KABIR KARSAN

اقدامات پس از نمایشگاه

jp3-1024x597-1
26
November
2022
فهرست محتوا
jp3-1024x597-1
November 26, 2022

اقدامات پس از نمایشگاه

پس از برگزاری نمایشگاه چه کنیم؟

خب تا اینجا کار در کبیرسازان شرکت غرفه سازی برتر گام به گام  از برنامه ریزی حضور و اقدامات پس از نمایشگاه تا کارهایی که باید قبل از نمایشگاه و فعالیت های مدیریتی حین حضور نمایشگاه انجام دهید را با شما بودیم و حالا نوبت به اقدامات پس از اجرای غرفه نمایشگاه هستش، در این مقاله ما به شما آموزش میدهیم که چطور فعالیت حرفه ای خودتون را در نمایشگاه ادامه و خاتمه دهید .

اقدامات پس از نمایشگاه

جمع آوری غرفه پس از پایان نمایشگاه

غرفه دار موظف است طبق زمانی که متعهد شده با نمایشگاه تسویه کند و غرفه را مانند روز اول به نمایشگاه تحویل دهد . و در صورت تاخیر در تحویل غرفه به ازای هر روز تاخیر 10% از کل مبلغ هزینه غرفه، از غرفه دار گرفته می شود و البته نمایشگاه هم در این مدت مسئولیتی در قبال نگهداری از لوازم غرفه دار ندارد.

بررسی میزان هزینه در غرفه

یک حساب و کتاب دقیق از میزان هزینه خود با بودجه در نظر گرفته انجام دهید، تمامی هزینه ها و جزییاتی که در طول نمایشگاه برای غرفه شده است را بررسی و مکتوب کنید ، چه هزینه هایی ضروری بوده ، چه هزینه هایی برای شما اضافی بوده است؟ برای تبلیغات و هدایای تبلیغاتی چه میزان هزینه و بودجه در نظر گرفته اید و چه بازخوردی برای شما داشت؟ آیا بهتر بود بودجه این قسمت بیشتر شود یا کافی بود؟

چه هزینه هایی باید میشده که به دلیل کمبود بودجه انجام نشده ، بررسی کنید که آیا میزان بودجه اختصاص یافته کافی بوده یا خیر همچنین یک تخمینی از بودجه رقبا داشته باشید ببینید چقدر اختلاف بودجه میان شما و رقیب بالاتر از شما وجود دارد، این قسمت از اقدامات پس از نمایشگاه بسیار مهم و البته تخصصی می باشد شاید لازم باشد که بررسی این قسمت توط هیئت مدیره شرکت انجام شود.

بررسی میزان عملکرد دردسته اقدامات پس از نمایشگاه

یک تحلیل و بررسی انجام دهید که عملکردتان در نمایشگاه چه طور بوده است چقدر در استفاده از روش ها و امکانات تبلیغاتی که در نمایشگاه بوده توانا بوده اید ، آیا رقبای شما در نمایشگاه قدرتمند تر از شما ظاهر شدند؟ چگونه این کار را انجام دادند؟ چطور این کار را انجام دادند؟ چرا ما انجام ندادیم و یا در انجام آن ناتوان بودیم؟

بررسی و تحلیل عملکرد کارکنان و پرسنل غرفه نمایشگاه

افراد و تیمی که در این نمایشگاه حضور داشتند عملکرد ضعیفی داشتند یا قوی ظاهر شدند؟ چه نقاط ضعف و قوتی در عملکرد تیم وجود داشت؟ حضور چه پرسنل و چه نیروهایی در غرفه کم بودند و یا کمبودشان برای عملکرد بهتر غرفه پیدا بود؟ در نهایت چه تعدادی از پرسنل با تمام نیرو در نمایشگاه فعالیت کرده اند و حضور درخشانی داشته اند که بهتر است از آنها تقدیر شود ، و عده ایی هم کمبود هایی در فعالیت های خود داشته اند که با نظر تیم مدیریت یک راه حل برای حل این مشکل داده می شود.

جمع آوری مستندات غرفه

تمامی اطلاعات و فرم ها و مستنداتی که در طول مدت نمایشگاه بدست آمده را ، دسته بندی و جمع آوری کنید، همچنین عکس ها و فیلم هایی که در زمان نمایشگاه از غرفه و بازدیدکنندگان تهیه شده را بایگانی کنید تا در وبسایت و شبکه های اجتماعی و زمینه هاو بستر های دیگر تبلیغاتتان از آنها استفاده شود.

ارزیابی عملکرد غرفه در نمایشگاه

یک فایل ورد تهیه کنید و در آن میزان عملکردتان را در غرفه در طول زمان نمایشگاه بررسی کنید ، این فایل دارای یک بخش نتیجه گیری خواهد بود تا برای نمایشگاه های بعدی بتوان از آن استفاده کرد ، نقاط ضعف و قوتتان در نمایشگاه و نتیجه گیری برای نمایشگاه بعدی مهم ترین قسمت های این فایل خواهند بود.

تهیه پایگاه داده از اطلاعات تمامی بازدیدکنندگان

یک پایگاه داده ساده مثل اکسل تهیه کنید تا اطلاعات تمامی مراجعه کنندگان را به صورت فایلی که قابل انتقال باشد داشته باشید تا در برنامه ریزی های بعد از برگزاری نمایشگاه بتوانید از آن استفاده کنید.

نتیجه گیری کلی از اقدامات پس از نمایشگاه

موفقیت یا عدم موفقیت در نمایشگاه فقط به زمان حضور شما در نمایشگاه ختم نمی شود، ما در این مقالات سعی کردیم تا دانش و اطلاعات شما را در زمینه برگزاری نمایشگاه و اهداف آن و اقدامات لازم برای شرکت در آن را بالا ببریم تا گام های قدرتمند و مستحکم تر ی بردارید.

با مطالعه و پیگیری مواردی که در بالا گفته شد ، مطمئنا در رشد کسب و کار موفق خواهید شد و برای حضور در نمایشگاه بعدی با برنامه بهتر و هدفمند تر آماده خواهید بود ، هدف ما از این سری مقالات موفقیت شما در جذب مشتری نمایشگاه و بعد از نمایشگاه می باشد ، ما سعی کردیم تا در 4 مقاله قدم به قدم با شما باشیم تا از برنامه ریزی برای نمایشگاه و بعد از نمایشگاه کنار شما باشیم.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، هنری است که علم را با استراتژی ترکیب می‌کند تا...
13 جولای, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
نمایشگاه‌ها فرصتی طلایی برای رونق کسب‌وکار و ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف هستند. رزرو غرفه،...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
تحول صنعت غرفه‌سازی صنعت غرفه‌سازی، همچون دیگر حوزه‌ها، شاهد تحولات چشمگیری است که آن را...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button