KABIR KARSAN

ویترین غرفه نمایشگاه

ویترین_غرفه_نمایشگاه
4
March
2023
فهرست محتوا
ویترین_غرفه_نمایشگاه
March 4, 2023

ویترین غرفه نمایشگاه

ویترین غرفه در نمایشگاه برای اینکه تاثیر خوبی در فروش محصولات داشته باشد باید با استفاده از تکنیک های خاصی ساخته شود. قبل از برنامه ریزی برای ساخت ویترین غرفه ها باید از تکنیک های چیدمان محصولات برای فروش در ویترین غرفه نیز آگاهی داشته باشیم.

برای طراحی و ساخت ویترین ها باید بودجه کافی داشته باشید زیرا بعد از ساخت یک ویترین نمایشگاه اصولی با فروش محصولات می توان چند برابر از هزینه های صرف شده برای طراحی و ساخت ویتزین ها را بدست آورد.

بهتر است فضا ویترین های غرفه را تقسیم بندی کنید تا بتوانید محصولات بیشتری را در آن قرار دهیم. ویترین های نمایشگاهی باید در نقطه های کانونی غرفه قرار بگیرند. در هر غرفه نقاطی وجود دارند که بازدیدکنندگان بیشتر به آن توجه می کنند. نکته بسیار مهم آن است که در نقطه کانونی وسایل و ابزاری قرار می گیرند که تمام محصولات تولید شرکت تجاری شما را معرفی کنند.

ویترین غرفه نمایشگاه

شما می توانید با متخصصان ما در غرفه سازی کبیرسازان تماس بگیرید و برای ساخت ویترین های نمایشگاهی مشاوره بگیرید.

ویترین در ویکی پدیا

راهکار های چیدمان ویترین غرفه نمایشگاه

ویترین غرفه نمایشگاهی به گونه ای باید قرار بگیرند که برای بازدیدکنندگان شلوغی یا خلوتی زیاد را نشان ندهد. محصولات باید به صورت متعادل و متقارن با یکدیگر در ویترین غرفه قرار بگیرند. یکی از مهم ترین نکات در چیدمان ویترین های نمایشگاهی حفظ نظم آن ها است.

هرچه نظم بیشتری در چیدمان محصولات وجود داشته باشد بازدیدکنندگان بیشتری برای دیدن محصولات و تولیدات شما ترغیب خواهند شد. عدم تقارن در محصولات را می توانیم با حفظ کردن رنگ ثابت غرفه پوشش دهیم.

محیط غرفه تا ویترین ها باید به گونه ای طراحی شود که مسیر رفت و آمد برای بازدید کنندگان خلوت باشد. کاربران شما به راحتی می توانند به محصولات دسترسی داشته باشند. پوستر ها و تبلیغات در ویترین ها بسیار می توانند به شما کمک کنند.

این نوع تبلیغات با طراحی خلاقانه می تواند برای بازدیدکنندگان جذاب باشد. با انجام این کار می توانید به فروش محصولات خود کمک کنید. یکی از بهترین ایده ها در چیدمان غرفه نورپردازی است. با انجام نورپردازی می توانید کالای به خصوص و ویژه ای را نمایش دهید.

استفاده از رنگ های متفاوت در نور پردازی به جذب مخاطب می تواند کمک زیادی بکند.

طراحی ویترین غرفه نمایشگاه با چه هدفی انجام می شود؟

ویترین های غرفه های یک نمایشگاه برای قراردادن محصولات و تولیدات یک شرکت تجاری در زمان بسیار کم طراحی می شود. هرچه ایده های به کارگرفته شده خلاقانه تر باشد، برای جذب بازدید کنندگان بیشتر مثمر ثمر خواهد بود.

در گذشته ویترین غرفه های نمایشگاهی به صورت ساده و بدون ایده های خلاقانه ساخته می شدند و فقط برای قرار دادن محصولات مورد استفاده قرار می گرفتند. در دنیا امروز با پیشرفته شدن صنعت طراحی و معماری ویترین هایی که در یک غرفه قرار می گیرند یک فضای بسیار زیبا در محیط غرفه ایجاد می کنند.

دلیل این امر این است که بازدیدکنندگان بیشتر به فضا غرفه توجه می کنند و زیبایی طرح و معماری سبب جذب مشتری می شود.

ویترین

زیبایی ویترین غرفه نمایشگاه در غرفه سازی نمایشگاه

غرفه هایی که در نمایشگاه مستقر هستند و با ایده های خلاقانه ساخته می شوند. این غرفه ها با طراحی ویترین هایی جذاب که محصولات تولید شده را به بازدید کنندگان نشان می دهند باید بتوانند بازاریابی و برند سازی شرکت را به درستی انجام دهند.

ویژگی ویترین غرفه نمایشگاه استاندارد و مناسب

اولین چیزی که در غرفه نمایشگاه مشاهده می شود ویترین های نمایشگاهی است که زیبایی و جذابیت آن ها باعث ترغیب بازدیدکنندگان برای خرید محصول می شود. علاوه براین تناسب محصول با ویترین نمایشگاهی نیز می تواند به فروش بیشتر شرکت تجاری کمک کند.

از مواردی که باید در طراحی ویترین های غرفه باید به آن توجه کنیم این است که ابتدا هدف از اجرای این طرح را مشخص کنیم و سپس ایده خود را عملی سازیم. همچنین مشخص کردن حد و مرض فضا برای طراحی ویترین ها نیز می تواند بسیار اهمیت داشته باشد.

طراحی بهترین ایده ها در ویترین غرفه نمایشگاهی 

از مزیت های غرفه های نمایشگاهی این است که می توان در مدت کوتاهی با استفاده از طراحی های داخلی فضای غرفه ها مثل ویترین ها و دکور مشتری زیادی جذب کنید.

کلام آخر

یک غرفه نمایشگاهی علاوه بر اینکه باید ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. از نظر داخلی نیز باید به خوبی طراحی شوند. یکی از وسایلی که در غرفه ها توسط طراحان برای جذب مشتری قرار می گیرد ویترین های مخصوص نمایشگاه هستند

  • زیرا با مشخص کردن اندازه فضا برای ویترین ها، می توان ویترین هایی را طراحی کرد که فضای زیادی را اشغال نکنند.
  • علاوه بر این مشخص کردن حد و مرض فضای داخلی غرفه ها به مشتری و بازدید کنندگان احساس امنیت می دهد. همچنین باعث می شود که افراد و کاربران حق انتخاب محصولات را داشته باشند.
  • وجود وسایل پذیرایی برای بازدید کنندگان در ویترین های غرفه نیز می تواند یکی از مواردی برای جذب مشتری باشد. برای بهتر دیده شدن محصولات در ویترین نمایشگاه از تزئینات اضافی وشلوغ کردن ویترین ها پرهیز کنید.
  • با انجام این کار محصول به درستی نمایش داده نمی شود.
  • در نتیجه زیبایی دکور ویترین ها و جذابیت آن ها برای ترغیب مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • در طراحی کردن ویترین های یک غرفه نمایشگاهی باید بدانیم که این نوع ویترین ها وظیفه انبار کردن محصولات را ندارند.
  • نباید با وسایل و محصولات اضافی پر بشوند. با دیدن بسیاری از غرفه های شرکت های تجاری متوجه خواهیم شد که ویترین ها به صورت اصولی قرار نگرفته اند و تنها بعنوان انبار وسایل قرار دارند.
  • این نوع شرکت ها به زیبایی اصولی ویترین ها توجهی نمی کنند و تنها چند محصول تولید شده را برای فروش در ویترین ها قرار می دهند. غرفه و سایلی که در آن فضا قرار گرفته است یک محصول هنری محسوب می شود و نشان دهنده روحیه هنری یک طراح و معمار آن است.
  • غرفه ها و ویترین هایی که در آن قرار گرفته اند مثل لباس های یک شرکت هستند در نتیجه این لباس ها نشان دهنده شخصیت یک فرد هستند. با اهمیت دادن به این قسمت بازدیدکنندگان بیشتری جذب خواهند شد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button