KABIR KARSAN

کدام برندها را برای خرید پارکت غرفه انتخاب کنیم؟

غرفه نمایشگاهی ابی رنگ
20
December
2023
فهرست محتوا
غرفه نمایشگاهی ابی رنگ
December 20, 2023

کدام برندها را برای خرید پارکت غرفه انتخاب کنیم؟

شناسایی مناسب ‌ترین برند پارکت، کار چندان سختی نیست. این امر به شما کمک می ‌کند تا با بودجه ‌ای که در اختیار دارید، به جا ترین انتخاب را در خرید پارکت غرفه داشته باشید. در این مقاله سعی می ‌کرده ایم به معرفی انواع برند های خارجی و ایرانی پارکت بپردازیم.

در ایران پارکت‌ های وارداتی تولید کشور های چین، آلمان و ترکیه است. خاطر نشان می کنیم پارکت تولید شده این کشور ها، فروش بیشتری نسبت به سایر کشور ها در ایران دارند. در این گفتار مشخصات پارکت ها را در برند های مختلف پارکت بررسی خواهیم کرد.

پارکت غرفه

انتخاب بهترین برند پارکت غرفه

تنوع برندها در زمینه تولید پارکت، در ایران بالا است. این موضوع شامل برند های ایرانی و خارجی می‌ شود. باید گفت، کیفیت، کاربرد و جنس پارکت‌ های هر برند با برند دیگر متفاوت است. با توجه به این تنوع در برند و مشخصات پارکت ‌ها نمی‌ توان پارکت مناسب را به طور دقیق شناسایی کرد. عموما هر فرد متناسب با بودجه‌ ای که در اختیار دارد، پارکت دلخواه خود را انتخاب می‌ کند. برند های آلمانی محبوب‌ ترین پارکت‌ ها را دارند حال ان که پارکت‌ های چینی با کیفیت و قیمت مناسب هستند. در این مقاله بیشتر به معرفی برند های ترکی و ایرانی خواهیم پرداخت.

لیست برند های پارکت بین المللی

۱. لگو فلور (المان)

۲. استارلند (ایران)

۳. بنه ساخت (ایران)

۴. لیگنا (ترکیه)

۵. دیبا دکو (ایران) تحت لیسانس ترکیه

۶. ارتا (ایران) تحت لیسانس بلژیک

۷. اوک وود (چین)

۸. باراباس (آلمان)

۹. زنیت (روسیه)

و…

بهترین برند پارکت برای غرفه نمایشگاهی شما

یافتن بهترین پارکت، دغدغه افراد زیادی است اما همان طور که پیش تر گفته شد، بهترین برند پارکت را نمی‌ توان به طور دقیق مشخص کرد. عموما افراد با توجه به بودجه و سلیقه‌ ای که دارند، مناسب ‌ترین پارکت را برای غرفه سازی خود بر می ‌گزیند.

اگر بخواهیم شرکت ‌ها و برند های تولید کننده ایرانی را در نظر بگیریم، باید بگوییم، برندهای زیادی در ایران مشغول تولید پارکت هستند اما برخی از آن ها به دلیل کیفیت پایین محصولاتشان فعالیت خود را قطع کرده و برخی از آن ها ورشکست شده ‌اند. برخی از برند های ایرانی که اکنون در حال فعالیت هستند و اجناس آن ها در بازار عرضه و تقاضا می شود، برند های یونیک، آیدو، آرتا و ایمپریال هستند.

در میان این برند ها، آرتا بیش ترین فروش را دارد. این برند در سال های اخیر از تبلیغ جهت معرفی بیشتر محصولات خود بهره برده است. در ادامه ما برخی از برندهای ایرانی و خارجی را برای آشنایی بیشتر شما بررسی می کنیم.

معرفی برند دکور فلور کشور ترکیه

یکی از محصولات متنوع، زیبا و مطلوب کشور ترکیه  پارکت های برند دکور فلور هستند. در هنگام ساخت این پارکت ‌ها از مواد اولیه مناسب سازگار با محیط زیست استفاده شذه است. تولیدات این برند مطابق با استاندارد های کیفی است. ضخامت  کفپوش‌ های این برند ۲ میلی ‌متر است. پارکت های این برند نقش عایق را در مقابل  گرما و سرما ایفا می نمایند و از تبادل دما بین دو محیط جلوگیری می ‌کنند.

رولی و پشت فوم ‌دار، از دسته بندی های پارکت این برند محسوب می شوند. یکی از ویژگی‌ های مهم این برند، قیمت مناسب محصولات آن است. خریدن پارکت‌ های این برند از نظر اقتصادی به صرفه است. عموما از چسب کفپوش وینیفلکس برای نصب این کفپوش استفاده می‌ گردد. اگر قصد خرید این نوع پارکت را دارید خبر خوبی برایتان داریم. محصولات این برند شامل خدمات پس از فروش هستند

برند لگو فلور

یکی دیگر از برندهای پارکت، برند لگو  فلور است. رنگ بندی پارکت های این برند بسیار متنوع است. این پارکت کف را خیلی گرم یا خیلی سرد نمی ‌کند. به عبارت دیگر کف را متعادل نگه می‌ دارد. عایق صدا است و ظاهر زیبایی دارد. پارکت‌ های برند لگو فلور آنتی باکتریال هستند. نسبت به آب مقاوم هستند. محصولات این برند می تواتند آب را به خوبی جذب کنند. البته  این گفته به این معنا نیست که این پارکت ضد آب است. قیمت هر متر مربع آن با توجه به ضخامت مورد نظر متفاوت است. شما با توجه به سلیقه تان می توانید از پارکت های این برند استفاده نمایید.

برند بنه ساخت

یکی از برند هایی که ساخت ایران و تحت لیسانس آلمان است، برند بنه ساخت است‌. مکان تولید این پارکت ها، شهرک صنعتی اشتهارد کرج است. رنگ بندی زیبا و متنوع، یکی از خصوصیات مهم این برند است. هر چقدر هم که سخت پسند باشید، باز هم می ‌توانید مطابق با سلیقه‌ تان برای غرفه از این برند پارکت تهیه نمایید. پارکت های این برند، جهت استفاده در مکان‌ های پر تردد مناسب هستند

البته نصب کردن این محصول در محیط‌ های سرباز توصیه نمی گردد. پارکت ‌های برند بنه ساخت سریع نصب می گردند و دارای کلیک یونی هستند. انتشار گاز فرمالدهید از این برند بسیار کم است. این پارکت‌ ها با محیط زیست سازگار هستند. این برند دارای ضمانت ۵ ساله از طرف تیدا دکور است.

برند آرتا

همان طور که پیش تر گفته شد، پرفروش ‌ترین برند تولید کننده پارکت ایرانی، آرتا است. پارکت آرتا رنگ بندی و تنوع زیادی دارد و دارای دو عدد سمپل دستی است. استفاده از این برند زیبایی غرفه را دوچندان می ‌کند. نصب این پارکت ها سریع است و با محیط زیست سازگاری خوبی خواهند داشت. قیمت هر متر مربع  به ضخامت ۸ میلی ‌متر آن، حدود ۳۸۵ هزار تومان است.

پارکت در غرفه نمایشگاهی

برند استارلند

یکی دیگر از پارکت ‌های ساخت کشور ایران، پارکت لمینت استارلند است. این برند دارای استاندارد E1 است. محصولات این برند با استفاده از تکنولوژی روز اروپا تولید می‌ گردند. با توجه به سلیقه و فضای غرفه، می توانید رنگ ‌ها و طرح‌ های متنوعی از این برند را انتخاب کنید. برند استارلند نسبت به سایر برندهای تولید کننده پارکت، متوسط و نسبتاً خوب توصیف می‌ گردد.

پارکت‌ های برند استارلند در مقابل ضربه و فشار مقاوم هستند . در برابر نور و اشعه فرابنفش تغییر رنگ نمی‌ دهند. خوب است بدانید ۹۰ درصد  آن ها را چوب تشکیل داده است. بنابراین محصولی طبیعی محسوب می شود. نصب این محصول راحت است و دارای شکلی طبیعی و چشم نواز می باشد. قیمت هر متر مربع  به ضخامت ۸ میلی ‌متر آن، حدود ۳۹۵ هزار تومان است.

برند لیگنا

یکی از پارکت هایی که در کشور ترکیه تولید می ‌گردد، برند لیگنا است. سال ۱۹۹۹، سال آغاز تولید کف پوش برند لیگنا بود. با استفاده از آخرین تکنولوژی و به روزترین تجهیزات در دو کارخانه جدا از هم این کفپوش تولید گشت. این برند در ترکیه طرفداران زیادی دارد.

برند دیبا دکور

یکی از پارکت‌ هایی که در ایران ساخته می ‌شود و تحت لیسانس ترکیه  است، پارکت لمینت دیبا دکور نام دارد. این پارکت در مقابل اشعه مقاومت می کند. دارای طرح ها و رنگ های زیبایی است. قیمت و همین طور کیفیت آن معقول است. پارکت دیبا دکور عمر بالایی دارد. با توجه به علاقه و سلیقه ی شما، انواع مختلفی از این محصول وجود دارد.

برند زنیت

یکی از با کیفیت‌ ترین پارکت‌ هایی که در ایران با همکاری شرکت روسیه تولید می ‌گردد، پارکت زنیت است. این پارکت در برابر آب مقاوم است. ظاهر ان زیبا است. همچنین در برابر ضربه مقاومت می کند. نصب آن راحت است. درجه ‌ها، رنگ‌ ها و اندازه متفاوتی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله، تلاش کردیم ویژگی‌ های مهم چند برند را در زمینه تولید پارکت، ذکر کنیم. به طور عام نمی توانیم بگوییم کدام برند برای تولید پارکت غرفه خوب است؛ بلکه شما باید با توجه به سلیقه، بودجه و محیطی که قصد استفاده از آن را دارید، نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید. امید است با توجه به فاکتور های ذکر شده بهترین پارکت را برای غرفه تان برگزینید. هم‌چنان برای مشاوره در واتساپ پیام دهید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button