KABIR KARSAN

آیا پارکت در غرفه مناسب است؟

ساخت-غرفه-اروپایی
5
October
2023
فهرست محتوا
ساخت-غرفه-اروپایی
October 5, 2023

آیا پارکت در غرفه مناسب است؟

دلایل مختلفی وجود دارد که به عنوان یک غرفه ساز و به عنوان یک تولید کننده به سمت استفاده از پارکت در غرفه به عنوان ماده اصلی حرکت می کنید.

افراد دارای کسب و کار و شرکت ها و سازمان ها هنگام خرید پارکت، موکت و یا سرامیک برای ساخت غرفه نمایشگاهی دغدغه دارند و نمی توانند به راحتی محصول مناسب را انتخاب کنند. انتخاب های نا آگاهانه و عدم آگاهی از مزایا و معایب سرامیک و پارکت مشکلات زیادی را برای این افراد ایجاد می کند.

به طور کلی کفپوش غرفه نمایشگاهی به عنوان وسیله ای مهم برای افزایش تاثیر دکوراسیون و استند در نظر گرفته می شود. پوشش کف غرفه نمایشگاهی در واقع این امکان را به شما می دهد که از سطح صاف نمایشگاه فاصله بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که آیا پارکت برای فضای غرفه مناسب است یا خیر.

پارکت در غرفه

مزایای استفاده از پارکت در غرفه

استفاده از کفپوش های پارکت در طراحی علاوه بر اینکه جلوه زیبا و منحصر به فرد را به ارمغان می آورد بر تمیزی غرفه نیز تاثیرگذار خواهد بود. پس از نصب پارکت در غرفه، کف غرفه چیده و مرتب می شود و در پایان روز به سادگی می توان غرفه را تمیز کرد. علاوه براین استفاده از پارکت در غرفه مزایای دیگری دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • پارکت مقاومت خوبی در برابر آب دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. البته باید مراقب باشید که اگر زیاد آب بریزید در دراز مدت باعث تورم پارکت می شود.
  • علاوه بر وزن سبک در هنگام حمل به محوطه نمایشگاه، نصب بسیار آسانی دارد و فقط با چسب مخصوص قابل نصب و استفاده است این محصول در صورتی که مقاومت و ظرفیت باربری آن محکم باشد، می تواند به هر شکلی به عنوان سازه کف و یا به عنوان چارچوب و سقف مورد استفاده قرار گیرد.
  • نکته مهم در هنگام استفاده از مواد پارکت، استفاده از بهترین افراد برای نصب آن است. زیرا عدم نصب صحیح این نوع کف پوش باعث ایجاد حباب در سطح آن و در نهایت ایجاد سطحی ناهموار می شود.

استخدام یک نصاب حرفه ای از هولدینگ غرفه سازی کبیرسازان می تواند تضمین کند که نصب و استحکام پارکت به درستی کنترل و اجرا می شود و می توانید برنامه های قبل از ساخت خوبی داشته باشید و تغییراتی را مطابق سلیقه خود اعمال کنید.

  • پارکت ظاهری طبیعی و گرم دارد که فضایی زیبا و جداب به غرفه شما می بخشد. طرح ها و رنگ های مختلف پارکت ها این امکان را به شما می دهد تا طبق سلیقه و سبک طراحی داخلی خود دسته بندی را انتخاب کنید.
  • پارکت از چوب مرغوب با مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه ساخته شده است. پوسته چوبی محافظ پارکت به مقاومت آن در برابر خط و خش و آسیب های روزمره کمک می کند.
  • چوب می تواند به انتقال گرما از سطح پارکت به فضا کمک کند. این عملکرد باعث ایجاد احساس گرما و راحتی در اتاق می شود.
  • پارکت عایق صدای خوبی است و توانایی عبور صدا از اتصالات چوب را کاهش می دهد. به این ترتیب باعث کاهش صدای ناخواسته در غرفه های نمایشگاهی شده و از بروز صدا های اضافی جلوگیری می کند.
  • پارکت در غرفه مقایسه با سایر کفپوش ها به نگهداری و نظافت نسبتاً کمتری نیاز دارد. با استفاده از محصولات تمیز کننده مناسب، می توانید به راحتی کفپوش های چوبی خود را تمیز و براق نگه دارید.
  • با استفاده از پارکت در غرفه می توانید طرح های هندسی مختلفی را روی سطح ایجاد کنید. طرح های کلاسیک، سنتی و طرح های مدرن، انعطاف پذیری طراحی را در پارکت نشان می دهند.

خرید پارکت غرفه

قبل از خرید پارکت غرفه به این نکته توجه کنید که پارکت انواع مختلفی مانند پارکت لمینت، پارکت چوبی و پارکت ضد آب هستند.

بسته به نوع فضای مورد نظر در غرفه، جنس، ضخامت و دوام پارکت باید تا حد امکان مراقب باشید. به این ترتیب از پارکت لمینت مقاوم در برابر رطوبت برای مناطق مرطوب، از پارکت لمینت عایق برای مناطق گرم و از کفپوش لمینت ضد آب برای مناطقی مانند سرویس بهداشتی نمایشگاه استفاده می شود.

در انتخاب رنگ پارکت در غرفه باید اندازه فضای مورد نظر را در نظر بگیرید. همچنین میزان جذب نور فضا نیز بسیار مهم است. پارکت غرفه باید به گونه ای انتخاب شود که فضایی برای کسالت ایجاد نکند و مخاطبین و مشتریان را جذب کنند.  در این زمینه باید به رنگ دیوارهای ساختمان و پارکت متناسب با آن توجه کرد.

در این صورت بهتر است از رنگ آمیزی کل فضا پرهیز کنید و با حفظ تم های روشن و تیره، سرد و گرم از یکنواخت شدن آن جلوگیری کنید.

برخی از سازمان ها و گاهی خود غرفه دار تجهیزات را به عنوان اجاره می گیرند و پس از اتمام نمایشگاه می توانید آن را برگردانید و فقط هزینه اجاره را پرداخت کنید. این کار در صورتی امکان پذیر است که در آینده امکان شرکت در نمایشگاه را نداشته باشید. در این گونه موارد شما نیازی به خرید پارکت غرفه ندارید.

شرکت های زیادی هستند که می توانید برای راه اندازی غرفه مورد نظر خود با آنها مشورت کنید اما همانطور که می دانید مهمترین عامل در راه اندازی این غرفه ارائه بالاترین کیفیت با هزینه مناسب است.

به همین منظور می توانید از هولدینگ غرفه سازی کبیر سازان بهره مند شوید. حضور مشاور ساختمان در این شرکت و برنامه ریزی ویژه برای شما می تواند ساخت غرفه ای متناسب با بودجه شما ارائه دهد.

پارکت در غرفه سازی

اهمیت استفاده از پارکت درغرفه نمایشگاه

پارکت نوع جدیدی از کفپوش است که در غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد اما به طور کلی محدودیتی برای استفاده از پارکت در غرفه به عنوان کف وجود ندارد.

منظور از پارکت، متریال چوب این کفپوش است. زیرا امروزه در کنار پارکت های چوبی موارد دیگری مانند پارکت پی وی سی تولید می شود که از هر نظر با پارکت چوبی متفاوت است و فقط طرح و نقشی مشابه پارکت چوبی دارد.

پارکت در غرفه نیز همانند کاشی و سرامیک از قطعات کوچکتری تشکیل شده است، اما نحوه اتصال قطعات در پارکت با سرامیک و کاشی فرق دارد.

اتصالات چوب سخت اغلب مانند پازل هایی هستند که توسط بست ها به هم متصل شده و از جدا شدن آنها جلوگیری می شود. این امر باعث شده است که نصب پارکت نسبت به کاشی و سرامیک بسیار آسان تر وکم وقت گیرتر باشد و در صورت آسیب به راحتی قابل تعویض باشد.

صرف نظر از اینکه استفاده از پارکت در غرفه بهتر است یا سرامیک و موکت، باید توجه داشت که امروزه پارکت آنقدر محبوب شده که حتی سرامیک های طرح پارکت نیز ساخته شده و در بازار عرضه می شود.

سخن آخر

جذابیت یک غرفه در یک نمایشگاه می تواند بر بازدید ها و در نهایت درآمد شما تأثیر بگذارد. جزئیات زیادی وجود دارد که می تواند جذابیت غرفه نمایشگاهی شما را بهبود بخشد.

پارکت، یک متریال استاندارد و انعطاف پذیر با طرح ها و نقش های مختلف، برای طراحی استند مناسب خواهد بود. اگر این متریال به درستی نصب شود جذب نمی شود و با ایجاد حس نظم در کف، تاثیر خوبی خواهد داشت. بنابراین استفاده از پارکت در غرفه گزینه ایده آل و مناسبی برای جذابیت و فروش بالا در غرفه شما است.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button