KABIR KARSAN

ترفند های جالب نظافت غرفه

غرفه سازی در مسکو
17
January
2024
فهرست محتوا
غرفه سازی در مسکو
January 17, 2024

ترفند های جالب نظافت غرفه

نظافت و پاکیزه گی تاثیر زیادی در زندگی و روزمرگی انسان ها دارد. نظافت در محل کار و غرفه می تواند باعث جذب مشتری و ماندگار شدن غرفه و برند شما در ذهن مشتری شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با ترفند های جالب نظافت غرفه از جمله غرفه نمایشگاهی آشنا کنیم.

ابزار آلات جالب نظافت غرفه

برای نظافت غرفه استفاده از ابزار آلات و گجت های متنوع می تواند به سرعت دهی نظافت و بالا رفتن کیفیت نظافت غرفه کمک قابل توجه ای کند. این ابزار آلات عبارتند از:

دستمال میکرو فایبر

دستمال های میکرو فایبر دستمال های به صرفه و چند بار مصرف هستند، تار و پود این نوع دستمال ها به شما کمک می کنند تا به راحتی لکه ها را ازبین ببرد، هم چنین دستمال میکرو فایبر به وسایل ظریف و حساس موجود در غرفه صدمه نمی زند.

شوینده های بی رنگ و شفاف نانو

یکی از ترفند های جالب نظافت غرفه استفاده از شوینده های شفاف و بدون بوی نانو است که با پاکیزه کردن محیط غرفه شما، بدون کمترین بو بوده و به بدن شما هیچ گونه آسیبی نخواهد رساند.

اسپری هوا و خوشبو کننده های هوا

هوای مطبوع با دمای متعادل یکی از بهترین اتفاقاتی است که می تواند در غرفه بیفتد، در یک تحقیق جالب مشخص شده است، افراد نسبت به خرید از غرفه ها با هوای سرد و مطبوع تمایل بیشتری نشان می دهند. شما با استفاده از اسپری ها و دیگر خوشبو کننده های هوا، با هر بار تنفس بوی مطلوبی را حس خواهید کرد.

ابزار آلات جالب نظافت غرفه

این ابزار ها هر چند که ساده و ابتدایی هستند اما بخشی از ترفند های جالب نظافت غرفه است که با دانستن آن چند پله پیشی خواهید گرفت. قطعا نظافت و پاکیزه گی در فروش شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

چند ترفند طلایی

چند ترفند طلایی که می توانند در دسته بهترین ترفند های جالب نظافت غرفه قرار بگیرند، به شرح ذیل است؛

ترفند اول: جلوی ورود گرد و غبار را نمی توانید بگیرید، اما قبل از شروع هر روز کاری در غرفه تان می توانید با دستمال یا جارو برقی گرد و غبار را تمیز کنید. هر روز صبح تمیز کردن غرفه می تواند روز کاری با نشاطی برای شما و بازدید کنندگان غرفه رقم بزند.

ترفند دوم: وسایلی که نیاز ندارید را از درون غرفه حذف کنید، هر چقدر غرفه شما خلوت تر باشد احساس بهتری را تجربه خواهید کرد. همه ی ما میدانیم شلوغی و بهم ریختگی می تواند شما را از نظر عصبی دچار شک و بهم ریختگی کند.

ترفند سوم: هوا کش های درون غرفه را هفته ای یک مرتبه چک و تمیز کنید، همان طور که گفته شد، هوای مطبوع می تواند عامل جذب مشتری و ماندگاری غرفه شما در ذهن بازدید کنندگان باشد.

ترفند چهارم: نمای بیرونی غرفه و ویترین شما بسیار مهم است، پس باید به طراحی غرفه نمایشگاهی توجه زیادی داشته باشید.
سعی کنید مرتبا ویترین و نمای بیرونی غرفه تان را تمیز کنید.
تمام افرادی که وارد غرفه شما می شوند قبل از ورود ویترین و نمای بیرونی غرفه تان را نگاه می کنند.

ترفند پنجم: برای تمیز کردن دیوار یک ترفند طلایی وجود دارد آن هم تمیز کردن از بالا به پایین است. سعی کنید آلودگی های دیوار را از بالا و پله پله تمیز کنید. این کار باعث تسریع نظافت دیوار های غرفه می شود، در غیر این صورت گرد و غبار های روی دیوار، مجددا بر روی آن می نشیند.

ترفند ششم: برای تمیز کردن کف پوش های غرفه از یک ترکیب جادویی حاوی آب، شوینده و مقداری بسیار کمی پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید. این ترکیب باعث درخشش کف پوش غرفه می شود، هم چنین این ترکیب آسیب کم تری نسبت به وایتکس به کف پوش وارد می کند.

ترفند هفتم: برای تمیز کردن شیشه ها بدون اینکه لکه ای بر روی آن ها بماند، از گراف های نازک خیاطی یا روزنامه باطله استفاده کنید، این ترفند برای تمیز کردن انواع شیشه بسیار عالی است.

این ها فقط بخش کوچکی از ترفند هایی که شما می توانید در نظافت غرفه استفاده کنید بودند.

ترکیبات جادویی

ترکیب های جادویی را درترفند های جالب نظافت غرفه فراموش نکنید. برای تمیز کردن سطوح مختلف می توانید از ترکیبات جادویی که بهترین کیفیت را دارند استفاده کنید، به طور مثال؛

سرکه، آب

سرکه با کمک آب می تواند میز کار و یا محلی که جوهر خودکار یا ماژیک بر روی آن ریخته شده است را هم چون روز اول تمیز کند، و دیگر لکه هایی که به سختی از روی سطوح پاک می شوند را با اسپری آب و سرکه تمیز کنید، با اضافه کردن کمی الکل پزشکی به این ترکیب قدرت پاکیزگی آن را می توانید بالا ببرید.

جوش شیرین، لیمو

برای تمیز کردن لکه های کوچک از روی سطح فلزی ویترین غرفه می توانید از مقدار کمی جوش شیرین و نصف لیمو استفاده کنید، این ترکیب برای تمام سطوح فلزی مناسب است.

ترفند های طلایی برای نظافت غرفه

این چند ترکیب ساده را می توانید به عنوان ترکیب جادویی در نظافت غرفه استفاده کنید، اما گاهی ترکیب اشتباه باعث فاجعه می شود مانند ترکیب کردن جوهر نمک و وایتکس این محلول ترکیبی باعث پخش شدن گاز خطرناکی به نام کلر در فضا می شود هم چنین این گاز می تواند باعث از دست دادن بینایی شود.

برنامه ریزی در نظافت غرفه

یکی از بهترین اقدامات شما برای انجام دادن ترفند های جالب نظافت غرفه برنامه ریزی است، نوشتن یک برنامه روزانه برای نظافت غرفه باعث می‌شود همیشه یک غرفه تمیز و مرتب داشته باشید، شما می توانید زمان انجام این برنامه را صبح زود و یا آخر شب قرار دهید تا قبل از ورود بازدید کنندگان به غرفه ، محل کار شما تمیز و آماده باشد.

در برنامه خود حتما ذکر کنید که هر روز قصد دارید چه قسمت هایی از غرفه را تمیز کنید، این عمل باعث می شود تا ابزار مورد نیاز نظافت غرفه را از قبل آماده کنید.

تاثیر نظافت غرفه

شاید در ابتدا به این موضوع فکر کنید که خواندن و دانستن ترفند های جالب نظافت غرفه چه کمکی می‌تواند به شما و غرفه تان بکند، در این بخش با ما همراه باشید، تا بیشتر به این موضوع بپردازیم. با توجه به اینکه در نمایشگاه ها و بین غرفه داران فضای رقابتی وجود دارد جذب مشتری یکی از مسائل مهم در این رقابت است.

نظافت و پاکیزگی می‌تواند در جذب مشتری تاثیر بسزایی داشته باشد، اما شما استفاده از ترفند های جالب نظافت غرفه در نوع نظافت و سرعت نظافت غرفه تان از دیگر رقبا پیشی خواهید گرفت، این ترفندها هزینه و خطرات نظافت را برای شما کاهش خواهند داد.

سخن پایانی

توجه داشته باشید در کنار استفاده از ترفند های جالب نظافت غرفه که با دانستن آن چند پله پیشی خواهید گرفت، نکات ایمنی نیز بسیار مهم است. شما می‌توانید برای نظافت و تمیز کردن غرفه و همچنین اطلاع از قیمت غرفه سازی نمایشگاهی از شرکت‌های صاحب نام در زمینه غرفه سازی و نظافت غرفه هم چون کبیر سازان کمک بگیرید، مشاورین شرکت کبیر سازان پاسخگوی تمام سوالات شما در مورد نظافت غرفه و غرفه سازی خواهند بود.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button