KABIR KARSAN

رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه

برندهای-رنگ-پلاستیک-کدامند
30
June
2023
فهرست محتوا
برندهای-رنگ-پلاستیک-کدامند
June 30, 2023

رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه

رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه و مشخص نمودن لوگو شما در غرفه، باعث می شود تا مدت ها خدمات یا کالاهای قابل عرضه شما در ذهن بازدیدکنندگان پابرجا بماند.

افرادی که در زمینه کسب و کار در نمایشگاه داخلی و بین المللی فعالیت می کنند برای نمایش محصولات و دست آورد های خود از رنگ پلاستیکی برای رنگ آمیزی غرفه استفاده می کنند. هرکدام از شرکت ها و افرادی که در این نوع نمایشگاه ها شرکت می کنند با استفاده از انواع برندهای رنگ پلاستیک نام تجاری شرکت را به صورت حرفه ای در غرفه سازی مشخص می کنند.

این نوع طراحی در غرفه سازی باعث می شود که برندها مدت زمان بیشتری در ذهن بازدیدکنندگان بمانند. علاوه بر این غرفه هایی در نمایشگاه تاثیر زیادی بر سرمایه گذاران دارد که دارای چند ویژگی خاص باشد. یکی از این ویژگی ها رنگ آمیزی با استفاده از رنگ های گرم و جذاب و مشخص نمودن لوگو کسب و کار است.

در ادامه بیشتر با رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه آشنا می شویم. همراه ما باشید.

اهمیت انتخاب رنگ برای برندسازی در غرفه نمایشگاه

برای انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه می توانید از رنگ های سازمانی استفاده کنید. برای نمونه از رنگی برای برند خود استفاده کنید که متناسب با لوگو شرکت یا موسسه باشد. علاوه بر این می توانید از رنگ های پلاستیکی باکیفیت برای برند خود استفاده کنید که در دکوراسیون شرکت یا سازمان خود از آن ها استفاده کرده اید.

حتی می توانید از رنگ های فرم اداری شرکت نیز برای رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه سازی استفاده نمایید. هنگامی که برای برند یک شرکت از رنگ مناسب در غرفه سازی استفاده شود باعث می شود تا بازدید کنندگان بیشتری به سمت غرفه جذب شوند و با مشاهده غرفه محصولات را نیز بررسی نمایند.

همچنین رنگ آمیزی یک غرفه و برند آن با رنگ های مخصوص به ویژه رنگ پلاستیک باکیفیت باید به گونه ای باشد که در زمان کمی مشتریان بیشتری را به خود جذب نماید.

چگونه رنگ مناسب را جهت رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه انتخاب کنیم؟

انتخاب رنگ برای غرفه و شرکت بسیار مهم است. بنابراین در انتخاب رنگ باید به نکاتی توجه کرد. رعایت این نکات باعث می شود که بهترین رنگ آمیزی برای برند و محیط در غرفه سازی انجام شود.

بهتر است بدانید بیشترین رنگ پلاستیکی که برای طراحی یک برند و فضا غرفه سازی استفاده می شود رنگ سفید است. البته از رنگ های دیگر نیز که از جنس پلاستیک یا انواع دیگر هستند استفاده می شوند که اثربخشی رنگ غرفه را کامل کنند.

اولین نکته در انتخاب رنگ این است که به پراکندگی رنگ ها توجه کنید و بدانید رنگ های پر انرژی می توانند مخاطبین بیشتری را جذب کنند.

استفاده از رنگ پلاستیک مناسب در برند شرکت چه تاثیری دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت، همانطور که با کلمات می توانید بازدید کنندگان بیشتری را برای دیدن محصولات خود جذب نمایید، استفاده از رنگ ها مخصوصا رنگ های پلاستیکی برای طراحی برند نیز می تواند آهنگ پیغام شما را برای مخاطب تنظیم نماید.

بهتر است بدانید اکثر مخاطبین در هنگام خرید محصول یا سرمایه گذاری در یک سازمان یا شرکت ابتدا به رنگ محصول یا غرفه و طراحی آن توجه می نمایند تا کیفیت و نوع محصول موجود در یک غرفه نمایشگاهی. بنابراین انتخاب رنگ آمیزی غرفه بسیار مهم است و در مخاطب تاثیر زیادی دارد.

رنگ هایی که برای رنگ آمیزی یک برند استفاده می کنید با احساس افراد در ارتباط هستند. برای رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه یک شرکت یا سازمان باید درک انتخاب رنگ و تاثیر در مخاطب را داشته باشید و به این درک رسیده باشید که چه رنگ های پایه ای برای استفاده در برند نمایشگاه تاثیر زیادی دارد و می تواند مخاطب را جذب نماید.

چه رنگ های پلاستیکی برای طراحی برند شرکت در نمایشگاه مناسب هستند؟

از جمله رنگ هایی که می تواند بر بازدید کنندگان تاثیر گذار باشد آبی است. رنگ آبی نشانه آسودگی و آب است. انتخاب این رنگ در لوگو شرکت باعث می شود تا اشتیاق و میل بازدید کنندگان برای خرید و بازدید از غرفه نمایشگاه بیشتر شود.

رنگ زرد می تواند گرمی و حرارت را به همراه داشته باشد. همچنین این رنگ باعث می شود تا طراوت و شادابی در هنگام تعامل با مشتری در غرفه نمایشگاه بیشتر شود.

رنگ زرد همانند رنگ قرمز می تواند باعث جلب توجه مخاطبین گردد و افراد را به سمت غرفه نمایشگاه جذب نماید. بیشتر متخصصان از رنگ زرد برای وضوح در رنگ آمیزی برند غرفه استفاده می کند.

از دیگر رنگ هایی که می توان در بازاریابی محصولات استفاده کرد و همچنین به عنوان لوگو برند در غرفه سازی نمایشگاه آن را طراحی کرد، رنگ نارنجی است. رنگ نارنجی می تواند با ترکیب رنگ قرمز برای رنگ آمیزی در لوگو و آرم بهترین گزینه باشد.

 

استفاده از ترکیب رنگ ها در برند شرکت و غرفه نمایشگاه

غرفه سازی کبیر سازان با طراحی بی نظیر خود در زمینه رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه، طراحی یک لوگو مناسب در غرفه نمایشگاهی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. علاوه بر این با انجام ترکیب رنگ در طراحی غرفه نمایشگاهی توانسته است استقبال بازدید کنندگان و سرمایه گذاران را در این نوع غرفه ها بیشتر کند.

با قرار گرفتن رنگ ها در کنار هم می توان نوعی هارمونی رنگ ایجاد کرد. هارمونی به معنای ایجاد هم خانواده در رنگ ها است. اگر در طراحی برند از تمام رنگ ها مثل سبز تا بنفش استفاده شود نوعی هارمونی در رنگ آمیزی برند شرکت ایجاد می شود.

کلام آخر

انتخاب رنگ های پلاستیکی مناسب در هنگام رنگ آمیزی مناسب المان برند در غرفه شرکت یا سازمان در غرفه سازی بسیار اهمیت دارند. متخصصان در رنگ آمیزی برند شرکت در غرفه برای جذب بازدید کنندگان، به گونه ای از این رنگ ها استفاده می کنند که ترکیب رنگ ها بتواند باعث استقبال مخاطبین و بازدید کنندگان شود.

علاوه بر این رنگ ها ویژگی های مختلفی دارند که در غرفه سازی و طراحی برند برای نمایشگاه از آن ویژگی ها استفاده می شود. معمولا رنگ های قرمز و پر حرارت با رنگ های خنثی مثل سفید و خاکستری استفاده می شوند تا پیغام شور و شوق را در کنار حس اطمینان القا کنند.

در غرفه سازی برای ترکیب رنگ در رنگ آمیزی لوگو غرفه می توانید از هارمونی رنگ نیز استفاده کنید. شرکت کبیرسازان جهت مشاوره ساخت 0 تا 100 غرفه نمایشگاهی همراه شماست.

 

 

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button