KABIR KARSAN

چگونه سفارش ساخت غرفه بدهیم؟

سفارش-ساخت-غرفه-اقتصادی (1)
22
August
2023
فهرست محتوا
سفارش-ساخت-غرفه-اقتصادی (1)
August 22, 2023

چگونه سفارش ساخت غرفه بدهیم؟

غرفه سازی، یکی از ابزار های استراتژیک برای نمایش فعالیت ‌ها، روش ‌ها و تکنیک‌ های فروش برای کسب و کارها است پس برای سفارش ساخت غرفه عجله کنید.

در زمان‌ های گذشته، غرفه‌ ها ساده ‌تر بودند، اما با پیشرفت تکنولوژی و روش ‌های جدید بازاریابی، استفاده از سازه‌ های مختلف و طراحی‌ های متنوع افزایش یافته است.

غرفه ‌ها باید به نحوی طراحی شوند که بتوانند به درستی بازاریابی برای محصولات انجام دهند و زیبایی ظاهری و جذابیت آن ‌ها نیز بسیار مهم است.

در واقع، غرفه ‌های نمایشگاهی، به شرکت‌ ها فرصتی طلایی می‌ دهد تا خود را به مخاطبان هدف معرفی کنند و با آن ‌ها ارتباط برقرار کنند.

با توجه به این موضوع، کبیرسازان به عنوان کارشناسان غرفه سازی، با ارائه بهترین راه حل‌ ها و پیشنهادات، در ایجاد غرفه‌ هایی شگفت‌ انگیز و جذاب به شما کمک می کند.

چه غرفه ای مناسب کسب و کار من است؟

برای ساخت غرفه نمایشگاهی، دو گزینه وجود دارد؛ سفارش آن به صورت تخصصی و سفارشی یا انتخاب آن از بین مدل‌ های آماده. انتخاب باید بسته به شرایط پروژه و محصول باشد.

در صورتی که قصد دارید محصول ویژه ‌ای را در نمایشگاه معرفی کنید، حتما باید به فکر طراحی سفارشی یک غرفه نمایشگاهی باشید، اما در صورتی که شهرت محصول و مجموعه به اندازه کافی است، می‌ توانید غرفه خود را از بین محصولات آماده انتخاب کنید.

سفارش و ساخت غرفه اختصاصی

بسیاری از شرکت ‌هایی که در نمایشگاه‌ های تجاری شرکت می ‌کنند، محافظه ‌کار هستند و نمی ‌خواهند برای طراحی غرفه ریسک کنند.

اما اگر شما به دنبال جذب نظر مشتریان و ایجاد یک حضور قوی در این رویداد هستید، بهتر است برای طراحی یک غرفه نمایشگاهی اختصاصی اقدام کنید.

طراحی یک غرفه نمایشگاهی اختصاصی به شما امکان می‌ دهد تا با استفاده از طرحی منحصر به فرد، شرکت خود را از رقبای دیگر متمایز کنید و نظر مشتریان را به سوی خود جلب کنید.

افزایش فروش با غرفه سازی جذاب

غرفه سازی به عنوان یک روش بازاریابی، می ‌تواند به بهبود درک مخاطبان از محصولات شما کمک کند. شرکت‌ های زیادی در زمینه غرفه سازی و نمایشگاهی فعالیت می‌ کنند و با تجربه و توانایی خود، پکیج ‌های نمایشگاهی جذابی را ارائه می ‌دهند تا غرفه ‌های شما زیباتر شوند.

طراحان غرفه، با توجه به فعالیت شما، طرح‌ هایی را ایجاد می‌ کنند که بین عناصر مختلف سازگاری وجود داشته باشد و به بهترین شکل با فعالیت شما هماهنگ باشد.

برای مثال، این طراحان با استفاده از مبلمان، شرایط را برای حضور مشتریان فراهم می ‌کنند و تاثیر گذاری تبلیغات شما را افزایش می‌ دهند.

مراحل سفارش ساخت غرفه

سفارش غرفه برای رسیدن به هدف و جذب نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه بسیار مهم است.

برای این منظور، ابتدا به دنبال یافتن یک شرکت معتبر و با سابقه در زمینه غرفه سازی باشید تا با مشورت گرفتن از کارشناسان آن، بهترین و جذاب ‌ترین طرح غرفه را برای سفارش انتخاب کنید.

برای سفارش غرفه، در قدم اول باید هدف ایجاد غرفه، سبک مورد نظر و متراژ زمینی آن را مشخص کنید. همچنین باید ارتفاع مجاز غرفه را نیز در نظر داشته باشید.

سپس، فرم سفارش غرفه نمایشگاهی را به شرکت مورد نظر خود ارسال کنید و با ارائه اطلاعات مربوط به غرفه، از مشاوران مجرب آن شرکت کمک بگیرید تا طرحی جذاب و مناسب برای غرفه خود انتخاب کنید.

برای سفارش غرفه نمایشگاهی، بهتر است حداقل چند ماه قبل از برگزاری نمایشگاه برنامه ‌ریزی کنید تا از بهترین خدمات غرفه سازی بهره ‌مند شوید و در نهایت، در پایان یا روز قبل از برگزاری نمایشگاه، با یک غرفه نامناسب مواجه نشوید.

سفارش غرفه نمایشگاهی شامل چند مرحله از جمله ارسال فرم سفارش، شروع طراحی، بررسی و تایید طرح، عقد قرارداد، طراحی هدایای تبلیغاتی، تهیه نقشه فنی غرفه، اجرای غرفه سازی، و غرفه آرایی می‌ شود.

با رعایت این مراحل، می ‌توانید یک غرفه جذاب و مناسب برای نمایشگاه خود سفارش دهید.

شرکت غرفه سازی کبیرسازان یکی از شرکت‌ هایی است که در طول سال ‌های فعالیت خود در زمینه طراحی و اجرای غرفه، غرفه سازی ارزان و خدماتی دیگر، خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه کرده است.

چگونه سفارش ساخت غرفه بدهیم
سفارش ساخت غرفه طلایی و سبز

اهمیت انتخاب بهترین شرکت غرفه سازی

سفارش غرفه به منظور تبلیغات، نیازمند انتخاب بهترین شرکت غرفه سازی است که توانایی ارائه پیشنهادات اصولی و تاثیر گذار، انجام پروژه با حداقل هزینه و زمان ممکن و تجربه بالای مدیریت پروژه را دارا باشد.

تبلیغات نمایشگاهی به دلیل محدودیت زمان برگزاری و هزینه های بالای آن، بسیار حساس است و انتخاب نادرست شرکت غرفه ساز، می‌ تواند منجر به شکست اهداف تبلیغاتی شود.

به همین دلیل، غرفه داران برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود، باید با دقت و اصولی، شرکت غرفه ساز مناسب را انتخاب کنند.

کبیرسازان با ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی در زمینه طراحی و ساخت غرفه ‌های نمایشگاهی، یکی از شرکت ‌های برتر و معتبر در این حوزه است که می ‌تواند به غرفه ‌داران با هر سطح تجربه، کمک کند تا با بهترین شکل ممکن در نمایشگاه‌ ها حضور پیدا کنند.

نکاتی مهم درباره سفارش ساخت غرفه

پیش از هر چیز، باید به این نکته توجه داشت که غرفه نمایشگاهی شما باید ساختاری هارمونیک داشته باشد و اجزای به کار برده شده در طراحی آن، به صورت کامل با یکدیگر سازگار باشند.

همچنین، غرفه باید متناسب با هویت برندتان طراحی شود تا جذابیت زیادی داشته باشد تا برند شما در ذهن مخاطبان حک شود.

به طور کلی، با توجه به این نکات کلیدی و همچنین نکات فنی که مطرح شد ، می ‌توانید طراحی و سفارش غرفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و از نمایشگاه خود بهترین بهره را ببرید.

سوالات متداول

هزینه طراحی و اجرای غرفه چقدر است؟

سفارش طراحی و اجرای غرفه، همراه با هزینه‌ های متفاوتی همچون هزینه خدمات نمایشگاه، جابجایی تجهیزات، حقوق کارکنان، هزینه ‌های سفر و اقامت، و وعده ‌های غذایی متنوع است.

با این حال، با بودجه ‌بندی درست و تمرکز بر موارد دارای اولویت، می‌ توان به سادگی این هزینه ‌ها را مدیریت کرد. بهتر است با شرکت‌ هایی مانند کبیرسازان که در زمینه غرفه‌ سازی تجربه و تخصص دارند، مشورت کنید.

برای طراحی و اجرای غرفه چند روز زمان لازم است؟

حداقل زمان لازم برای سفارش ساخت غرفه 20 روز است، اما توصیه می شود از حدود 1 الی 2 ماه قبل تر برنامه ریزی داشته باشید تا حضور پر رنگ تری در نمایشگاه داشته باشید و به نتیجه مطلوب برسید.

آیا غرفه سازی کبیرسازان امکان مشاوره رایگان برای سفارش غرفه دارد؟

بله، در صورت نیاز با شماره 09125866830 تماس بگیرید.

سخن آخر

در حوزه نمایشگاه ‌های داخلی و بین ‌المللی، طراحی و سفارش ساخت غرفه به عنوان یک عامل مهم در جذب مخاطبان و به یاد ماندنی شدن شرکت ‌ها در نمایشگاه ‌ها محسوب می‌ شود.

به همین دلیل، توصیه می ‌شود که برای طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود، به شرکت ‌های ماهر در این حوزه مراجعه کنید. مشخصا با دیدن نمونه کارهای مختلف این عرصه، متوجه تفاوت کیفیت ساخت غرفه ها خواهید شد.

با انتخاب یک شرکت ماهر غرفه ساز، عرصه غرفه داری را به نفع خود تغییر دهید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button