KABIR KARSAN

ارزانترین راه برای حضور در نمایشگاه چیست؟

price-kabirsazan
22
October
2022
فهرست محتوا
price-kabirsazan
October 22, 2022

ارزانترین راه برای حضور در نمایشگاه چیست؟

در غرفه سازی همانقدر که طراحی آن مد نظر است ،هزینه هم از اهمیت بسیاری زیادی برای کسب و کار های کوچک برخوردار است .هزینه غرفه نمایشگاهی،به اندازه ی غرفه، موادی که برای ساخت و ساز آن استفاده می شود و تجهیزات به کار برده شده در معماری آن بستگی دارد.پس برای ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان و اقتصادی باید موارد بسیاری را در نظر گرفت .پاسخ این سوال که برای داشتن یک غرفه نمایشگاهی ارزان بهتر است آن را به غرفه سازان بسپاریم یا خودمان اینکار را انجام دهیم در زیر آورده شده است.

برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی به افرادی همچون کف ساز ، نقاش ،طراح غرفه ،نجار ،برق کش و… نیاز داریم. با توجه به افراد گفته شده می توانید به این نتیجه برسید که سپردن ساخت غرفه نمایشگاهی به یک غرفه ساز بسیار اقتصادی تر است زیرا آنها تیمی دارند که تمام این کار ها را انجام می دهند. حتی اگر تمام موارد گفته شده را به نحوی بتوانید خودتان اجرا کنید باز هم یک غرفه ساز با توجه به تجربیاتی که دارد می تواند به درستی شما را برای ایجاد یک غرفه پرسود راهنمایی کند.

هر شرکتی با توجه به بودجه ای که دارد اندازه غرفه و نوع طراحی آن را انتخاب می کند . شرکت غرفه سازی هم با توجه به هزینه های غرفه هایی که از قبل ساخته اند با توجه به تورم و افزایش حقوق کارمندان یک قیمتی از ساخت غرفه به شما می دهند و شما تصمیم گیری می کنید.با تمام این تفاسیر برای ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان باید روش های نوینی ارائه بدهیم و در کنار ارزان بودن زیبایی ،ماندگاری و کیفیت آن را حفظ کنیم.

طراحان غرفه ها به برآورد هزینه برای ساخت یک غرفه نمایشگاه نیاز دارند تا ببینند از چه عناصری برای طراحی می توانند استفاده کنند . هرچقدر از عناصر پیچیده تر استفاده شود امکان اصیل بودن و روشن تر بودن در این غرفه ها بیشتر است و با این ویژگی ها بازدید کنندگان تمایل بیشتری برای دیدن آن غرفه ها دارند .به طور مثال گوشه های صاف هزینه ها را تا 35 درصد می تواند افزایش دهد .

راه های مقرون به صرفه برای حضور در نمایشگاه

غرفه ارزان و قابل حمل

غرفه های قابل حمل طراحی استاندارد و سبکی دارند و به دلیل اندازه مناسب و سهولت در حمل و نقل و مونتاژ در بسیاری از نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند .این سازه چون معمولا فضای کمتری را اشغال می کنند پس به راحتی می توانند توسط افراد معمولی هم برپا یا برچیده شوند . این سازه ها بسیار مورد توجه شرکت هایی هستند که برای اولین بار در نمایشگاه حضور میابند تا تاثیرحضور در نمایشگاه را بررسی کنند و همچنین برای شرکت هایی که بودجه کمی برای برپایی غرفه دارند.

ساخت غرفه نمایشگاهی سفارشی

غرفه سازی سفارشی

برای هر شرکتی که می خواهد بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند ،باید غرفه نمایشگاهی سفارشی بسازد .برای ساخت همچین سازه هایی باید هزینه بالاتری را بپردازیم .ساخت این غرفه های سفارشی باید با توجه به خواسته شرکت ها و فعالیت های بازاریابی و به صورت خلاقانه باشد.طراحان با درک هدف برندها و شرکت ها از مواد منحصربفردی استفاده می کنند .طراحان می توانند ایده های فوق العاده ای داشته باشند و تخیلشان تنها با بودجه مالی که در نظر گرفته شده محدود می شود .

جهت اطلاع دقیق از قیمت ساخت غرفه می‌توانید به قیمت غرفه سازی نمایشگاهی مراجعه کنید.

هزینه ساخت غرفه نمایشگاهی به چه مواردی بستگی دارد؟

  • اندازه غرفه (مساحت سازه ،طبقات ،دیوار های سازه)
  • موارد مورد استفاده در ساخت غرفه
  • نوع و تعداد اجزا
  • سیستم های صوتی و تصویری
  • گرافیک نمایشگاه
  • هزینه اجاره ی فضای نمایشگاه
  • دستمزدهای نیروی کار

هزینه های خدماتی برای ساخت غرفه نمایشگاهی

  • سازماندهی پذیرایی از بازدیدکنندگان
  • تمیز کردن روزانه محل برگزاری
  • تعمیر سازه ها در حین یا بعد از نمایشگاه
  • تهیه هدایایی برای مشتریان
  • خدمات تبلیغاتی در حین برگزاری نمایشگاه
  • اجاره پرسنل برای فیلمبرداری و عکاسی
  • جداسازی سازه ی بنا شده بعد از نمایشگاه

مراحل ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان

همانطور که می دانید داشتن غرفه ارزان به این معنا است که هزینه های مرتبط با غرفه سازی را کاهش دهیم اما از زیبایی آن چیزی کم نشود . بیشتر مشارکت کنندگان در نمایشگاه های تجاری و غیر تجاری به دلیل مشکلات ارزی و یا به طور کلی برای صرفه جویی در هزینه ها می خواهند که یک غرفه به صرفه اما در کنارش خیره کننده داشته باشند. به همین دلیل غرفه سازی ارزان نوعی هنر به حساب می آید .از این رو چند مرحله را شامل می شود که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  1.  ساخت و ارائه طرح اولیه با اتود
  2. برنامه ریزی و زمانبندی درست برای ساخت غرفه
  3. عقد قرار داد با غرفه سازان و تیم اجرایی
  4. استفاده از المان ها و استراکچرهای سبک و کم حجم
  5. استفاده از رنگ های اکرلیک و پلاستیکی
  6. استفاده از طرح های مینیمال
  7. حذف کف سازی و جایگزینی آن مثلا با موکت
  8. طراحی غرفه برای یک دوره نمایشگاه
  9. کمک گرفتن از نیروهای ماهر برای کاهش زمان و هزینه ها

حذف کف سازی بدون اثر منفی بر غرفه سازی

استفاده از راهکار هایی که بتوان کف سازی را در غرفه سازی حذف کرد وجود دارد.این روش به عنوان یک روش اقتصادی و منطقی یاد می شود که با حذف بدون حاشیه و درست آن می توان بسیار در هزینه ها صرفه جویی کرد. در این روش به هیچ عنوان نباید پایداری و سطح ایستایی غرفه را نادیده گرفت بلکه با در نظر گرفتن تمام این موارد و با بکار بردن روش های خاص باید غرفه را کم هزینه و زیبا و شیک درست کرد. در این روش های جایگزینی مثلا می توانید از موکت به جای کف پوش ها استفاده کنید.

همانطور که در این مقاله اشاره شد برای ساختن یک غرفه در ابتدا یک ایده وجود دارد و بعد از آن با طراحی و برنامه ریزی درست شروع به ساختن غرفه و زدن طرح مناسبش می کنیم.این را به خاطر داشته باشید که برای ایده دادن درباره ی هر غرفه ای در ابتدا باید بودجه را مد نظر گرفت و پس از آن با توجه به برند مورد نظر و همچنین نوع خدمات یا محصولات کسب و کار ها شروع به ساخت کرد. و در این روند از تجربیات برای ساخت هر چه بهتر غرفه استفاده نمود.

برای برپایی یک غرفه نمایشگاهی ارزان و اقتصادی می توانید به راحتی از مجموعه غرفه سازی کبیرسازان کارسان کمک بگیرید و تجربه برپایی یک غرفه نمایشگاهی پرسود را برای خودتان رقم بزنید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
قیمت نقاشی غرفه بدون شک یکی از مراحل مهم در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی به...
29 آوریل, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هاشمی
هاشمی
1 سال قبل

هزینه ساخت غرفه صد متری چقدر است؟!

Call Now Button