KABIR KARSAN

آسمان مجازی

198309-1-3
24
April
2023
فهرست محتوا
198309-1-3
April 24, 2023

آسمان مجازی

یکی از زیبا ترین و جذاب ترین ایده های طراحی و ساخت غرفه ایجاد آسمان مجازی در سقف غرفه است. ایده آسمان مجازی خلاقیت طراح غرفه را می رساند.

با گسترش روز افزون نمایشگاه های سئول و بین المللی ساخت سقف آسمان مجازی ایده جذابی به نظر می رسد، اگر مشتاق هستید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید با ما همراه شوید.

آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی نوعی سقف کاذب با طرح های الهام گرفته از طبیعت است، نصب آسمان مجازی در غرفه می تواند، در کنار زیبا بودن احساس آرامش و حضور در طبیعت را به افراد بدهد.

سقف کاذب آسمان مجازی امروزه یکی از پر طرفدار ترین محصولات صنعت غرفه سازی شده است در طراحی غرفه استفاده از این نوع سقف کاذب نشان دهنده تیم طراح شرکت غرفه سازی می باشد. طراحی و نور پردازی درست سقف به محصولات شما جلوه بیشتری می دهد.

ابعاد سقف کاذب آسمان مجازی

انواع سقف کاذب با توجه به نیاز بازار در طرح های متنوعی تولید می شوند، آسمان مجازی نیز یکی از اعضای خانواده بزرگ سقف کاذب در ایران است.

ابعاد این عضو فعال خانواده با توجه به استقبال بی نظیر غرفه سازان در سایز های مختلف تولید می شود. شرکت های غرفه ساز با توجه به نیاز غرفه این محصول را در ابعاد مختلف تهیه و استفاده می کنند.

طرح بندی آسمان مجازی

همان طور که در ابتدا عنوان کرده ایم، طراحی آسمان مجازی با الهام گیری و تمرکز بر روی طبیعت است.شما در این سقف کاذب شاهد انعکاس زیبایی طبیعت خواهید بود.

یکی از زیبا ترین طرح های مجموع که می توانیم به آن اشاره کنیم؛ طرح آسمان شب است، این طرح برگرفته از درهم آمیخته گی ماه و ستاره در دل نیم شب است.

انعکاس نور سقف بر محصولات هم چون فیلتر های قوی اینستاگرام و اسنپ چت عمل خواهند کرد. طرح های آسمان مجازی در صورت خرابی قابل ترمیم و تعمیر هستند.

انتخاب و سفارش طرح آسمان مجازی ممکن است به دست غرفه دار یا شرکت غرفه سازی اتفاق بی افتد، در هر صورت انتخاب طرح  و ابعاد کاملا سفارشی است.

شما با ارائه هر طرحی می توانید سقف کاذب خود را داشته باشید، برای همین سقف کاذب در بین طراحان غرفه بسیار محبوب و پر مخاطب است.

نکات طلایی  سقف کاذب آسمان مجازی

آسمان مجازی نکات طلایی فراوانی دارد این نکات و مزایا به شرح ذیل می باشند:

  1. نصب آسان سقف بدون ایجاد کثیفی و غبار در محیط
  2. قابلیت شستشو و گرد گیری با دستمال و آب خالی
  3. جابجایی راحت بدون خسارت زدن به غرفه
  4. در طول مصرف هیچ تغییری نخواهند کرد.
  5. در هوا گرم و سرد دچار یخ زدگی یا ذوب نمی شوند.
  6. استحکام زیاد در برابر جابجایی های مکرر
  7. ضد دود و بخار است در هنگام آتش سوزی های کوچک فقط کمی تیرگی قابل تغییر بر آثر بخارخواهید دید، البته با دستمال حوله ای نیز قابل شستشو هستند.

مواردی که در این بخش شرح داده شده، نشان دهنده اهمیت کیفیت کار برای شرکت غرفه سازی و طراحان غرفه است.

جنس و ساختار کلی آسمان مجازی

سقف های کاذب آسمان مجازی از سه بخش مهم و مستحکم ساخته شده اند؛

این 3 بخش شامل: 1_ سازه  پردازنده نور، بخش انعکاس دهند نور بر روی طرح آسمان مجازی است. 2_تایل طرح آسمان مجازی، بخش طراحی شده سقف آسمان مجازی تایل نام دارد.

3_ سازه و بخش نصب شونده سقف کاذب آخرین بخش مهم آسمان مجازی است. این سه بخش مهم ترین اجزای سازنده سقف کاذب مجازی هستند.

جنس هر بخش از آسمان مجازی با توجه به قرار گیری و استفاده در سقف کاذب متفاوت است، برخی از این مواد عبارتند از:

بخش نورپردازی سقف آسمان مجازی که با توجه به سفارش خریدار نورپردازی از طریق لامپ های  FPL ، LED، و لامپ T5 وT4 امکان پذیر است.

بخش تایل، استفاده از پارچه کشسان و چاب عکس با بالا ترین کیفیت ممکن برای جلوه بهتر البته به غیر از چاپ و استفاده از عکس های طبیعت از عکس اشیا غیر طبیعی مثل کشتی نیز استفاده می شود.

سازه سقف کاذب این قسمت از سقف ساخته شده از پروفیل آلومینیومی مناسب با شرایط مختلف است.

سقف آسمان شب در صنعت غرفه سازی دست برنده غرفه ساز حساب می شود. شرکت های بزرگ و نام داری هم چون کبیرسازان در زمینه غرفه سازی با استفاده از آسمان مجازی توانسته غرفه ارزان و مدرن را به غرفه داران عزیز هدیه کند.

نصب آسمان مجازی در غرفه

آسمان مجازی از چندین تکه مکمل کامل می شود، استحکام کار به نصب صحیح کار مربوط می شود، هر چقدر تخصص نصاب سقف کاذب در غرفه بیش تر باشد، جلوه نمایی طرح نیز بیش تر خواهد شد.

بهترین نصاب سقف های کاذب هلدینگ های غرفه سازی هستند، این افراد در طول تجربه کاری خود صدها سقف کاذب آسمان مجازی نصب کرده اند، کبیرسازان در ارائه غرفه با کیفیت و زیبا هیچ همتا و رقیبی نخواهد داشت.

با مطالعه و تحقیق در مورد این هلدینگ معتبر با موفقیت های بی شماری در زمینه غرفه سازی روبرو خواهید شد.

شما آسمان مجازی را باید قبل از شروع کار در هنگام غرفه سازی نصب کنید، نصب سقف کاذب در غرفه سازی کار آسانی نیست، این کار به اندازه نصب سقف های دائمی مهم است.

شرکت های غرفه سازی معروف و محبوب هم چون کبیر سازان با تکیه بر کادر فنی مجموع خود به راحتی در کمترین زمان ممکن آسمان شب را نصب می کند، این شرکت در هنگام نصب سقف کاذب تمام نکات ایمنی و قوانین غرفه سازی را رعایت خواهند کرد.

نکات جامع  تمیز کردن آسمان مجازی

آسمان مجازی بر عکس سقف های ثابت نیازی به رنگ و کاغذ دیواری نیست، بلکه تمام گرد گیری در یک دستمال خشک با جنس حوله یا سوئیت با مقدار کمی آب تهیه کنید، بعد از بالا رفتن با کمک چهار پایه با دستمال خشک گردگیری کنید و لکه ها را با اسپری آب تنها نابود کنید.

تنها مشکل گرد گیری سقف نرسیدن دست به سقف است.

آسمان مجازی چیست؟

طرح مناسب آسمان مجازی

با توصیه کارشناسان کبیرسازان از طرح های آرام بخش و شاد است، این طرح ها با آرامش دهی به افرد به فروش بیش تر غرفه فروشگاهی شما کمک حائز اهمیت  خواهد کرد، غرفه ساز مجرب از طبیعت و روشنایی طبیعت برای طراحی و ساخته ویترین و دیگر اجزای غرفه سازی کمک خواهد کرد.

نور پردازی صحیح اسمان مجازی

نور پردازی این نوع سقف کاذب برای طراحان بسیار مهم است انتخاب رنگ و کیفیت لامپ مصرفی به روشنایی بهینه غرفه بسیار کمک خواهد کرد. نور پردازی در غرفه با وجود سقف کاذب  آسمان شب معنایی ندارد چرا که یکی از اصول مهم شرکت کبیر سازان ارائه غرفه مقرون به صرفه و کم هزین برای شما غرفه داران عزیز است

نکات آخر

نصب و را اندازی سقف  آسمان مجازی و غرفه یکی از وظایف غرفه ساز کار بلد و معتبر مانند کبیر سازان است. شما با اقدام خود سرانه به نصب سقف آسمان مجازی ممکن است به طور کلی به خودتان و یا غرفه تان صدمه غیر قابل جبرانی وارد کنید. همان طور که در ابتدا گفتیم شرکت هایی مانند کبیر سازان از ابتدا ورود این سقف کاذب از غرفه سازی متعددی برای افراد مختلف انجام داده و خواهد داد، تا حد ممکن در این زمینه تجربه کسب کرده است. شما می توانید سابقه کاری کبیرسازان را با مراجعه به سایت شرکت مطالع فرمایید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button