KABIR KARSAN

نمایشگاه بین المللی همدان

نمایشگاه بین المللی همدان
29
January
2024
فهرست محتوا
نمایشگاه بین المللی همدان
January 29, 2024

نمایشگاه بین المللی همدان

نمایشگاه بین المللی همدان برای گسترش سرمایه گذاری و تجارت همدان با شرکت های داخلی و خارجی در ۶ آذر سال ۱۳۷۲ تاسیس شد، این سایت بین المللی بزرگترین سایت غرب کشور محسوب می شود.

نمایشگاه بین المللی، ویترینی برای نمایش پتانسیل های استان به شرکت های داخل و خارج از ایران است، سالانه چندین نمایشگاه مختلف در این سالن نمایشگاهی برگزار می شوند. باید در نظر داشت که غرفه نمایشگاهی یکی از موارد قابل توجه در نمایشگاه بین المللی همدان است.
با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیش تری در زمینه ی نمایشگاه بین المللی همدان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همدان

قبل از پردازش موضوع نمایشگاه همدان بهتر است کمی با استان و شهر همدان آشنا شویم. استان همدان یکی از استان های مهم غربی ایران است این استان با مساحت 20173 کیلومتر مربع طبق سرشماری سال 1390 حدود 1758268 نفر را در خود جای داده است.

غرفه سازی برای نمایشگاه در همدان

همدان یکی از قدیمی ترین شهر های ایران بوده و با توجه به آثار باستانی و جاذبه های گردشگری زیادی که دارد به عنوان یکی از مقصد های توریست های خارجی و داخلی به شمار میرود.

آدرس و محل نمایشگاه بین المللی همدان

این سایت در استان همدان، شهر همدان، بلوار سردار شهید محمد حسین همدانی، میدان فرودگاه قرار دارد، شماره تلفن ثابت این سایت نمایشگاهی ۰۸۱_۳۸۴۱۰۰۰ است شما با شماره گیری داخلی 233 می توانید با مسئول دفتر مدیر عامل نمایشگاه بین المللی همدان آقای اسکندری ارتباط برقرار کنید.

این نمایشگاه بین المللی با مساحت ۲۰ هکتار بزرگ ترین سایت غرب کشور اعلام شده است، هم چنین پیش بینی می شود در طی چند سال آینده در بین برترین نمایشگاه بین المللی رتبه پنج را کسب کند.

لازم به ذکر است که استان و شهر همدان یک سایت قدیمی نیز دارد که در میدان عاشورا، بلوار ملت پلاک 0 طبقه ی همکف قرار دارد. البته امروزه محل اصلی برگزاری نمایشگاه های همدان سایت جدید همدان است.

شما برای برقراری ارتباط بیش تر و دریافت اطلاعات در زمینه ی اجرای نمایشگاه ها می توانید با شماره گیری 081 3841000 داخلی 235 با خانم اشرف معاون اجرایی سایت جدید همدان در مورد نمایشگاه صحبت کنید.

نمایشگاه های برگزار شده

در نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه های متعددی برگزار شده است که شما برای ساخت غرفه نمایشگاهی می‌توانید با کبیر سازان در ارتباط باشید.

غرفه سازی در همدان

برخی از این نمایشگاه ها عبارتند از:

نمایشگاه شیرینی و شکلات

یکی از نمایشگاه های پر طرفدار که هر ساله در نزدیکی نوروز برگزار می شود، نمایشگاه شکلات و شیرینی است. این نمایشگاه هواداران خاص خود را دارد هم چنین مادران خانواده با توجه به اقتصادی بودن خرید از نمایشگاه بین المللی همدان به این رویداد واکنش مثبت نشان می دهند.

نمایشگاه بین المللی همدان فضایی به مساحت 3500متر مربع در اختیار 247 غرفه دار از سراسر ایران قرار داده است.

نمایشگاه لیزینگ

اولین نمایشگاه لیزینگ یا فروش اقساطی ایران در سایت بین المللی همدان برگزار شده است و با توجه به استقبال بی نظیری که از این نمایشگاه شده است، پیش بینی می شود در سال های آینده نیز شاهد برپایی چنین نمایشگاه هایی در شهر همدان باشیم.
این expo بیشتر با هدف فروش محصولات و لوازم خانگی برگزار می شود.

نمایشگاه گل و گیاه دارویی

هر سال نمایشگاه بین المللی همدان شاهد دو رویداد مرتبط با گیاهان است، اولی نمایشگاه گل و گیاه دارویی خواهد بود که با توجه به پتانسیل های استان همدان و پوشش گیاهی ایران و استان همدان برگزار می شود.

اکسپو گل و گیاه دارویی می تواند بستر متفاوتی برای معرفی گیاهان دارویی باشد. این نمایشگاه برای افراد علاقه مند به طب سنتی و دارو های گیاهی نیز نمایشگاه فوق العاده ای خواهد بود.

نمایشگاه های بهاره

یکی از محبوب ترین نمایشگاه هایی که در سایت همدان برگزار می شود، نمایشگاه بهاره است.

حال و هوای عید و اول سال بسیاری از افراد را سر ذوق می آورد، همه ی ما در اول سال به دنبال خرید کردن هستیم یکی از بهترین محل ها برای خرید های اول سال می تواند نمایشگاه بهاره باشد این نمایشگاه از آخر سال تا اوایل سال بعد در جریان است.
این نمایشگاه جزء شلوغ ترین نمایشگاه های ایران در سال های اخیر شناخته شده است.

نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی

همان طور که قبلا گفتیم دو نمایشگاه مربوط به گل و گیاه در نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می شود، نمایشگاه گیاهان دارویی و گل و گیاه و ادوات باغبانی؛ هر کدام از این دو نمایشگاه با هدف خاصی بر پا می شود.

نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی با اکسپو سوغات و صنایع دستی تطبیق داده می شود، به 13 استان شرکت کننده در این expo 150 غرفه تعلق می گیرد.

نمایشگاه تخصصی کیف و کفش

نمایشگاه بین المللی همدان میزبان یکی از چندمین دوره نمایشگاه های تخصصی کیف و کفش خواهد بود، این اکسپو بستر مناسبی برای معرفی و به نمایش گذاشتن آخرین فناوری های مربوط به صنعت کیف و کفش است. نمایشگاه همدان بیش از صد غرفه را به expo داخلی اختصاص داده است.

نمایشگاه بوی ماه مهر

نمایشگاه بوی ماه مهر یا پاییزه در اواخر تابستان برگزار می شود، در این نمایشگاه خانواده ها می توانند لوازم و تحریر و دیگر لوازم مورد نیاز دانش آموزان را با هزینه ی مقرون به صرفه تامین کنند.

نمایشگاه بوی ماه مهر در همدان

این نمایشگاه علاوه بر غرفه های استان همدان میزبان غرفه هایی از دیگر استان ها هم چون تهران و خراسان رضوی خواهد بود.
محل برگزاری نمایشگاه پاییزه مانند دیگر نمایشگاه های استان همدان در نمایشگاه بین المللی همدان واقع در شهر همدان میدان فرودگاه بر گزار می شود.

ادوات و ماشین آلات کشاورزی

صنعت کشاورزی یکی از مهم ترین صنایع در ایران است، از گذشته نیاکان ما به دنبال گسترش و بهبود این صنعت بوده اند.

یکی از بهترین راه ها برای تبادل فناوری و اطلاعات در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی حضور پیدا کردن در نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی در نمایشگاه بین المللی همدان است.

در این نمایشگاه بیش از 10 استان بزرگ و پیشرو در صنعت کشاورزی حضور خواهند یافت. فضایی که در اختیار این نمایشگاه قرار گرفته حدود 3500 متر مربع برای 54 غرفه است.

نمایشگاه صنایع ساختمانی

هر ساله شاهده برپایی نمایشگاه های متعددی در زمینه صنایع ساختمانی در سطوح بین المللی و داخلی هستیم.

این اکسپو فرصت استثنایی برای غرفه داران تلقی می شود، محصولات عرضه شده در نمایشگاه صنایع آخرین دستاورد های صنعت ساختمانی است، که در دید عموم قرار خواهد گرفت.

اکسپو مبلمان و کالای خواب

در نمایشگاه مبلمان و کالای خواب که در نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می شود شما شاهد گردهمایی 58 غرفه از استان های؛ همدان، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس و مازندران خواهید بود.

3300 متر مربع برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است تا غرفه داران فضای کافی برای به نمایش گذاشتن کالا های خود داشته باشند.

محل برگزاری تمام نمایشگاه های ذکر شده نمایشگاه بین المللی همدان است، افراد بسیار زیادی در طول سال از این سالن نمایشگاهی در همدان دیدن می کنند.
هم چنین این سایت محل برگزاری کنفرانس و رویداد های مختلفی در طول سال خواهد بود.

سخن پایانی

در آخر باید افزود شرکت در نمایشگاه هایی که در محل نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می شوند، برای غرفه داران باید سود آور باشد.

شما برای دریافت اطلاعات و نحوه برپایی و شرکت در این نمایشگاه ها و برای دانستن قیمت غرفه نمایشگاهی و طراحی غرفه نمایشگاه می توانید از شرکت کبیرسازان کمک بگیرید، متخصصین و کادر حرفه ای این هلدینگ به شما کمک خواهند کرد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم گیری...
6 می, 2024
در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم گیری...
6 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
6 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
6 می, 2024
رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
6 می, 2024
رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
6 می, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button