KABIR KARSAN

استیکر و شبرنگ

198309-1-1
16
April
2023
فهرست محتوا
198309-1-1
April 16, 2023

استیکر و شبرنگ

امروزه استیکر و شبرنگ ها نقش بسزایی را در انواع سازه ها ایفا می کنند و وجود آن ها امری الزامی است. استفاده از استیکر و شبرنگ موجب می شود تا شما بتوانید بدون نیاز به خرید تابلوهای گران قیمت، خدمات و محصولات کسب و کار خود را در فروشگاه یا غرفه به مشتریان ارائه دهید.

در این بخش قصد داریم شما را با نحوه استفاده از استیکر و شبرنگ در غرفه سازی نمایشگاه آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

استیکر و شبرنگ

کاربرد کلی استیکر و شبرنگ

استیکر و شبرنگ به صورت برچسب هستند و یک طرف آن ها یک لایه چسب قوی و ضد آب وجود دارد تا بتوان آن ها را به آسانی بر روی سطوح قرار داد. خوشبختانه امروزه به لطف تکنولوژی، دستگاه های چاپ جدید قادر به چاپ انواع استیکر و شبرنگ های مختلف می باشند.

متخصصان امروزه در تلاشند تا بتوانند با استفاده از استیکر و شبرنگ، جذابیت هر سازه مخصوصا غرفه های نمایشگاهی را بالا ببرند. از این رو، شما می توانید با استفاده از استیکر و شبرنگ در غرفه سازی با یک تیر چندین نشان را هدف بگیرید و لذت ببرید.

تبلیغات و جذب مشتری

از مهم ترین کاربردهای استیکر و شبرنگ، می توان به تبلیغات و جذب مشتری فراوان اشاره نمود. برای آن که بتوانید شرح خدمات یا محصولات خود را به مشتریان ارائه دهید، می بایست از نشانگرهایی نظیر تابلو های الکترونیک و معمولی استفاده نمایید.

اما استفاده از چنین وسایلی برای شرح محصولات یا خدمات می تواند هزینه های بسیار سنگینی داشته باشد. اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت؛ شما می توانید با استفاده از استیکر و شبرنگ در غرفه سازی، شرح محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان ارائه دهید.

جلا سازه

استیکرها علاوه بر نشان دادن شرح کسب و کار شما، می توانند جذابیت فروشگاه یا غرفه نمایشگاهی شما را نیز بالا ببرند. امروزه متخصصان می توانند با استفاده از طرح های مختلف، استیکر و شبرنگ های بسیار زیبایی را مخصوص انواع کسب و کار ها به تولید برسانند.

از این رو، شما می توانید با استفاده از شبرنگ و استیکر های جور واجور در غرفه سازی نمایشگاه، جذابیت غرفه نمایشگاهی خود را بالا ببرید و حس کنجکاوی بازدیدکنندگان نسبت به غرفه خود را افزایش دهید و آن ها را مجذوب کسب و کار خود نمایید.

افزایش نور سازه

شبرنگ ها، خاصیت جذب نور بسیار قوی دارند؛ زمانی که نور های رنگی بخصوص نور سفید و زرد به شبرنگ ها می تابد، لایه های شبرنگ نور را با شدت بیشتری انعکاس می دهند. از این رو، شما می توانید در غرفه سازی نمایشگاه از شبرنگ ها استفاده کنید و لذت ببرید.

استفاده از شبرنگ ها در ساخت غرفه نمایشگاهی، موجب می شود تا بازدیدکنندگان بیشتری مجذوب غرفه نمایشگاهی شما شوند چرا که آن ها می توانند از دور ترین نقطه نمایشگاه، غرفه نمایشگاهی پر زرق و برق شما را مشاهده کنند.

مزایای استفاده از استیکر و شبرنگ در غرفه سازی

همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، برای آن که بتوانید با استفاده از استیکر و شبرنگ در کمترین زمان ممکن به غرفه نمایشگاهی خود جلا ببخشید، می بایست ابتدا کاربرد های آن را به خوبی بدانید. اما در نظر داشته باشید که استفاده از آنها در غرفه سازی، با مزایای فراوانی همراه است.

اما برای آن که بتوانید از تمامی مزایای استیکر و شبرنگ در غرفه نمایشگاه بهره مند شوید، می بایست به شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه کنید تا متخصصان انواع مدل های جذاب که مخصوص غرفه نمایشگاهی را به شما نشان و راهنمایی های لازم را انجام دهند.

کاهش هزینه خرید تابلو

از مهم ترین مزایای استفاده از استیکر در غرفه سازی نمایشگاه، می توان به کاهش هزینه خرید تابلو اشاره نمود. همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، برای آن که بتوانید کسب و کار خود را در غرفه نمایشگاهی برای بازدید کنندگان شرح دهید، می بایست تابلوهای مخصوص خریداری کنید.

اما تابلوهای تبلیغاتی مدرن و معمولی از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل، برای آن که بتوانید غرفه سازی ارزان و کم هزینه تری داشته باشید، می بایست اقدام به طراحی و چاپ استیکر های مخصوص کسب و کار خود نمایید.

نمونه استیکر و شبرنگ استفاده شده در نمایشگاه سالن ملل

افزایش جذابیت غرفه

اگر به دنبال راهی هستید تا بتوانید غرفه نمایشگاهی خود را نسبت به دیگر غرفه های نمایشگاهی زیبا و جذاب تر جلوه دهید، می بایست به فکر طراحی و چاپ استیکر و شبرنگ باشید. استفاده از آن می تواند موجب افزایش جذابیت غرفه شما گردد.

اما سوال اینجاست که استیکر و شبرنگ چگونه می توانند غرفه را زیبا کنند؟ استفاده از آنها موجب پر شدن فضاهای خالی موجود بر روی دیواره های غرفه می شوند. علاوه بر آن، استیکر ها می توانند توجه 99 درصد بازدیدکنندگان را نسبت به خود جلب نمایند.

چگونه از شبرنگ و استیکر در غرفه سازی استفاده کنیم؟

یکی از سوالات  متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که چگونه از شبرنگ و استیکر در غرفه سازی استفاده کنیم؟ برای آن که بتوانید از استیکر و شبرنگ به بهترین شکل ممکن در غرفه نمایشگاهی خود استفاده نمایید، ابتدا باید تصاویری زیبا پیدا کنید.

برای انجام این کار، می بایست از وبسایت های خارجی تصاویر و توضیحات مربوط به کسب و کار خود را پیدا کنید و آن ها را به صورت فتوشاپ بر روی یک صفحه قرار دهید. پس از آن، نام و اطلاعات کسب و کار خود را در زیر توضیحات قرار دهید.

در مرحله بعد، باید به چاپ خانه ها مراجعه نمایید تا متخصصان استیکر و شبرنگ های غرفه نمایشگاهی شما را به بهترین شکل ممکن به چاپ برسانند. لازم به ذکر است، پیش از چاپ می بایست ابعاد و اندازه استیکر و شبرنگ های مربوط به غرفه خود را مشخص کنید.

البته اگر اطلاعات کافی در زمینه طراحی استیکر برای کسب و کار خود ندارید، پیشنهاد می شود به شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه کنید. متخصصان و کارشناسان کبیرسازان قادر به طراحی و چاپ استیکر های غرفه نمایشگاهی شما به بهترین شکل ممکن می باشند.

نحوه خریداری و سفارش شبرنگ و استیکر برای غرفه

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، برای خریداری و سفارش شبرنگ استیکر غرفه نمایشگاهی، می بایست ابتدا به دنبال راهی برای طراحی استیکر باشید. لازم به ذکر است هر چقدر که طراحی استیکر زیباتر باشد، تمایل بازدیدکنندگان برای خرید از غرفه شما افزایش می یابد.

پیشنهاد می شود کار را به دست متخصصان و کارشناسان شرکت غرفه سازی کبیرسازان بسپارید تا آن ها بهترین و زیباترین استیکر های مربوط به کسب و کار شما را طراحی کنند و به چاپ برسانند. ناگفته نماند که نرخ طراحی کبیرسازان نسبت به دیگر شرکت ها بسیار مناسب تر است.کلام آخردر نمایشگاه های بین المللی، یک صحنه رقابتی عظیم نهفته است. از این رو، برای آن که بتوانید در این صحنه رقابتی رتبه ای عالی بدست آورید، می بایست غرفه سازی موفق و جذابی را پشت سر بگذارید تا بتوانید بازدیدکنندگان زیادی را مجذوب آن کنید.

برای داشتن یک غرفه نمایشگاهی زیبا، می بایست از استیکر و شبرنگ استفاده نمایید. برای طراحی و چاپ آن با جدیدترین و مدرن ترین طرح ها، پیشنهاد می شود به شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه کنید تا بتوانید غرفه خود را در میان دیگر غرفه ها به درخشش در آورید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button