KABIR KARSAN

مزایای استفاده از گیربکس دلر مناسب غرفه

نمایشگاه-انار2
4
October
2023
فهرست محتوا
نمایشگاه-انار2
October 4, 2023

مزایای استفاده از گیربکس دلر مناسب غرفه

همانطور که می دانید، دلر ها بخش مهمی از ابزارهای صنعتی را تشکیل می دهند و دارای کاربرد های فراوانی هستند. دریل ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها مناسب یک نوع فعالیت می باشند.

دلر گیربکسی، یکی از پر کاربردترین و پر استفاده ترین انواع دلر ها محسوب می گردد و دارای مزایای فراوانی است. در این بخش، قصد داریم به شرح مشخصات گیربکس دلر مناسب غرفه بپردازیم پس با ما همراه باشید.

گیربکس دلر چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به کاربرد گیربکس دلر مناسب غرفه بپردازیم، باید اطلاعات دقیقی راجع به این قطعه داشته باشیم. گیربکس دلر، قطعه ای متشکل از چندین چرخ دنده و شفت فولادی است و قادر به افزایش دور و قدرت موتور می باشد.

گیربکس مخصوص دلر ها، دارای انواع مختلفی هستند. به همین دلیل، باید در هنگام خریداری دلر های گیربکسی، به مشخصات جعبه دنده آن ها توجه بسزایی داشته باشید. فراموش نکنید که دلر های گیربکسی به دو صورت شارژی و برقی با برند های مختلفی همچون رونیکس، بوش، بکو، هیتاچی، ماکیتا و دیوالت به بازار عرضه می شوند.

کاربرد گیربکس دلر مناسب غرفه

گیربکس از مهم ترین اجزای دلرها محسوب می گردد و دارای کاربردهای فراوانی است. از مهم ترین کاربردهای گیربکس دلر مناسب غرفه می توان به افزایش توان دلر، افزایش میزان دور و قدرت موتور و تغییر جهت موتور اشاره نمود. لازم به ذکر است که گیربکس دلر ها از نظر قدرت و امکانات دارای انواع مختلفی هستند.

1-افزایش توان دلر

از مهم ترین کاربردهای گیربکس دلر مناسب غرفه، می توان به افزایش توان دلر اشاره نمود. همانطور که در بخش های قبل ذکر شد، گیربکس دلر ها دارای تعداد زیادی چرخ دنده و شفت هستند. چرخ دنده ها با دقت بسیار زیادی در گیربکس دلر نصب شده اند و همین امر سبب افزایش توان دلر می گردد.

برخی از گیربکس دلرها، دارای دو دنده مجزا برای فعالیت های سوراخ کاری سنگین دیوار های بتنی هستند. البته در نظر داشته باشید که اگر کوچک ترین ضربه ای به گیربکس دلر وارد شود، ممکن است چرخ دنده های آن جابجا شوند و دلر در حالت گریپاژ قرار بگیرد.

2-افزایش میزان دور و قدرت موتور

از دیگر کاربرد های گیربکس دلر مناسب غرفه سازی، می توان به افزایش میزان دور و قدرت موتور اشاره نمود. گیربکس دلر ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها، از یک ضریب دنده ای خاص  برخوردار هستند.

گیربکس ها، قادر به افزایش میزان دور و قدرت موتور می باشند. علاوه بر آن، گیربکس ها می توانند میزان دور سه نظام را کاهش یا افزایش دهند.

3-تغییر جهت موتور

تغییر جهت موتور، از دیگر کاربردهای گیربکس دلر مناسب غرفه سازی محسوب می گردد. گیربکس دلر ها، دارای دو بخش هستند تا بتوانند جهت چرخش سه نظام را تعویض نمایند. البته در نظر داشته باشید که برخی از گیربکس دلرها، قادر به تغییر جهت موتور نیستند.

فرآیند تغییر جهت موتور، توسط دو چرخ دنده نسبتا متوسط صورت می گیرد. زمانی که شما اهرم تغییر جهت را تکان می دهید، جای دو چرخ دنده عوض می شود و در نتیجه جهت دور موتور تغییر می کند. فراموش نکنید که اگر دلر در حال کار است، به هیچ عنوان نباید اهرم تغییر جهت آن را تکان دهید.

چه نوع دلر گیربکسی مناسب عملیات غرفه سازی است؟

بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می شوند که چه نوع دلر گیربکسی مناسب عملیات غرفه سازی است؟ برای آن که بتوانید غرفه نمایشگاهی را به بهترین شکل ممکن بسازید، بایستی از دلر های مرغوب و قدرتمند استفاده نمایید. دلرهای گیربکسی، از نظر توان و قدرت دارای انواع مختلف و متنوعی هستند.

البته برای آن که بتوانید بدون نیاز به برق شهر، فرآیند سوراخ کاری و بستن پیچ های غرفه را به بهترین شکل انجام دهید، پیشنهاد می شود از دلر های گیربکسی شارژی استفاده کنید. لازم به ذکر است که پیش از خرید دلر گیربکسی، باید به توان خروجی آن توجه بسزایی داشته باشید.

برای خرید دریل گیربکسی مناسب غرفه سازی باید چه اقداماتی را صورت دهیم؟

برای خرید گیربکس دلر مناسب غرفه سازی، باید به سراغ برندهای مشهور و معروف بروید. خوشبختانه امروزه کمپانی های بسیار زیادی همچون بوش، وستینگ هاوس، دیوالت، بکو، آروا و رونیکس در سراسر جهان در زمینه تولید ابزارآلات الکتریکی همچون دلر گیربکسی فعالیت می کنند.

البته برای آن که بتوانید یک دلر گیربکسی مناسب و مرغوب خریداری کنید، بایستی به فروشگاه یا نمایندگی های مجاز و معتبر مراجعه فرمایید. پیش از خریداری دلر گیربکسی، باید آن را به طور دقیق مورد تست و سنجش قرار دهید.

لازم به ذکر است که دلر های گیربکسی، تماما دارای 12 الی 36 ماه ضمانت بی قید و شرط هستند. از این رو، باید در هنگام خرید این دستگاه ضمانت نامه آن را نیز بررسی نمایید.

نکات ضروری استفاده از دلر گیربکسی

همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، گیربکس دلر مناسب غرفه سازی از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. اما برای استفاده از این دستگاه، باید به نکات ضروری توجه ویژه ای داشته باشید.

برای آن که بتوانید از دلر گیربکسی به بهترین شکل استفاده نمایید، باید به نکات ضروری همچون استفاده از عینک و دستکش ایمنی توجه بسزایی داشته باشید. لازم به ذکر است که پیش از انجام هر کاری، باید ابتدا کابل برق دلر را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

1-به هیچ عنوان در حالت حرکت جهت را تغییر ندهید.

از مهم ترین نکات استفاده گیربکس دلر مناسب غرفه، می توان به تغییر حالت و جهت  آن اشاره نمود. همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، زمانی که شما اهرم تغییر جهت را تکان می دهید، دو چرخ دنده در گیربکس جابجا می شوند.

به همین دلیل، اگر اهرم تغییر جهت را زمانی که دلر روشن است تکان دهید، ممکن است چرخ دنده های درون گیربکس دچار آسیب شوند. برای تغییر جهت دلر گیربکسی، باید ابتدا آن را خاموش کنید و سپس اهرم را تکان دهید. این امر موجب افزایش چندین برابری طول عمر دلر گیربکسی شما می گردد.

2-پیش از استفاده از دلر گیربکسی، توان آن را تنظیم کنید.

از دیگر نکات ضروری استفاده از دلر گیربکسی، می توان به تنظیم قدرت و توان آن پیش از شروع کار اشاره نمود. شما می توانید با استفاده از درجه موجود بر روی کلید استارتر، قدرت و توان دلر گیربکسی را تنظیم کنید.

تنظیم دقیق توان دلر گیربکسی پیش از شروع کار، موجب می شود تا شما بتوانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که هر چقدر درجه توان دلر گیربکسی افزایش یابد، میزان برق مصرفی آن نیز زیاد تر می شود.

کلام آخر

دلر های گیربکسی، دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند و می توان در صنایع گوناگون همچون غرفه سازی از آن ها استفاده نمود. اما در هنگام خرید گیربکس دلر مناسب غرفه، باید به نکات ضروری توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفیدی را تجربه فرمایید.

برای آن که بتوانید طول عمر دلر گیربکسی مخصوص غرفه سازی را افزایش دهید، باید اصول استفاده از آن را رعایت کنید. برای خریدای این دستگاه ارزشمند و مرغوب، باید فقط و فقط به فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز، مراجعه نمایید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button