KABIR KARSAN

آشنایی با نمایشگاه پارک فناوری پردیس

پارک فناوری پردیس
21
November
2023
فهرست محتوا
پارک فناوری پردیس
November 21, 2023

آشنایی با نمایشگاه پارک فناوری پردیس

خوشبختانه امروزه تعداد بسیار زیادی نمایشگاه بین المللی در سراسر کشور وجود دارند و هر کدام از آن ها، از مزایای فراوانی برخوردار می باشند. از نمایشگاه های بسیار پر امکانات و بی نظیر، می توان به نمایشگاه پارک فناوری پردیس اشاره نمود.

نمایشگاه پارک فناوری پردیس، از نمایشگاه های بین المللی موجود در کشور محسوب می شود و دارای امکانات فراوانی است. در این بخش قصد داریم به شرح مشخصات و امکانات نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس بپردازیم پس با ما همراه باشید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با نمایشگاه ایران مال و نمایشگاه شهر آفتاب روی نوشته کلیک کنید.

نمایشگاه پارک فناوری پردیس

معرفی نمایشگاه پارک فناوری پردیس

نمایشگاه پارک فناوری پردیس تهران، از نمایشگاه های بین المللی مطرح از گذشته تا به امروز محسوب می شود و از امکانات و مزایای بسیار زیادی برخوردار است. سالانه بیش از چندین میلیون بازدید کننده خارجی و ایرانی از این نمایشگاه بازدید می نمایند.

پارک فناوری پردیس، در شهر بزرگ تهران و در مجاورت بزرگراه پردیس واقع شده است. این نمایشگاه از فضای داخلی با مساحت بالغ بر 10 هزار متر مربع بهره می برد و دارای جدیدترین سیستم های امنیتی و حفاظتی است.

تاریخچه نمایشگاه پارک فناوری پردیس

نمایشگاه پارک فناوری پردیس، برای اولین بار در سال 1380 توسط یک تیم سازنده افتتاح شد. همانند تمام نمایشگاه ها، این نمایشگاه در اوایل، از شهرت زیادی برخوردار نبود. خوشبختانه امروزه نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، از برترین و مرغوب ترین نمایشگاه های کشور محسوب می گردد.

در سال 1384، نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس به اوج خود رسید و توانست در میان دیگر نمایشگاه های بین المللی رتبه بسیار خوبی را بدست آورد. البته فراموش نکنید که شورای وزارت علوم نیز نقش بسزایی را در پیشرفت این نمایشگاه ایفا نمود.

مزایای نمایشگاه پارک فناوری پردیس

پیش از آن که بخواهید به عنوان یک بازدیدکننده یا غرفه ساز به نمایشگاه پارک فناوری پردیس مراجعه کنید، بایستی اطلاعات دقیقی راجع به مزایای آن داشته باشید.

از مهم ترین مزایای نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس می توان به دسترسی آسان، بهره برداری از سیستم های امنیتی و حفاظتی مدرن و غرفه سازی آسان اشاره نمود.

1-دسترسی آسان

دسترسی آسان، یکی از مهم ترین مزایای نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس محسوب می گردد. همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، این نمایشگاه در نزدیکی بزرگراه پردیس و در مجاورت دانشگاه آزاد واحد پردیس واقع شده است. شما می توانید با استفاده از طریق اتوبان های افسریه، شهید بابایی و شهید یاسینی، مسیر این نمایشگاه را در کمترین زمان طی کنید.

علاوه بر آن، شما می توانید برای مراجعه به نمایشگاه پارک فناوری پردیس، از سیستم های حمل و نقل شهری نظیر اتوبوس، مترو و تاکسی استفاده نمایید. لازم به ذکر است که شما می توانید با استفاده از خودرو شخصی، مسیر نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس را در کمتر از 30 دقیقه طی نمایید.

2-مجهز به سیستم های امنیتی و حفاظتی مدرن

از دیگر مزایای نمایشگاه پارک فناوری پردیس، می توان به سیستم های امنیتی و حفاظتی مدرن آن اشاره نمود. این نمایشگاه از جدید ترین سیستم های امنیتی نظیر دزدگیر و دوربین مدار بسته مدرن، قفل های هوشمند جدید و چشم های لیزری بهره می برد.

علاوه بر آن، نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس از سیستم های اطفای حریق، آتش نشانی خودکار و آلارم های هشدار گاز سمی بهره می برد. این امر موجب گشته تا غرفه داران و بازدید کنندگان این نمایشگاه، دیگر نگران مسائل امنیتی، حفاظتی و ایمنی نشوند.

3-غرفه سازی آسان

غرفه سازی آسان نیز از مزایای بسیار مهم نمایشگاه پارک فناوری پردیس محسوب می شود. برای آن که بتوانید در نمایشگاه های بین المللی اقدام به غرفه سازی نمایشگاه کنید، بایستی هزینه های زیادی را صرف نمایید و مراحل اداری بسیار دشواری را پشت سر بگذارید.

نیازی نیست نگران باشید؛ شما می توانید با کمک شرکت های برتر غرفه سازی نظیر کبیرسازان، در کمترین زمان ممکن در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس اقدام به ساخت غرفه مورد نظر خود نمایید. فراموش نکنید که هزینه ساخت غرفه در این نمایشگاه بسیار مناسب است.

نمایشگاه پارک فناوری پردیس

امکانات نمایشگاه پارک فناوری پردیس

نمایشگاه پارک فناوری پردیس نیز همانند بسیاری از نمایشگاه های بین المللی و مدرن، مجهز به امکانات بسیار زیادی است. از مهم ترین امکانات این نمایشگاه، می توان به پارکینگ مخصوص خودروها، امکانات رفاهی و تفریحی و سالن های همایش و اتاق های نشیمن مخصوص اشاره نمود.

وجود امکانات فراوان در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، سبب شده تا تعداد بازدیدکنندگان آن چندین برابر افزایش یابند. برای آن که بتوانید از تمامی امکانات و مزایای نمایشگاه پارک فناوری پردیس بهره مند شوید، به عنوان شرکت کننده یا غرفه ساز در این نمایشگاه ثبت نام نمایید.

پارکینگ مخصوص خودروها

از مهم ترین مزایای نمایشگاه پارک فناوری پردیس، می توان به پارکینگ مخصوص خودروها اشاره نمود. یکی از مهم ترین دغدغه های مراجعه کنندگان نمایشگاه های بین المللی، مسئله پارک خودرو است. مشخصا با داشتن فضای پارکینگی مناسب، هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، از یک پارکینگ بسیار بزرگ با مساحتی بالغ بر 5 هزار متر مربع با ظرفیت 500 خودرو بهره می برد. از این رو، مراجعه کنندگان می توانند بدون نگرانی و ناراحتی، خودرو خود را در پارکینگ این نمایشگاه پارک نمایند.

لازم به ذکر است که پارکینگ مخصوص خودروهای نمایشگاه پارک فناوری پردیس، از جدیدترین سیستم های امنیتی و ایمنی بهره مند است.

امکانات رفاهی و تفریحی

خوشبختانه نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، از جدید ترین امکانات رفاهی و تفریحی بهره می برد. از مهم ترین امکانات رفاهی و تفریحی این نمایشگاه، می توان به سرویس های بهداشتی مجهز و مدرن، لابی های بزرگ، محل استراحت بازدید کنندگان و غرفه سازان و فروشگاه های خوراکی اشاره نمود.

جالب است بدانید، یکی از مهم ترین عواملی که سبب پیشرفت نمایشگاه پارک فناوری پردیس شده، طراحی زیبای فضای بیرون و داخل آن است. نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، از فضای داخلی و بیرونی بسیار زیبا با نمایی فوق العاده جذاب بهره می برد. این امر موجب افزایش طرفداران این نمایشگاه گشته است.

سالن های نمایش و اتاق های نشیمن

از دیگر امکانات بسیار عالی و بی نظیر نمایشگاه پارک فناوری پردیس تهران، می توان به سالن های همایش و اتاق های نشیمن متعدد آن اشاره نمود. این نمایشگاه، از چندین سالن همایش بزرگ به همراه تجهیزات پیشرفته و مدرن سمعی و بصری بهره می برد تا متخصصان بتوانند به بهترین شکل ممکن در این سالن ها، محصولات خود را شرح دهند.

علاوه بر آن، نمایشگاه بین المللی پردیس تهران از چندین اتاق نشیمن خصوصی و عمومی بهره مند است تا بازدید کنندگان و غرفه سازان بتوانند به بهترین شکل ممکن در آن ها استراحت نمایند و جلسات فردی خود را برگزار نمایند.

نمایشگاه پارک فناوری پردیس چگونه اداره می گردد؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که نمایشگاه پارک فناوری پردیس، چگونه اداره می شود؟ نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، توسط یک هیئت امنا دولتی اداره می شود. طبق اساسنامه، رئیس جمهور ریاست اصلی این نمایشگاه را بر عهده دارد و معاون اول او، نایب رییس نمایشگاه محسوب می شود.

جالب است بدانید که هیئت امنا نمایشگاه پارک فناوری پردیس تهران، برای اولین بار در سال 1389 توسط دولت تشکیل شد. فراموش نکنید که اساتید بسیار زیادی در اداره این نمایشگاه نقش دارند. وجود هیئت امنا قوی، سبب پیشرفت چشمگیر نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس گشته است.

نمایشگاه پارک فناوری پردیس

اهداف برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس

بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می شوند که اهداف برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس چیست؟ همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، از برترین نمایشگاه های کشور محسوب می گردد و دارای طرفداران بسیار زیادی است.

از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس می توان به کمک به پیشرفت شرکت های دانش بنیان، کاهش واردات کالاهای گران قیمت و حمایت از تولید داخل اشاره نمود. شرکت های تولید کننده، می توانند با غرفه سازی در این نمایشگاه در کمترین زمان ممکن مسیر موفقیت خود را هموار سازند.

کمک به پیشرفت شرکت های دانش بنیان

از مهم ترین اهدف برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس، می توان به کمک به پیشرفت شرکت های دانش بنیان اشاره نمود. یکی از مهم ترین عواملی که سبب پیشرفت یک کشور می شوند، شرکت های دانش بنیان هستند. شرکت های بنیان تلاش می کنند تا بتوانند با تولید کالای مرغوب، واردات کالا را کاهش دهند.

خوشبختانه هیئت امنا نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، شرایط بسیار آسان و خوبی را برای غرفه سازی شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است. از این رو، سالانه تعداد زیادی از شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه اقدامات مربوط به غرفه سازی را به عمل می آورند.

کاهش واردات کالاهای گران قیمت

کاهش واردات کالاهای گران قیمت، از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس محسوب می گردد. امروزه متاسفانه کالاهای وارداتی گران قیمت بازار را به تصرف خود در آورده اند. از طرفی دیگر، افراد به دلیل رفع نیاز مجبور به خریداری کالاهای خارجی هستند.

اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت؛ شرکت های دانش بنیان می توانند با غرفه سازی در نمایشگاه پارک فناوری پردیس، در کمترین زمان ممکن به شهرت بالایی دست یابند و محصولات مرغوب خود را بجای کالاهای خارجی، با قیمتی مناسب به بازار عرضه نمایند.

حمایت از تولید داخل و صادرات کالای ایرانی

از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس، می توان به حمایت از تولید داخل اشاره نمود. همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، شرکت های دانش بنیان می توانند با غرفه سازی در این نمایشگاه، محصولات خود را به بهترین شکل ممکن با قیمتی مناسب به دست مشتریان برسانند.

علاوه بر آن، نمایندگان شرکت های دانش بنیان نیز می توانند با تجار و صادرکنندگان آشنا شوند و از این طریق، محصولات مرغوب و با کیفیت خود را به کشورهای دیگر صادر نمایند. این امر سبب پیشرفت شرکت های دانش بنیان و ورود کالای ایرانی به بازار با بهترین قیمت می گردد.

قوانین و مقررات نمایشگاه پارک فناوری پردیس

برای آن که بتوانید به بهترین شکل ممکن در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس اقدام به غرفه سازی نمایید، بایستی به قوانین و مقررات توجه بسزایی داشته باشید. از مهم ترین قوانین نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، می توان به این مورد اشاره کرد که شما نمی تونید در حین برگزاری نمایشگاه، کالایی را از نمایشگاه خارج کنید.

غرفه داران به هیچ عنوان، نمی توانند کالاها و محصولات خود را در زمان برگزاری، از نمایشگاه خارج نمایند. البته در نظر داشته باشید که عبور وسائط نقلیه در نمایشگاه پارک فناوری پردیس نیز ممنوع است. لازم به ذکر است همانند تمامی محل های برگزاری رویدادها در اینجا نیز نمایندگان شرکت ها باید پیش از غرفه سازی هزینه های مربوط به نمایشگاه را بپردازند.

مزایای غرفه سازی در نمایشگاه پارک فناوری پردیس

همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، برای آن که بتوانید در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس اقدام به غرفه سازی نمایید، بایستی اطلاعات دقیقی راجع به مزایای آن داشته باشید. شما می توانید با ساخت غرفه در این نمایشگاه، در کمترین زمان ممکن قله های موفقیت کسب و کار خود را فتح نمایید.

از مهم ترین مزایای غرفه سازی در نمایشگاه پارک فناوری پردیس، می توان به افزایش شهرت کسب و کار، فروش آسان محصولات و خدمات و برقراری ارتباط موثر و مستقیم با مشتریان اشاره نمود.

البته برای آن که بتوانید از تمامی مزایای غرفه سازی این نمایشگاه بهره مند شوید، باید به نکات ضروری و خاص توجه بسزایی داشته باشید. برای ساخت غرفه نمایشگاهی با هزینه ای مناسب و کیفیت عالی پیشنهاد می شود به شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه فرمایید.

افزایش شهرت کسب و کار

از مهم ترین مزایای غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، می توان به افزایش شهرت کسب و کار اشاره نمود. سالانه بیش از چندین میلیون بازدیدکننده خارجی و ایرانی از این نمایشگاه بازدید می کنند. از این رو، باید از این فرصت طلایی استفاده نمایید.

برای آن که بتوانید در کمترین زمان ممکن به کسب و کار شهرت ببخشید و مسیر موفقیت خود را به همراه کارکنان هموار سازید، بایستی در نمایشگاه پارک فناوری پردیس اقدام به غرفه سازی کنید. البته برای انجام این کار، باید غرفه خود را به بهترین شکل تزئین کنید تا بتوانید بازدید کنندگان بیشتری را مجذوب آن نمایید.

فروش آسان محصولات و خدمات

فروش آسان محصولات و خدمات از مهم ترین مزایای غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس محسوب می شود. برای آن که بتوانید محصولات و خدمات کسب و کار خود را به بهترین شکل به فروش برسانید، بایستی هزینه های بسیار زیادی را صرف انجام این کار نمایید.

اما نیازی نیست نگران باشید؛ شما می توانید با غرفه سازی در نمایشگاه پارک فناوری پردیس، در کمترین زمان ممکن محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید و تعداد مشتریان را چندین برابر افزایش دهید. البته برای انجام این کار، باید از افراد متخصص و با تجربه نیز کمک بگیرید تا بتوانید از هر بازدیدکننده، یک مشتری ثابت بسازید.

برقراری ارتباط موثر و مستقیم با مشتریان

از دیگر مزایای غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس تهران، می توان به برقراری ارتباط موثر و مستقیم با مشتریان اشاره نمود. امروزه متاسفانه واسطه ها و دلالان کالاها را از شرکت های مختلف خریداری می کنند و آن ها را با قیمت نجومی در بازار عرضه می نمایند.

این امر می تواند برای اقتصاد کشور یک تهدید بزرگ محسوب گردد. خوشبختانه امروزه شرکت های دانش بنیان می توانند بجای فروش محصولات خود به واسطه ها، در نمایشگاه پارک فناوری پردیس اقدام به غرفه سازی کنند و با مشتریان ارتباط مستقیم برقرار نمایند.

نمایشگاه پارک فناوری پردیس

چگونه می توان در نمایشگاه پارک فناوری پردیس اقدام به غرفه سازی نمود؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که چگونه می توان در نمایشگاه پارک فناوری پردیس اقدام به غرفه سازی نمود؟ برای آن که بتوانید در این نمایشگاه به بهترین شکل ممکن غرفه خود را بسازید، باید پارامترهایی را مد نظر داشته باشید.

برای ساخت غرفه در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس، باید به تزئینات و ظاهر غرفه توجه بسزایی داشته باشید. برای انجام این کار باید عوامل خاصی همچون برق غرفه، تزئینات غرفه، کف و پارکت، نوشته ها و دیواره های غرف را مد نظر داشته باشید.

برای آن که بتوانید در نمایشگاه بین المللی پارک فناوری پردیس صاحب یک غرفه نمایشگاهی بی نظیر و لوکس با کمترین هزینه و دردسر شوید، بایستی فقط و فقط به شرکت های معتبر همچون غرفه سازی کبیرسازان مراجعه فرمایید.

کلام آخر

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، نمایشگاه بین پارک فناوری پردیس نسبت به دیگر نمایشگاه ها از مزایای بیشتری برخوردار است. اگر در زمینه تولید کالا یا خدمات مدرن فعالیت می کنید و به دنبال راهی برای پیشرفت در کسب و کار خود هستید، باید در این نمایشگاه اقدام به غرفه سازی نمایید.

برای ساخت غرفه در نمایشگاه پارک فناوری پردیس تهران با قیمتی مناسب و کیفیت عالی، پیشنهاد می شود به شرکت غرفه سازی کبیرسازان مراجعه کنید.

آدرس نمایشگاه فناوری پردیس کجاست؟

تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج.

شماره تماس نمایشگاه فناوری پردیس چند است؟

76250250 _ 021

سایت نمایشگاه فناوری پردیس چیست؟

https://www.inotex.com

غرفه ساز نمایشگاه فناوری پردیس کیست؟

شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی کبیرسازان. پیشرو در طراحی غرفه های نمایشگاه

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button