KABIR KARSAN

غرفه ماکسیما

ماکسیما-در-غرفه-سازی
25
June
2023
فهرست محتوا
ماکسیما-در-غرفه-سازی
June 25, 2023

غرفه ماکسیما

غرفه ماکسیما یک نوع نمایشگاه مدرن به شمار می آید که می توان از آن به عنوان مدل نمایشگاهی مدولار استفاده کرد. در واقع قطعات آن پیش ساخته و به صورت متعارف مونتاژ می شود و استفاده از آن بیشتر در پاویون ها می باشد.

پاویون یک فضای باز با معماری منحصر به فرد خود است و مکانی برای تجمع مردم برای نمایشگاه ها، تئاترها یا رویدادهای گوناگون می باشد. در ادامه همراه ما باشید.

چگونه غرفه ماکسیما بسازیم؟

برای ساخت غرفه ماکسیما مراحل گوناگونی وجود دارد که هر یک از آن ها باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته و اجرا گردد.

در مرحله اولیه باید فضای اختصاص داده شده برای غرفه خود را به دقت ارزیابی نموده و برای استفاده از هر متر آن برنامه ریزی کنید. این کار برای شما شرایطی را به وجود می آورد تا از غرفه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

در مرحله بعد، شما باید کف غرفه را بسازید که معمولاً هنگام ساخت سازه ماکسیما موکت می شود.
مرحله سوم مربوط به وصل کردن قطعات قسمت اصلی غرفه بوده که قبلا ساخته شده است.

در مرحله چهارم باید سیستم برق رسانی غرفه خود را تعمیر کنید و از نورپردازی بیش از حد خودداری کنید.

در مرحله نهایی، لازم است با طراحان در زمینه تجهیزات، چگونگی چیدمان و غیره همکاری و مشورت کنید.

چه کسانی می توانند برای ساخت غرفه ماکسیما اقدام کنند؟

1- کسانی که مجوز ساخت غرفه چوبی ندارند.

2- اگر فضای کمتر از 36 متر در نمایشگاه بین المللی داشته باشید.

3- زمانی که نمی خواهید هزینه زیادی برای ساخت غرفه صرف کنید.

4- زمانی که به دلایلی علاقه ای به ساخت غرفه چوبی ندارید و می خواهید یک غرفه نمایشی مناسب برای برند و کسب و کار خود داشته باشید.

5- هنگامی که برای ساخت غرفه نمایشگاهی خود عجله دارید و  نمی خواهید برای ساخت غرفه با استفاده از چوب زمان زیادی را صرف کنید.

غرفه ماکسیما چه ساختاری دارد؟

این سازه دارای ابعاد 90*90 می باشد و جنس آن آلومینیومی به رنگ آدانیز می باشد که در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشد. در هر طرف شیارهایی وجود دارد که این سازه ها را به هم متصل می کند که در مجموع دارای چهار شیار است.

از تخته های ام دی اف برای فرم دادن به دیوارها و تقویت و پرکردن فضاهای بین مقاطع نیز استفاده می شود که دارای روکش ملامینه و رنگ های مختلف بوده و به صورت افقی یا عمودی قابل استفاده است.

مزایای استفاده از غرفه ماکسیما چیست؟

در صورتی که قصد دارید هنگام راه اندازی غرفه در هزینه های شرکت خود صرفه جویی کنید، یکی از بهترین روش ها این است که از سبک غرفه ماکسیما استفاده کنید. علاوه بر صرفه جویی در هزینه، استفاده از این نوع غرفه باعث صرفه جویی در زمان نیز می شود.

این نوع غرفه قابل استفاده مجدد است، بنابراین اگر تصمیم دارید در نمایشگاه دیگری شرکت کنید، می توانید از غرفه قبلی ماکسیما دوباره استفاده کنید.

می توانید پس از استفاده در نمایشگاه مورد نظر، سازه را به غرفه داران دیگر اجاره دهید. حمل و نقل این نوع غرفه بسیار آسان است. با استفاده از غرفه های ماکسیما قادرید مساحت غرفه خود را کم یا زیاد کنید.

غرفه ماکسیما دوستدار محیط زیست می باشد چرا که بعد از استفاده در نمایشگاه دارای هیچ گونه پسماند صنعتی نیست. در صورت بررسی مزایا و معایب ساخت غرفه ماکسیما متوجه خواهیم شد که این محصول مزیت های زیادی دارد.

در صورتی که ساخت آن را با ساخت غرفه چوبی قیاس دهیم، باید ذکر شود که ساخت غرفه چوبی انعطاف پذیرتر است و شما قادرید سازه را به شکل مورد دلخواه خود طراحی نمایید.اما ممکن است شما را وادار به صرف هزینه های زیادی کند.

اگر به دنبال یک غرفه با قیمت پایین و مدل طراحی خاص و محدود هستید، باید بگوییم که ساخت غرفه ماکسیما برای شما مناسب تر است. در نهایت انتخاب غرفه به نیازها و خواسته های شما بستگی دارد.

 

گرافیک در غرفه ماکسیما چگونه است؟

یکی از زمینه های دیگری که می توان گفت برای ساخت غرفه با ماکسیما مورد نیاز بوده گرافیک غرفه نمایشگاهی می باشد. می دانید که در ساخت غرفه چوبی، در حین آماده سازی نمایشگاه، تیم طراحی غرفه یک نقش پیش ساخته را در اختیارتان قرار می دهند.

نقش ویژه ای که در این قسمت از کاتالوگ شما وجود دارد نمایش داده می شود و شما فایل های خود را به شرکت نمایشگاهی ارسال می کنید تا پوسترها، بنرها و سافت باکس ها را در نمایشگاه شما چاپ و نصب کنند. در نهایت آن ها بررسی می کنند که آیا امکان ساخت غرفه ی ماکسیما برای شما وجود دارد یا خیر؟

پاسخ سوال مثبت است. بله، امکان ساخت غرفه با ماکسیما برای شما  وجود دارد و زمانی که طراحان غرفه کار طراحی را انجام می دهند، می توانید از آنها بخواهید که تصاویر بیشتری اضافه کنند یا تصاویر موجود در گالری را کاهش دهند.

دلیل اینکه به شما می گوییم در طراحی غرفه خود با ماکسیما گرافیک بیشتر یا گرافیک کمتری انتخاب کنید، قیمت تمام شده غرفه شما است. غرفه سازی ماکسیما برای شما هزینه کمتری دارد. زمانی که می خواهید طرح یا گرافیکی بیشتر از آنچه در طراحی یا در حین ساخت غرفه توسط شرکت در نظر گرفته شده است اعمال کنید، باید هزینه بالایی برای آن بپردازید.

بنابراین در نهایت قیمت غرفه سازی در صورت زیاد بودن گرافیک بالا خواهد بود، اما در برخی موارد که باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید ارزش دارد که هزینه ساخت غرفه را بپردازید. زیرا گرافیک شیک تر و بهتری در غرفه نمایشگاهی خود خواهید داشت.


نمایش محصولات در غرفه نمایشگاهی با ماکسیما

مهم ترین نکته ای که در ساخت غرفه با ماکسیما باید به آن توجه خواهید کرد نمایش محصولات است. به این معنی که چگونه قادر هستید محصولات خود را در آن نشان دهید. لازم به ذکر است که در غرفه سازی ماکسیما به راحتی و آسانی می توان نصب ویترین های خود را انجام داد و محصولات خود را در آن به نمایش گذاشت.

از آن جایی که استفاده از این غرفه ها سخت و پیچیده نیست و در صورت داشتن محصولات قرار دادن آن ها بر روی طبقات یا ویترین های غرفه نمایشگاه امکان پذیر بوده به همین جهت غرفه ی ماکسیما در میان صاحبان کسب و کار محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این نوع غرفه سازی به شما امکان استفاده از ویترین های تو کار را در محل کار می دهد یا می توانید از ویترین های قفسه ای یا شلف مانند در خارج از محل کار نیز استفاده کنید. شما باید به شرکت غرفه سازی بگویید که باید قسمت هایی از طرح را برای شما در نظر بگیرند تا بدانند چه چیزهایی را باید برای شما آماده کنند.

اینکه چه نکاتی باید به صورت گسترده تر و قوی تر در غرفه نمایشگاهی شما نمایش داده شود و چه نکاتی برای شما اهمیت کمتری دارد و شرکت غرفه سازی را باید از محصولی که می خواهید در غرفه ماکسیما به نمایش بگذارید، مطلع کنید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب بیان کردیم برای ساخت غرفه های پیش ساخته یک راه معقول، به صرفه و ارزان وجود دارد که غرفه های ماکسیما یکی از آن ها در نمایشگاه های مختلف است. برای درک اهمیت این نوع غرفه سازی، لحظه ای فکر کنید، اگر چند ساعت قبل از حضور در نمایشگاه مجبور به سازماندهی محصولات اضافی شوید، چه اتفاقی می افتد؟

تهیه یک غرفه خودساخته در چنین شرایطی کاملا غیرممکن است. بنابراین می توانید به سراغ غرفه‌ های پیش ساخته مانند غرفه ماکسیما بروید. طرح ها و ایده های شرکت کبیرسازان می تواند بهترین راهنمای شما در راه اندازی غرفه ماکسیما با توجه به شرایط و بودجه دلخواه شما باشد. جهت تماس با ما روی نوشته کلیک کنید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button