KABIR KARSAN

انواع غرفه نمایشگاه

m-2-min
29
March
2020
فهرست محتوا
m-2-min
March 29, 2020

انواع غرفه نمایشگاه

روزهایی که تبلیغات سنتی تنها رسانه تبلیغاتی بود. اگرچه با پیشرفت تکنولوژی ، تاکتیک های ارتباطی ظهور کرده است. اما ارتباطات چهره به چهره هنوز هم نقش مهمی در ایجاد روابط دارد. به همین دلیل است؛ غرفه داران اکنون به سمت صنعت نمایشگاه روی آورده اند. انواع غرفه نمایشگاه در هر مشارکت در نمایشگاه نقش اساسی دارند. برای ارتقاء کارآیی برند خود ، غرفه داران باید برای تبلیغ خود موضع مناسبی داشته باشند.

انتخاب بین انواع ساخت غرفه های استاندارد بستگی به نیاز فعلی ، در دسترس بودن و بودجه غرفه دار دارد. ایده های مختلف نمایشگاه همچنین به گزینه غرفه ای که برای تبلیغ انتخاب کرده اید بستگی دارد. هدف اصلی شما از شرکت در یک نمایشگاه مشخص خواهد کرد که کدام نوع راه حل نمایشگاهی برای شما مناسب خواهد بود

انواع طراحی غرفه استاندارد وجود دارد که می تواند در یک نمایشگاه راه اندازی شود.

انواع غرفه نمایشگاه که باید بشناسید

غرفه‌های نمایشگاه مدولار

این نوع غرفه ها به دلیل ویژگی های مختلف آن در بین غرفه داران کاملاً محبوب هستند آنها از لحاظ ماهیت قابل تنظیم هستند و آنها را قادر می سازد تا به راحتی در نیاز مشتری قرار گیرند انعطاف پذیری در کنار تطبیق پذیری چیزی است که این غرفه های نمایشگاهی را از بقیه انواع غرفه ها جدا می کند ساخت غرفه های مدولار قابل استفاده مجدد و کاملاً سازگار با محیط زیست هستند آنها از مواد سبک ساخته شده اند که به شما امکان می دهد در هزینه های حمل و نقل و هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا می توان آنها را در فضاهای کوچک فشرده کرد و حتی توسط خود غرفه دار ساخته شد.

گرافیک غرفه های مدولار قابل تعویض است بنابراین می توانید ظاهری جدید و همچنین یک پیام کلیدی جدید برای رویدادهای مختلف داشته باشید آنها غالباً برای نمایش شرکت هایی که بودجه آنها محدود است این نوع غرفه ها می توانند دوباره تنظیم شوند تا در فضاهای مختلفی قرار بگیرند که به کاهش تمام هزینه های شما در طول مسیر یاری می کند.

غرفه‌های نمایشگاه پاپ آپ

غرفه های پاپ آپ از نظر بصری غرفه های نمایشگاهی جذاب هستند این نوع طراحی غرفه ها نیز متنوع و قابل حمل هستند اگر هدف اصلی شما برندسازی است ، ایستاده های پاپ آپ انتخاب ایده آل برای این رویداد است تنظیم آنها آسان و بهترین گزینه برای غرفه دارانی که از غرفه ها در رویدادهای مختلف استفاده می کنند. شرکت هایی که تازه کار هستند و یا شرکت هایی با حداقل بودجه دارند نسبتاً ارزان تر از انواع دیگر هستند. شما می توانید از وسایل نمایشگاه ساده و طراحی مبلمان خلاق برای تزئین وساخت غرفه خود استفاده کنید. اما شما نمی توانید انتظار داشته باشید که مانند مارک های بزرگتراعتبار به دست بیاورید. غرفه پاپ آپ شامل نمایشگاه “عملی” است و اغلب به عنوان یک پس انداز پول کار می کند.

غرفه‌های نمایشگاه سفارشی

غرفه های نمایشگاه سفارشی شامل طرح های دلپذیر و جذاب که توجه نمایندگان و شرکت کنندگان را جلب می کند فرصت های فروش برای برند شما را به حداکثر می رساند آنها برای شرکتهای بزرگتر که به غرفه نمایشگاهی بزرگ نیاز دارند انتخاب ایده آل در ساخت غرفه است  از آنجا که تأثیر بیشتر دارد ، هزینه نیز بیشتر می شود بنابراین گزینه مناسبی برای مشاغل کوچک نیست و یک نقطه ضعف دیگر آن است که قابل استفاده مجدد نیست. اما برای برند شما می تواند تأثیر طولانی مدت در یک غرفه نمایشگاهی داشته باشد. این انواع غرفه ها بودند که می توانند هنگام برنامه ریزی برای شرکت در یک نمایشگاه ، در نظر گرفته شوند.  که توسط شرکت کبیرسازان کارسان قابل طراحی وساخت غرفه می باشد.

برای مشاوره واتساپ اینجا کلیک کنید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه های ساخته شده...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button