KABIR KARSAN

غرفه پیش ساخته

غرفه-پیش-ساخته-چیست
25
June
2023
فهرست محتوا
غرفه-پیش-ساخته-چیست
June 25, 2023

غرفه پیش ساخته

غرفه پیش ساخته، سازه انعطاف پذیر و قابل حمل و سبکی است که در موارد متعددی قابل استفاده است مانند؛ اتاقک نگهبانی، غرفه نمایشگاهی، غرفه بلیط فروشی.

جنس بدنه این غرفه اغلب از جنس فلز آلومینیوم ساخته می شود. اگر به دنبال مکانی مناسب و با طراحی معقول برای معرفی برند و محصولات خود هستید، غرفه پیش ساخته بهترین انتخاب برای معرفی کسب و کارتان است. در ادامه همراه ما باشید.

غرفه پیش ساخته نمایشگاه

برای شرکت در نمایشگاه های موقت شما باید غرفه ی خود را بصورت موقت احداث کنید تا بتوانید بعد از نمایشگاه غرفه خود را جمع آوری کنید، فکر کردن به  برپایی غرفه های خود ساز در ابتدا نمایشگاه سخت است، اما؛ سخت تر از این کار، تخریب غرفه بعد از نمایشگاه است.

شما با کمک این سبک به راحتی می توانید در زمان و پول خود صرفه جویی کنید. در ضمن بعد از استفاده از این نوع غرفه ها می توانید از آنها نگه داری کنید.

چند دلیل وسوسه کننده برای تهیه غرفه پیش ساخته

در این بخش چند مزیت بسیار مهم و وسوسه کننده برای استفاده از غرفه پیش ساخته را برای شما عنوان خواهیم کرد.

  • غرفه های پیش ساخته به دلیل سهولت در استفاده و جابجایی برای هر کاری مناسب است.
  • قیمت ارزان این نوع غرفه ها برای کسب و کار های تازه کار و نو پا بسیار مناسب است.
  • طراحی متفاوت و گسترده غرفه پیش ساخته به نو آوری و جذاب شدن غرفه فروشگاهی شما کمک شایانی خواهد کرد.
  • جنس مقاوم و انعطاف پذیر غرفه در هر آب و هوایی استقامت دارد.

موارد مذکور تنها چند دلیل برای تهیه غرفه پیش ساخته است.

سه نکته طلایی برای تهیه غرفه این طرح

در بالا دلایل انتخاب غرفه پیش ساخته را عنوان کردیم. اگر شما قصد تهیه این غرفه را دارید، باید به چند نکته مهم  در هنگام خرید توجه نشان دهید.

نکته اول: با توجه به جنس غرفه این نوع غرفه ها سبک هستند، اگر وزن غرفه ای که قصد تهیه آن را دارید با توجه به نوع طراحی اش بسیار سنگین بود، جنس غرفه از آلیاژ های سبک و مناسب این محصول ساخته نشده است.

نکته دوم: طرح محصول را متناسب با محصول خود انتخاب کنید، تا خریدار برای خرید از شما ترغیب شود.

نکته سوم: شرکت سازنده مدولار یا غرفه پیش ساخته باید از اعتبار کافی برخوردار باشد. یکی از بهترین شرکت های سازنده مرتبط با غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی و غرفه ارزان شرکت کبیر سازان است.

 

بهترین برند

انتخاب غرفه پیش ساخته با کیفیت و مقرون بصرفه بسیار مهم است، اما از کجا باید چنین محصولی را با کیفیت عالی تهیه کرد.

یکی از شرکت های با سابقه در ساخت غرفه شرکت کبیرسازان است. هلدینگ کبیرسازان با جذب اعتماد مشتریان خود از 11 سال پیش که افتتاح شد تا امروز توانسته رتبه بالایی در غرفه سازی کسب کند.

با اطمینان خاطر می توان گفت کبیرسازان با جمع آوری بهترین کارکنان در زمینه غرفه سازی در هلدینگ خود را مفتخر به ارائه دادن محصولات و خدمات با کیفیتی بی نظیر و فوق العاده ای  کرده است. شما با مراجع به وبسایت این شرکت می توانید، از سابقه درخشان کبیرسازان  در زمینه غرفه سازی اطلاع پیدا کنید.

رونق دهی به کسب و کار های کوچک با مدولار

اگر فروشنده تازه کار و یا تعمیر کار محصولات کوچک همانند: ساعت مچی و یا جواهرات ظریف هستید، باید بدانید  ساخت غرفه و مغازه برایتان هزینه غیر قابل پرداختی در بر خواهد داشت، می توانید از غرفه پیش ساخته برای توسعه دادن به کسب و کارتان استفاده کنید.

نگران امنیت این محصول کار آمد نباشید، با توجه به کاربرد غرفه پیش ساخته شرکت کبیرسازان بهترین سازنده  این محصول امنیت غرفه را به بالاترین درجه ممکن رسانده است، تا غرفه داران با خیال راحت غرفه پیش ساخته را تهیه کنند.

چند ایده برای انتخاب طرح و رنگ غرفه

همانطور که گفتیم شما باید مدولار فروشگاهی خود را مناسب با محصولی که در غرفه ارائه می دهید، انتخاب کنید تا بتوانید؛ در نمایشگاه بازدید غرفه خود را بالا ببرید. به طور مثال: اگر محصول شما لوازم آرایشی است، باید غرفه ای با رنگ بندی شاد و خانومانه پسند انتخاب کنید، چرا که اکثر خریداران شما بانوان هستند.

اگر فروشنده گل و گیاه هستید، از غرفه پیش ساخته با پنجره استفاده کنید و گل های آبشاری و رونده را در پنجره قرار دهید، تا مشتری شما به این موضوع که گیاه در کنار پنجره خانه یا محل کارش زیبا است فکر کند.

به این دو ایده توجه کنید هر دو با توجه به روحیه  و تفکرات خریدار محصولات پیشنهاد داده شده. شما هم به دنبال ایده مطابق با روحیه خریدار محصولتان باشید.

غرفه پیش ساخته در افتتاح کافی شاپ

این مورد را به این در بخش بالا قرار ندادیم، چون می تواند حتی از احداث بنا برای کسانی که قصد  افتتاح کافی شاپ را بصورت دائمی دارند جذاب تر باشد.

افراد جوانی که قصد دارند کافی شاپ و یا فروش محصولات غذایی مثل فست فود را آغاز کنند؛ با چیدن میز و صندلی بیرون از مدولار و استفاده از غرفه پیش ساخته به عنوان محل آماده سازی نوشیدنی ها و دیگر محصولات کار خود را شروع کنند، شما با غرفه آرایی جذاب می توانید از رستوران ها نیز مشتری بیشتری داشته باشید.

خلاقیت در غرفه سازی

به دنبال شرکت هایی با ایده های  خلاقانه در ساخت غرفه پیش ساخته باشید، هر چقدر شرکت غرفه ساز طرح های بیشتری برای ارائه به شما داشته باشید، همان قدر دست شما نیز در انتخاب طرح و رنگ غرفه پیش ساخته باز است.

کبیرسازان با استفاده از فاکتورهای متعددی که در طراحی غرفه پیش ساخته استفاده می کند، تاکنون توانسته در بین سازندگان مدولار بالاترین رتبه را کسب کند.

کیفیت را ببینید بعد خرید کنید!

با توجه به اینکه غرفه قبل از نصب آماده می شود شما می توانید کیفیت محصول را ببینید و تست کنید. البته در نظر داشته باشید کارشناسان شرکت این سازه را قبل از تحویل و نصب در چندین مرحله تست می کنند، تا از کیفیت و کارایی محصولی که می فروشند اطمینان پیدا کنند.

شما با خرید از شرکتی مانند؛ شرکت کبیرسازان که بر کیفیت محصول خود نظارت شدیدی دارد، می توانید خریدی مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید.

نصب غرفه پیش ساخته

نصب غرفه پیش ساخته بسیار آسان است، شما به راحتی می توانید با انتقال غرفه از شرکت به محل نصب و با کمک نصاب ماهر و مجرب مدولار خود را در جایگاه مناسب نصب کنید. حتما برای نصب از نصاب کمک بخواهید تا در نصب غرفه پیش ساخته به مشکل نخورید، همچنین فردی که در این کار مهارت دارد ضامن عمر غرفه پیش ساخته شما است.

کلام آخر

در آخر این مقاله باید به شما بگوییم شما عزیزان با تهیه غرفه ارزان و باکیفیت با کمترین هزینه کسب و کار خود را معرفی خواهید کرد، اگر قصد شما  از خرید مدولار فقط شرکت در نمایشگاه ها و فعالیت های کوتاه مدت در غرفه پیش ساخته است، باز هم اشکالی ندارد شما می توانید بعد از استفاده از این محصول، غرفه پیش ساخته خود را پس از پایان نمایشگاه اجاره بدهید.

شرکت کبیرسازان شما را در مراحل انتخاب، خرید و نصب غرفه همراهی خواهد کرد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button