KABIR KARSAN

آب سرد کن

61802-2
15
April
2023
فهرست محتوا
61802-2
April 15, 2023

آب سرد کن

آب سرد کن آیا تا به حال به آبی که می نوشید و وارد بدن خود می کنید دقت کرده اید؟ حدود 70% بدن ما از آب تشکیل شده است و این جمله اهمیت نوشیدن آب با کیفیت را برای بدن ما بیان می کند.

هلدینگ کبیرسازان در این مطلب قصد دارد شما را با انواع مدل های آب سردکن و ویژگی های آن بیشتر آشنا کند.

آبی که می نوشید باید تصفیه شده، پاک، فاقد هر گونه آلودگی و گوارا باشد تا به چرخه زیستی بدن شما کمک کند.

آیا تا به حال پیش آمده که نوشیدن آب شهر های دیگر، برایتان لذت بخش نباشد یا حتی نتوانید آن را بنوشید و مجبور به خرید آب معدنی شوید؟ یک سری شهر های ایران به علت شرایط اقلیمی، آبی سنگین و پر از املاح دارند که این موضوع ساکنان آن شهر را آزرده می کند.

از این رو مردم در این شهر ها مجبور به استفاده از دستگاه تصفیه آب برای مصارف خانگی هستند. اما در فصول گرم سال که انسان برای خنک شدن به نوشیدن آب سرد نیاز دارد، دستگاه های تصفیه مناسب نیستند چون نمیتوانند آب را خنک کنند.

در مطب پزشک، فروشگاه ها، مساجد و نمایشگاه ها و غیره، وجود دستگاه آب سرد کن بسیار ضروری است. در این گونه مکان ها افراد زیادی در رفت و آمد هستند و همین، یک علت برای ضرورت وجود آب سرد کن است.

ما در این مطلب قصد داریم برای شما که صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید برای محل کار یا غرفه نمایشگاهی خود آب سرد کن تهیه کنید، بهترین ویژگی ها و مدل های آن را شرح دهیم. مطالعه این مقاله به شما در خرید یک آب سرد کن، متناسب با شرایط فضای شغلیتان بسیار کمک خواهد کرد.

شرکت نمایشگاهی کبیرسازان در صفحه آب سرد کن

به چه علت آب سرد کن مورد نیاز است؟

استفاده کردن از آب سرد کن بسیار مفید است. در این بخش با تعدادی از مزیت های این ابزار ساخته دست بشر آشنا می شویم.

کیفیت آب

آبی که از آب سرد کن می نوشید نسبت به آب شهری، کیفیت بسیار بالاتری دارد. نوشیدن این آب احساس سبکی به شما می دهد و بسیار گوارا است.

آب سالم و پاکیزه

آب شهری در تصفیه خانه ها تا چند روز می ماند و راکد می شود، بعد در بین لوله های آب شهری در جریان قرار می گیرد و مسیر طولانی را طی می  کند تا به منزل شما می رسد. همین مراحل گذر آب از تصفیه خانه به لوله کشی شهری و خانگی کفایت می کند تا آب، آلوده به انواع میکروب ها شود. اما آبی که از آب سرد کن می نوشید کاملا بهداشتی و پاک است.

آب خنک و گوارا

در فصل گرما انسان تمایل به نوشیدن آبی دارد که نه زیاد سرد باشد تا سینوس هایش درد بگیرد، و نه زیاد گرم، که نتواند آن را بنوشد. در واقع دمای آب باید به طوری باشد که بتوان خنکی آن را حس کرد و انرژی مقابله با گرما را در ما ایجاد کند. همچنین به شکلی باشد که مانع از گرما زدگی در روزهای بسیار گرم تابستان بشود.

مقرون به صرفه

اگر شما صاحب یک کسب و کار مانند دفتر، شرکت، مطب شخصی یا غرفه نمایشگاهی هستید، برای برای مراجعه کنندگان خود تدارکاتی ببینید. ساده ترین تدارکی که می توانید در نظر بگیرید، آب معدنی است. اما این گزینه نه تنها برای شما مقرون به صرفه نیست بلکه باعث اصراف آب می شود پس استفاده از آب سرد کن از هر لحاظ مفید هست.

ویژگی های یک آب سرد کن استاندارد

در هنگام خرید  بهتر است به ویژگی هایی که در ادامه مطلب ذکر می کنیم دقت کنید.

داشتن فیلتر برای سالم بودن آب

انواع مدل های آب سرد کن امکانات مختلفی دارند که یکی از آن ها دستگاه فیلتراسیون آب است. در مجموع هر آب سرد کنی باید دستگاه برای فیلتر کردن املاح آب داشته باشد. اما معمولا برای شهر هایی که میزان املاح موجود در آب بالاست به آب سرد کنی نیاز هست که دارای دستگاه فیلتراسیون قوی تری باشد.

کیفیت کالا

باید دقت کنید که در ساخت بدنه و تجهیزاتی که آب را نگهداری و خارج می کنند از چه جنس ماده ای استفاده شده است. جنس مخزنی که آب در آن نگهداری می شود بسیار اهمیت دارد زیرا نباید باعث شود که آب بوی نامطبوعی بگیرد یا رنگش کدر شود.

مصرف انرژی

آب سرد کن ها با نیروی برق، آب را خنک می کنند. شما باید مدلی را خریداری کنید که نه تنها مصرف برق پایینی دارد بلکه آب را به خوبی خنک نگه می دارد.

خدمات پس از فروش

شرکت ها باید برای آب سرد کن هایی که تولید می کنند ضمانت و خدمات پس از فروش مثل نصب و راه اندازی در نظر گرفته باشند.

ابعاد مناسب

آب سرد کن ها در ابعاد مختلف تولید می شوند که هر یک در مکان خاصی کارایی دارند.

انواع مدل 

در مجموع آب سرد کن ها را از لحاظ عملکرد به چهار دسته تقسیم می کنند.

صنعتی

این مدل از آب سرد کن ها بزرگ هستند و دوام بالایی دارند و معمولا در مکان های عمومی مثل پارک مورد استفاده قرار می گیرند.

آنی بدون مخزن آب

این مدل از آب سرد کن دارای سیستمی است که آب را بلافاصله خنک و سپس برای مصرف خارج می کند.

بابلر با بطری قابل تعویض

این مدل از آب سرد کن ها دارای یک مخزن آب هستند که به محض اینکه آبش تمام شد باید آن را با یک مخزن دیگر جا به جا کنید. معمولا برای ساخت غرفه ارزان نمایشگاهی از این مدل آب سرد کن بیشتر استفاده می شود.

مخزن دار با شناور

این مدل از آب سرد کن مستقیم به لوله کشی شهری وصل است و برای دفاتر یا مطب ها که به سیستم لوله کشی متصل هستند مناسب است.

چرا در غرفه نمایشگاهی آب سرد کن مورد نیاز است؟

برای موفقیت غرفه ارزان شما در نمایشگاه عوامل مختلفی دخیل هستند. یکی از این عوامل، نوع امکانات و تدارکاتی است که برای بازدید کنندگان خود در نظر می گیرد. هر چه تدارکی که برای بازدید کنندگان خود در نظر می گیرید از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، محصول و غرفه نمایشگاهی شما بیشتر در ذهن او ماندگار می شود.

شما می توانید خود را به جای بازدید کننده قرار دهید که از اکثر غرفه های نمایشگاه دیدن کرده و اکنون به غرفه ارزان شما رسیده و با آب سرد کن مواجه می شود. نوشیدن یک لیوان آب خنک و گوارا می تواند خستگی او را از بین ببرد و با انرژی مضاعف به غرفه و محصول شما دقت کند.

سخن پایانی

همان طور که می بینید متخصصین غرفه سازی کبیرسازان با ریزبینی سعی دارند نکاتی را به شما توضیح دهند که در موفقیت غرفه نمایشگاهی شما بسیار موثر هستند. شما باید بازدید کنندگانی که از غرفه تان دیدن می کنند را با کوچک ترین مسائل تحت تاثیر قرار دهید تا اسم برند و محصول شما در ذهنشان ثبت شود.

یک راه برای اینکه در ذهن بازدید کننده ماندگار شوید، احترام گذاشتن به او با تدارکاتی است که برایش در نظر می گیرید. مشاورین مجموعه کبیرسازان در خدمت شما هستند تا به شما کمک کنند با در نظر گرفتن ساده ترین موارد برای مشتری، باعث رونق کسب و کارتان شوید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button