KABIR KARSAN

نمایشگاه کالاهای فرهنگی خانواده و الزامات اربعین

غرفه-ساز-اربعین
3
May
2023
فهرست محتوا
غرفه-ساز-اربعین
May 3, 2023

نمایشگاه کالاهای فرهنگی خانواده و الزامات اربعین

نمایشگاه کالاهای فرهنگی در نمایشگاه مصلی تهران،  با هدف معرفی کالاهای فرهنگی و الزامات اربعین در تهران، از 29 اسفند 1401 تا 12 فروردین 1402 برگزار می شود.

این نمایشگاه، پیرامون عرضه کالا و ملزومات سفر اربعین، برای تمام سنین کودک، نوجوان و بزرگسالان چه خانم و آقا ،  در تهران برپا می‌شود.

عرضه تولیدات و کالاهای ایرانی برای عزیمت اربعین حسینی

نمایشگاه کالاهای فرهنگی با غرفه بندی متناسب  و دو طرفه و چشم نواز، که نشان تجربه غرفه سازان به نامی چون غرفه سازی کبیرسازان در ساخت ویترین های متنوع در سایز های مختلف، با نورپردازی همراه با صدای لبیک یا حسین در گوشه گوشه نمایشگاه طنین انداز می‌شود.

این دلیل خوبی جهت ایجاد ارتباط بین زائران و مجاوران که به دنبال خرید ملزومات سفر هستند یا حتی کسانی که توان سفر ندارند ولی بدنبال ملزومات برپایی عزاداری در شهر و خانه خود هستند، با تولید کنندگان که در این سفر معنوی با ارائه محصولات لازم با نوای آنان شریک می‌شوند.

 

چه ملزوماتی که در نمایشگاه مصلی تهران عرضه می‌شود؟

در نمایشگاه کالاهای فرهنگی کالاهایی چون، پوشاک، کیف، کفش و همچنین ملزومات حجاب، مخصوصا چادر، که با معرفی طرح نوین تعویض چادر های قدیمی با چادر نو گامی به سوی ترویج حجاب اسلامی قدم برداشته، برپا شده است.

همچنین، ملزومات هیأت‌ های مذهبی همچون سربند ، کتیبه، پرچم و وسایل پذیرایی و کاور هیأت و با توجه به شروع فصل گرما، کالاهای بهداشتی، تجهیزات سبک و کاربردی کمپی در سفر، کوله پشتی، کتانی و کفش راحت و سبک، چفیه در معرض عموم قرار می گیرد.

البته در کنار غرفه ها، غرفه صرافی به جهت خرید ارز عراق از چندین  غرفه ‌ای هست که  برای این نمایشگاه پیش بینی شده است.

ترکیب بندی غرفه ها که حدودا، 80 غرفه می شود  در نمایشگاه به صورت موازی و دوطرفه طراحی شده که حال و هوای موکب های اربعین را تداعی می‌کند.

با دکور  محوطه میانی نمایشگاه به حالتی که گویا در خیابانهای کربلا قدم می‌زنید بازدیدکنندگان مخصوصا کودکان و نوجوانان را در طی بازدید از غرفه ها، حس حضور در مراسم اربعین را درک می‌کنند.

آموزش زبان عربی یکی دیگر از خدمات نمایشگاه که به صورت رایگان و آسان زبان محاوره عربی را جهت تسهیل در ارتباط با مجاوران عراقی را فراهم کرده است.

اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی

نمایشگاه ها بهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی ها و قابلیت های یک برند یا سازمان هستند. در این موقعیت های طلایی نیاز مشتریان، بازارهای جدید، تبلیغات و برندینگ به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

در نتیجه اکنون رقابتی تنگاتنگ میان غرفه های نمایشگاهی در جهت جلب توجه کردن تماشاگران صورت گرفته است.

امروزه غرفه سازی نمایشگاهی به آسانی سال های قبل انجام نمی شود. ورود متریال جدید، تکنولوژی های به روز و متدهای نوین باعث شده تا این شاخه به حوزه های تخصصی و پیچیده تبدیل شود.

اگر بخواهیم به صورت کلی به مراحل غرفه سازی نمایشگاهی بپردازیم باید با طراحی غرفه ها شروع کنیم، عملیات ساخت یک غرفه با طراحی آن آغاز شده و سپس وارد مرحله عملیاتی خواهد شد.

انچه باید از طراحی غرفه نمایشگاهی بدانید

قبل از هر چیز، طرح اولیه یک غرفه باید رسم شده و مورد تایید قرار بگیرد اگر اشتباهی در این قسمت صورت گیرد، ممکن است خسارت های مالی بسیاری را در پی داشته باشد چرا که غرفه فاقد کارایی لازم خواهد بود و به نیاز اصلی کارفرما رسیدگی نشده است.

در این مرحله شرکت های غرفه ساز فعالیت های زیر را انجام می دهند :

  1. ارائه فرم سفارش به کار فرما و تشخیص نیازهای اصلی او.
  2. کمک گرفتن از یک مشاور ایده پردازی معماری.
  3. عقد قرارداد میان غرفه ساز و کار فرما.
  4. رسیدگی به تغییرات غرفه از سوی کارفرما.
  5. برآورد قیمت نهایی و ارسال پیش فاکتور برای کارفرما.

اخذ مجوز مربوط به غرفه نمایشگاهی

پس از آن که از مرحله طراحی عبور کردیم، نوبت به اخذ مجوز مربوطه می رسد. شرکت های غرفه سازی بعد از عقد قرارداد با کارفرما می توانند، به ستاد نمایشگاهی مربوطه مراجعه کرده و اقدام به اخذ مجوز نمایند.

در گذشته به شرکت ها یا سازمان هایی که خودشان اقدام به ساخت غرفه می کردند. مجوز داده می ‌شد. اما امروزه برای اخذ مجوز حضور در نمایشگاه، باید حتما مدارک عقد قرارداد با یک شرکت غرفه ساز به ستاد نمایشگاهی ارائه شود تا مجوزهای مربوطه صادر شود.

برای اخذ مجوز حضور نیز کافی است وارد سایت انجمن غرفه سازان شده و مدارک را بارگذاری نمایید لازم به ذکر است که این سامانه تنها برای شرکت های دارای مجوز فعالیت، قابل دسترسی است شما می توانید از امتیازات غرفه نمایشگاهی کبیرسازان استفاده کرده و غرفه های بر مبنای ضوابط و مجوزهای مربوطه داشته باشید.

برای طراحی غرفه و ساختار آن باید از چه شرکتی کمک بگیریم؟

داشتن غرفه یکی از مهمترین مسائل است که باید همه اعضای گروه آن را در نظر بگیرند. هرچقدر غرفه ی شما بزرگتر و دارای امکانات بیشتر باشد و گرافیگ عالی برای تماشاگران داشته باشد افراد بیشتری جذب شما می شوند و شما فروش بیشتری از آن غرفه به دست می آورید

خدمات کبیرسازان برای دایر کردن نمایشگاه کالاهای فرهنگی چگونه است؟

شرکت غرفه سازی کبیرسازان یکی از پلتفرم های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند است.

خدمات کبیرسازان در دو بخش ناشر و آگهی دهنده به کاربران ارائه می شود. قسمت دوم این پلتفرم در قالب تبلیغ کننده در سایت شرکت غرفه سازی کبیرسازان به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

یکی دیگر از تکنیک های روش های تبلیغاتی شرکت غرفه سازی کبیرسازان نرخ تبدیل بالای آن است، چون که این تکنیک های تبلیغاتی فقط برای مخاطبان آن هدف به نمایش گذاشته می شود و در نهایت افراد بیشتری به استفاده از محصولات غرفه کبیرسازان و خدمات آن پیش می روند.

اگر شما هم مانند دیگر افراد متقاضی به دنبال ساختن غرفه در نمایشگاه کالاهای فرهنگی هستید و نیازمند یک تیم مجرب و متخصص در این حوزه هستید ما به شما عزیزان شرکت بزرگ کبیرسازان را معرفی می کنیم.

شرکت کبیرسازان با سال ها سابقه ی طولانی در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی می تواند به شما در ساخت یک غرفه اصولی و مناسب در نمایشگاه الزامات اربعین کمک کند.

این شرکت تا به اکنون توانسته است بیش از 30000 متر مربع از غرفه های مربوط به نمایشگاه را طراحی و اجرا کند. به همین دلیل سابقه و نمونه کارهای این شرکت به اعتماد و اطمینان شما قطعا کمک خواهد کرد.

نتیجه گیری

شما می توانید در نمایشگاه کالاهای فرهنگی شرکت کنید. چه شما بازدید کننده باشید چه شرکت کننده غرفه دار، از فضای معنوی نمایشگاه الزامات اربعین لذت خواهید برد.

امیدواریم که مطالب ارائه شده در مورد نمایشگاه کالاهای فرهنگی برای شما مفید واقع شده باشد. موسسه کبیرسازان همیشه آماده کمک رسانی به شما عزیزان برای اجرای نمایشگاه الزامات اربعین و دیگر نمایشگاه ها می باشد. کافی است ما را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نمایشگاه را دایر کنید.

برای مشاوره در واستاپ کلیک کنید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button