KABIR KARSAN

نمایشگاه سفارشی یا ماژولار

2 (2)
24
June
2020
فهرست محتوا
2 (2)
June 24, 2020

نمایشگاه سفارشی یا ماژولار

اگر شما یک غرفه دار هستید ، در بعضی از مواقع شانس شما برای انتخاب بین یک غرفه  و یک غرفه نمایشگاهی مدولار با مشکل روبرو شده است. بیشتر غرفه داران غالباً خود را غرق انتخاب می کنند. انتخاب بین غرفه های نمایشگاه سفارشی یا ماژولار آسان نیست به خصوص وقتی در مورد مفاهیم مختلف شفافیت ندارید..

قبل از اینکه طرفی را انتخاب کنید یا بدتر از آن ، یک خرید نا آگاهانه انجام دهید ، در این پست وبلاگ ما مفاهیم غرفه های نمایشگاه های مدولار و سفارشی را تجزیه می کنیم. هنگامی که در مورد مفاهیم شفاف سازی کنید ، می توانید تصمیم خرید آگاهانه بگیرید و برخی از انواع غرفه ها در یک نمایشگاه را توضیح میدهیم .

مزایای غرفه های نمایشگاه مدولار

اگرچه غرفه های نمایشگاه ماژولار نسبتاً گران هستند ، اما بازده بالایی را به خصوص در دراز مدت ارائه می دهند.

غرفه های نمایشگاه ماژولار قابل استفاده مجدد هستند از این رو یک سرمایه گذاری یک بار هستند. پس از خرید ، هر غرفه مدولار داده شده می تواند برای چندین سال با حداقل تعمیر و نگهداری مجدد استفاده شود. از این رو در دراز مدت غرفه های مدولار مقرون به صرفه هستند.

سازگار با محیط زیست – غرفه های مدولار با مواد اولیه پایدار ساخته می شوند. نه چوب و نه رنگهای مضر در ساخت غرفه های مدولار استفاده نمی شوند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت هایی که ابتکار عمل سبز را برای نمایشگاه های مدولار انتخاب می کنند ، برای نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری خود غرفه می کنند.
مونتاژ و برچیدن آسان – از آنجا که غرفه های مدولار ساختارهای پیش ساخته هستند ، مونتاژ و برچیدن آن بسیار آسان است.

یک خدمه کوچک با یا بدون پیشینه فنی می توانند به راحتی مراحل نصب را در زمان نسبتاً کمتری به پایان برسانند.

مزایای غرفه های نمایشگاهی سفارشی

سفارشی سازی کامل- برای مارک ها و شرکت هایی که شرایط خاصی برای طراحی غرفه نمایشگاه دارند ، غرفه های سفارشی بهترین شرط بندی هستند. غرفه های نمایشگاهی سفارشی به شما کمک می کنند تا تخیل خود و حتی بیشترین مفاهیم طراحی غرفه را تحقق بخشید.
مقرون به صرفه – هنگام مقایسه با غرفه های مدولار ، به ویژه برای یک نمایشگاه یا نمایشگاه تجاری ، غرفه های سفارشی مطمئناً مقرون به صرفه هستند.

با این وجود فقط چند تولیدکننده غرفه نمایشگاهی در دبی غرفه های سفارشی ارائه می دهند.
بدون دردسر در نصب و برچیدن – غرفه های سفارشی باید توسط یک تیم حرفه ای نصب و راه اندازی شوند. حفاری ، نقاشی ، پرداخت و غیره نیاز به مهارت و مهارت یک تیم حرفه ای دارد ، از این رو می توانید مونتاژ و مراحل تخریب را به کارشناسان واگذار کنید.

غرفه‌های نمایشگاه سفارشی

غرفه داران نمایشگاه در حال حاضر با مفهوم غرفه های نمایشگاهی سفارشی آشنا هستند.

غرفه های سفارشی غرفه های ایستاده ای هستند که در درجه اول با استفاده از چوب ساخته می شوند. همانطور که از نام آن پیداست ، غرفه های نمایشگاهی سفارشی می توانند به طور کامل سفارشی شوند. برای ایجاد فضای تجربی ، غرفه های نمایشگاهی سفارشی گزینه ای ایده آل است.

بسیاری از غرفه داران غالباً موضوعی برای نمایشگاه خود دارند. برای ایجاد غرفه ای که محیطی بهینه برای فعالیت تبلیغاتی آنها فراهم کند ، شرکت های طراحی غرفه نمایشگاه غرفه های نمایشگاهی سفارشی را توصیه می کنند.

غرفه های نمایشگاه مدولار

غرفه های نمایشگاه مدولار گزینه های نسبتاً جدیدتری برای غرفه های نمایشگاهی سفارشی هستند. غرفه های مدولار غرفه هایی از پیش ساخته هستند که بیشتر از جنس آلومینیوم هستند. آنها برای استفاده مجدد ایجاد شده اند از این رو یک سرمایه گذاری یک بار هستند. غرفه های نمایشگاهی مدولار به گونه ای طراحی شده اند که می توان آنها را سریع نصب و از بین برد. بسیاری از برگزارکنندگان نمایش در اروپا و خاورمیانه فقط اجازه استفاده از غرفه نمایشگاهی مدولار را در محوطه خود و به دلایل مناسب می دهند.

مضرات غرفه‌های نمایشگاه مدولار

سفارشی سازی محدود است – سفارشی سازی با غرفه های مدولار کاملاً محدود است. شما می توانید عناصر را به غرفه از پیش مهندسی شده خود اضافه کنید تا ظاهری کاملاً جدید به شما بدهد اما نمی توانید تغییراتی در ساختار اصلی ایجاد کنید.
به فضای ذخیره سازی / تأسیسات نیاز دارد – غرفه های نمایشگاهی سفارشی را نمی توان ذخیره کرد اما در صورت خرید یک غرفه مدولار ، به فضای کافی برای ذخیره آن در بین نمایش ها نیاز دارید.

در نهایت نمایشگاه سفارشی یا ماژولار

فقط یکبار استفاده کنید – غرفه های نمایشگاهی سفارشی در درجه اول از جنس چوب هستند. چوب مورد استفاده برای ایجاد غرفه سفارشی روی آن نقاشی شده است. جلا و برش از این رو استفاده از همان غرفه سفارشی تقریباً غیرممکن است.
فرآیند نصب و برچیدن یک کار خراب است – روند مونتاژ و برچیدن یک غرفه سفارشی یک امر کثیف است. از آنجا که حفاری ، نقاشی ، فضای نمایشگاه را آلوده می کند.
نصب وقت گیر است – مراحل نصب غرفه سفارشی زمان بیشتری را نسبت به یک غرفه مدولار می طلبد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button