KABIR KARSAN

غرفه سازی با بودجه کم

11
11
April
2022
فهرست محتوا
11
April 11, 2022

غرفه سازی با بودجه کم

برای یک غرفه دار، به دست آوردن غرفه خود سؤالی است که زمانی که به طور منظم در نمایشگاه ها شرکت می کند، خیلی سریع مطرح می شود. راه حل ها وجود دارند، حتی بدون داشتن بودجه زیاد! کبیرسازان متخصص در سازه‌های نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها، کلید غرفه سازی با بودجه کم را به شما می‌دهد.

غرفه نمایشگاهی: سرمایه برای کاهش هزینه شرکت در نمایشگاه ها

پایه هایی که به طور فزاینده ای به راحتی جمع می شوند

غرفه سازی با بودجه کم: قیمت های بی نظیر برای دسترسی به غرفه خودساز

به طور کلی تخمین زده می شود که هزینه های مربوط به غرفه نمایشگاهی تقریباً 1/3 هزینه های شرکت در نمایشگاه تجاری را شامل می شود … مابقی شامل چاپ، POS، هزینه سفر و اقامت کارکنان و به خصوص اجاره محل با برگزار کننده.

بنابراین غرفه هم جزء هزینه های اصلی است و هم راه های زیادی برای صرفه جویی در پول ارائه می دهد! در واقع، اجاره یک فضای نمایشگاهی در نمایشگاه‌های تجاری کم و بیش غیرقابل تراکم است، مگر اینکه راهروی مرکزی را با یک بال مجزا عوض کنید. وقتی صحبت از مواد چاپی و POS می شود، می توانیم با ارائه دهندگان خدمات ارزان قیمت در محدوده مشخصی تماس بگیریم. بنرها، کاکمونوها و سایر علائم برای جلب توجه به جایگاه شما ضروری هستند.
پایه هایی که به طور فزاینده ای به راحتی جمع می شوند
غرفه نمایشگاهی ارزان قیمت، اهرم اصلی برای کاهش هزینه های شرکت در نمایشگاه ها باقی مانده است. اگر غرفه داران اغلب با اجاره غرفه نمایشگاهی شروع می کنند، در درازمدت یک روش بسیار گران قیمت است. اگر چندین نمایشگاه یا نمایشگاه در سال های آینده برنامه ریزی شود، اجاره بسیار گران تر از خرید خواهد بود. در واقع، اغلب شامل حمل و نقل، مونتاژ و برچیدن می شود.

اگر قصد دارید این کارها را انجام دهید (بسیار ساده تر از آنچه به نظر می رسد) و به شرطی که فضایی برای ذخیره عناصر غرفه داشته باشید، خرید سازه شما می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در نمایشگاه بعدی خود شود.

چگونه غرفه نمایشگاهی خود را با قیمت پایین خریداری کنیم؟

در هنگام خرید، غرفه نمایشگاهی می تواند به قیمت های بسیار بالایی برسد، به خصوص اگر با غرفه ساز تماس بگیرید. زیباترین غرفه ها می توانند تا چند ده هزار یورو قیمت داشته باشند. متأسفانه، آنها برای شرکت هایی با بودجه های بزرگ رزرو شده اند و گزینه ای برای اکثر غرفه داران نیستند. جهت اطلاع دقیق از قیمت ساخت غرفه می‌توانید به قیمت غرفه سازی نمایشگاهی مراجعه کنید.

خودتان یک غرفه نمایشگاهی ارزان بسازید

جایگزین ارزان قیمت برای کارهای غرفه سازان: پایه کلید در دست خود را (با متخصص سازه ای مانند Levenly) از عناصر مدولار سازه های فلزی طراحی کنید.

در این پیکربندی، چارچوب استند از سازه های آلومینیومی با 2، 3 یا 4 نقطه تماس (“نردبان”، “مثلث” یا “مربع”) تشکیل شده است که سپس با تریم، POS، برزنت های تبلیغاتی تزئین می شود. .. این حالت امکان ایجاد تمامی فرم های ممکن و قابل تصور را فراهم می کند.

بودجه کم نمایشگاهی

یکی از متداول ترین سازه ها، استند به صورت گریل خود نگهدارنده روی 4 پایه است. این سیستم قوس کاربر پسند است و دید شما را در نمایشگاه های تجاری تضمین می کند. ساختارهای آلومینیومی شیک و محتاطانه این امکان را فراهم می‌کنند تا عناصر ارتباطی حرفه‌ای مانند برزنت‌ها، بوم‌های کوچک سوراخ‌دار و همچنین بنرها، کاکمونوها، توتم‌ها، بنرها، تابلوهای آویزان، فتوکالس و غیره را برجسته کنید.

استند در رنگ های شما

سازه‌ها به‌طور پیش‌فرض دارای روکش فلزی نقره‌ای هستند، کم و بیش براق (یا سفید مات، مانند طیف Sixty82). اگرچه محتاطانه و یکپارچه با دکور است، اما می‌توان با رنگ‌آمیزی آن‌ها یا با پوشش‌های سفارشی ساخته شده به شکل کاور (که «جوراب» نیز نامیده می‌شود) به رنگ‌های برند خود، آن‌ها را شخصی‌سازی کرد.

مهمتر از همه، یک پایه ساخته شده از سازه های آلومینیومی، علیرغم اینکه کار با آن بسیار آسان است، از مزیت استحکام برخوردار است. یک قوس یا کباب 4 پایه به شما امکان می دهد تا تجهیزات نورپردازی، صدا یا فیلم را در بالا نصب کنید تا یک پایه قابل تنظیم که مورد توجه قرار گیرد.

یک پایه مدولار

مزیت دیگر سازه های آلومینیومی: مدولار بودن، که به شما امکان می دهد اتاق نشیمن پارک خود را بعد از اتاق نشیمن کوچک شروع کنید و توسعه دهید. بسته به نتایج میدانی و با مشاهده کارهایی که غرفه‌داران موفق انجام می‌دهند، می‌توانید با استفاده مجدد از ناوگان عناصر ساختاری آلومینیومی خود (تیرها، زاویه‌ها، دایره‌ها، پایه‌ها) به سمت یک قوس، یک فوتوکال، یک توتم یا یک کوره خود نگهدار حرکت کنید. ، و غیره.).

استفاده از عناصر استاندارد با اتصال آسان امکان طراحی های انعطاف پذیر با هزینه کم را فراهم می کند. بنابراین، با چیدمان عناصر مانند آجر، مطابق با تصورات خود، یک پایه حرفه ای و مدولار به دست می آورید. در این مقاله می توانید تمام توصیه های ما برای ساخت غرفه نمایشگاهی اورجینال را بیابید.

برای مشاوره واتساپ اینجا کلیک کنید.

شاید مطمئن‌ترین قالب از نظر نسبت کیفیت/قیمت، کباب پز خود نگهدارنده باشد: یک شرط مطمئن، به شکل مدل‌های کلید در دست، همه‌شامل، با قیمت کمتر از 2000 یورو در دسترس است. از این مفهوم، می توانید آن را در یک استند سفارشی رد کنید و با انتخاب عناصر و اندازه آنها، قیمت آن را کاهش دهید.
برای غرفه های نمایشگاهی حتی ارزان تر: اندازه ها و ساختارهای کوچک
Structures 220: قیمت های بی نظیر برای دسترسی به غرفه خود
دو اهرم به شما امکان می دهد یک غرفه نمایشگاهی ارزان با ساختار آلومینیومی تهیه کنید. اولین مورد این است که سازه های آلومینیومی کوچک را انتخاب کنید. بدون تغییر شکل کلی پایه، استفاده از المان‌های 220 میلی‌متری (یعنی تقریباً 22 سانتی‌متر در هر طرف) قیمت را در مقایسه با 290 یا 400 عنصر کاهش می‌دهد.

این عناصر ساختاری سبک وزن به همان اندازه شیک هستند و از نظر استحکام تضمین های محکمی ارائه می دهند. ظرفیت بار آنها کمتر از 290 سازه است، اما برای تعمیر POS و نقاط روشنایی در غرفه نمایشگاه شما کافیاست.

سازه های مثلثی، ایده آل برای غرفه سازی با بودجه کم

اهرم دیگر: سازه های نردبانی یا مثلثی را به جای ساختارهای مربعی انتخاب کنید. با 2 یا 3 نقطه تماس، جوش و مواد اولیه کمتری را درگیر می کنند که بر قیمت ها تأثیر می گذارد. در ساختار مثلثی، قیمت به جای 129 یورو به ازای هر متر تیرآهن در سری دکو خرپای موبیل به 94 یورو می رسد.

همانند جيگ هاي كوچك، سازه مثلثي تحمل بار كمتري را نسبت به سازه مربعي تحمل مي كند. بنابراین ضروری است به جدول بارگذاری که برای هر قسمت در صفحات محصول کاتالوگ Levenly ارائه شده است، مراجعه کنید.

ساختارهای مثلثی نسبتاً بسیار قوی باقی می مانند. به عنوان مثال، در محدوده Triangle 220 از Duratruss (سری DT 23)، کمی بیش از 100 کیلوگرم ماده را می توان در هر متر تیر بر اساس فاصله 3 متری بین دو ستون ثابت کرد. این برای اکثر تنظیمات غرفه نمایشگاهی بیش از اندازه کافی است…

گزینه های زیادی برای خرید غرفه نمایشگاهی خود و صرفه جویی در هزینه در مقایسه با اجاره طولانی مدت آن وجود دارد. اگر در مورد طراحی یا مونتاژ شک دارید، برای پشتیبانی شخصی با Levenly دریغ نکنید و با هم بهترین استند را با بودجه خود ایجاد کنید!

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button