KABIR KARSAN

نکات طراحی غرفه نمایشگاهی و استاندارد های لازم

ghorfeh
10
December
2022
فهرست محتوا
ghorfeh
December 10, 2022

نکات طراحی غرفه نمایشگاهی و استاندارد های لازم

غرفه هایی که امروز بصورت خلاقانه طراحی میشوند نکات طراحی غرفه نمایشگاهی را رعایت میکنندمعمولاً از دید شرکت کنندگان و بازدید کنندگان، بهترین غرفه ها هستند. غرفه هایی با طراحی حرفه ای و استاندارد نظر بازدید کننده های بیشتری رو جذب خواهد کرد و در جذب مشتریان و بازدید کننده بالقوه موفق تر عمل خواهد کرد. در غرفه سازی رعایت نکاتی هستش که میتواند شمارو به این نقطه از محبوبیت برساند .

همچنین تصاویر این غرفه ها با سرعتی باورنکردنی، به یکی از پر بیننده ترین ترند ها در رسانه‌ های اجتماعی تبدیل می شوند.

با افزایش سطح رقابت و توسعه در میان کسب و کارها و ظهور طراحی های پیچیده تر، همیشه باید دنبال یک ایده خوب باشید تا شما را از دیگران کسب و کارها متمایز کند و باعث جذب مشتریانی زیادی شوند.

نکات مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی و استاندارد های لازم

اگر برای حضور در یک نمایشگاه تجاری حال آماده میشید  حتما نیاز هستش که این ۵ نکته رو رعایت کنید تا تاثیر خوبی را جذب کنید با رعایت این نکات در نمایشگاه پیش رو، تاثیر آن را در جذب مشتری خواهید دید .

۱- از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

ایجاد تابلو در غرفه نمایشگاهی، با تصاویری با وضوح بالا با طرح های گرافیکی مناسب استفاده کنید سعی کنید طرح شما بسیار با وضوع بالا باشه و کیفیت مناسب و بالایی رو داشته باشه .

۲- در غرفه خود تعامل داشته باشید

استفاده از روش هایی که اشخاص در آن ها دخیل نیستند، به مراتب می تواند تاثیر‌گذار‌تر از صحبت های طولانی و خسته کننده یک فرد باشد. می توانید برای جذب افراد، از عناصر تعاملی مانند یک تبلت یا صفحه نمایشگر ال ای دی استفاده کنید تا افراد بتوانند قابلیت محصولات و تنوع خدمات شما را خودشان ببینند.

در یک مثال: یک تبلت در اختیار بازدید کننده قرار دهید تا با تازه ترین اپلیکیشن طراحی شده توسط تیم برنامه نویسی شما آشنا شوند و سپس نظرشان را به شما بگویند.

همچنین می توانید سایر خدمات خود را در قالب یک تیزر تبلیغاتی آماده کنید و به صورت تکرار شونده از یک نمایشگر پخش کنید.

می توانید یک بازی مناسب طراحی کنید. شرکت کنندگان دوست دارند در بازی های نمایشگاهی شرکت داشته باشند. این نکته یادتان باشد که جایزه ای هر چند کوچک برای شرکت در بازی در نظر داشته باشید .

۳- رعایت در ساختار نوشتاری در تابلو و غرفه ها

شعار ها را مختص بیزنس تان را با فونتی بزرگ تایپ کنید و در ارتفاعی قرار دهید که مطمئن باشید برای همه افراد به راحتی قابل مشاهده است.

در قسمت های مختلف لوگوی برند خود را در غرفه قرار دهید تا چهره برند خود را بهینه و تقویت کنید. مطالب خود را تا حد امکان ساده نگه دارید و آن را به چند عنوان تاثیرگذار که با فونت بزرگ و خوانا چاپ شده اند تقسیم کنید تا به راحتی و از راه دور هم قابل مشاهده باشد.ایده های طراحی و ساخت غرفه بسیار در روند کاری شما تاثیر گزار خواهد بود.

۴- غرفه خود را از وسایل پر نکنید نکات طراحی غرفه نمایشگاهی را جدی بگیرید.

قطعا نباید فضای غرفه خالی و سوت و کور باشد. اما مزایای خلوت بودن آن را هم نادیده نگیرید. بهتر است غرفه تان را با میز و صندلی های جمع و جور با طراحی و رنگ بندی مناسب استفاده کنید نباید آن را با مبلمان های حجیم و شلوغ پر نکنید. بنابراین از اصلی ترین وظایف شما در طراحی غرفه این است که با یک چیدمان جمع و جور، آن را تمیز و جذاب طراحی و اجرا کنید.

به یاد داشته باشید، اغلب افراد در اولین برداشت، تنها یکی از اطلاعات موجود در روی تابلوها را حفظ می کنند. بنابراین غرفه خود را با اطلاعات اضافی شلوغ نکنید.

۵- درج لوگو در تمای بخش های غرفه

سعی کنید در هر آیتمی که در غرفه سازی خود دارید، نام و نشانی از تجارت شما وجود داشته باشد. یکی از اصول برند سازی، نمایش لوگو و تایپوگرافی نام تجاری شما در تابلوها، بروشور های تبلیغاتی، سردر غرفه، اول و آخر تیزر های تبلیغاتی و موارد دیگر است. ضمنا فراموش نکنید که لوگوی برند شما باید در تمام موارد ذکر شده، رنگ و طرح یکسانی داشته باشد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button