KABIR KARSAN

بازاریابی نمایش تجاری چیست؟

dos-and-donts-when-visiting-a-show-227681290
15
May
2020
فهرست محتوا
dos-and-donts-when-visiting-a-show-227681290
May 15, 2020

بازاریابی نمایش تجاری چیست؟

نمایش تجاری با اعتبار محروم بارگیری می شد. مردم آنها را غرفه های بی وقفه اشغال شده با میزهای تاشو ، تعویض غیر عادی ، فروشندگان ناامید و تبلیغات ناخوشایند می دانستند. اگرچه ممکن است روزی واقعیت داشته باشد ، نمایشگاه های تجاری امروز رویدادهای پرمخاطره ای هستند ، جایی که سازمان ها منابع قابل توجهی را برای تحت تاثیر قرار دادن شرکت کنندگان صرف می کنند. برخی از نمایش های تجاری که امروز انجام شده است ، دارای مهمانی های اختصاصی خصوصی ، غرفه های چشمگیر چندرسانه ای و اجرای موسیقی دان های معروف هستند.

ExpoMarketing به عنوان یک رهبر نمایشگاه های تجاری و اجاره غرفه ، اجاره نمایشگاهی عالی را ارائه می دهد که مانند غرفه سازی سفارشی و بدون هزینه های مالکیت به نظر می رسد. صرف نظر از این همه هیجان ، یک نمایشگاه تجاری همه چیز در مورد تجارت است.

سازمان ها برای بستن معاملات ، ایجاد فروشگاه های جدید فروش و ارتباط مستقیم با دیگران در طاقچه خود ، نمایشگاه های تجاری را ترتیب می دهند. این مجامع صنعتی فرصت بی نظیری را برای شرکت ها فراهم می کنند تا لحن فروش متقاعد کننده و حضوری را ایجاد کنند که تا دو ماه در ذهن مشتری های آینده باقی بماند.

بازاریابی نمایش تجاری چیست؟

به طور معمول ، یک نمایشگاه تجاری در یک تئاتر بزرگ یا یک مرکز همایش برگزار می شود و از شرکت کنندگان در هر بخش از صنعت مورد نظر شرکت می کند.

به عنوان مثال ، یک نمایشگاه تجاری برای صنعت پوشاک شرکت هایی را که پارچه می فروشند ، سایرانی که با ماشین آلات سر و کار دارند ، و همچنین کسانی که لباس ها را مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشند ، ارائه می دهند. با تعداد زیادی مشتری بالقوه که در همان مکان جمع می شوند ، نمایشگاه ها فرصت های شگفت انگیز بازاریابی را ارائه می دهند.

آنها فرصتی را برای شرکتها فراهم می کنند تا با مشتریانی که بیشتر نگران آنچه شرکت ارائه می دهد ارتباط برقرار کنند. اکثر مشاغل غرفه هایی را ایجاد می کنند

که نمایندگان فروش مطلع ، مواد تبلیغاتی ، علائم چاپی و نمایشگرهای ویدیویی را نشان می دهند تا آنچه را که در مورد شرکت قابل تحسین و جذاب است ، نشان دهند. نمایندگان مسابقه را برگزار می کنند ، تظاهرات می کنند ، سخنرانی می کنند و تبلیغات دیگری را برای جلب توجه افرادی که در نمایشگاه تجارت شرکت کرده اند ، جلب می کنند.

بازاریابی نمایش تجارت دارای یک اشکال اساسی است: زمان و هزینه مورد نیاز. کسب و کارها باید ماه ها برنامه ریزی کنند و مبلغ هنگفتی را برای تهیه یک نمایشگاه تجاری که تنها سه تا چهار روز ادامه خواهد داشت ، خرج کنند. اگر یک شرکت اشتباه کند ، پس از شروع نمایشگاه تجاری ، راهی برای اصلاح آن وجود ندارد. یک نمایشگاه تجاری یک شات به یک شرکت می دهد تا درست کار کند.

هم چنین بخوانید: انواع غرفه‌ها در یک نمایشگاه

چه کسی می تواند از بازاریابی نمایش تجاری استفاده کند؟

هرکسی از صنعت خدمات مواد غذایی تا سازندگان بازی های ویدیویی نمایشگاه های منظم تجاری برگزار می کند. برخی از نمایش ها به مشتریان بالقوه مشاغل اختصاص داده شده است ، در حالی که برخی دیگر مصرف کنندگان فردی را هدف قرار می دهند. تعداد شرکت کنندگان بیشتر به جذابیت محصولاتی که ارائه می شود بستگی دارد.

از آنجا که اندازه یک نمایشگاه تجاری نشان دهنده اندازه کل صنعت است ، فرصت های زیادی را برای شرکت های کوچک و بزرگ فراهم می کند تا بتوانند خود را ارتقا دهند.

به عنوان مثال ، یک نمایشگاه تجاری برای تولید کنندگان نوشیدنی ممکن است غرفه ای از یک شرکت نوشیدنی کوچکتر را در کنار غرفه یک شرکت چند ملیتی مانند کوکا کولا برجسته کند. یک نمایشگاه تجاری حتی با ارائه به هر بازاریابی که توانایی حضور در فرصتی برای مشارکت داشته باشد ، زمین بازی را رقم می زند.

شرکت نوشیدنی کوچک نمی تواند از طریق بازاریابی تلویزیونی با کوکا کولا رقابت کند ، اما هر دو شرکت فرصت برابر دارند تا با مشتریان بالقوه در طبقه نمایشگاه ارتباط برقرار کنند.

در پایان ، یک شرکت در صورت بازگشت از نمایش با لیستی از اتصالات ، ذکرهای رسانه ها ، سفارشات یا آینده نگری ، باید مشارکت خود را در یک نمایشگاه تجاری موفق تلقی کند.

جهت اطلاع دقیق از قیمت ساخت غرفه می‌توانید به قیمت غرفه سازی نمایشگاهی مراجعه کنید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button