KABIR KARSAN

چگونه عضو انجمن غرفه سازان شویم؟

چگونگی-عضو-شدن-در-انجمن-غرفه-سازان
4
September
2023
فهرست محتوا
چگونگی-عضو-شدن-در-انجمن-غرفه-سازان
September 4, 2023

چگونه عضو انجمن غرفه سازان شویم؟

همانطور که می دانید، نمایشگاه های بین المللی از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. امروزه شرکت های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه غرفه سازی نمایشگاه بین المللی فعالیت می نمایند و از این طریق، سود بسیار خوبی را نصیب خود می کنند. چگونه عضو انجمن غرفه سازان شویم؟

چرا شما صاحب این سود بسیار عالی و کلان نشوید؟ شما می توانید با عضویت در انجمن غرفه سازان، شرکت طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود را تاسیس کنید و در کمترین زمان ممکن به شهرت بالایی دست یابید.

البته به خاطر داشته باشید که برای عضویت انجمن غرفه سازان، بایستی به نکات ضروری توجه بسزایی داشته باشید و مراحل خاصی را پشت سر بگذارید. در این بخش، قصد داریم به شرح مراحل و مدارک مورد نیاز جهت عضویت انجمن غرفه سازان بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

چگونگی عضو شدن در انجمن غرفه سازان
انجمن غرفه سازی

چرا باید عضو  انجمن غرفه سازان شویم؟

بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می شوند که چرا باید عضو انجمن غرفه سازی شویم؟

با وجود چالش های فراوان و سرو بالایی های زیاد شما می توانید با عضویت در انجمن غرفه سازان، غرفه های نمایشگاهی مختلفی برای انواع کسب و کار ها بسازید و از این طریق، مشتریان زیادی را مجذوب شرکت خود کنید و به درآمد بالایی دست یابید.

از دیگر علت های بسیار مهم عضویت در انجمن غرفه سازان، می توان به برخورداری از امتیازاتی نظیر تسهیلات بانکی با سود بسیار پایین جهت گسترش شرکت اشاره نمود.

شما می توانید با عضویت انجمن غرفه سازی، در کمترین زمان ممکن از تسهیلات ویژه بانکی با سود پایین و باز پرداخت بلند مدت بهره مند شوید و از این طریق، مسائل مالی شرکت نوپا و تازه تاسیس خود را به آسودگی برطرف کنید.

به خاطر داشته باشید که شما می توانید با عضویت در انجمن غرفه سازی و طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی خاص و منحصر به فرد، سریعا گرید آ را دریافت کنید و از این طریق شروع به طراحی و ساخت غرفه در نمایشگاه های بین المللی خارج از کشور نمایید.

البته بهتر است بدانید که باید پیش از عضویت در انجمن غرفه سازان، با مشاوران و متخصصان شرکت های بزرگ و معتبر نظیر غرفه سازی مشورت کنید و از تجربیات بسیار عالی آن ها استفاده نمایید.

شرایط و مدارک مورد نیاز عضویت انجمن غرفه سازان

قبل از آن که بخواهید اقدامات لازم را جهت عضویت انجمن غرفه سازان به عمل آورید، باید ابتدا مدارک مورد نیاز را آماده کنید. در ابتدا باید مدارک شرکت ثبت شده خود را آماده سازی نمایید.

فراموش نکنید که اگر هنوز شرکت شما ثبت نشده، باید به نهاد مربوطه مراجعه کنید تا بتوانید آن را ثبت نمایید.

برای عضویت انجمن غرفه سازان، همراه داشتن مدارک مربوط به بیمه شرکت نیز امری ضروری است. اگر مدارک بیمه شرکت شما تکمیل نیست، باید برای تهیه آن اقدامات لازم را به عمل آورید و به شرکت بیمه مورد نظر خود مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که برای عضویت در انجمن غرفه سازان، باید از قبل سابقه کار داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به این انجمن بپیوندید.

علاوه بر آن باید یک تصویر رنگی از شناسنامه و کارت ملی خود به عنوان مدیر عامل به همراه داشته باشید تا کارشناسان آن را ضمیمه پرونده شما نمایند.

در نظر داشته باشید که پس از فراهم نمودن مدارک انجمن غرفه سازی، بایستی نامه درخواست را به دقت تکمیل نموده و به نهاد مورد نظر ارسال نمایید. ناگفته نماند که پس از اتمام مراحل، باید سالانه مبلغی را جهت حق عضویت به نهاد مربوطه بپردازید.

انجمن غرفه سازان ایران
انجمن غرفه سازان ایران

مراحل عضویت در انجمن غرفه سازان

برای عضویت در انجمن غرفه سازان، باید مراحلی را طی کنید و اقدماتی را به عمل آورید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، به این انجمن بپیوندید. فراموش نکنید که مراحل عضویت در انجمن غرفه سازان باید با دقت پشت سر گذاشته شوند.

البته شما می توانید برای طی کردن آسان تر مراحل عضویت در انجمن غرفه سازان، با متخصصان و کارشناسان شرکت های غرفه سازی برتر مشورت نمایید. این امر سبب می شود تا شما بتوانید از میان برها به بهترین شکل استفاده کنید و مراحل عضویت را در مدت زمان کمتری پشت سر بگذارید.

1-دریافت تاییدیه

مرحله اول عضویت در انجمن غرفه سازان، تاییدیه است. بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که مرحله اول یعنی دریافت تاییدیه بسیار دشوار می باشد. اما این عقیده به طور کامل اشتباه است.

شما می توانید با فراهم نمودن مدارک مربوط به خود ( مدیرعامل) و شرکت، در کمترین زمان ممکن تاییدیه را دریافت نمایید.

البته فراموش نکنید که اگر کوچک ترین مشکل یا کسری در مدارک شما وجود داشته باشد، ممکن است نتوانید به آسانی تاییدیه انجمن غرفه سازان را دریافت نمایید. ازاین رو، باید پیش از انجام هر کاری مدارک مورد نیاز به طور دقیق تکمیل کنید.

2-تکمیل پرونده غرفه سازی

در این مرحله، باید اقدامات لازم را جهت تکمیل پرونده به عمل آورید. پس از دریافت تاییدیه، باید به نهاد مربوطه مراجعه کنید و فرم های مربوطه را تکمیل نمایید. در نهاد مربوطه، فرم هایی با ماهیت شرکت غرفه سازی ارائه می شوند.

لازم به ذکر است که فیلد های فرم را بایستی با دقت بسیار زیادی تکمیل نمایید چرا که تمامی اطلاعات چندین مرتبه توسط متخصصان و کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرند. به خاطر داشته باشید که شما می توانید با استفاده از سیستم اداری اتوماسیون، عملیات تکمیل پرونده عضویت انجمن غرفه سازان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

3-تاسیس شرکت غرفه سازی

پس از آن تکمیل فرم های مربوط به عضویت انجمن غرفه سازان، باید اقدامات لازم را جهت تاسیس شرکت غرفه سازی به عمل آورید. برای انجام این کار، پیشنهاد می شود از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن شرکت غرفه سازی خود را تاسیس نمایید.

برای عضویت در انجمن غرفه سازان باید چه اقداماتی را به عمل آوریم؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که برای عضویت در انجمن غرفه سازان باید چه اقداماتی را به عمل آوریم؟ همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، باید مراحلی را طی کنید و چالش های زیادی را پشت سر بگذارید تا بتوانید به انجمن غرفه سازان بپیوندید.

البته در برخی از مراحل، ممکن است سختی هایی در مقابل شما قرار گیرند. برای آن که بتوانید با چنین چالش هایی مقابله کنید و در مدت زمان کمتری مراحل عضویت انجمن غرفه سازان را طی نمایید، باید پیش از انجام هر کاری، با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت کنید.

کلام آخر

همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، شما می توانید با مشورت با متخصصان و کارشناسان، مراحل عضویت در انجمن غرفه سازان را در کمترین زمان و به بهترین طی کنید و به این انجمن بپیوندید و از مزایای فراوان آن بهره مند شوید.

پس از عضویت در انجمن غرفه سازان، باید نهایت تلاش و سعی خود را به کار بگیرید تا بتوانید غرفه های نمایشگاهی بی نظیری را طراحی کنید و از این طریق، گرید آ را برای شرکت خود دریافت نمایید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button