KABIR KARSAN

فضای باز نمایشگاه

01-min
3
December
2022
فهرست محتوا
01-min
December 3, 2022

فضای باز نمایشگاه

برخی از نمایشگاه هایی که اجرا میشوند در فضاهای بیرون دایر و نیاز به غرفه سازی فضای باز نمایشگاه دارندو برای نمایش و بازدید قرار گرفته میشود. غرفه‌هایی که در فضای باز در نمایشگاه هایی که فاقد سالن هستند اجرا می‌شوند.

این نوع نمایشگاه ها و غرفه ها بیشتر جنبه تبلیغات و فروش دارند و به همین خاطر باید دارای ویژگی های منحصرد به فرد و خاص باشند.

ما در این مقاله از کبیرسازان شرکت غرفه سازی برتر به بررسی و طراحی غرفه در فضای باز میپردازیم .

غرفه سازی فضای باز نمایشگاه

طراحی غرفه در فضای باز

همانطور که در بالا توضیح دادیم غرفه ها در دو دسته فضای باز و فضای بسته تقسیم میشوند که طراحان و صاحبان این غرفه ها بیشتر به فروش و تبلیغات میپردازند .با اجرای غرفه در فضای باز می‌توانید در هر مکانی که مد نظر دارید به ارائه خدمات و فروش محصولات خود بپردازید.

از غرفه‌هایی که در فضای باز و خارج از سالن نمایشگاه و در قسمت‌های شلوغ و پر جمعیت نمایشگاه و به منظور معرفی و فروش محصولات سنگین استفاده میشود.

برای اجرای غرفه در فضای باز بهتر است به چند نکته مهم توجه ویژه ای داشته باشید, به عنوان مثال اجرای غرفه در فضای باز در شرایط آب و هوای بارانی مانند شمال کشور قطعا دردسر های خودش را دارد و مقداری از حساسیت بالایی جهت اجرای غرفه برخوردار هستش . بنابراین توصیه‌ی اکید می شود که قبل از اجرای هر نوع غرفه از قبل محل مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

انتخاب مکان مناسب برای غرفه در فضای باز

قطعا سعی کنید غرفه خود را در نزدیک درب ورودی قرار دهید چرا که در این بخش از نمایشگاه ورودی ها بسیار هستش و به راحتی میتوانید جلب توجه کنید . دیگر جایگاه مهم برای ایجاد غرفه در نمایشگاه مرکز نمایشگاه هستش بخاطر آن که بسیاری از افراد تمایل به چرخش در قسمت‌های مختلف نمایشگاه را دارند، مرکز نمایشگاه مکانی بسیار مناسب و در دسترس برای آنان خواهد بود.

به طور کلی مکان هایی را برای برپایی غرفه خود انتخاب کنید که دارای جمعیت بیشتری باشد، مثلا کنار بوفه‌ها و رستوران‌ها می‌توانند مکان‌های بسیار مناسبی باشند.

نکاتی در مورد غرفه سازی فضای باز نمایشگاه

برای اجرای غرفه در فضای باز قطعا نیاز هستش که از تیمی با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید یک غرفه با تمامی حساسیت های لازم در فضای باز اجرا کنید تیمی که در این زمینه مهارت و تبحر کافی در این زمینه را داشته باشه و بتونه غرفه شمارو در بالاترین کیفیت در فضای باز اجرا کند.

این نکته را در نظر داشته باشید که غرفه‌هایی که در فضای باز نمایشگاه قرار میگیرند، بیشتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرند و این امر موجب می شود تا توجه افراد بیشتری به سوی غرفه جلب شود و بسیار در فروش و برندسازی شما تاثیر گذار باشد .در طراحی و ساخت غرفه‌ها در فضای باز باید به نوع متریال به کار برده شده در آن توجه بسیاری داشت.

ویژگی های غرفه فضای باز

برای ساخت غرفه‌های فضای باز از اسپیس فریم استفاده می شود. غرفه اسپیس فریم در واقع یک نوع بلوک استیل بوده که به وسیله ابزاری به یکدیگر متصل شده اند و دیوارها و ستون‌ها و همچنین اسکلت غرفه‌ها را پوشش میدهند. لازم به ذکر است که غرفه‌هایی که به وسیله این سازه ساخته می شوند دارای وزن کمی میباشد و می توان آن را به راحتی جا به جا کنید.

این نوع از غرفه‌ها در برابر گرما و سرما عایق هستش و در نتیجه در فصول گرم و سرد سال می توان از آن جهت اجرای غرفه در نمایشگاه استفاده کرد.

در غرفه های فضای باز از بنرها و پوستر های گرافیکی استفاده شده که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. به همین خاطر پوستر‌ها و بنرها را باید متناسب و هماهنگ با برند و یا لوگوی شرکت مورد نظر طراحی کرد تا بتوان مشتری ها را به خود جلب کرد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button