر داشته باشید که برای حفر سوراخ های درشت و بزرگ، باید از دلر های هیلتی با توان حداقل 1500 وات استفاده نمایید. لازم به ذکر است که برای حفر سوراخ های بزرگ و درشت با دلر های هیلتی، باید به نکات ضروری نگهداری و ایمنی توجه ویژه ای داشته باشید.

 

2-تخریب بخشی از سازه با لرزش های چکشی

 

تخریب بخشی از سازه با لرزش های چکشی، از دیگر کاربرد های این دلر محسوب می گردد. دلر های هیلتی مجهز به یک گیربکس ضربه زن هستند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها، در کمترین زمان ممکن بخش های اضافی یک سازه را تخریب نمایند.

 

البته برای آن که بتوانید بخش اضافی سازه ها را با استفاده از دلر هیلتی تخریب نمایید، باید از مته های مخصوص و مقاوم الماس استفاده کنید. برای تخریب سازه های گوناگون با دلرهای هیلتی، باید توان دستگاه را با توجه به ضخامت و استحکام سازه تنظیم کنید.

 

3-ایجاد شکاف

 

از دیگر کاربرد های دلر هیلتی، می توان به ایجاد شکاف در سازه های بتنی اشاره نمود. همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، شما می توانید مته های بزرگ را به آسانی بر روی سه نظام دلر های هیلتی قرار دهید.

 

شما می توانید با نصب مته های بزرگ دو گوش ( دو پخ) شکاف هایی به اندازه و ابعاد گوناگون در دیواره های بتنی به آسانی ایجاد کنید. البته برای انجام این کار، باید درجه توان دلر را افزایش دهید.

دلر هیلتی غرفه

 

انواع دلر هیلتی

 

به طور کلی، دلر های هیلتی به دو صورت شارژی و برقی به بازار عرضه می شوند. دلر های هیلتی شارژی از توان مصرفی کمتری نسبت به دلر های برقی برخوردار هستند. البته فراموش نکنید که شما می توانید از دلر های هیلتی شارژی در هر محیط و شرایطی استفاده کنید.

 

لازم به ذکر است که دلر های هیلتی از نظر سایز و توان مصرفی نیز به چندین صورت به بازار عرضه می شوند. از این رو، باید پیش از خرید دلر های هیلتی به توان مصرفی و نوع آن ها توجه بسزایی داشته باشید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفیدی را تجربه نمایید.

 

برند های مرغوب دلر هیلتی در بازار

 

برای خریداری دلر های هیلتی مناسب و با کیفیت، بایستی به سراغ برندهای مشهور و مرغوب بروید. خوشبختانه امروزه در سراسر جهان، کشور هایی همچون چین، ژاپن، تایوان، مالزی، اندونزی، آلمان و آمریکا قادر به تولید برترین دلر های هیلتی هستند.

 

از برترین برند های دلر های هیلتی در بازار، می توان به برند بوش، هیتاچی، ماکیتا، وستینگ هاوس، بکو، توسن، رونیکس و دیوالت اشاره نمود. لازم به ذکر است که دلر های هیلتی با برندهای نامبرده، تماما دارای گارانتی بی قید شرط هستند. فراموش نکنید که دلر های هیلتی برند بوش، گران ترین دلر های هیلتی موجود در بازار محسوب می شوند.

 

نکاتی در زمینه استفاده از دلر هیلتی

 

همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، دلر های هیلتی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها دارای کاربردی متنوع و گوناگون می باشند. برای آن که بتوانید از دلر هیلتی به بهترین شکل ممکن در مدت زمان طولانی استفاده کنید، باید نکات ضروری و خاصی را مد نظر داشته باشید.

 

از مهم ترین نکات استفاده از دلر های هیلتی، می توان به استراحت دادن به آن ها اشاره نمود. طبق نظر متخصصان و کارشناسان، دلر های هیلتی به ازای هر 15 دقیقه کار نیاز به 5 دقیقه استراحت و فرصت خنک شدن دارند. فراموش نکنید که باید پیش از شروع کار با دلر های هیلتی، درجه توان آن ها را تنظیم کنید.

 

برای استفاده از دلر هیلتی، باید به نکات ایمنی نیز توجه خاصی داشته باشید. به همین دلیل، پیش از استفاده از این دستگاه باید از عینک، دستکش و کلاه ایمنی استفاده نمایید.

 

نقش دلر هیلتی در غرفه سازی

 

بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می شوند که نقش دلر از نوع هیلتی در غرفه سازی چیست؟ متخصصان برای حفر سوراخ و شکاف های بزرگ در زمین برای احداث اسکلت غرفه، از دلر های هیلتی قدرتمند استفاده می نمایند.

 

علاوه بر آن، متخصصان برای بستن پیچ های بزرگ و خودکاری اسکلت های غرفه نمایشگاهی، از این دستگاه بهره می برند.

 

کلام آخر

 

دلر هیلتی، از ابزار های بسیار پر کاربرد و مفید محسوب می شود و بیشتر در فعالیت های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه، سوراخ و شیارهایی با ابعاد و اندازه دلخواه به بهترین شکل حفر کنید و به کیفیت کار خود بهبود ببخشید.

 

البته برای استفاده از این دستگاه پر کاربرد و ارزشمند، بایستی به نکاتی همچون استفاده از دستکش و کلاه و عینک ایمنی توجه ویژه ای داشته باشید. پیش از خریداری دلر های هیلتی، پیشنهاد می شود با کارشناسان و متخصصان مشورت کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفیدی را تجربه نمایید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button