KABIR KARSAN

میز بار غرفه و کاربرد آن

کاربرد-میز-بار
21
June
2023
فهرست محتوا
کاربرد-میز-بار
June 21, 2023

میز بار غرفه و کاربرد آن

میز بار یکی از تجهیزات غرفه نمایشگاهی است که می توان از انواع آن هم جهت زیباسازی غرفه و هم جهت پذیرایی بهره برد. اگر کمی هوشمند باشید می توانید محلی را روی آن طراحی کنید تا هنگام گفتگو و پذیرایی از مهمانانتان بتوانید خدمات و محصولات خود را نیز معرفی کنید.

جالب است بدانید نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی دارای اجزای مختلفی هستند که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. بهتر است قبل از اقدام به شرکت در نمایشگاه با این ابزارها آشنا شوید تا تجهیزات مناسب خود را تهیه کنید.

برگزاری نمایشگاه نیاز به برنامه ریزی و تشریفات زیادی دارد که یکی از این تشریفات یا تجهیزات داخل غرفه، خرید یا اجاره میز بار غرفه است. ما در این مقاله سعی داریم میز بار غرفه و عملکرد آن را معرفی کنیم.

میز بار غرفه چیست؟

یکی از مواردی که مشتریان را به سمت غرفه نمایشگاهی شما جذب می کند، تجهیزات غرفه نمایشگاهی است. میز بار غرفه با پایه فلزی ثابت که گاهی ارتفاع آن قابل تنظیم است، برای ترکیب با صندلی جک دار در نمایشگاه، یکی از تجهیزات مهم است.

از میزهای بار می توان برای معرفی سریع مشتری و پذیرایی های کوچک استفاده کرد و بطور معمول از میزهای دیگر بلندتر هستند. این وسیله تجهیز غرفه با داشتن انواع طرح و رنگ دست طراحان را باز می گذارد تا متناسب با آنچه می خواهند، نوع های مختلف آن را خریداری کنند.

میز بار غرفه به فضای زیادی نیاز ندارد و قیمت مناسبی دارد. پشت میز بار یک سازه دو نفره، سبک و قابل حمل است که گاهی اوقات قفسه هایی برای بروشورها و نمونه محصولات وجود دارد. عموما این سازه به گونه ای طراحی می شود که بتواند یک نسخه کوچک از محصول، ماکت آن یا بروشورهای طراحی را در خود جای دهد.

ساختار و ماده اولیه میزبار نمایشگاهی عموما شامل آلومینیوم، فنر، مشبک و ساختار مدولار است که این ساختار می تواند به راحتی باز و بسته شود. البته مشخصا وزن این کالا اگر با متریال مناسب مناسب روزهای شلوغ نمایشگاه ساخته شده باشد، کم است و به راحتی قابل جابجایی است.

کاربرد میز بار غرفه چیست؟

پس از گذراندن مراحل مختلف دستیابی به فضای سالن مناسب در نمایشگاه و طراحی غرفه سازی اکنون نوبت به طراحی تجهیزات غرفه رسیده است.

میز بار غرفه در نمایشگاه جهت پاسخگویی به مشتریان، به عنوان میز اطلاعات، پرزنت و مهم تر از همه پذیرایی از مشتریان استفاده می شود. میز بار دارای جعبه های مخفی و جعبه های قابل رویت است که وسایل و تجهیزات زیادی مانند انواع لیوان ها را در خود جای می دهد.

برخی از میزهای بار غرفه بصورت چرخ دار هستند که می توان از آن ها برای جابجایی وسایل دیگر استفاده کرد. به دلیل اینکه میز فضای زیادی را اشغال نمی کند و سبک است می توان از آن در کنار سازه های نمایشگاهی استفاده کرد.

 

 

اجاره میز بار غرفه یا خرید آن ؟

اجاره تجهیزات نمایشگاه و طراحی غرفه سازی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین جنبه های موفقیت کسب و کار است.

 

در واقع هزینه تجهیزات نمایشگاهی و مواد مورد استفاده در نمایشگاه بسیار بالا است و یکی از کارهای مقرون به صرفه که می توان در این زمینه انجام داد، اجاره تجهیزات غرفه نمایشگاهی از جمله میز بار غرفه است.

 

با اجاره تجهیزات نمایشگاهی به راحتی می توانید تمامی جنبه های نمایشگاه خود را راه اندازی کنید، از آخرین تکنولوژی روز استفاده کنید و هزینه خرید تجهیزات نمایشگاهی را کاهش دهید.

 

هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاه و میز بار غرفه کمتر از خرید آن هاست و چیزی حدود یک سوم هزینه خرید است. سالن های نمایشگاه فضای محدودی را برای هر کسب و کار فراهم می کند، بنابراین سازماندهی وسایل و استفاده بهینه از فضا باید از مهم ترین فعالیت های کاری باشد.

 

علاوه بر آن عموما زمان برگزاری رویدادها حداکثر 2 هفته خواهد بود و پس از آن لازم است نسبت به جمع آوری غرفه اقدام شود. در چنین شرایطی خریدهای گران قیمت تجهیزات صرفا باعث افزایش هزینه تمام شده شما جهت شرکت در فرآیند مربوطه خواهد شد.

 

 

روکش میز بار غرفه

هنگامی که غرفه نمایشگاهی خود را آماده کردید، بهترین کار این است که از محیط غرفه استفاه بهینه داشته باشید. یکی از ابزارهایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند روکش میز بار غرفه شما است.

 

اگر فضای نمایشگاه یا فضای غرفه ای که آماده کرده اید کم است یا اگر تعداد غرفه داران بالا است، تنها جایی که پیدا خواهید کرد یک میز است. بنابراین روکش میز بار غرفه یکی از پرکاربردترین وسایل است. تنها عیبی که می توان برای روکش میز بار غرفه پیدا کرد، این است که آنها ظاهر خیلی جذاب و مطلوبی ندارند.

 

اما مزیت خوب آنها این است که برای کسانی که تازه وارد نمایشگاه شده اند، وسیله بسیار مناسب و ایده آلی است. این روکش ها سبک، قابل حمل، ارزان و مقرون به صرفه هستند و نگهداری از آنها به سهولت انجام می شود. در نهایت، بسته به نیاز و سلیقه‌ی شما، می‌توانید یک روکش مناسب برای میز بار غرفه‌ی خود انتخاب کنید.

 

مزایای استفاده از میز بار غرفه

استفاده از میزبار در غرفه های فروشگاهی و نمایشگاه ها دارای مزایای بسیاری است، به‌ طوری‌ که می‌ تواند به افزایش فروش و جذب مشتری کمک کند. برخی از این مزایا عبارتند از:

 

  • جلب توجه بیشتر مشتریان

استفاده از میزبار باعث می‌ شود که غرفه شما در میان رقبای خود برجسته تر باشد و به راحتی قابل تشخیص باشد.

طی یک امار مشخص شده کسب و کارهایی که از میز بار برای معرفی محصول حین پذیرایی استفاده کرده اند، توانسته اند آورده مالی بیشتری پس از پایان نمایشگاه داشته باشند.

 

  • ارائه اطلاعات بیشتر به مخاطبان

میزبار ها بطور معمول شامل فضای بیشتری برای نمایش محصولات، کاتالوگ‌ ها، نمونه کارها و سایر اطلاعات مفید هستند که به مشتریان کمک می‌ کند تا تصمیم به خرید بهتری بگیرند.

 

  • سهولت در دسترسی

میزبار ها به مشتری‌ ها کمک می‌ کنند تا به راحتی به محصولات شما دسترسی پیدا کنند و با آن‌ ها آشنا شوند. این امر باعث می شود در پرزنت محصول خود قوی تر عمل کنید.

 

  • ایجاد نظم و ترتیب در غرفه و نمایشگاه

استفاده از میزبار ها به شما کمک می‌ کند تا محصولات خود را به صورت منظم و مرتب قرار داده و برای مشتریان قابل دسترسی باشد.

 

  • هزینه کمتر

استفاده از میزبار ها در مقایسه با ساخت غرفه‌ های بزرگتر، هزینه کمتری دارد و در نتیجه می‌ تواند برای کسب و کار شما به دلیل صرفه‌ جویی در هزینه مزیت فراوانی داشته باشد.

 

کلام پایانی

بطور کلی دانستن این نکته که به چه ابزار و تجهیزاتی برای غرفه سازی نمایشگاه نیاز دارید و چگونه از آن ها استفاده کنید، اهمیت زیادی دارد. تجهیزات غرفه نمایشگاهی به ویژه میز بار غرفه شما نشان دهنده برند و تجارت شما است. در واقع استفاده به جا چنین لوازمی نشان دهنده رتبه بندی برند کسب و کار شماست.

 

ما در این مقاله یکی از تجهیزات مهم غرفه سازی را به شما معرفی کردیم. شما در این مقاله با میز بار غرفه و کاربرد آن آشنا شدید.  شرکت غرفه سازی کبیرسازان به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی می تواند مشاور شما در امر ساخت غرفه و تجهیزات نمایشگاهی باشد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button