KABIR KARSAN

نمایشگاه های اروپا

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

نمایشگاه‌ها در اروپا نیز یک سکو مهم برای شرکت‌ها، صنایع و سازمان‌ها برای نمایش تولیدات، خدمات و اختراعات خود به یک مخاطب گسترده محسوب می‌شوند. اروپا میزبان نمایشگاه‌های متفاوتی در شاخه هایی مختلف از جمله خودرو ، کشاورزی، مد، ،فناوری، گردشگری و غیره است. این نمایشگاه‌ها فرصت ایده آل برای شرکت‌ها در خصوص شبکه‌سازی، تبلیغ برندهای خود و کشف فرصت‌های تجاری جدید فراهم می‌کنند.

نمایشگاه محلی برای نمایش دادن و فروش اجناس و خدمات شما است، تاریخچه نمایشگاه ها به هزاران سال پیش بر می‌گردد. افرادی که برای تجارت با کشتی به قاره ها و کشور های دیگر سفر می‌کردند، در مکان‌های مشخصی اجناس خود را در معرض دید اقشار مختلف جامعه قرار می دادند.

این اتفاق استارت شروع برگزاری نمایشگاه ها از گذشته تاکنون است. شما می‌توانید برای اطلاع از ساخت غرفه نمایشگاهی با کبیر سازان در ارتباط باشید، با ما همراه باشید تا برترین نمایشگاه های اروپا را در ادامه بررسی کنیم.

اروپا

جزیره بزرگ اروپا در واقع یک شبه قاره است، که به خاطر فرهنگ و تاریخچه قدیمی و مهم، به عنوان یک قاره شناخته شده است. بخش بزرگی از اروپا در نیم کره شمالی و نیم کره جنوبی قرار دارد. این قاره کوچک شامل 50 کشور به رسمیت شناخته شده، در جوامع بین المللی است.

 نمایشگاه های اروپا

آب و هوای قاره اروپا با توجه به موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی معتدل و نیمه سرد و نیمه گرم دارد. جمعیت دومین قاره کوچک کره ی زمین ۷۴۱٬۴۴۷٬۱۵۸ نفر است. این جمعیت در مساحت۱۰٬۱۸۰٬۰۰۰ کیلو متر مربع، که تمام بخش های اروپا را پوشش می دهد زندگی می کنند.

نمایشگاه های اروپا

در این قاره سالانه هزاران نمایشگاه بین المللی برگزار می شود که در ادامه برخی از بزرگ ترین نمایشگاه های کل اروپا را به شما معرفی خواهیم کرد. در برگزاری نمایشگاه های بین المللی طراحی غرفه نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نمایشگاه دارو سازی آلمان

کشور آلمان یکی از پیشرفته ترین کشور های اروپایی در زمینه پزشکی است. این کشور برای گسترش صنعت پزشکی و به رخ کشیدن قدرت خود در داروسازی برگزار کننده نمایشگاه دارو سازی در شهر دوسلدورف است. در این اکسپو محصولات و خدمات مربوط به مراقبت، نوزادان، سیستم های تهویه هوا و….ارائه می شود. اکسپو داروسازی دوسلدورف موقعیت بسیار مناسبی برای دارو سازان جوان خواهد بود. این expo یکی از برترین نمایشگاه های کل اروپا است.

اکسپو آرتی پاریس

کشور فرانسه مهد هنر و خلاقیت در اروپا است. نمایشگاه هنر پاریس یکی از تاثیرگذار ترین نمایشگاه های بین المللی در تمام دنیا است. این نمایشگاه بستر مناسب برای تمام معرفی برند و هنرمندان حرفه ای و خلاق در تمام شاخه های هنری خواهد بود. یکی از بزرگ ترین افتخارات این نمایشگاه، حضور برجسته ترین و معروف ترین هنرمندان جهان از سراسر دنیا در این نمایشگاه است.

نمایشگاه ساختمان سبز نروژ

یکی از نمایشگاه های کل اروپا که در سطح بین المللی برگزار می شود نمایشگاه ساختمان سبز نروژ است. نمایشگاه ساختمان سبز شهر اسلو، کشور نروژ بر مبنای سازگاری ساختمان ها و بنا ها با طبیعت و طبیعت گرایی بر پا می شود.

ساخت غرفه در نمایشگاه های بین المللی اروپا

این نمایشگاه برای معرفی مصالح، ابزار آلات و طراحی های ساختمانی گزینه بسیار خوبی است. این نمایشگاه یکی از مطرح ترین اکسپو های انرژی و تفکرات ساختمانی پایدار در بین تمام کشور های اروپایی هم چنین نروژ است و برای طراحان جوان خوش سلیقه و حرفه ای در زمینه بهره گیری از انرژی های طبیعی در ساختمان سازی خواهد بود.

نمایشگاه اتوماسیون هوشمند اتریش

یکی از رویداد های سالانه اتریش نمایشگاه اتوماسیون هوشمند وین است، این اکسپو تجاری با مرکزیت یک پارچگی اتوماسیون های کارخانه ها در پایتخت اتریش یعنی وین شروع به کار می کند.

270 غرفه دار در نمایشگاه اتوماسیون هوشمند به منزله معرفی محصولات جدیدشان گردهم می آیند. کشور اتریش جزء پیشرفته ترین کشور ها در برگزاری نمایشگاه های کل اروپا است.

نمایشگاه نور پردازی ایتالیا

نمایشگاه های کل اروپا با رویکرد تجهیزات نوری با پشتیبانی صنعت الکترونیک ایتالیا هر ساله در یکی از قدیمی ترین شهر های شمال ایتالیا یعنی بولونیا بر پا می شود. در اکسپو تجهیزات الکترونیکی، نوری، فناوری و تکنولوژی برای یک پارچه سازی صنعت لوازم نوری به کار برده شده است.

شهر بولونیا یکی از مهم ترین شهر های کشور ایتالیا است. این شهر هر ساله پذیرای هزاران غرفه دار از سراسر دنیا در نمایشگاه های مختلف است.
یکی از اهداف برگزار کنندگان اکسپو نور پردازی ایتالیا، حمایت از تجارت کالا ها و خدمات مرتبط با انواع نور پردازی و لوازم مربوط به نور پردازی است.

نمایشگاه مبلمان استکهلم

صنعت مبلمان یکی از پر رونق ترین صنایع در اروپا و آسیا تلقی می شود. یکی از کشور های پیشرو در این زمینه سوئد است.
سوئد هر ساله پذیرای 400 غرفه دار در نمایشگاه مبلمان و نور خواهد بود.

نمایشگاه مبلمان به معرفی برند در سطح بین المللی کمک بسزایی می کند، این نمایشگاه از بزرگ ترین و پول ساز ترین نمایشگاه های کل اروپا است.
حضور و عرضه محصولات مبلمان و نور در سطح جهان یک فرصت استثنایی برای صاحبین مشاغل مربوط به مبلمان است. 

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات مادرید

اکسپو طلا و جواهرات بهترین ویترین برای فروش و تجارت با برند های بزرگ و با شکوه در دنیا است. در این ویترین بزرگ و جهانی سعی می شود طبق پایین ترین و بهترین قیمت، کالا های به نمایش گذاشته شده به فروش برسد.

در ساخت طلا و جواهرات نمایشگاه مادرید کشور اسپانیا سعی شده از به روزترین ابزار آلات موجود در زمینه ساخت طلا و جواهر بهره برداری شود. این نمایشگاه در پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید فعالیت خود را شروع کرده است.

نمایشگاه لوازم آرایشی و عطر پاریس

Pcd یکی از نمایشگاه های کل اروپا است، که در زمینه بسته بندی عطر و لوازم آرایشی فعالیت می کند. این نمایشگاه در شهر پاریس کشور فرانسه بر گزار می شود و بیش از 10000 بازدید کننده 600 غرفه از 80 کشور مختلف و 1600 برند مطرح را در خود جای می دهد.

این نمایشگاه بیشتر برای عرضه محصولات و خدمات بسته بندی عطر، ادکلن و لوازم آرایشی بر پا می شود، اما در این اکسپو محصولات مراقبت فردی، میکاپ و رنگ مو نیز حضور پر رنگ و گسترده ای خواهند داشت. نمایشگاه pdc بیشتر برند های معتبر دنیا را تحت پوشش قرار می دهد.

نمایشگاه نفت و گاز هلند

یکی از نمایشگاه های متمرکز در زمینه نفت، گاز و صنایع پتروشیمی اکسپور نفت و گاز روتردام کشور هلند است.
این نمایشگاه ارائه دهنده راه ها و ابزار آلات تعدیل نفت و پالایش نفت، راه های نوین آزمایشات نفتی و صنایع وابسته خواهد بود.
این نمایشگاه محفل مناسبی برای تبادل اطلاعات کشور ها در زمینه های نفت و گاز است.

نمایشگاه تجهیزات صنعتی بلغارستان

شهر صوفیه در کشور بلغارستان مرکز برگزاری نمایشگاه های کشور بلغارستان است، یکی از نمایشگاه هایی که در این شهر برگزار می شود تجهیزات صنعتی است.

نمایشگاه اروپا بلغارستان

این نمایشگاه شاهد برترین ایده‌ها در ذخیره انرژی خورشید و تبدیل آن به یک تجارت بزرگ و گسترده بین المللی است، البته هدف اصلی این اکسپو ذخیره سازی و مدیریت دقیق انرژی های طبیعی و منابع انرژی در حفظ محیط زیست خواهد بود. این نمایشگاه ها اکثرا تحت حمایت مدافعان طبیعت و محیط زیست بر پا می‌شوند.

نمایشگاه گل و گیاه لهستان

یکی از بهترین نمایشگاه های کل اروپا نمایشگاه گل و گیاه شهر ورشو لهستان است، در این نمایشگاه شما می‌توانید ارائه دهنده محصولات و گیاهان به طرفداران گل و گیاه در سراسر دنیا باشید.

هم چنین این نمایشگاه می‌تواند پلی برای آشنایی غرفه داران با بزرگترین صاحبان کسب و کار مربوط به گل و فضای سبز باشد. نمایشگاه گل و گیاه لهستان یکی از زیبا ترین نمایشگاه‌هایی است که تاکنون در زمینه گل و گیاه بر پا شده است.

سخن پایانی

در آخر باید افزود شرکت در نمایشگاه های کل اروپا فرصتی طلایی و استثنایی برای ارتقا کسب و کار شما است، اما شرکت در این نمایشگاه بین المللی اروپا به سادگی نیست شما باید از قوانین و مقررات این نمایشگاه اطلاع داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در نمایشگاه های اروپا و قیمت غرفه نمایشگاهی می‌توانید از شرکت کبیر سازان کمک بگیرید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button