KABIR KARSAN

سبک ارگانیک در غرفه سازی نمایشگاهی

سبک_ارگانیک_غرفه-های-_نمایشگاهی
14
March
2023
فهرست محتوا
سبک_ارگانیک_غرفه-های-_نمایشگاهی
March 14, 2023

سبک ارگانیک در غرفه سازی نمایشگاهی

سبک ارگانیک در غرفه نمایشگاهی از سبک های مختلفی برای جذب مشتریان می توان استفاده کرد. یکی از این سبک های مدرن نوع ارگانیک است که به تازگی در غرفه های نمایشگاهی داخلی و بین المللی طراحی می شود. سبک ارگانیک در فلسه رمانتیک ریشه دارد.

بهترین ساخت و ساز هایی که براین شیوه طراحی شده است، غارهایی هستند که در قرن های گذشته توسط انسان تراشیده شده اند. سبک ارگانیک تنها به بخش بیرونی غرفه ها در نمایشگاه مربوط نمی شود بلکه مربوط به کف سازی و وسایل داخلی یک غرفه نیز هست.

در سبک ارگانیک از فرم های طبیعی ایده گرفته می شود. همچنین برای طراحی این سبک از قوس و منحنی بسیار استفاده می شود.

اگرچه در این سبک قوس و منحنی زیاد است اما خط های صاف و گوشه های قائم استفاده نمی شود. در سبک ارگانیک نمایشگاهی از هرچیزی مثل انسان، حیوان، حشرات و غیره ایده پردازی می شود.

شما می توانید به کمک مشاوران غرفه سازی کبیر سازان این سبک را در نمایشگاه های داخلی و بین المللی اجرا کنید.

طراحی داخلی غرفه با استفاده از سبک ارگانیک در غرفه سازی نمایشگاهی

در طراحی با سبک ارگانیک برای فضا داخلی غرفه می توانیم از مصالح مختلفی مثل سنگ، چوب استفاده کنیم. هنگامیکه در فضا غرفه نمایشگاهی از سنگ، چوب به اشکال مختلف استفاده شود، فضایی بسیار طبیعی مانند خانه های روستایی ایجاد می شود.

با طراحی این سبک بسیاری از بینندگان ترغیب می شوند تا از این نوع غرفه ها دیدن کنند و ترغیب می شوند تا محصول تولید شده را بشناسند.

برای اینکه به طرح ایجاد شده تنوع ببخشیم باید برای کف داخلی غرفه نمایشگاه از خرده چوب های طبیعی استفاده کنیم و برای طراحی دیوار ها نیز می توانیم سنگ و چوب را با یکدیگر ترکیب کنیم.

اگر فضای زیادی در غرفه ای که انتخاب کرده اید وجود داردمی توانید از میزهای چوبی استفاده کنید. میز های چوبی با پایه منحنی برای قرار گرفتن محصولات بسیار مناسب هستند.

برای میزی که انتخاب می کنید باید از رنگ طبیعی استفاده کرد و برای اینکه میز چوبی شما سست نشود بهتر است از سیلر استفاده کنید. تنه درختان بعنوان صندلی های غرفه نیز بسیار جالب و قابل توجه به نظر می رسد.

سبک ارگانیک در ویکی پدیا

سبک ارگانیک چه تاثیری در بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد داشت؟

از نظر بسیاری افراد چوب تنها ماده ای از سبک ارگانیک است که برای دکوراسیون غرفه های بزرگ وکوچک مناسب به نظر می رسد. اگرچه چوب نقش بسیار پر رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی سبک ارگانیک دارد.

همچنین می تواند مانند سنگ های مرمر براق و درخشان باشد. علاوه براین چوب ها در سبک ارگانیک می توانند خام و بدون رنگ استفاده شوند تا نواقص را بپوشانند و برای بازدید کنندگان بسیار آشکار نمایان نباشد.

استفاده از چوب های خام و رنگ آمیزی شده یکی از منحصرد بفرد ترین عناصر سبک ارگانیک محسوب می شود که می تواند در فضای داخلی غرفه ترکیب خوبی با بقیه وسایل باشد.

خرده های چوب و چوب های خام از گرم ترین عناصر سبک ارگانیک محسوب می شوند و به بازدید کننده حس آرامش را القا می کنند. در محیط هایی که چوب وجود داشته باشد انسان ها احساس گرمی و شادابی می کنند.

علاوه بر اینکه می توان از چوب ها در دکوراسیون داخلی استفاده کرد،برای دیوارها، سقف غرفه و حتی کفپوش برای کف غرفه نیز می توان از چوب استفاده کرد.

استفاده از سبک ارگانیک

استفاده از عناصر طبیعی که در طبیعت وجود دارد در طراحی غرفه نمایشگاه  ایده جدیدی به نظر نمی رسد اما استفاده از مفهوم طبیعت در غرفه نمایشگاه می تواند یک تغییر مثبت برای رسیدن به اهدافتان باشد. با استفاده از وسایل و ابزار ارگانیک در دکور غرفه شور و نشاطی وجود خواهد داشت.

این آرامش و شور و نشاط به بازدید کنندگان نیز القا خواهد شد. برای نمونه می توان به روکش های میز های چوبی و حتی پرده هایی که در غرفه وجود دارد اشاره کرد.

طرح طبیعت و پرندگانی که در آسمان در حال پرواز هستند بر روی پرده ها و روکش میز در غرفه می تواند مفهوم طبیعت را به نشان دهد.

استفاده از صدف در ویترین غرفه همچنین استفاده از پارچه هایی با طرح گیاهان و جانوران در طراحی ویترین غرفه، یک فضای دلنشین روستایی را برای کاربران و بازدیدکنندگان ایجاد خواهد کرد.

غرفه نمایشگاهی خود را به گونه ای طراحی کنید که برای فروش محصولات تجاری حس نشاط و شادی در خریداران ایجاد شود.

استفاده از لوازم بازیافتی برای طراحی سبک ارگانیک غرفه نمایشگاهی

برای حفظ منابع طبیعی و علاقه بیشتر بازدید کنندگان از غرفه نمایشگاهی می توان از محصولات طبیعی بازیافتی استفاده کرد. با پیدا کردن محصولات و عناصر ساختمانی قدیمی، می توان به روش های جدید بازیافت انجام داد و با کارکردی جدید برای غرفه های نمایشگاهی استفاده کرد.

برای نمونه می توان از ریل های قطار که قدیمی هستند و قابلیت بازیافت دارند برای ستون های داخلی غرفه استفاده کرد. علاوه براین می توانید از لوازم و ابزار های چوبی که متعلق به خانه قدیمی هستند نیز استفاده کنید. بعد از بازیافت تیر ها و تخته های قدیمی می توان از آن ها استفاده کرد.

از چوب های بازیافتی می توان برای ساخت میز های چوبی مخصوص نمایشگاه و همچنین صندلی های چوبی را می توان با استفاده از آن ها بسازیم.

ویژگی سبک ارگانیک در غرفه نمایشگاهی

از ویژگی های سبک ارگانیک که می تواند به طراحی فضا داخلی غرفه کمک کند این است که از طبیعت نشات می گیرد در نتیجه مفهومی از طبیعت را به ما می رساند.

در سبک ارگانیک همه چیز به صورت طبیعی استفاده می شود. برای نمونه چوب همان چوب هایی است که در طبیعت وجود دارد.

ابزار و عناصری که در طبیعت وجود دارند باید با محیط اطرافشان یکی شوند و مطابق با آنان در طراحی قرار بگیرند. طراحی که به سبک ارگانیک انجام می شود نباید از دیگر طرح ها کپی شود.

شرکت نمایشگاهی کبیرسازان

با استفاده از قوانینی که در طبیعت وجود دارد می توان از آن ها استفاده کرد. در سبک ارگانیک که برای غرفه استفاده می شود باید سادگی و آرامش به بازدیدکننده القا شود.کلام آخرسبک ارگانیک از نمونه سبک های طبیعی است که برای طراحی داخلی ساختمان ها، غرفه های نمایشگاهی و غیره استفاده می شود. این نوع سبک از عناصر طبیعت گرفته می شود به همین دلیل می توان از وسایل بازیافتی نیز  برای طراحی در غرفه نمایشگاه از آن استفاده کرد.

  • از ویژگی های این سبک می توان به طبیعی بودن اشاره کرد. این طبیعی بودن در تمام عناصر می تواند به شادابی و احساس آرامش بازدیدکنندگان کمک کند.
  • شما می توانید با استفاده از وسایل بازیافتی طبیعی این سبک را در غرفه خود اجرا کنید. برای کف غرفه بهترین کار استفاده از چوب های خشک همراه با سنگ ریزه های طبیعی است. اگر فضای زیادی در غرفه وجود دارد می توانید با استفاده از میز های چوبی طبیعی آن را پر کنید.
  • برای صندلی ها در غرفه نیز تنه درختان مناسب ترین گزینه است.
  • این طرح باید به گونه ای باشد که کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. در نهایت نیز برای خرید محصولات ترغیب شوند. استفاده از سبک ارگانیک تنها می توان از فضای داخلی غرفه استفاده کرد و محیطی طبیعی را در فضای داخلی غرفه طراحی کرد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button