KABIR KARSAN

سبک فولدینگ در غرفه‌ سازی

13
22
February
2023
فهرست محتوا
13
February 22, 2023

سبک فولدینگ در غرفه‌ سازی

سبک فولدینگ در غرفه‌ سازی نمایشگاهی یکی از سبک‌های پر‌طرف‌دار امروزی است. اگر شما نیز از طرف‌داران این سبک برای غرفه‌سازی برای کسب و کار خود در نمایشگاه‌های مختلف هستید باید همه اطلاعات را در خصوص این نوع سبک بدانید و سعی کنید تا تمامی مزایا و… را در زمینه سبک فولدینگ بشناسید. مهم‌ترین ویژگی سبک فولدینگ امروزی بودن آن است.


فولدینگ در ویکی پدیا

معرفی سبک فولدینگ در غرفه‌ سازی

سبک فولدینگ در اواخر قرن بیستم میلادی توسط فیلسوفی فرانسوی به نام ژیل دلوز ظهور کرد. ارائه‌دهندگان سبک فولدینگ الگو‌برداری این سبک را از روی گیاهی به نام ریزوم انجام داده‌اند. این گیاه در زیر خاک رشد کرده و هیچ ریشه‌ای ندارد. افرادی که در زمان‌های گذشته زندگی می‌کردند و با بازار‌های سنتی ایران آشنایی داشتند معتقدند که این سبک از بازار‌های سنتی ایران الگو‌برداری شده است.

این سبک یکی از سبک‌های بسیار جذاب برای اعمال روی غرفه‌های نمایشگاهی است. به‌ طوری که اگر این معماری روی غرفه شما اعمال شود باعث جذب شدن چندین برابر مشتری به غرفه‌تان خواهد بود. این سبک با جذابیت خاصی که دارد نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و می‌توان افراد زیادی را دید که به دنبال ساخت غرفه‌های نمایشگاهی با سبک فولدینگ هستند.

سبک فولدینگ در غرفه‌های نمایشگاهی اجزای لایه‌ لایه‌ای دارد و این فضا یک فضای مدرنیسمی برای مشتری ایجاد می‌کند. در واقع در معماری‌های فولدینگی شما لایه‌های بسیار شیکی را مشاهده خواهید کرد که در برخی مواقع و به سلیقه خودتان این لایه‌ها به صورت موازی با هم قرار گرفته و در برخی مواقع لایه‌ها نسبت به یک‌دیگر پیچ و تاب خاصی دارند.

در طراحی سبک فولدینگ در غرفه‌های نمایشگاهی میزان پیچ و تاب و لایه‌ها و همچنین طراحی لایه‌های نسبت به یک‌دیگر کاملا به سلیقه خود شما بستگی دارد. شما به دلخواه و سلیقه خود می‌توانید با غرفه‌ساز در رابطه با طراحی غرفه خود صحبت کنید و مدل لایه‌های را نسبت به یک‌دیگر مشخص کنید. همچنین می‌توانید میزان فاصله هر لایه نسبت به هم، میزان پیچ و تاب لایه‌ها و… را نیز تعیین کنید.

در واقع باید گفت که در این نوع سبک غرفه نمایشگاهی، هر فضا دارای پیچ و تاب لایه‌ها یا موازات لایه‌ها نسبت به هم است. یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌هایی که در این نوع سبک رایج است، این است که تمامی فضا‌های سازه شما از ویژگی لایه لایه بودن برخوزدار خواهد بود. یعنی تمامی فضا‌های غرفه شما از جمله فضا‌های داخلی و فضا‌های بیرونی غرفه حالت لایه لایه خواهد داشت.

این حالت لایه‌ای بودن به غرفه شما نهایت جذابیت را می‌بخشد و به شما در زمینه جذب مشتری کمک شایانی می‌کند. این سبک اروپایی جلوه‌ای بسیار خاص به غرفه نمایشگاهی شما می‌دهد. غرفه‌سازی کبیرسازان با توجه به سلیقه شما و با رعایت نکات کلی و جزئی در ساخت سبک فولدینگ در غرفه‌های نمایشگاهی برای‌تان جذاب‌ترین غرفه‌ها را می‌سازد.سبک فولدینگ در غرفه‌های نمایشگاهی با تکرار لایه‌ها باعث می‌شود تا ریتمی در سازه شما ایجاد شود و جذابیت غرفه شما بیشتر شده و خاص‌تر به نظر برسد. البته باید غرفه‌ساز در ساخت غرفه شما به همه مسائل مهم توجه داشته باشد تا نتیجه غرفه‌ای با سبکی نو و شیک شود.

نکات قابل توجه در ساخت غرفه نمایشگاهی با سبک فولدینگ

نمایشگاه‌های بین‌المللی که در بیشتر شهر‌ها و کشور‌ها برگزار می‌شود فرصتی مناسب برای افراد دارای کسب و کار است تا در این فرصت کالا‌های خود را به مردم پیشنهاد کنند. تجربه ثابت کرده که بیشترین خرید‌ها در نمایشگاه‌‌ها از جمله نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام می‌شود. از این رو اگر صاحب کسب و کاری هستید پیشنهاد می‌کنیم با ساخت غرفه در نمایشگاه‌ها کالای خود را در دید بیشتر قرار دهید.

ولی یک نکته مهمی که وجود دارد این است که در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی باید میزان زیادی زمان بگذارید و درمورد انواع سبک‌ها، غرفه‌ساز‌ها و عواملی که در ساخت غرفه نمایشگاهی تاثیر می‌گذارند تحقیق کنید. بهتر است از یک فرد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. شما می‌‌توانید از کارشناسان غرفه‌سازی کبیرسازان در این زمینه مشاوره بگیرید.

غرفه‌های نمایشگاهی در سبک‌های مختلفی ساخته می‌شوند، که سبک فولدینگ یکی از سبک‌های پر‌طرف‌دار امروزی است و در همین سال‌های اخیر از ذهن‌های مدرن پسند ظهور کرده است. اگر شما در زمینه آکادمی معماری، هنر یا فلسفه دوره‌ای نگذرانده باشید یا اگر تحصیلاتی در این رشته‌ها ندارید طبیعی است که نام سبک فولدینگ را نشنیده باشید.

در واقع می‌توان گفت که در ایران هیچ ساختمانی با سبک فولدینگ ساخته نشده است و حداقل می‌توان گفت در ایران ساختمان مشهوری وجود ندارد که معماری آن با سبک فولدینگ باشد. اگر می‌خواهید از طریق  غرفه‌سازی در نمایشگاه‌های بین‌المللی کسب و کار خود را به افراد مختلف معرفی کنید و صاحب سود‌های کلانی شوید باید در ابتدا سبکی خاص برای غرفه خود انتخاب کنید.

یکی از معماری‌های فوق‌العاده و جذاب، سبک فولدینگ در غرفه‌های نمایشگاهی است. این سبک باید با نهایت دقت انجام شود. یک فرد با تجربه و با مهارت می‌تواند کار ساخت غرفه نمایشگاهی را برای شما با سبک فولدینگ انجام دهد. از آنجا که ساخت طرح‌ها یا ساختمان‌ها با سبک فولدینگ در ایران رواج زیادی ندارد و یک سبک مدرنیسم امروزی به شمار می‌آید.

پس بسیار مهم است که حتما برای ساخت سبک فولدینگ در غرفه‌های نمایشگاهی به فردی با تجربه و کارآزموده مراجعه کنید. پیشنهاد ما برای اینکه غرفه نمایشگاهی شما نهایت جذابیت را داشته باشد و منجر به جذب مشتری شود این است که به غرفه‌سازی کبیرسازان مراجعه کنید. غرفه‌سازی کبیرسازان در نمایشگاه‌های مختلف با در نظر گرفتن همه آیتم‌های جزئی غرفه‌ای با سبک فولدینگ به طور مدرن برای شما بسازند.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود شما برای دیده شدن کسب و کارتان اقدام به ساخت غرفه در انواع نمایشگاه‌ها به خصوص نمایشگاه‌های بین‌المللی کنید این است که در نمایشگاه‌ها افراد زیادی در حال رفت و آمد هستند. افراد شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌توانند از راه‌های دور و نزدیک به این نمایشگاه‌ها آمده باشند.

پس این فرصت برای کسب درآمد شما بسیار مناسب است. از طرفی شما باید برای ساخت غرفه از سبکی نو، شیک، با کیفیت، با جذابیت بالا و خاص بسازید تا افرادی که از راه‌های دور به نمایشگاه آمده‌اند جذب غرفه شما شوند. همچنین در نمایشگاه‌هایی که هر ساله در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود قیمت‌ محصولات بسیار مناسب و متوسط رو به ارزان است.

از این رو افراد زیادی به دلیل کاهش قیمت محصولات مختلف به نمایشگاه‌ها می‌روند. پس لازم است سبک فولدینگ در غرفه‌های نمایشگاهی با دقت و مهارت بالایی ساخته شود تا منجر به جذب مشتری‌های بیشتر و کسب درآمد بیشتر شما شود. غرفه‌سازی کبیرسازان ارائه بهترین و عالی‌ترین خدمات در عرصه غرفه‌سازی تلاش در ساخت بهترین غرفه‌ها با سبک فولدینگ برای شما را دارد.

با توجه به طول و عرض غرفه درخواستی قیمت غرفه سازی نمایشگاهی متغیر است، برای مقدار زیر 24 متر و بالای 300 متر میتوانید با شماره 09125866830 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

سبک فولدینگ با توجه به اینکه در همین سال‌های اخیر وارد جهان معماری شده و در همین چند سال نیز نظر افراد و طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده است می‌توان گفت که از سبک‌ها نو و شیک جهانی محسوب می‌شود. اگر برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی خود قصد اعمال این سبک را بر روی غرفه خود دارید باید از افراد باتجربه غرفه ساز کمک بگیرید.

از آنجا که ساختمان‌های مشهور ایرانی با این سبک ساخته نشده‌اند و افراد کمی پیدا می‌شود که به‌طور کامل با این سبک نو آشنا باشند، باید برای ساخت غرفه‌‌های خود به دنبال افراد معتبر برای ساخت سبک فولدینگ در غرفه‌های نمایشگاهی باشید. غرفه‌سازی کبیرسازان با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت کار ساخت غرفه به سبک و معماری فولدینگ را برای‌تان انجام می‌دهد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button