KABIR KARSAN

نمایشگاه ایران مال

نمایشگاه ایران مال آشنایی
21
November
2023
فهرست محتوا
نمایشگاه ایران مال آشنایی
November 21, 2023

نمایشگاه ایران مال

یکی از راه های پیشرفت در کسب و کار، غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی است. شما می توانید با ساخت غرفه در نمایشگاه های بین المللی، در کمترین زمان ممکن به کسب و کار خود رونق ببخشید و شاهد افزایش چندین برابر شدن در آمد خود باشید. فراموش نکنید که شما می توانید برای مشاغل کوچک و بزرگ، در نمایشگاه های بین المللی اقدام به غرفه سازی نمایید. نمایشگاه ایران مال از آن رویدادهایی ست که نباید از دست دهید.

نمایشگاه ایران مال، یکی از برترین سالن های نمایشگاهی در کشور محسوب می شود و دارای امکانات بیشماری است. سالانه بیش از چندین هزار شرکت، اقدام به غرفه سازی در این نمایشگاه می نمایند و بیش از چندین میلیون بازدیدکننده ایرانی و خارجی از نمایشگاه ایران مال بازدید می کنند.

برای آن که بتوانید در نمایشگاه بین المللی ایران مال اقدام به غرفه سازی نمایید، باید اقداماتی را به عمل آورید. برای انجام این کار، پیشنهاد می شود به شرکت های معتبری همچون کبیرسازان مراجعه کنید تا متخصصان و کارشناسان غرفه نمایشگاهی شما را به بهترین شکل ممکن بسازند.

در این بخش قصد داریم به آشنایی با نمایشگاه ایران مال و نحوه غرفه سازی در آن بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

مشخصات نمایشگاه ایران مال

پیش از آن که بخواهیم به نحوه غرفه سازی در نمایشگاه ایران مال بپردازیم، باید اطلاعات دقیقی راجع به مشخصات این نمایشگاه داشته باشیم. نمایشگاه بین المللی ایران مال، یکی از برترین نمایشگاه های خاورمیانه در کشور محسوب می شود و دارای امکانات بیشماری است.

این نمایشگاه، دارای چهار طبقه e0، e1، e2 و r4 است. در هر کدام از طبقات این نمایشگاه، امکاناتی برای غرفه داران و بازدیدکنندگان وجود دارد تا آن ها بتوانند به بهترین شکل ممکن، از تمامی مزایای این نمایشگاه بهره مند شوند.برای اطلاعات از ارتفاع مجاز غرفه سازی کلیک کنید.

طبقه e0

طبقه اول نمایشگاه ایران مال که با نام e0 شناخته می شود، از مساحتی بالغ بر 11600 متر مربع برخوردار است. در این طبقه، سالنی با مساحت 4000 متر مربع قرار دارد که دارای 3000 متر مربع فضای خالص برای غرفه سازی می باشد.

علاوه بر آن، در این طبقه یک لابی با 1800 متر مربع مخصوص بازدیدکنندگان وجود دارد. لازم به ذکر است که در طبقه e0، چندین دفتر اداری مخصوص امور نمایشگاه وجود دارند که 500 متر مربع از فضای سالن اصلی را اشغال نموده اند.

جالب است بدانید که بخشی از طبقه e0 نمایشگاه بین المللی ایران مال به فضا های اختصاصی همچون بانک، بیمه، تاکسی، آتش نشانی، صرافی، نماز و وضوخانه، بخش راهنما برای توریست، کمک های اولیه و اورژانس اختصاص داده شده است.

طبقه e1

طبقه e1 نمایشگاه بین المللی ایران مال، یکی از مهم ترین طبقات محسوب می گردد که از مساحتی بالغ بر 14000 متر مربع برخوردار است. در طبقه e1 این نمایشگاه، یک سالن بزرگ با مساحت 11500 متری برای غرفه سازی وجود دارد تا شرکت های کوچک و بزرگ بتوانند، غرفه نمایشگاهی خود را بدون هیچ مشکلی بسازند.

در طبقه e1، یک تراس به مساحت 1000 متر مربع تعبیه شده تا بازدیدکنندگان بتوانند به آسانی، ضلع غربی نمایشگاه بین المللی ایران مال را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایند و لذت ببرند. جالب است بدانید که در این طبقه، یک فضای کوچک 150 متری به محل نشیمن برای بازدیدکنندگان اختصاص داده شده است.

در نظر داشته باشید که نمایشگاه بین المللی ایران مال، مجهز به استیج به منظور برگزاری مراسم اختتامیه، افتتاحیه و دیگر انواع برنامه های فرهنگی و هنری می باشد. فراموش نکنید که شما می توانید با ورود به طبقه e1 نمایشگاه بین المللی ایران مال، از تمامی امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

طبقه e2 و e3

طبقه e2 نمایشگاه بین المللی ایران مال، از مساحتی بالغ بر 6600 متر مربع برخوردار است و دارای 4500 متر مربع فضا برای ساخت غرفه نمایشگاهی می باشد. البته در نظر داشته باشید که  1500 متر مربع از فضای طبقه e2 به انبار، اتاق های مخصوص کنترل جریان برق و سرویس بهداشتی اختصاص داده شده است.

طبقه e3 نمایشگاه بین المللی دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد. بخش شمالی طبقه e3 این نمایشگاه، از مساحتی بالغ بر 1700 متر مربع برخوردار است و دارای امکاناتی همچون سالن کنفرانس، اتاق های مخصوص و اختصاصی مخصوص صحبت مدیران، سمینار و بخش های آموزشی می باشد.

بخش جنوبی طبقه e3، دارای مساحتی حدود 1700 متر مربع است. در این قسمت، شما می توانید دفاتر اداری، مدیریت، کارکنان، رادیوی مخصوص نمایشگاه، مرکز پخش صورت و پیج و مراکز مخصوص پشتیبانی و راهنمایی را مشاهده فرمایید.

طبقهr4

طبقه  r4 نیز یکی دیگر از بخش های مهم نمایشگاه بین المللی ایران مال محسوب می گردد. طبقه r4، از فضایی بالغ بر 1650 متر مربع برخوردار است. در این طبقه می توان لابی vip، لابی های اصلی و مراکز راهنمایی و پشتیبانی را مشاهده نمود. البته در این طبقه، اتاق هواساز و اتاق کنترل سیستم های الکترونیکی تعبیه شده است.

فراموش نکنید که در این طبقه، شما می توانید با مراجعه به لابی vip مقداری استراحت کنید و از فضای بسیار زیبا و جذاب آن لذت ببرید. اگر در خصوص بخش های نمایشگاه و غرفه سازی نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید به مرکز راهنمایی و پشتیبانی در طبقه e4  مراجعه فرمایید.

ویژگی های نمایشگاه ایران مال

همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، نمایشگاه بین المللی ایران مال دارای پنج طبقه مجهز است و از امکانات بیشماری برخوردار است. البته در نظر داشته باشید که پیش از غرفه سازی در نمایشگاه ایران مال، باید اطلاعات دقیقی راجع به بخش های گوناگون آن کسب نمایید.

البته فراموش نکنید که برای غرفه سازی ارزان در این نمایشگاه، باید اقداماتی را به عمل آورید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، صاحب یک غرفه نمایشگاهی لوکس و مجلل شوید و از این طریق به کسب و کار خود بهبود ببخشید.

دسترسی زمینی و هوایی

از مهم ترین ویژگی های نمایشگاه ایران مال، می توان به دسترسی زمینی و هوایی اشاره نمود. بر روی پشت بام این نمایشگاه بین المللی، محلی برای فرود هلیکوپتر تعبیه شده است تا بتوان در مواقع اضطراری، از سیستم های انتقال هوایی استفاده نمود.

خوشبختانه، نمایشگاه بین المللی ایران مال دارای چهار ورودی از سمت شمال، جنوب، شرق و غرب است تا بازدید کنندگان و غرفه سازان بتوانند به آسانی وارد آن شوند. از طرفی دیگر، تمام ورودی های نمایشگاه بین المللی ایران مال، تحت حفاظت هستند. به همین دلیل، هیچ مشکل و مسئله امنیتی نمی تواند نمایشگاه را تهدید نماید.

پارکینگ با ظرفیت بالا

جالب است بدانید که نمایشگاه ایران مال، دارای یک پارکینگ بسیار بزرگ برای ماشین های بازدید کنندگان و غرفه سازان با ظرفیت بیش از 13 هزار خودرو است. از این رو شما می توانید برای غرفه سازی یا بازدید بدون دغدغه پارک خودرو، به نمایشگاه بین المللی ایران مال مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر است که پارکینگ نمایشگاه بین المللی ایران مال در زیر زمین تعبیه شده و از تمامی امکانات امنیتی و ایمنی همچون سیستم های حفاظتی مداربسته و اطفای حریق بهره می برد. ناگفته نماند که پارکینگ این نمایشگاه، مجهز به دفاتر مخصوص نگهبانی نیز است.

مجهز به بخش های رفاهی و خدماتی

از دیگر ویژگی های نمایشگاه بین المللی ایران مال، می توان به سیستم های رفاهی و خدماتی آن اشاره نمود. شما می توانید با غرفه سازی نمایشگاه ایران مال، از تمامی مزایا و امکانات خدماتی و رفاهی آن بهره مند شوید.

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، نمایشگاه بین المللی ایران مال دارای سالن های لابی به منظور استراحت بازدیدکنندگان و غرفه سازان است. علاوه بر آن، این نمایشگاه دارای تمامی امکانات رفاهی از جمله سالن های غذاخوری، سرویس بهداشتی و اتاق های نشیمن خصوصی و عمومی بهره می برد.

دارای پرسنل مجرب

نمایشگاه بین المللی ایران مال، دارای پرسنلی مجرب و با تجربه است. یکی از مهم ترین عواملی که سبب پیشرفت نمایشگاه ایران مال شده، فعالیت بسیار عالی و بدون نقص پرسنل و عوامل با تجربه و کاربلد آن است. عوامل این مجموعه، تلاش می کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن امور مربوط به نمایشگاه را بدون هیچ نقصی انجام دهند.

چگونه می توان در نمایشگاه ایران مال غرفه سازی نمود؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از کاربران به وجود می آید، این است که چگونه می توان در نمایشگاه ایران مال غرفه سازی نمود؟ برای آن که بتوانید به وسیله غرفه سازی در این نمایشگاه، شاهد پیشرفت چشمگیر و جذاب کسب و کار خود باشید، باید اقدامات ضروری و مهم را به عمل آورید.

برای غرفه سازی در نمایشگاه ایران مال باید به عواملی همچون زمان برگزاری، نوع خدمات و کسب کار و بودجه خود توجه بسزایی داشته باشید. البته شما می توانید برای ساخت غرفه در این نمایشگاه، با کارشناسان و مشاوران شرکت غرفه سازی کبیرسازان مشورت نمایید.

مزایای غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ایران مال

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، نمایشگاه ایران مال از امکانات بسیار زیادی برخوردار است. شما با ساخت غرفه در این نمایشگاه، می توانید مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود کنید و در کمترین زمان ممکن شاهد افزایش چندین برابری سود خود باشید.

البته برای آن که بتوانید از تمامی مزایای نمایشگاه ایران مال بهره مند شوید، باید در هنگام غرفه سازی به نکاتی همچون برق غرفه، کف و پارکت، نوشته های غرفه و سبک معماری غرفه توجه ویژه ای داشته باشید.  فراموش نکنید ک توجه به چنین نکاتی، سبب افزایش تعداد بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی شما می گردد.

1-افزایش شهرت کسب و کار

از مهم ترین مزایای غرفه سازی در نمایشگاه ایران مال، می توان به افزایش شهرت کسب و کار اشاره نمود. سالانه بیش از چندین میلیون نفر بازدیدکننده ایرانی و خارجی از نمایشگاه بین المللی ایران مال بازدید می کنند. از این رو، شما می توانید از این فرصت به بهترین شکل استفاده نمایید و غرفه خود را بسازید.

فراموش نکنید که اگر بتوانید غرفه ای زیبا و منحصر به فرد بسازید، می توانید نظر بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی ایران مال را جلب کنید و از این طریق، آوازه کسب و کار خود را به گوش تمامی آن ها برسانید.

2-جذب مشتریان بین المللی و داخلی

از دیگر مزایای غرفه سازی نمایشگاه ایران مال، می توان به جذب مشتریان بین المللی و داخلی اشاره نمود. اگر از کسادی و کم رونقی کسب و کار خود ناراحت هستید، بهتر است هرچه سریع تر اقداماتی را جهت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ایران مال، به عمل آورید.

شما می توانید با غرفه سازی جذاب و بدون نقص در نمایشگاه بین المللی ایران مال، در کمترین زمان ممکن بازدیدکنندگان زیادی را مجذوب غرفه نمایشگاهی خود کنید. البته برای جذب بازدیدکننده و مشتری بیشتر در این نمایشگاه، باید اقدام به غرفه سازی لوکس نمایشگاهی نمایید.

برای غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ایران مال باید چه اقداماتی را به عمل آوریم؟

بسیاری از افراد با این سوال مواجه می شوند که برای غرفه سازی در نمایشگاه بین ایران مال، باید چه اقداماتی را به عمل آوریم؟ همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، برای آن که بتوانید غرفه نمایشگاهی خود را به بهترین شکل ممکن در این نمایشگاه بسازید، باید به نکات ضروری توجه ویژه ای داشته باشید.

در ابتدا، پیش از انجام هر کاری باید با متخصصان و کارشناسان با تجربه در این زمینه با توجه به نوع کسب و کار خود مشورت نمایید. البته در نظر داشته باشید که طراحی غرفه نمایشگاهی را باید به دست افراد متخصص و کاربلد بسپارید.

از انجام اقدامات اولیه جهت طراحی غرفه نمایشگاهی، باید برای دریافت مدرک HSE غرفه اقدام کنید. برای دریافت این مدرک، باید در کلاس های مخصوص شرکت کنید و نکاتی را فرا بگیرید تا بتوانید غرفه نمایشگاهی خود را به بهترین شکل ایمن سازی کنید.

فراموش نکنید که در کلاس های HSE نکاتی در زمینه اطفای حریق غرفه و سیستم های امنیتی به شما آموزش داده می شوند. در نظر داشته باشید که برای غرفه سازی در نمایشگاه ایران مال، باید حتما تاییدیه و مدرک HSE را به همراه داشته باشید.

پس از طی مراحل اداری غرفه سازی مدرن در نمایشگاه ایران مال، باید به دنبال انتخاب سبک های معماری برای تزئینات غرفه خود باشید. شما می توانید از سبک های معماری بیزانست، معماری هنر نو و معماری اسلامی در طراحی غرفه استفاده کنید. لازم به ذکر است که سبک معماری شما، باید شباهت زیادی به نوع کسب و کار شما داشته باشد.

بسیاری از مواقع، کاربران در هنگام غرفه سازی در نمایشگاه ایران مال با مشکلاتی همچون کمبود بودجه مواجه می شوند. اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت؛ شما می توانید با مراجعه به شرکت غرفه سازی کبیرسازان، غرفه نمایشگاهی خود با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت بسازید و لذت ببرید.

برای چه کسب و کارهایی می توان در نمایشگاه ایران مال اقدام به غرفه سازی نمود؟

برای چه کسب و کارهایی می توان در نمایشگاه ایران مال اقدام به غرفه سازی نمود؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از کاربران مطرح باشد؛ خوشبختانه نمایشگاه بین المللی ایران مال هیچگونه محدودیتی برای غرفه سازی ندارد.

از این رو، شما می توانید برای هر نوع کسب و کاری که مرتبط با عنوان نمایشگاهی برگزار شده در این نمایشگاه باشد، اقدام به غرفه سازی نمایید. برای ساخت غرفه نمایشگاهی، باید توجه ویژه ای طراحی سازه و اجزای درونی همچون کاغذ دیواری غرفه داشته باشید. توجه به چنین نکاتی، سبب افزایش تعداد بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی شما می گردد.

قوانین غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ایران مال

برای آن که بتوانید در کمترین زمان ممکن فرآیند غرفه سازی نمایشگاه ایران مال را به پایان برسانید، باید پیش از انجام هر کاری به قوانین توجه ویژه ای داشته باشید. فراموش نکنید که اگر به قوانین غرفه سازی نمایشگاه توجه نداشته باشید، ممکن است مشکلات زیادی سد راه شما شوند.

خوشبختانه امروزه قوانین بسیار خوبی در زمینه تبلیغات، نحوه جذب بازدیدکننده و نحوه ساخت و تزئینات غرفه نمایشگاهی توسط متخصصان و کارشناسان وضع شده اند. برای آن که بتوانید غرفه نمایشگاهی خود با با توجه به قوانین خاص بسازید و لذت ببرید، بهتر است با کارشناسان و متخصصان کبیرسازان مشورت فرمایید.

برای غرفه سازی در نمایشگاه ایران مال به چه شرکتی مراجعه کنیم؟

بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می شوند که برای غرفه سازی در نمایشگاه ایران مال، باید به چه شرکتی مراجعه کنیم؟ همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، برای غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ایران مال، باید به نکاتی همچون کف و پارکت، برق غرفه، نقاشی غرفه،  نجاری غرفه، کاغذ دیواری غرفه، نوشته ها و نظافت غرفه توجه ویژه ای داشته باشید.

برای آن که بتوانید با توجه به نکات ذکر شده غرفه نمایشگاهی خود را بسازید، بایستی به شرکت های برتر و معتبر غرفه سازی همچون کبیرسازان مراجعه فرمایید. کارشناسان و متخصصان این شرکت قادر به ساخت برترین غرفه ها هستند.

کلام آخر

اگر به دنبال راهی هستید تا بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید و در کمترین زمان ممکن مسیر موفقیت خود را هموار سازید، پیشنهاد می شود در نمایشگاه ایران مال اقدام به غرفه سازی کنید. شما می توانید با غرفه سازی در این نمایشگاه، در کمترین زمان ممکن به کسب و کار خود رونق ببخشید.

برای ساخت غرفه با هزینه ای مناسب و کیفیت بسیار عالی و مقرون به صرفه، پیشنهاد می شود به شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه فرمایید. فراموش نکنید که پیش از انجام هر کاری، باید با متخصصان و کارشناسان در این زمینه مشورت نمایید.

آدرس نمایشگاه ایران مال کجاست؟

تهران

  1. دسترسی شمالی از بزرگراه شهید خرازی
  2. دسترسی جنوبی از خیابان چهارباغ
  3. دسترسی غربی از خیابان ایران خودرو
  4. دسترسی شرقی از بلوار طبیعت

شماره تماس نمایشگاه ایران مال چند است؟

تلفن: ۴۷۶۷۴۰۱۲ – ۰۲۱ و ۴۷۶۷۴۱۱۱ – ۰۲۱

سایت نمایشگاه ایران مال چیست؟

https://imec.imcc.ir

غرفه ساز نمایشگاه ایران مال کیست؟

شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی کبیرسازان. پیشرو در طراحی غرفه های نمایشگاه

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button