KABIR KARSAN

نمایشگاه های ترکمنستان

نمایشگاه های مواد غذایی در مسکو
31
January
2024
فهرست محتوا
نمایشگاه های مواد غذایی در مسکو
January 31, 2024

نمایشگاه های ترکمنستان

ترکمنستان یک کشور در آسیای میانه است که از لحاظ تعداد و انواع نمایشگاه‌ها، به مقدار کشورهای دیگری مانند اروپا یا آسیا فعالیت ندارد. با این حال، ترکمنستان نیز برخی از نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی را برگزار می‌کند که می‌تواند فرصت‌های تجاری و شبکه‌سازی مناسبی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم کند.

نمایشگاه مکانی برای شناساندن محصولات و مبادله اطلاعات است، و هر قشری از جامعه می‌تواند برای بازدید و یا در معرض نمایش قرار دادن کالا یا خدمات و یا فن آوری‌های خود، در این مکان حضور پیدا کنند.

برگزاری نمایشگاه از ابتدای قرن بیستم میلادی به اوج و تکامل خود رسید. نمایشگاه ها اکنون یکی از ارکان تجارت محسوب می‌شوند. شما می‌توانید برای غرفه نمایشگاهی با کبیر سازان در ارتباط باشید.

نمایشگاه ها در کشور های دارای بازرگانی قوی، هرساله بر پا می‌شوند و یکی از این کشور ها و نمایشگاه ها، نمایشگاه های ترکمنستان است.

ترکمنستان

ترکمنستان کشوری در جنوب غرب آسیا و پایتخت آن شهر عشق آباد در فاصله 52کیلو متری مرز ایران است. مساحت این کشور 001884کیلومتر مربع و جمعیت تقریبی آن 0000346 نفر است شغل اکثر مردم این کشور دام پروری و کشاورزی است.

نمایشگاه ترکمنستان

آب و هوای این کشور در زمستان معتدل و خشک بوده و بارش باران از ماه ژانویه آغاز می‌شود. محصولات این کشور نفت و گاز و ذغال سنگ و نمک و پارچه و پنبه است.

ترکمنستان بزرگ ترین تولید کننده گاز طبیعی دنیا است. زبان رسمی این کشور ترکمنی است و اکثر مردم ترکمن و اسلام هستند. ترکمنستان با مساحت کمی که دارد اماکن دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. با شرکت در نمایشگاه های ترکمنستان می توانید از مکان های دیدنی دیدن کنید.

ما در اینجا برخی از مکان های دیدنی ترکمنستان را برایتان آورده ایم.

  • بنای یاد بود استقلال
  • موزه تاریخ ملی
  • موزه فرش
  • مسجد آزادی یا مسجد ارطغرل قاضی
  • دروازه جهنم
  • بزرگ ترین چرخ و فلک سر پوشیده دنیا
  • صحرای قره قوم
  • آثار تاریخی اورگنج
  • کوه کوپت داغ

این کشور، یکی از کشور هایی است که جاده ابریشم از آن عبور می‌کند. از نظر جغرافیایی این کشور با دریاچه خزر مرز آبی دارد و با کشور های ایران، افغانستان، ازبکستان و قزاقستان هم مرز است.

در ترکمنستان به دلیل پرورش ابریشم، قالی بافی رونق بسیاری دارد و یکی از صنایع دستی مهم این کشور است.
در ترکمنستان رود های تجن و آمو دریا و اترک و مرغاب جاری است. 90درصد مردم ترکمنستان مسلمان و بیشترشان حنفی مذهب اند و 10درصد دیگر مسیحی اند. این کشور در سراسر جهان به خاطر معماری زیبایی که دارد، مشهور است.

Expo ترکمنستان

برگزاری نمایشگاه های ترکمنستان همیشه موجب پیشرفت در توسعه اقتصاد و رشد نرخ اقتصادی و جذب سرمایه های داخلی و خارجی می شود. کشور ترکمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود سالانه پذیرای نمایشگاه های ملی و بین المللی بسیاری است.
شما می‌توانید برای طراحی غرفه نمایشگاه با کبیر سازان در ارتباط باشید.

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز

نمایشگاه های ترکمنستان در زمینه اکتشاف، ذخیره سازی و حمل و نقل، استخراج و فراوری نفت و گاز، توسعه منابع دریایی، توسعه میادین نفت و گاز و توسعه پایدار بخش انرژی، از سوی شرکت ملی نفت ترکمنستان برگزار می شود.

مهمانان و میزبانان تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و برای گسترش همکاری بین شرکت های نفت ملی و بین المللی تلاش می کنند. در این نمایشگاه آخرین روند های انرژی جهانی و آینده سیستم های انرژی ، فرصت های سرمایه گذاری و جنبه های زیست محیطی را بررسی می کنند.

نمایشگاه صنعت ساختمان وساخت و ساز و راه سازی

این نمایشگاه های ترکمنستان نقطه عطفی در صنعت ساختمان سازی محسوب می‌شود. بزرگ ترین جایگاه برای نمایش محصولات و مذاکره و ایجاد روابط تجاری است.

نمایشگاه صنعت ساختمان وساخت و ساز و راه سازی

محصولاتی که در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده می‌شود:

  • مصالح ساختمانی
  • کاشی و سرامیک
  • ماشین آلات ساختمانی
  • لوله وپرو فیل

نمایشگاه بازرگانی صنعتی

ترکمنستان یکی از کشور هایی است که سریع ترین اقتصاد های در حال توسعه جهان را دارد.

نمایشگاه های ترکمنستان در زمینه بازرگانی، صنعتی و صادرات خدمات، ظرفیت ها و توان مندی های تجاری در صنایع برق و تجهیزات، مصالح ساختمانی و نساجی، لوازم خانگی، صنایع کشاورزی، سوخت های معدنی، سنگ معدن و سایر فراورده های این کشور برگزار می شود.

نمایشگاه برق و انرژی

نمایشگاه های ترکمنستان بزرگ ترین رخداد صنعتی در زمینه برق است و همواره تلاش می کند تا رویکرد های توسعه انرژی و صرفه جویی انرژی و انرژی های تجدید پذیر و منابع انرژی جایگزین مانند انرژی خورشیدی را ارائه دهد.

ترکمنستان دارای منابع بزرگ هیدروکربن است و در این نمایشگاه شرکت های مطرح و شناخته شده حضور دارند. از موارد مورد بحث در نمایشگاه برق و انرژی عبارت اند از سیستم های روشنایی، سیستم های کابل ها، ترانسفورماتور های نیروگاه ها و تجهیزات امنیتی است.

نمایشگاه اسب ترکمن

اسب ترکمن موسوم به اسب اصیل آخال تکه یکی از زیباترین نژاد اسب با ویژگی های منحصر به فرد است که دولت، صادرات این گونه خاص را به خارج از ترکمنستان ممنوع کرده است، چرا که یکی از نشانه های ملی این کشور به حساب می آید.

ترکمن ها در این نمایشگاه آخرین دستاورد های خود در زمینه صنعت اسب، لباس و تجهیزات اسب دوانی، تزئینات اسب، دستگاه های کنترل و مراقبت سلامت اسب ها را ارائه می دهند. این اکسپو از نمایشگاه های ترکمنستان است که به طور بومی برگزار می شود.

نمایشگاه عشق آباد، شهر سفید

عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان و یکی از شهر های استراتژیک این کشور است. هرساله نمایشگاه تحت عنوان نمایشگاه عشق آباد، شهر سفید برگزار می شود.

این همایش تخصصی بزرگ به پیشنهاد ریاست جمهوری ترکمنستان با مقصود دستاورد ها و چشم انداز های توسعه این شهر برگزار می شود.

پایتخت ترکمنستان تبدیل به مرکز اصلی جذب نیرو های خیر خواه برای پیشرفت جهانی شده است، برگزاری این نمایشگاه فرصت عالی برای تحکیم روابط در زمینه شهر سازی با شهر های دیگر جهان است.

نمایشگاه فرش و محصولات نساجی

کشور ترکمنستان به علت پرورش دام و کرم ابریشم از صنعت نساجی قوی و نامی در دنیا برخوردار است و قالی بافی و بافت پارچه های ابریشمی یکی از مشاغل مهم و منابع درآمد این کشور است.

نمایشگاه فرش و محصولات نساجی ترکمنستان

انواع مختلف ملحفه، حوله، نخ، مواد اولیه، فرش های سنتی و تجهیزات نساجی، انواع پوشاک و کفش و منسوجات خانگی، رنگ های شیمیایی و گیاهی، ماشین آلات کشاورزی جهت تولید پنبه و ابریشم است.

نمایشگاه علمی مخابرات، ارتباطات، فناوری اطلاعات و تجهیزات رسانه ای

در عصر حاضر اینترنت تبدیل به دهکده جهانی شده و ارتباطات به صورت مجازی و حتی داد و ستد نیز مجازی شده است.

فناوری ارتباطات و مخابرات نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی ایفا می کند و به وسیله فناوری های پیشرفته راه های دور را به یکدیگر نزدیک و صمیمیت بین افراد را زیاد می کند.

این نمایشگاه ها سامانه های ماهواره ای و جدید ترین دستاورد های ارتباطات را در معرض نمایش عموم قرار می دهد.

نمایشگاه مسافرت و گردشگری ترکمنستان

صنعت توریسم درنمایشگاه های ترکمنستان از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است و یکی از پایه های اساسی اقتصادی است.
این نمایشگاه تور های گردشگری، اماکن تاریخی و سیاحتی را به نمایش گذاشته است.

این کشور با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی از جمله صحرای قره قوم، کوه کوپت داغ، خرابه های مرو قدیم، قلعه نساء، آثار تاریخی اورگنج یکی از کشور های توریستی منطقه محسوب می شود، هر سه شهر تاریخی مرو،نساء و اورگنج در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.
نوخور یکی از مناطق گردشگری روستایی کشور ترکمنستان است و برای کسانی که عاشق مناطق روستایی اند جذاب است.

سخن پایانی

از آن جایی که کشور ترکمنستان قوانین و محدودیت های منحصر به فرد خود را دارد، برگزاری نمایشگاه های ترکمنستان می تواند سهم بسزایی در افزایش قدرت اقتصادی این کشور اجرا کند.

داشتن یک غرفه در این نمایشگاه برای هر بازرگانی می تواند کمک شایانی در معرفی برند آن ها داشته باشد، شما می توانید با مشاوره  در مورد ساخت غرفه نمایشگاه در این نمایشگاه ها از هلدینگ کبیر سازان کمک بگیرید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button