KABIR KARSAN

تفاوت وی ای پی و سی ای پی در غرفه نمایشگاه

تفاوت-وی-آی-پی-و-سی-آی-پی-2048x1360
5
March
2023
فهرست محتوا
تفاوت-وی-آی-پی-و-سی-آی-پی-2048x1360
March 5, 2023

تفاوت وی ای پی و سی ای پی در غرفه نمایشگاه

برای تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه های ملی و بین المللی این نکته حائز اهمیت است که غرفه هایی داشته باشند که در عین توجه به تمامی نکات بسیار ارزان ساخته شوند. لزوم توجه به جزئیات در مرحله طراحی برای ساخت غرفه نمایشگاهی هم برای غرفه دار و هم برای غرفه ساز از نکات کلیدی ساخت به شمار می رود.

در این مرحله است که تمامی انتظارات شما از داشتن یک غرفه پیاده سازی شده و نمای کلی آن اعم از شکل ساختاری جایگاه ها، رنگ ها، نور و دیگر موارد روشن می گردد.

یکی از موارد مهم قابل بحث در طراحی ساخت غرفه نمایشگاهی ایده ال، توجه به وجود درجه های مختلف جایگاه های قرار گیری مشتری جهت گفتگو و قرارداد احتمالی است.

vip در ویکی پدیا

طراحی قسمت وی ای پی، سی ای پی و سایر قسمت های داخلی غرفه جز مواردی هستند که می توانید ارزیابی کرده و طبق استراتژی خاص خود پیش ببرید.

برای مشاهد اطلاعات سالن همایش برج میلاد و انتخاب سازنه غرفه کلیک کنید.

مشخصا قبل از هر نوع تصمیم گیری باید تفاوت بین جایگاه ها را بدانید و طبق آن برنامه ریزی خاص خود را عملی کنید. با خواندن این مقاله می توانید با ذهن اماده تری در جلسه طراحی داخلی غرفه با غرفه ساز اماده شوید.

طراحی داخلی غرفه (وجود جایگاه ها عامل تشخیص تفاوت وی ای پی و سی ای پی )

هنگامی که شما یک غرفه سفارش می دهید، برنامه ریزی برای اختصاص دادن میزان فضای داخل غرفه به هر بخش اغاز می گردد. این که غرفه برای چه نمایشگاهی تهیه می گردد، چه کالاهایی را شامل می گردد، هدف شما از شرکت در نمایشگاه چیست و عموما بازدید کننده هایتان چه گروه اجتماعی را شامل می گردند تمامی مواردی است که در طراحی جایگاه، اختصاص مقدار متراژ به هر کدام از آن ها، رنگ و احتمالا دیگر موارد ساخت و تولید معمارگونه آن تاثیر دارد.

وجود پراکندگی جایگاه اجتماعی در بازدید کنندگان نمایشگاه و احتمال عقد قرارداد های کلان با شرکت ها موجب شده مکان های تعامل مختلفی جهت بررسی و به دنبال آن سفارش گیری در غرفه برپا شود. معمولا یک غرفه نمایشگاه بین المللی شامل قسمتی تحت عنوان جایگاه وی ای پی و قسمت دیگری تحت عنوان سی ای پی خواهد شد.

در کنار این دو قسمت قسمت کانتر یا پیشخوان (میز اطلاعات) و قسمتی جهت ارائه تمامی محصولات یا بخشی از آن ها و نمونه کاتالوگ قرار خواهد گرفت. بسته به میزان اندازه غرفه می توان بخش های جانبی دیگری نیز همانند بخش سرگرمی و طنز و دیگر موارد دلخواه اضافه کرد.
از نظر اهمیت طراحی جایگاه های وی ای پی و سی ای پی در الویت اول قرار خواهند گرفت.

جهت فروش در هر مقداری احتمالا شما به این دو بخش نیاز خواهید داشت و در صورتی که به فکر عقد قرارداد های کلان هستید وجود آن ها در غرفه ضروری خواهد بود. طراحی و دکور بندی مناسب این  بخش می تواند از نظر جلب توجه ظاهری بسیار کمک کننده باشد. بصورت کلی می توان گفت  نور پردازی، استفاده از رنگ مناسب و خلاقیت طراحی بسیار کاربردی خواهد بود.

وی ای پی

تفاوت وی ای پی و سی ای پی در غرفه های نمایشگاهی

وی ای پی در اصطلاح به شخص خیلی مهم ارجاع داده می شود. این اشخاص می توانند سیاسیون، مدیران کارخانجات، صاحبین برند های تجاری بزرگ و حتی مدیری در سطح کلان سازمانی باشد.در کنار وی ای پی واژه سی ای پی قرار می گیرد که به افرادی قلمداد می گردد که جایگاه تجاری مهمی داشته باشند. این افراد می توانند مدیران میان رده سازمانی، بازاریابان و مدیران شرکت های محدود تر باشند.بصورت کلی جایگاه سی ای پی از رسمیت کمتری برخوردار است و می توان از آن گاها جهت پذیرایی عموم نیز بهره برد. این که ساختار این دو مکان چقدر متفاوت باشد و چه نکاتی مد نظر قرار گیرد تحت تاثیر پارامترهای سفارش دهنده غرفه قرار خواهد گرفت.

اما بطور معمول در طراحی تمامی غرفه ها بخش وی ای پی در مرکزیت غرفه خواهد بود و جوری نما سازی می گردد که علاوه بر اشراف به تمامی نقاط غرفه به میز ارائه محصولات نیز جهت ارائه محصول یا کاتالوگ احتمالی دسترسی داشته باشد.

نکات طراحی بخش وی ای پی و سی ای پی در غرفه های نمایشگاهی

همان طور که گفته شد بخش وی ای پی در مرکزیت غرفه و تحت شعاع آن قرار خواهد گرفت. توجه به نور کافی و عدم وجود تاریکی این مکان به عنوان مرکز توجه و رنگ بندی درست باعث ایجاد حس مثبت و اعتماد بیشتری می گردد.هنگامی که جایگاه وی ای پی وسط غرفه قرار گیرد با کوچک ترین چرخش به سمت راست یا چپ کل چیدمان محصول و ساختار غرفه نمایان خواهد شد و پیام تجاری راحت تر منتقل می گردد.ساختار بخش وی ای پی می تواند بصورت یک طبقه و گاها دو طبقه باشد این که شما کدام یک را انتخاب کنید قطعا در هزینه نهایی ساخت غرفه تاثیر گذار خواهد بود.

بخش های دو طبقه به علت استفاده از سازه های اهنی هزینه بیشتری برایتان به ارمغان خواهند اورد. در مقابل طراحی بخش مهم وی ای پی بخش سی ای پی قرار می گیرد.

گاها در طراحی های دو طبقه غرفه سازی بخش پایینی به بخش وی ای پی و بخش بالایی ب بخش سی ای پی اختصاص داده می شود.

کدام تیم غرفه سازی را انتخاب کنیم؟

تهیه نقشه ساخت و ارائه به شما جهت بررسی موارد احتمالی و تغییر هرگونه ساختاری مطابق باخواسته شما می تواند به یک خروجی مطلوب دست پیدا کند.

جمع بندی

طراحی بخش های داخلی یک غرفه خصوصا بخش وی ای پی یک کار حرفه ای و متخصصانه خواهد بود. به دلیل وجود بازدید کنندگان مهم در نمایشگاه و لزوم دعوت و پذیرایی جامع از آن ها وجود این بخش ضروری خواهد بود.

با طراحی مهندسانه بخش وی ای پی و سی ای پی غرفه های نمایشگاهی امکان عقد قرارداد را ممکن تر خواهید ساخت. بدین منظور شرکت غرفه ساز کبیر سازان با ارائه غرفه های منحصر به فرد و قیمت مناسب همراه همیشگی کسب و کار شما خواهد بود.

  • با این کار شما علاوه بر سفارش و خواست مشترب می توانید کالاهای احتمالی را نیز کنار کالای اصلی نمایش دهید و احتمالت به فروش برسانید.
  • هرچه سفارش دهنده غرفه بازار هدف بزرگتری برای ارائه محصولات داشته باشد لازم است مکان غرفه، طراحی غرفه و طراحی جایگاه ها با دقت بیشتری انجام شود.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button