KABIR KARSAN

ال سی دی غرفه

نکات-طلایی-سقف-کاذب-آسمان-مجازی
22
April
2023
فهرست محتوا
نکات-طلایی-سقف-کاذب-آسمان-مجازی
April 22, 2023

ال سی دی غرفه

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، تولید محتوا از جایگاه بسیار ویژه و خاصی برخوردار است. این محتوا می تواند  به صورت تصویری و نوشتاری باشد، محتوای تصویری مانند موشن گرافی ها،  ویدئو ها، استاپ موشن ها و … که میتواند از طریق ال سی دی غرفه پرزنت شود.

اصلی ترین هدف تولید محتوای تصویری درگیر کردن و به چالش کشیدن ذهن است تا بتواند احساس خوبی را در مخاطب ایجاد می کند و در نهایت منجر به فروش محصول تبلیغی در غرفه شما شود.

افرادی که غرفه نمایشگاهی دارند برای اجرای این محتوا و تبلیغات به شکل تصویری در فضای غرفه خود نیاز به یک تلوزیون دارند. در غرفه های شرکت کبیر سازان  می توانید از  امکانات تلوزیون ها برای ارائه محصول خود بهره ببرید.

تاثیر محتوای تصویری و ال سی دی بر مخاطب

لازمه موفقیت در هر کسب و کاری جذب مشتری و مخاطب است روش های متنوع و متفاوتی برای جذب مشتری وجود دارد یکی از این روش ها تولید محتوای تصویری است؛ که امروزه تولید محتوای تصویری تاثیر بسزا و شگفت انگیزی روی جذب مخاطبین می گذارد.

توقع مخاطبین با توجه به پیشرفت های تکنولوژی از فعالان مجازی بسیار زیاد شده است، رنگ و لعاب و تصاویری که در تولید محتوا استفاده شده است، می تواند تاثیر شگفت انگیزی روی مشتری بگذارد.

که تولید محتوای تصویری و پخش در ال سی دی غرفه نمایشگاهی به ارائه‌ دهنده محصولات این امکان را می دهد.

و باعث می شود مخاطبان محتوای محصولات شما را تا آخر بخوانند و راحت تر از محتوای شما تاثیر بگیرند؛ که غرفه های شرکت کبیر سازان به این آپشن مجهز است و به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را به بهترین نحو تبلیغ کرده و جذب مشتری کنید.

شاید برای شما هم سوال باشد چرا باید از تولید محتوای تصویری استفاده کرد؟ چرا راه دوری برویم بیاید سلیقه و نظر خودمان را بررسی کنیم.

فکر کنید یک روز برای خرید به بازار رفته اید و قصد خرید محصولی را دارید ترجیح شما گوش دادن به توضیحات زمان بر و طولانی فروشنده است یا تماشای یک ویدئوی کوتاه و پر معنا از محصول،  قطعا شما تماشای ویدئو را انتخاب می کنید.

به این دلیل که این روش هم راحت تر و هم سریع تر است و همچنین باعث می شود مطالب بیشتر در ذهن شما بمانند.

تحقیقات نشان می دهد که ۴۰ درصد انسان های روی زمین حافظه تصویری بهتری بهر مند هستند و بسیار ساده تر از طریق تصویر مطالب را متوجه می شوند؛ پس داشتن ال سی دی در غرفه نمایشگاهی  توجه مخاطب را بیشتر به خود جلب می کند که این کار غرفه دار را بسیار راحت تر کرده است.

غرفه نمایشگاهی پر بازدید با تلوزیون های شهری

نمایشگاه ها نقش مهم و بسزایی در شناخته و برند شدن یک کسب و کار و شرکت دارند؛ به دلیل این که تعداد افراد زیادی در مدت زمان کوتاهی می توانند از غرفه های نمایشگاهی بازدید کرده و با شرکت ها آشنا شوند.

اما شرکت کردن در نمایشگاه ها به تنهایی نمی تواند مشتری ساز شود. برخورداری از تجهیزات نمایشگاهی یکی از اصلی ترین شروط برای شرکت کردن در نمایشگاه است.

پیشنهاد ما برای  ساخت غرفه مراجعه به شرکت کبیر سازان است؛ این شرکت با داشتن پرسنل و کارشناسان متخصص می تواند بهترین گزینه را برای ساخت غرفه به شما پیشنهاد داده و اجرا کند.

حتما برای شما پیش آمده که هنگام بازدید کردن از  نمایشگاه یک غرفه توجه بینندگان را بسیار به خود جلب کرده؛ ولی برخی دیگر از غرفه ها بازدید قابل توجهی ندارند. دلیل آن داشتن تجهیزاتی برای جذب مشتری بیشتر، مانند تلوزیون است.

برای داشتن غرفه یکی از بهترین و مهم ترین تجهیزات داشتن تلوزیون های شهری در غرفه نمایشگاهی است، که در طی چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده است.

مزایای ال سی دی غرفه ( تلوزیون شهری) در  غرفه های نمایشگاهی

به طور کلی مزایای زیادی در استفاده از این روش تبلیغاتی به جای روش های ساده و سنتی وجود دارد، که در غرفه های نمایشگاهی می توان از آن ها بهره برد.

به عنوان مثال:

  • جذابیت تلوزیون های شهری

قابلیت پخش ویدئو های رنگی و تصاویر زنده  در تلوزیون سبب می شود توجه هر بیننده ای را به خود جلب کرده و به سمت خود بکشاند، که داخل نمایشگاه ها قضیه غیر از این نیست.

در بازار یابی جذابيت بسیار نقش مهمی در جذب مشتری دارد، حتی ساده ترین مدل این تلوزیون ها از جذابتربن و بهترین نمایشگر های ال ای دی و تابلوهای تبلیغاتی، تصاویر را با کیفیت و جذاب تر نشان می دهند.

  • امکان کنترل بهتر

یکی از بهترین مزایای تبلیغات با تلوزیون شهری قابلیت تسلط و کنترل بیشتر است. شما می توانید برای کنترل تلوزیون از سیستم کامپیوتر و لپ تاپ خود استفاده کنید، حتی با استفاده از گوشی موبایل خود هم امکان کنترل وجود دارد.

این روش علاوه بر سهولت و راحتی در بکارگیری باعث شده، فرد بتواند تسلط بیشتری روی تبلیغات صورت گرفته داشته باشد و آن ها را بروزرسانی یا عوض کند.

در غرفه های نمایشگاهی نیاز است برای معرفی کسب و کار خود از تصاویر و ویدئو های متنوع و متفاوتی استفاده کرد.

ال سی دی غرفه

  • اطلاع رسانی و آگاهی

کار کرد اطلاع رسانی از مهمترین دلایل حضور در نمایشگاه است، اما شلوغی بیش از حد برخی نمایشگاه ها و وجود غرفه های متعدد باعث شده انجام این کار نیاز مند یک سری راهکار باشد.

پخش تصاویر رنگی و فیلم ها با استفاده از تلویزیون ها می تواند بیش از هر چیزی توجه مخاطب را در شلوغی نمایشگاه به خود جلب کند هر اندازه که تلوزیون بزرگ تر باشد مطمئنا قابلیت اطلاع رسانی بیشتری  و گسترده تری دارد.

مشاوران شرکت کبیر سازان در این مورد LCD به شما بهترین شرایط برای تبلیغات با این تلوزیون ها را نیز توضیح می دهند و کمک می کنند انتخابی عالی برای غرفه خود داشته‌ باشید.

کیفیت و تراکم تلوزیون های شهری

میزان روشنایی و کیفیت لامپ های ال سی دی واحد اندازه گیری nit  است. بیشتر استفاده از تلویزیون های شهری در فضا های سر پوشیده مانند نمایشگاه ها است، که حداقل ۴۰۰تا ۱۰۰۰ nit شدت نور و روشنایی دارند.

تلوزیون های شهری دیگری هم که در فضاهای باز نصب و استفاده می شوند بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ nit روشنایی دارند، که البته  میزان روشنایی  آن ها بستگی به موقیعت دارد و قابل تنظیم است. واحد تشکیل دهنده ویدئو و تصاویر پیکسل نام دارد.

درجه  پیکسل اندازه ی هر پیکسل است، که واحد اندازه گیری آن میلی متر است. برای تلوزیون های شهری که در غرفه نمایشگاه ها قابل استفاده است. درجه پیکسل ۳ و ۴ و ۵ و۶ و ۷.۶۲ و ۱۰ میلی متر است.

تراکم پیکسل یعنی تعداد پیکسل در متر مربع. تراکم و درجه پیکسل کاملا باهم رابطه عکس دارند. هر چقدر تراکم بالا می رود درجه پیکسل کم می شود و در نتیجه وضوح و کیفیت تلوزیون های شهری بالا رفته است.

سخن آخر

یکی از مهم ترین عناوین غرفه سازی نمایشگاهی مبحث اجاره ال سی دی  یا ال ای دی است، که به نسبت فضای غرفه و ایستاده یا دیواری بودن آن  محاسبه می شود.

هدف از بکار بردن تلوزیون در ساخت غرفه این است که؛ شرکت خدمات و محصولات خود را در قالب یک ویدئو  برای حضار نمایش دهد تا منجر به توجه بیشتر بازدید کنندگان به غرفه خود شود.

فاصله دید یکی از مهم ترین  فاکتور ها برای اجاره این تلوزیون ها است که با درجه پیکسل قابل اندازه گیری است. بیشترین فاصله دید ۳۰ درجه پیکسل  و کمترین فاصله دید ۱۰ درجه پیکسل است.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button