KABIR KARSAN

تلوزیون شهری و ویدئو وال در غرفه

198309-1-5
27
April
2023
فهرست محتوا
198309-1-5
April 27, 2023

تلوزیون شهری و ویدئو وال در غرفه

تلوزیون شهری چیست ؟ قبل از هر توضیحی باید به شما بگوییم تلویزیون ها و ویدئو وال ها یکی از نوادگان  بزرگ تلویزیون های سیاه و سفید قدیمی و با صفا هستند، که با گسترش صنعت تلویزیون سازی از این دستگاه ها برای امر تبلیغات در مکان های مختلفی مانند؛ غرفه ها نصب استفاده می شود. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله بیش تر به این موضوع خواهیم پرداخت.

تلوزیون شهری غرفه

تاثیر نصب و تلویزیون شهری و ویدئو وال در غرفه

نصب تلویزیون شهری و ویدئو وال در غرفه بسیار تاثیر دارد، به طور چشم گیری مشتریان شما غرفه دار عزیز افزایش می یابد چرا که، نما غرفه فروشگاهی زیبا تری خواهید داشت. همچنین تلویزیون شهری و ویدئو وال در غرفه تشویق کننده مشتریان برای حضور و خرید از غرفه شما است.

نصب و راه اندازی هر یک از این دستگاه ها می تواند یک امتیاز مثبت بزرگ برای شما باشد، تعیین محل مناسب نصب تلویزیون شهری و ویدئو وال در غرفه امتیازات شما را نسبت به دیگر رقبای غرفه دارتان بالا می برد.

جایگاه مناسب نصب تلویزیون شهری و ویدئو وال

تعیین محل مناسب نصب tv شهری و vedio wall  در غرفه نکته بسیار مهمی است، شما برای انجام این امر نیاز به یک متخصص غرفه سازی و طراح غرفه دارید.

این عزیزان بنا بر تجربه و تخصص خود به کمک شما خواهند شتافت. یکی از بهترین متخصصین کار بلد در این زمینه کارکنان شرکت کبیرسازان هستند، محل نصب دستگاه بر روی  برند سازی محصولات شما بسیار تاثیر گذار است، کبیرسازان می داند تلویزیون شهری و ویدئو وال در غرفه  چه جایگاهی دارد.

نکات کمتر گفته شده

در این بخش چند نکته ی نایاب را به شما خواهیم گفت تا کسب و کارتان را گسترش بدهید، این نکات عبارتند از:

  1. از ویدئو های خلاقانه تبلیغاتی برای پخش استفاده کنید، مشتریان در حین ورود به غرفه اولین چیزی  که نظرشان را جلب می کند ویدئو و کلیپ های  در حال پخش درون تلویزیون و ویدئو وال است.
  2. چندین کلیپ متفاوت برای پخش به tv بدهید، تا مشتری از دید آنها خسته نشود.
  3. از خلاقیت و ایده های تیم غرفه سازی استفاده کنید، کبیرسازان یکی از بهترین تیم های طراحی غرفه در ایران را دارد.
  4. در غرفه فروشگاهی اهمیت تبلیغات ارزان بسیار مهم است، همچنین نصب هر یک از این دو دستگاه ارزان می تواند به بهبود تبلیغات شما کمک شایانی کند.
  5. سعی کنید برای ساخت تیزر تبلیغاتی که قرار است، در ویدئو وال نصب شده در غرفه پخش کنید، نهایت خلاقیت خود را به خرج دهید.
  6. آخرین نکته این بخش بر می گردد به آپدیت مکرر ویدئو های تبلیغاتی شما، امروزه بازار فروش دست غرفه داران به روز و خلاق است. سعی کنید با تغییر فصول یا شروع اعیاد ویدئو تبلیغاتی خود را به روز کنید.

با رعایت اصولی این نکات شما تغییر چشم گیری را در فروش محصولات غرفه خود مشاهده خواهید کرد.

برجسته ترین شرکت غرفه سازی

در نظر داشته باشید، تلویزیون شهری و ویدئو وال در غرفه بخشی از طراحی و غرفه سازی است. انتخاب شرکت غرفه ساز معتبر یکی دیگر از امتیازات مثبت شما در زمینه غرفه داری به حساب می آید.

برجسته ترین شرکت غرفه سازی در ایران کبیرسازان نام دارد، این هلدینگ معتبر با سابقه 11 ساله خود و تلاش کارکنان مجرب هلدینگ توانسته به یکی از بزرگترین شرکت های غرفه سازی تبدیل شود این موفقیت به سادگی کسب نمی شود.

بلکه نیازمند فاکتور های متعددی مانند؛ رضایت بیش از 90 درصد مشتریان، غرفه سازی چندین نمایشگاه سئول و بین المللی، پشتیبانی با کیفیت و صبورانه کادر فنی شرکت، ارائه غرفه ارزان برای مشتریان و آخرین فاکتور طراحی خلاقانه و جذاب غرفه است.

همان طور که می بیند پایه اصلی تمام فاکتور های مذکور مشتری مداری و دریافت رضایت مشتری است.

تفاوت تلویزیون شهری و ویدئو وال

اکنون نوبت انتخاب بین دو محصول تلویزیون شهری و ویدئو وال است، ما تفاوت های این دو محصول را ذکر می کنیم و شما با توجه به نیاز و پیشنهاد شرکت غرفه سازی خلاق هم چون کبیرسازان انتخاب خواهید کرد:

  • وزن ویدئو وال ها به طور معمولی سنگین تر از تلویزیون های شهری است، برای سازه های کم استحکام تلویزیون شهری گزینه مناسب تری است.
  • کیفیت ویدئو وال ها در مرور زمان از ( (HD به ((FULL HD تغیر داده شده، بدنه ی نازک ویدئو وال به شما اجازه می دهد با چینش صحیح چند دستگاه صفحه نمایش گسترده تری نسبت به تلویزیون شهری داشته باشید.
  • استقامت و مقاومتtv شهری بسیار بیشتر از ویدئو وال های نازک است.
  • سایز بندی vedio wall بسیار گسترده تر از تلويزیون شهری است و ویدئو وال رزولیشن بسیار بالایی دارد.
  • قیمت تلویزیون شهری نسبت به ویدئو وال کمتر است.
  • یک از خلاقانه ترین آپشن های ویدئو وال کنترل از راه دور دستگاه با نصب اپ مناسب ویدئو وال بر روی گوشی و تبلت شما است.

ویدئووال غرفه نمایشگاهی

پیشنهاد غرفه سازان برای شما

اگر اهل پذیرش تغییرات بزرگ و رونق گرفتن کارتان هستید، به پیشنهادات شرکت غرفه سازی کبیرسازان با دقت فکر کنید.پیشنهاد اول: در ساخت تیزر ویدئویی از استفاده  شعار های کلیشه ای به پرهیزید.پیشنهاد دوم: طراحی غرفه و راه اندازی غرفه فروشگاهی را به کار بلدان این زمینه بسپارید.پیشنهاد سوم: نصب تلویزیون شهری یا ویدئو وال در غرفه با انتخاب محل مناسب نصب دستگاه را به غرفه سازان مجرب بسپارید تا در هنگام طراحی غرفه جایگاه مناسبی برای تلویزیون یا ویدئو وال در نظر بگیرند.

خرید vedio wall یا tv شهری

در هنگام خرید به هر یک از محصولات نام برده برای خود فاکتور هایی تایین کنید مانند؛ کیفیت محصول، عمر مفید محصول، نحوه برنامه ریزی محصول، قیمت محصول، سایز دستگاه، گارانتی دستگاه و…. بعد از در نظر گرفتن فاکتورها نوبت به پیدا کردن فروشنده مناسب می رسد.

نحوه نصب ویدئو وال و تلویزیون شهری

اغلب شرکت های غرفه سازی دستگاه را نصب و راه اندازی می کنند. ما در این بخش توضیحات کوتاه و مختصری در مورد نصب هر یک از دستگاه ها به شما می دهیم.

نصب ویدئو وال

ابتدا ویدئو وال را بر روی دیوار مسطح و با دید مناسب از ارتفاع دید افراد قرار دهید، نوع چینش LED های دستگاه را مشخص کنید،

منبع و فرمت فیلم هایی که قرار است در آینده نمایشگر پخش کند را انتخاب کنید. این ها بخش کوچکی از مراحل نصب هستند، برای راحتی و سهولت در کار شما غرفه دار عزیز پیشنهاد می کنم در هنگام بروز مشکل از گارانتی ویدئو وال استفاده کنید.

نصب تلویزیون شهری

بر خلاف ویدئو وال نصب تلویزیون شهری بسیار راحت تر است، شما با نصب کابینت های تلویزین بصورت منظم بر روی سازه مستحکم دیگر کاری به بخش سخت افزاری دستگاه ندارید حالا باید بروید سراغ تست و برنامه ریزی تلویزیون که نیاز به تخصص دارد.

جمع بندی

استفاده از تلویزیون شهری یا ویدئو وال در غرفه یکی از کم هزینه ترین راه های تبلیغاتی مناسب در غرفه سازی و معرفی محصولات غرفه فروشگاهی در نمایشگاه ها است.

  • طراحان غرفه این راه تبلیغاتی را مناسب با هر غرفه و برندی می دانند. شما با مراجعه به سایت کبیرسازان و تماس با پشتیبان شرکت غرفه سازی کبیرسازان می توانید اطلاعات کامل تری را دریافت فرمایید.
  • اگر شما با شرکت یا هلدینگ غرفه سازی معتبری مثل کبیرسازان قرار داد دارید پیشنهاد می کنم، از شرکت تقاضا کنید فروشنده معتبر محصول را به شما معرفی کند..
  • لطفا مقاله مرتبط امکانات صوتی در غرفه نمایشگاهی را مطالعه کنید.
  • امکانات صوتی غرفه

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

4 پاسخ

    1. سلام جناب حسینی عزیز اگر کرایه تلوزیون شهری 3*2 مد نظر هست برای 4 روز کاری وابسته به کیفیت بین 12 تا 15 میلیون هزینه خواهد داشت
      باز هم اگر سوالی داشتید با کارشناسان کبیرسازان در ارتباط باشید.
      تماس با ما

    1. خیر ضرورت نداره ولی اگر محتوای تصویری جذاب دارین میتونین استفاده کنید و بازخورد عالی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button