KABIR KARSAN

نمایشگاه های روسیه

غرفه سازی نمایشگاه های مسکو
3
February
2024
فهرست محتوا
غرفه سازی نمایشگاه های مسکو
February 3, 2024

نمایشگاه های روسیه

نمایشگاه های روسیه

شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه ایی به شهر شود. این شهر هم چنین مرکز معنوی روسیه است.
این امر موجب شده تا همه ساله نمایشگاه های مسکو با شور و اشتیاق برگزار شود و طراحی غرفه نمایشگاه یکی از ملزومات شرکت در نمایشگاه است.

نمایشگاه مکانی است که در آن صاحبان مشاغل و برندها می‌توانند کالا ها و خدمات و اطلاعات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهند. مشارکت در نمایشگاه‌ها می‌تواند سکوی پرتابی برای شرکت‌ها و تولیدی‌ها باشد. در نمایشگاه، تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده در یک مکان گرد هم می‌آیند.

نمایشگاه محلی برای نشان دادن توانمندی ها و پیشرفت برند ها است. کشور های پیشرفته دنیا با مقررات تجاری آشنایی دارند و روش های تبلیغات و جذب مشتری و سیستم های بسته بندی را به خوبی می دانند.

از جمله نمایشگاه های بزرگ جهانی می توان به نمایشگاه های مسکو و چین و آلمان اشاره کرد.

مسکو

نمایشگاه روسیه

مسکو پایتخت و پرجمعیت ترین شهر روسیه است، جمعیت این شهر 90423621 نفر است و از نظر جمعیت یازدهمین شهر جهان است. مساحت این شهر 1652کیلو متر مربع است. اسم مسکو از نام رود مسکوا گرفته شده است و پیش از این به نام گراد ماسکوف شناخته می‌شد این به معنی شهری در جوار رود است.

این شهر مهمترین مرکز اقتصادی، سیاسی، آموزشی، مذهبی و تاریخی کشور روسیه است. کاخ کرملین قلعه‌ای باستانی در این شهر است، که قوه مجریه در این قلعه است درسال 6511 یوری دولگوروکی دستور ساخت دیوار چوبی کرملین را داد که مغول ها این دیوار را سوزاندند اما چندین سال بعد این شهر را بازسازی کردند.

مسکو نقش مهمی در توسعه روسیه و جهان دارد، اکثر خانه‌های این شهر برج‌های بلند و لوکس است. این شهر بیشترین امکانات ورزشی در کل جهان را در خود جای داده است.

آب و هوای این شهر گاهی اوقات برفی است. تابستان‌هایی دارای هوای شرجی و معتدل و زمستان هایی بسیار سرد و طاقت فرسا و طولانی دارد، به گونه ایی که دمای هوا به منفی 24درجه نیز رسیده است.

نمایشگاه های مسکو مرکز برگزاری اکسپو های مختلف کشور روسیه است. شما برای اطلاع از ساخت غرفه نمایشگاهی می‌توانید با کبیرسازان در ارتباط باشید.

نمایشگاه تبلیغات روسیه

تولیدکنندگان تبلیغات تکنولوژی، ایده‌های طراحی و خدمات روابط عمومی مؤثری را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهند، که شامل بخش های گرافیکی و عکاسی، تبلیغات و طراحی سایت و خدمات روابط عمومی سیستم های فروش می‌شود و در جهت حفظ موقعیت برتر در رونق اقتصادی است.

نمایشگاه مواد غذایی روسیه

نمایشگاه مواد غذایی مسکو

یکی از بزرگترین نمایشگاه های مسکو که سالانه در زمینه صنایع غذایی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه غرفه های مربوط به غذا های دریایی و محصولات کشاورزی و لبنیات و… است.

نمایشگاه صنعت ساختمان روسیه

بزرگ ترین نمایشگاه در حیطه ساختمان و کار های داخلی کشور روسیه است. در این نمایشگاه می‌توان تأثیر مثبت بر صنعت ساختمان سازی را دید.

نمایشگاه نفت و گاز روسیه

از سال 1993 شروع به کار کرده است سالانه با حضور جمع بسیاری از شرکت های بین المللی برگزار می شود. در این نمایشگاه محصولات و تجهیزات فراوری نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی نمایش داده می شود و ارتباطی بدون واسطه را ایجاد می کند. این نمایشگاه ها گزینه بسیار مناسبی برای راه اندازی پروژه‌های جدید خواهد بود.

نمایشگاه صنعت پلاستیک روسیه

در این نمایشگاه تأکید بسیار مهمی در پایداری و حفاظت از محیط زیست می‌شود و یک بستر فکری بسیار عالی برای پردازش پلاستیک ها و در زمینه تجهیزات و ابزار بازیافت و مواد خام و کمکی است.

نمایشگاه دکوراسیون داخلی روسه

یکی از بزرگ ترین رویداد های سبک زندگی در جهان است در این نمایشگاه طراحان داخلی و خارجی به بررسی شیوه‌های طراحی داخلی می‌پردازند، این نمایشگاه های مسکو امکان اطلاع رسانی از آخرین روند بازار را به شما خواهند داد.

نمایشگاه لوازم خانگی روسیه

شرکت های معتبر داخلی و خارجی، تازه‌ترین محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند. این محصولات شامل طیف گسترده ایی از انواع محصولات چینی و ظروف با کیفیت جهان و لوازم تزئینی و دکوری و لوازم آشپزخانه است.

نمایشگاه بسته بندی و فراوری روسیه

نمایشگاه بسته‌بندی و فراوری بزرگترین رویداد بسته بندی در اروپا و آسیا که بستر مناسبی برای تبادل تجربه و اطلاعات و ارتقاء تجارت و بازار خوبی برای تولید کنندگان و برای به نمایش گذاشتن محصولات است.

نمایشگاه های بسته بندی و فراوری روسیه

اهداف برگزاری این نمایشگاه بهره‌مندی از آخرین فناوری‌ها و گسترش ارتباطات و ایجاد کانال های جدید فروش است.

نمایشگاه چرم و خز روسیه

بزرگترین گروه های تولید کننده چرم و خز جهان در این نمایشگاه است. شرکت های برجسته دنیا طیف وسیعی از محصولات چرم و خز مانند کیف، کفش، کمربند،پالتو و البسه زمستانی، چمدان و دیگر فراورده های چرم و خز را به نمایش می گذارند.

هم چنین امکان آشنایی با محصولات مراقبت از چرم و خز را فراهم می آورند، این نوع نمایشگاه های مسکو همواره بازار خوبی برای تولید کنندگان است.

نمایشگاه کفش روسیه

با چندین سال سابقه بزرگ ترین رخداد در صنعت کفش جهان است و هدف از برگزاری این نمایشگاه، گرد هم آوردن افراد ماهر و کاردان در زمینه کفش است. تعیین کنندگان روند مد دنیا نیز اینجا حاضر می شوند و برند های مطرحی از سراسر جهان برای انعقاد قرارداد، خواهند آمد.

نمایشگاه صنایع خوراکی روسیه

این نمایشگاه از زمان تأسیس تاکنون نقش مهمی در پیش برد صنایع خوراکی روسیه داشته است و با عرضه مواد خوراکی با کیفیت، به بهبود روند زندگی مردم کمک شایانی کرده است و یک محل ملاقات بزرگ و یک منبع پر جنب و جوش و فرصتی برای تقویت برند تولید کنندگان است.

نمایشگاه نان و شیرینی روسیه

یکی از نمایشگاه های مسکو، تنوع بازار نان و شیرینی را به نمایش می گذارد و هزاران کارشناس در صنعت نان و شیرینی مانند نانوایان سنتی ،شیرینی پزان و فروشگاه های مواد غذایی در آن حضور دارند.

نمایشگاه های نان و شیرینی روسیه

این نمایشگاه نقطه اتکاء بازار تجهیزات و مواد اولیه نان و شیرینی است و امکان دسترسی به کل صنعت نان و شیرینی را از نانوایی های کوچک تا شرکت های بزرگ فراهم می‌کند.

نمایشگاه املاک و سرمایه گذاری روسیه

یکی از نمایشگاه های مسکو که به طور ویژه طراحی شده تا فرصتی استثنائی برای سرمایه گذاران و صاحبان املاک فراهم آورد نمایشگاه املاک و سرمایه گذاری است، تا محصولات و تئوری های خود را به مخاطبان معرفی کنند.
از مزیت های این نمایشگاه انتخاب گزینه های قیمت گذاری، برگزاری جلسات و… است.

نمایشگاه فناوری و نوآوری های محیطی روسیه

شرکت های بزرگ در صنعت مدیریت فاضلاب و بازیافت، گردهم می آیند تا موضوعاتی مانند منابع انرژی جایگزین، تصفیه فاضلاب ها، بوم شناسی شهری و مدیریت پسماند ها را بررسی نمایند.

نمایشگاه پرورش اسب و مسابقات اسب دوانی روسیه

تنها نمایشگاه بین المللی که تأمین کنندگان با مشتریان خود ملاقات می کنند، نمایشگاه پرورش اسب و اسب دوانی مسکو است.

این نمایشگاه ادوات سوار کاری، تجهیزات مسابقات، لوازم جانبی، روش های نگه داری اسب، سیستم های اصطبل، بهداشت و سلامت اسب، معرفی نژاد، تجهیزات دامپزشکی، وسایل حمل و نقل اسب را شامل می شود و مسابقاتی چون پرش و تورنمنت اسب های کوچک را ارائه می دهد.

سخن پایانی

همه ساله در شهر مسکو نمایشگاه های بسیاری برگزار می شود که اکثر این نمایشگاه ها بین المللی هستند و از بیشتر کشور های اروپا و آسیا در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

نمایشگاه های مسکو از نظر اقتصادی کمک بسیار زیادی به کشور روسیه می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه های مسکو و قیمت غرفه سازی نمایشگاهی می‌توانید با هلدینگ کبیر سازان در تماس باشید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button