KABIR KARSAN

غرفه اسپیسی یکی از انواع سبک غرفه ها

غرفه-اسپیسی-یکی-از-انواع-غرفه-ها
24
June
2023
فهرست محتوا
غرفه-اسپیسی-یکی-از-انواع-غرفه-ها
June 24, 2023

غرفه اسپیسی یکی از انواع سبک غرفه ها

آیا می دانید غرفه اسپیسی نمایشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا شما هم جز آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال مزایای اصلی و مهم استفاده از غرفه اسپیسی در نمایشگاه های گوناگون هستید؟ آیا می دانید استفاده از غرفه های نمایشگاهی چقدر دوام و کیفیت دارد؟

اسپیس یکی از انواع مدل های ساخت است که می تواند برای ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی، بنرها، استیج و… به کار رود. این سبک از ساخت سازه در عین مقاوم بودن، هزینه مناسبی دارد.

مبنی این سبک از سازه بر حسب انواع داربست است. داربست ها از لحاظ قیمت، سایز و کیفیت بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مناسب ترین و بهترین محصولات را تهیه و خریداری نمایید.

از شما دعوت می کنیم این مطالب و این مقاله را تا انتها دنبال کنید و از این طریق جالب ترین و مفیدترین اطلاعات در خصوص اسپیس را دریافت کنید.

مزیت های اسپیس در غرفه نمایشگاهی چیست؟

بدون شک استفاده از غرفه نمایشگاهی مزایای زیادی را به دنبال دارد. اما همواره افراد به دنبال راهی هستند که هزینه تمام شده ساخت غرفه را به حداقل برسانند. استفاده از سبک اسپیس به دلیل استفاده از داربست مزایایی به دنبال دارد از جمله:

هزینه ساخت غرفه های نمایشگاهی با آن ها بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و در عین حال امکان استفاده چندباره از آن ها وجود دارد.

منتقل کردن تجهیزات الکتریکی و حرارتی به مناطق مختلف آن بسیار آسان می باشد و به راحتی میسر می شود.

قابلیت نصب و ساخت غرفه نمایشگاهی در مناطق جغرافیایی مختلف را دارد و می توان با حمل راحت در هرجایی از آن ها بهره برد.

ساخت غرفه نمایشگاهی با داربست (اسپیس) چگونه انجام می شود ؟

امروزه اسپیس در غرفه های نمایشگاهی یکی از پرفروش ترین طرح هایی است که در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده گسترده از این طرح های منحصر به فرد در بسیاری از نمایشگاه ها به چشم می خورد.

برای ساخت این سازه ها از بست و پیچ بسیار محکم و باکیفیت استفاده می شود که می تواند این سازه را با پایداری بسیار بالا ارائه دهد. البته برای محاسبه دقیق تعداد بست ها نیاز است تا مشخصه غرفه بصورت دقیق بیان شود و اطلاعات اولیه ساخت واضحا نوشته شود.

مهم ترین و اساسی ترین این اطلاعات می تواند ابعاد غرفه و نوع محصولاتی باشد که قرار است تولید شوند. از دیگر اطلاعات ضروری می توان به محصول نمایش داده شده بر روی این غرفه و نوع پوشش مورد استفاده اشاره کرد.

هریک از موارد فوق می تواند روی ساخت غرفه اسپیسی شما تاثیر گذار باشند. برای کسب نتیجه مطلوب تر می توانید نظر و پیشنهاد مورد نظر خود را برای ساخت غرفه ی اسپیسی نمایشگاهی ارائه دهید و خروجی طرح مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

غرفه سازی با داربست چه معایبی دارد؟


به یاد داشته باشید که استفاده از این سازه ها در کنار مزایایی که دارند می تواند معایب متعددی نیز داشته باشد که البته این معایب جدی نیستند و نمی توانند مانع استفاده از این سازه ها شوند.

از مهم ترین این معایب می توان گفت این سازه ها دست طراح را آنقدر باز نمی گذارند و عموما طراحی خاصی را شامل نمی شوند. اما بصورت کلی با توجه به سایر مزایا تمایل جهت بهره بردن از آن ها زیاد است.

غرفه ی اسپیسی نمایشگاهی چقدر دوام دارد؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین سوالات و دغدغه های بسیاری از افرادی که قصد استفاده از این سبک غرفه را دارند، دوام و مقاومت این سازه است. لازم است بدانید که داربست و پیچ به داشتن مقاومت و کیفیت بسیار بالا معروف است.

به همین جهت این یکی از اصلی ترین مواردی است که باعث شده تا تعداد زیادی از افراد به برای خرید و استفاده از آن اقدام نمایند. مقاومت متریال اولیه اسپیس خیالتان را بابت استفاده از آن راحت می کند.

غرفه های نمایشگاهی با اسپیس از ماندگاری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل است که غرفه داران قادر به استفاده مدت طولانی از چنین غرفه هایی هستند.

از غرفه ی اسپیسی برای چه کارهایی استفاده می شود ؟

غرفه ی اسپیس همانطور که از نامش پیداست برای غرفه سازی و طراحی غرفه در نمایشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. هم اکنون می توانید با سفارش و مشاوره سبک غرفه مورد نظر خود از کبیرسازان یکی از بهترین غرفه ها را در نمایشگاه مورد نظر خود محقق کنید.

به یاد داشته باشید که فضای نمایشگاه قابل جداسازی است و می توانید داربست های ساختمانی که خریداری کرده اید را نگهداری کنید و از آنها برای شرکت در نمایشگاه های دیگر مورد علاقه خود استفاده کنید. این غرفه ها می توانند وزن زیادی را تحمل کنند و یکی از بهترین عملکردها را برای شما فراهم کنند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات جامع و دقیق در مورد غرفه ی اسپیسی نمایشگاهی ارائه کنیم. امروزه شرکت ها و مراکز زیادی هستند که در زمینه تولید و فروش انواع سبک غرفه نمایشگاهی فعالیت دارند. داربست ها و بست های استفاده شده در این سبک از پروژه خیالتان را بابت مقاومت سازه راحت می کند.

اقتصادی بودن استفاده از این سبک ساخت، این اصل را که نمی توان طرح خاصی با آن ها خلق کرد، را تحت شعاع خود قرار داده و این سبک ساخت را به یکی از محبوب ترین ها تبدیل کرده است.

اگر در روزهای آینده قصد شرکت در نمایشگاه و استفاده از بهترین و بادوام ترین انواع سبک غرفه های نمایشگاهی را دارید، این فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست ندهید و یکی از مناسب ترین ها را از مجموعه کبیرسازان سفارش دهید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button