KABIR KARSAN

سازه فضایی در غرفه نمایشگاهی

mdf-brand
21
June
2023
فهرست محتوا
mdf-brand
June 21, 2023

سازه فضایی در غرفه نمایشگاهی

سازه فضایی یکی از انواع روش ساخت غرفه های نمایشگاهی است که در عین اقتصادی بودن برای ساخت غرفه در کسب و کارهای صنعتی با دارا بودن کالا سنگین مناسب است.

در دنیای مدرن امروزی، مدل‏ های مختلفی از انواع سازه وجود دارند که هر کدام از آن‏ها مناسب یک نوع ساختمان هستند. از پر استفاده ‏ترین انواع سازه‏ ها در دنیای ساخت غرفه نمایشگاهی، می‏ توان به سازه‏ های فضایی اشاره نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با سازه فضایی در غرفه نمایشگاهی بیشتر آشنا شوید.

سازه فضایی در غرفه نمایشگاهی

سازه فضایی چیست؟

پیش از آن که به سراغ غرفه سازی با استفاده از سازه فضایی برویم، می‏ بایست اطلاعات دقیقی راجع به این نوع سازه داشته باشیم. همانطور که از نامش پیداست، سازه‏ های فضایی دارای ظاهری همانند سازه ‏های بیگانه و فضایی موجود در فیلم و انیمیشن ‏ها است.

سازه ‏های فضایی اکثرا به صورت گنبد در ساختمان‏ ها مورد استفاده قرار می‏ گیرند. در این نوع سازه ‏ها، متخصصان از تعداد بی شماری میلگرد با ضخامت‏ های مختلف استفاده می‏ن مایند تا بتوانند استحکام سازه مورد نظر خود را چندین برابر افزایش دهند.

اهمیت استفاده از سازه فضایی در غرفه سازی

جالب است بدانید که استفاده از این نوع سازه ‏ها در ساخت غرفه نمایشگاهی نسبت به دیگر سبک های غرفه سازی، بسیار کم هزینه تر است. از این رو، شما می‏ توانید با استفاده از سازه ‏های فضایی غرفه نمایشگاهی خود را به بهترین شکل ممکن بسازید و تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهید. سازه فضایی در عین معقول بودن هزینه، استحکام خوبی برایتان ایجاد خواهد کرد.

مزایای غرفه سازی با سازه فضایی

طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی با استفاده از سبک ‏های مختلف غرفه سازی، مستلزم مدت زمان طولانی و هزینه‏ های نجومی است. اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که شما می ‏توانید با استفاده از روش ‏های بهتر، غرفه سازی ارزان و موفقی را در نمایشگاه تجربه کنید.

غرفه سازی در نمایشگاه با استفاده از سازه‏ های فضایی، موجب می‏ شود تا بتوانید لقب جذاب‏ترین و خلاقانه ‏ترین غرفه نمایشگاهی را به غرفه خود اختصاص دهید و بازدیدکنندگان زیادی را مجذوب آن کنید. البته برای انجام این کار، می‏ بایست کار را به دست متخصصان بسپارید.

برای آن که بتوانید از تمامی مزایای غرفه سازی نمایشگاه با استفاده از سازه ‏های فضایی بهره ‏مند شوید، پیشنهاد می ‏شود به شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه نمایید تا متخصصان و کارشناسان این شرکت، به بهترین شکل ممکن غرفه نمایشگاهی شما را بسازند.

افزایش استحکام غرفه نمایشگاهی

از مهم ترین مزایای غرفه سازی ارزان با استفاده از سازه فضایی، می‏ توان به افزایش استحکام غرفه نمایشگاهی اشاره نمود. همانطور که در قسمت ‏های قبل ذکر شد، متخصصان در ساخت سازه‏ های فضایی از تعداد بسیار زیادی میلگرد و بست ‏های فلزی بسیار قوی استفاده می ‏کنند.

این امر موجب افزایش چندین برابری استحکام سازه‏ های فضایی می‏ گردد. از این رو، شما می‏ توانید با استفاده از سازه ‏های فضایی در غرفه سازی نمایشگاه، استحکام غرفه نمایشگاهی خود را چندین برابر افزایش دهید و با خیالی آسوده و به دور از نگرانی از آن استفاده نمایید.

مورد استفاده برای غرفه های نمایشگاهی صنعتی

محصولات صنعتی که توسط شرکت های مختلف تولید می‏ شوند، دارای جرم و وزن بسیار زیادی هستند. از این رو، غرفه داران نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن آن‏ها به مشکل برخورد می‏ کنند. اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که یک روش مطمئن برای انجام این کار وجود دارد.

شما می‏ توانید غرفه سازی خود را به سبک سازه فضایی انجام دهید و استحکام آن را چندین برابر افزایش دهید. سازه فضایی در غرفه نمایشگاهی این امکان را به شما می‏ دهد تا بتوانید محصولات نمایشی سنگین وزن خود را در هر بخش از غرفه بدون هیچ مشکلی قرار دهید.

امکان استفاده از اشکال هندسی برای غرفه سازی

برای آن که بتوانید در نمایشگاه بین المللی، در صحنه رقابتی دیگر غرفه ‏های نمایشگاهی بدرخشید و بازدیدکنندگان بیشتری را مجذوب غرفه خود کنید، می‏ بایست غرفه نمایشگاهی خود را به شیوه ‏ای منحصر به فرد و خلاقانه طراحی کنید. برای انجام این کار، می توانید از مدل سازه فضایی استفاده نمایید.

استفاده از سازه فضایی در غرفه سازی ارزان، موجب می‏ شود تا بتوانید از تمامی اشکال هندسی در پوشش غرفه نمایشگاهی خود استفاده کنید و در میان دیگر غرفه ‏های نمایشگاهی منحصر به فرد ظاهر شوید. برای انجام این کار، می‏ توانید از طراحان معماری نیز کمک بگیرید.

آیا استفاده از سازه فضایی برای هر غرفه نمایشگاهی امکان پذیر است؟

خوشبختانه پاسخ این سوال مثبت است چرا که شما می ‏توانید از سازه فضایی، برای ساخت هر نوع غرفه نمایشگاهی استفاده نمایید.

سازه‏ های فضایی این امکان را به شما می ‏دهند تا بتوانید با استفاده از آن، غرفه نمایشگاهی خود را به هر شکلی تبدیل کنید، تزئینات زیباتری داشته باشید. شما می توانید از سازه ‏های فضایی در ساخت غرفه‏ های صنعتی برای به نمایش گذاشتن محصولات سنگین به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

برای آن که بتوانید از سازه ‏های فضایی در غرفه سازی ارزان استفاده کنید، می ‏بایست به شرکت‏ های برتر غرفه سازی نظیر کبیرسازان مراجعه نمایید تا متخصصان به بهترین شکل ممکن این سبک را بر روی غرفه نمایشگاهی شما اجرا سازند.

اجرای سازه فضایی در غرفه سازی نمایشگاه

کل کاری که در این مرحله لازم است انجام دهید، تماس با یک شرکت غرفه ساز و در صورت تمایل دادن ایده برای ساخت غرفه مطلوبتان است. بدین وسیله خروجی سازه مورد نظرتان را دیده و طبق نظرتان سازه فضایی شما اجرا خواهد شد.

خرید مصالح مورد نیاز

برای اجزای سبک سازه فضایی در غرفه نمایشگاهی، می ‏بایست ابتدا برای خرید مصالح مورد نیاز اقدام نمایید. ابتدا مساحت محل احداث غرفه نمایشگاهی خود را اندازه گیری کنید تا بتوانید به اندازه کافی میلگرد آلومینیومی برش داده شده و بست فلزی خریداری کنید.

البته اگر در زمینه خرید مصالح سازه فضایی اطلاعات کافی ندارید، پیشنهاد می ‏شود این امر را به کارشناسان کبیرسازان بسپارید، تا آن‏ها ابتدا اندازه گیری محل احداث غرفه شما را انجام دهند و با بهترین قیمت و کیفیت، مصالح مورد نیاز را برای ساخت غرفه شما تهیه کنند.

مراجعه به شرکت‏های غرفه سازی برتر

همانطور که در قسمت‏ های قبل ذکر شد، برای آن که بتوانید یک غرفه سازی موفق و بدون نقصی را پشت سر بگذارید، می‏ بایست به شرکت‏های برتر و معتبر ساخت غرفه مراجعه نمایید. برای انجام این کار، بهترین گزینه برای شما شرکت غرفه سازی کبیرسازان است.

شما می ‏توانید با مراجعه به شرکت غرفه سازی کبیرسازان، در کمترین زمان ممکن، غرفه نمایشگاهی خود را با سبک سازه فضایی با بالاترین سطح کیفی اجرا کنید.

کلام آخر

اگر قصد غرفه سازی در نمایشگاه را دارید ولی متاسفانه بودجه ساخت غرفه نمایشگاهی شما محدود است، نیازی نیست نگران باشید. شما می ‏توانید با استفاده از سبک سازه فضایی در ساخت غرفه نمایشگاهی، هزینه‏ ها را تا 40 درصد کاهش دهید و غرفه نمایشگاهی خود را با بیشترین استحکام بسازید.

برای انجام این کار، می بایست به یکی از معتبرترین و برترین شرکت‏ های غرفه سازی یعنی کبیرسازان مراجعه نمایید. متخصصان و کارشناسان این شرکت قادر هستند غرفه نمایشگاهی شما را با استفاده از سبک سازه فضایی در کمترین زمان ممکن بسازند.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button