KABIR KARSAN

خلاقیت در طراحی غرفه

92121
12
March
2023
فهرست محتوا
92121
March 12, 2023

خلاقیت در طراحی غرفه

قطعاً نمایشگاه‌های تجاری یک مکان بسیار عالی برای نمایش کسب و کار شما است. از میان تمام بازدیدکنندگانی که از نمایشگاه‌ها بازدید می‌کنند ممکن است اکثریت آن‌ها به مشتریان بالقوه غرفه شما تبدیل شوند. اهمیت خلاقیت در طراحی غرفه بسیار بالاست!

این به این معنی است که شما یک فرصت بسیار خوبی دارید تا برند خود را در مقابل افراد جدید قرار بدهید.

شما با شرکت در نمایشگاه‌ها در حقیقت این فرصت را برای خود فراهم کرده‌اید که تجارت و کسب‌وکار شما برجسته شود. حتماً باید برای غرفه نمایشگاهی خود برنامه‌ریزی خلاقانه و ایده‌آلی را داشته باشید.

داشتن یک غرفه خلاقانه به این معنی نیست که شما باید هزینه بسیار زیادی را صرف کنید. غرفه‌سازی خلاقانه به گونه‌ای انجام می‌شود که غرفه نمایشگاهی در عین سادگی دارای جذابیت بسیاری باشد.

خلاقیت در ویکی پدیا

چگونه یک غرفه با خلاقیت در طراحی غرفه داشته باشیم؟

غرفه‌های تجاری خسته‌کننده بازدیدکنندگان را جذب نمی‌کنند و مطمئناً به فروش شما هم چندان کمکی نخواهند کرد. برای داشتن یک غرفه ایده‌آل باید هزینه کافی را صرف کرد. غرفه‌دارانی که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند به خوبی ارزش استفاده عاقلانه از بودجه را می‌دانند.

غرفه‌های نمایشگاهی تجاری این شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان مختلف را از طریق نوآوری‌های فنی و دیجیتالی جذب می‌کنند. همه برندها و شرکت‌های معتبر و بزرگ با بهترین شرکت‌های طراحی غرفه نمایشگاهی قرارداد می‌بندند.

آن‌ها از این شرکت‌ها استفاده می‌کنند تا بهترین ایده‌های خلاقانه غرفه‌های نمایشگاهی را بر روی غرفه خود به اجرا دربیاورند.

اغلب غرفه‌داران نمایشگاه‌ها مخصوصاً نمایشگاه‌های بین‌المللی دارای غرفه‌های نمایشگاهی خلاقانه هستند. در نتیجه این خیلی مهم است که شما نیز با شرکت‌های خلاق و حرفه‌ای قرارداد ببندید. در غیر این صورت در نمایشگاه غرفه ایده‌آلی نخواهید داشت. برای غرفه خود یک استایل مناسب در نظر بگیرید و آن را با سبک‌های گوناگونی طراحی کنید.

زمانی که نوبت به طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی می‌رسد، انتخاب یک سبک مناسب و خلاقانه از جمله امور حیاتی است.

شما باید برای غرفه خود یک فضایی را ایجاد کنید که بتواند نوع برند شما را کاملاً برای دیگران توصیف کند. غرفه‌های نمایشگاهی که تعاملی و چشم‌نواز هستند قطعاً می‌توانند توجه افراد خیلی بیشتری را نسبت به غرفه‌هایی که ساده و خسته‌کننده هستند، جلب کنند.

طراحی ایستگاه عکاسی

امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که سلفی گرفتن بخشی از زندگی مردم شده است. شما به هر مکانی که بروید افراد زیادی را مشاهده خواهید کرد که در حال عکس گرفتن هستند. شما برای اینکه یک غرفه خلاقانه داشته باشید می‌توانید یک ایستگاه عکاسی یا سلفی را در کنار غرفه خود طراحی کنید.

قطعاً طراحی این ایستگاه موجب می‌شود که افراد زیادی سمت غرفه شما جذب شوند. اگر بتوانید تعدادی وسایل و ابزار هیجان‌انگیز و زیبا را نیز به این ایستگاه اضافی کنید قطعاً بازخورد بهتری را دریافت خواهید کرد. در حینی که افراد در حال عکاسی هستند می‌توانید محصولات و کالاهای خود را به آن‌ها معرفی کنید.

همچنین از می‌توانید کارت‌هایی استفاده کنید که روی آن‌ها اطلاعات کامل کالاها و محصولات شما درج شده است.

قرار دادن صندلی‌های راحتی در کنار غرفه

نکته دیگری که اگر در مورد نمایشگاه‌ها به آن توجه کنید متوجه خواهید شد که در نمایشگاه‌ها،  مکان‌های زیادی برای توقف و نشستن افراد وجود ندارد.

طراحی یک فضای تعاملی همراه با دکوراسیون زیبا

اکثر برندهایی که می‌خواهند بیشتر با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشند غرفه‌های خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که در آن فضای کافی برای تعامل وجود داشته باشد. این فضا به شرکت‌کنندگان این اجازه را می‌دهد تا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول وارد محوطه غرفه شما شوند.

قطعاً برخی از غرفه‌ها دارای فضای کوچک‌تر یا بزرگ‌تری هستند و جزئیات متفاوتی با یکدیگر دارند. شما باید مطمئن شوید که چیدمان غرفه شما این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد تا به راحتی بتوانند وارد غرفه شما شوند.

دکوراسیون غرفه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر بازدیدکنندگان با یک دکوراسیون نامنظم روبرو شوند احتمالا از بازدید از محصولات شما صرف نظر خواهند کرد‌.

استفاده از رنگ‌های مناسب

یکی از مواردی که معمولا شرکت‌کنندگان در غرفه‌سازی به آن توجه زیادی نمی‌کنند رنگ استفاده شده در غرفه است. داشتن یک غرفه زیبا همراه با دکوراسیونی شیک در کنار رنگ مناسب سبب زیبایی غرفه می‌شود. اگر از رنگ‌های مناسب یا زننده برای رنگ‌آمیزی غرفه خود استفاده کنید قطعاً بازخورد خوبی را مشاهده نخواهید کرد.

اکثر غرفه‌داران در غرفه‌های نمایشگاهی خود از رنگ‌های لایت و ملایم مانند سفید، کرمی، خاکستری، طوسی استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید که غرفه شما خیلی خلاقانه به نظر برسد به شما پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌های لایت یا خنثی برای طراحی بخش‌های مختلف غرفه خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از متخصصان غرفه‌سازی در شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان مشاوره بگیرید.

اطلاعات بیشتر را در صفحه طراحی غرفه نمایشگاهی دنبال کنید.

غرفه خود را شلوغ نکنید

سعی کنید از هر  کالای خود یک نمونه در غرفه برای نشان دادن آن به دیگران داشته باشید. توجه داشته باشید که غرفه شما نقش یک انبار را ایفا نمی‌کند. از آوردن کالاها یا محصولاتی که تکراری شده‌اند یا ضروری نیستند به درون غرفه خودداری کنید.

بهترین شرکت غرفه‌سازی کدام است؟

برای این که بتوانید یک غرفه خلاقانه داشته باشید می‌توانید از شرکت‌های معتبر بخواهید که این کار را برای شما انجام بدهند.

برای طراحی یک غرفه نمایشگاهی کارشناسان این شرکت ایده‌های خلاقانه و بسیار ایده‌آلی را ارائه می‌دهند. میزان سابقه کاری این شرکت بالا است و سالانه غرفه‌داران زیادی به این شرکت مراجعه می‌کنند. این شرکت می‌تواند غرفه شما را به سبک سنتی، مدرن، کلاسیک و… به صورت کاملا خلاقانه و شیک طراحی کند.

باید حتما توجه کنید که شرکت مورد نظر شما چه امکاناتی دارد و این امکانات از چه کیفیتی برخوردار هستند. شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان به دلیل اینکه دارای امکانات بسیار با کیفیت و روز است، محبوبیت بالایی در بین افراد دارد. شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان از نظر سابقه و تجربه نسبت به سایر شرکت‌ها در رتبه بالاتری قرار دارد.

  • اگر بتوانید یک یا چند صندلی را به قسمت غرفه خود اضافه کنید قطعاً مشاهده خواهید کرد که تعداد بازدیدکنندگان از غرفه شما افزایش پیدا می‌کند. چیدن صندلی‌های راحتی در کنار غرفه از جمله ایده‌های خلاقانه در طراحی و غرفه‌سازی است که افراد زیادی از آن استقبال کردند.
  • محصولات خود را به گونه‌ای بچینید که غرفه شما دارای دکوراسیون داخلی خلاقانه‌ای باشد.
  • برای اینکه بتوانید یک غرفه خلاقانه با یک دکوراسیون منظم داشته باشید می‌توانید از قفسه‌های مختلف یا آویزهای تزیینی برای چیدمان دکوراسیون خود استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید که غرفه شما در میان غرفه‌های مختلف بیشتر به چشم بیاید می‌توانید از رنگ‌های تضاد استفاده کنید. برای مثال می‌توانید برای فضای بیرونی غرفه از یک رنگ تیره، و برای فضای درونی غرفه‌تان از یک رنگ شاد و روشن استفاده کنید‌.
  • مشاهده شده است که بازدیدکنندگان از غرفه‌های شلوغ و نامنظم بازدید نمی‌کنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند از غرفه‌هایی بازدید کنند که محصولات‌شان به صورت منظم و خلاقانه‌ای چیده شده است.
  • از آنجایی که این کار بسیار مهم است و دارای نکات ریزی است که حتماً باید به آن‌ها توجه شود لذا انتخاب شرکت شما بسیار مهم و اساسی است. شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان یکی از برترین شرکت‌های طراحی غرفه است.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
10 می, 2024
رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
10 می, 2024
  در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم...
10 می, 2024
  در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button