KABIR KARSAN

غرفه نمایشگاه بین المللی

boo-min
29
April
2020
فهرست محتوا
boo-min
April 29, 2020

غرفه نمایشگاه بین المللی

آماده شدن برای یک نمایشگاه غرفه تجاری می تواند دلهره آور باشد ، به خصوص برای کسانی که برای اولین بار در این نمایشگاه حضور دارند اما نگران نباشید ، به یاد داشته باشید که نمایش در یک نمایشگاه یک فعالیت بازاریابی است بنابراین ، به عنوان یک تجارت ، ضروری است که بهترین قدم را از نظر تاکتیک های بازاریابی بردارید. حضور در یک غرفه نمایشگاه بین المللی، بازاریابی چهره به چهره فرصتی ارزشمند برای بازاریابی برند شما است.

انتخاب مکان غرفه نمایشگاه بین المللی مناسب

مهمترین جنبه برای هر غرفه دار اول تایم ، انتخاب نمایش مناسب برای نمایش مشاغل خود است یک تحقیق خوب می تواند به شما کمک کند درک کنید کدام نمایشگاه تجاری خاص صنعت می تواند سود بیشتری برای شرکت شما کسب کند

عاقلانه انتخاب کنید

گرچه برنامه ریزی برای اولین بار از رویداد ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد اما مطمئن باشید که تمام تصمیمات را به تنهایی نمی گیرید شرکت محلی برای طراحی غرفه نمایشگاه بین المللی که شما برای ساخت غرفه نمایشگاه خود تعیین می کنید

با شروع این روند ، یک عامل اصلی است. آنها شریک شما در یک نمایش خاص و ارائه دهنده انحصاری برای نشان دادن مدیریت و اطمینان از موفقیت در نمایش هستند بنابراین ، با تجزیه و تحلیل تمام جوانب از قبیل تجربه ، کار با کیفیت و خدمات هر شرکت نمایشگاهی ، تصمیم گیری صحیح را اتخاذ کنید.

تعیین یک هدف ضروری است

اولین کاری که قبل از اینکه حتی برای نمایشگاه خود برنامه ریزی کنید باید انجام شود ، تصمیم گیری مورد قیمت هدف شرکت در یک نمایشگاه است زیرا ، اگر نمی دانید چرا نمایشگاه می زنید ، هیچ راهی برای موفقیت در طراحی غرفه نمایشگاه ندارید.

  • آیا شما یک محصول / خدمات جدید را راه اندازی می کنید؟
  • آیا قصد دارید ردپای جغرافیایی خود را گسترش دهید؟
  • یا می خواهید دوباره با مشتریان موجود و بالقوه ارتباط برقرار کنید؟

هدف از برگزاری نمایشگاه چیست ، مطمئن شوید که از طریق طراحی غرفه نمایشگاه خود را به مخاطبان مورد نظر خود بیان می کند

روشن کردن اهداف ، تلاشهای شما را از طریق طراحی پایه متمرکز خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

قیمت های غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران به شدت ریزش کرد

بودجه محور بودن

با فکر کردن در مورد نمایشگاه ، اولین چیزی که ممکن است حسابدار منشی شما را تحت تأثیر قرار دهد میزان سرمایه گذاری است که به اجرای آن نیاز دارد

بودجه بندی می تواند به عنوان یک فرایند خواستار ظاهر شود ، اما برنامه ریزی در آینده تنها راه حل برای جلوگیری از کابوس های بازاریابی پرهزینه و پر استرس در طول ساخت نمایشگاه است

بودجه مفصلی را با انعطاف پذیری برنامه ریزی کنید تا بفهمید که پول شما دقیقاً به کجا خواهد رفت و به شما کمک می کند

تا روی کوچکترین جزئیات این رویداد تمرکز کنید

داشتن بخشی از انعطاف پذیری در بودجه شما باعث می شود فضای هزینه های غیر منتظره در طراحی غرفه نمایشگاه شما که در آخرین لحظه ممکن است برداشت کند ، فراهم کند.

اطمینان حاصل کنید که بودجه شما شامل هزینه زیر است

  • فضای نمایشگاه
  • نمایشگاه غرفه و طراحی
  • حمل و نقل
  • نصب و از بین بردن
  • کارکنان غرفه و هزینه های آنها
  • بروشور یا Giveaways
  • ذخیره سازی
  • مسافرت رفتن
  • هزینه های تبلیغاتی
  • گرافیک غرفه
  • برق
  • بازاریابی قبل از رویداد
  • اقامت در هتل یا سایر محل های اقامت
  • موارد دیگر / احتمالی

بودجه به شما کمک می کند حتی قبل از شروع رویداد ، برای هر جنبه آماده باشید.

تصمیم گیری در مورد فضای ایستاده نمایشگاه

هنگامی که تصمیم به برگزاری نمایشگاه و بودجه خود گرفتید ، می توانید گزینه های طراحی غرفه نمایشگاه خود را جستجو کنید برای به دست آوردن بهترین مکان ، باید هرچه زودتر فضای استند خود را رزرو کنید می توانید به دنبال فضایی باشید که در نزدیکی ورودی اصلی / نزدیک راهروی اصلی / جنب کافه تریا باشد به دنبال فضایی باشید که در این رویداد به راحتی قابل دسترسی و قابل توجه باشد

بر اساس فضای ایستاده ، شرکت طراحی نمایشگاه غرفه شما در ساخت غرفه نمایشگاه بین المللی مناسب برای این رویداد به شما کمک می کند غرفه های مدولار را انتخاب کنید زیرا آنها بسیار متنوع و مقرون به صرفه هستند.

ایجاد استراتژی مناسب بازاریابی غرفه نمایشگاه

نمایشگاه نیاز به یک برنامه ریزی دقیق برای ارتقاء مشاغل خود در بین مخاطبان هدف دارد. این بسیار بیشتر از تنظیم طرح غرفه نمایشگاه شماست.

مدت ها قبل از ایجاد حواشی در مورد مشارکت شما از طریق رسانه های اجتماعی یا انتشار مطبوعات ، باعث ایجاد کنجکاوی در بین مخاطبان شما خواهد شد ساماندهی برخی از پیشنهادات ویژه ، توزیع هدایا یا فقط اضافه کردن برخی از موارد فن آوری تعاملی در طراحی غرفه نمایشگاه شما یک روش عالی برای جذب بازدید کنندگان به غرفه نمایشگاه بین المللی شما است

سایر گزینه های بازاریابی مشترک شامل ایجاد صفحه فرود با فیدهای زنده ، بازاریابی ایمیل ، وبلاگ نویسی و بازاریابی مجاورت خواهد بود.

منصوب کردن کارکنان مناسب

شما ممکن است دارای طراحی زیبا ترین نمایشگاه غرفه های نمایشگاه باشید و بهترین پیشنهادات تبلیغاتی را ارائه دهید اما بدون داشتن کادر مجرب و باتجربه نمایشگاه در غرفه نمایشگاه که ارتباط شخصی با بازدید کنندگان شما را تضمین می کند ممکن است تلاش های شما بی نتیجه باشد.

کارکنان غرفه شما چهره شرکت شما خواهد بود بنابراین ، سرمایه گذاری زیادی از وقت و تلاش در آموزش آنها ضروری است کارکنان شما باید از محصولات و خدمات شما آگاهی خوبی داشته باشند. یک برنامه آموزش پیش نمایش را برای آنها برنامه ریزی کنید اطمینان حاصل کنید که آنها لباس مناسبی داشته اند و آداب نمایشگاه را دنبال کنید. اهداف و برنامه های بازاریابی خود را با جزئیات به اشتراک بگذارید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button