KABIR KARSAN

استند مناسب کالا

استند-مناسب-کالا
30
June
2023
فهرست محتوا
استند-مناسب-کالا
June 30, 2023

استند مناسب کالا

استند مناسب کالا می تواند در معرفی بهتر محصول یا خدمات به شما کمک کند. تنها کافی است یک استند طراحی کرده، در محل مناسب از غرفه قرار داده و در روزهای نمایشگاه از آن بهره ببرید.

بنابراین برای غرفه سازی و طراحی یک غرفه نمایشگاهی نیاز است از استند های مخصوص نمایشگاه داخلی و بین المللی استفاده شود. استند هایی که برای غرفه نمایشگاهی انتخاب می شوند یکی از بهترین ابزار به عنوان غرفه آرایی محسوب می شوند.

یکی از بهترین فرصت هایی که برای به نمایش گذاشتن محصولات و دست آوردهای یک شرکت وجود دارد، اجاره کردن یک غرفه نمایشگاهی و طراحی و غرفه سازی آن است. غرفه ای که در یک نمایشگاه بدون تجهیزات برای نمایش دادن محصولات باشد مانند یک اتاق بدون فرش و وسایل است.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با استند مناسب کالا آشنا شویم.

استند چیست؟

این نوع سازه در غرفه نمایشگاهی کاربرد فراوانی دارد. علاوه بر این برای فضا نمایشگاهی مختلف استفاده می شود که مناسب طرح های تبلیغاتی درون غرفه نمایشگاهی است. از ویژگی های این استند ها می توانیم به حمل و نقل آسان، تغییراتی در اندازه آن ها و همچنین تغییر در طرح غرفه اشاره کنیم

از مهم ترین ویژگی استند می توانیم به نصب آسان آن ها اشاره کنیم. بهتر است بدانید استند دو نوع است. رومیزی و سایز متغیر که بر اساس نوع غرفه می توانید آن را تهیه و سفارش دهید. استند هایی که در روی میز قرار می گیرد معمولا پلاستیکی هستند و به دلیل قیمت مناسب بیشتر مورد استقبال برند ها و شرکت ها قرار می گیرند.

استند هایی که با سایز های متغیر ساخته می شوند از پلاستیک فشرده یا آلومینیوم ساخته می شوند. بهتر است بدانید این نوع استند ها با جدید ترین و مدرن ترین تجهیزات ساخته می شود. استند های آلومینیومی سبک تر از سایرین هستند و با خلاقیت بهتری ساخته می شوند.

ویژگی استند مناسب کالا

از ویژگی های استند مناسب کالا، می توان به ویژگی استندی اشاره کرد که برای یک غرفه نمایشگاه استفاده می شود. این استند باید در دسترس افراد در داخل غرفه قرار بگیرد و به صورت بسیار صمیمانه به عنوان یکی از اجزا غرفه سازی استفاده شود.

در انتخاب جایگاه استند باید دقت بیشتری انجام شود زیرا مورد توجه بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت. در نتیجه باید در نور مناسب قرار بگیرد تا توجه بینندگان و بازدید کنندگان را به خود جلب نماید. برای جلب توجه بیشتر بازدید کنندگان می توان از نور های رنگی استفاده کرد.

تنها باید نور استفاده شده در محیط را کنترل کرد تا نور بیش از حد نیز در غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاهی برای استند استفاده نشود. برای اینکه بازید کنندگان بتوانند به راحتی محصولات و دست آورد شما را مشاهده کنند بهتر است استند های خود را در فضا خارجی قرار ندهید و در محیط ورودی فضایی باز داشته باشید.

برای جدا کردن فضا استند با محیط ورودی در غرفه می توانید از استند هایی مثل رول آپ استفاده نمایید.

انواع استند مناسب کالا در نمایشگاه

استند هایی که در غرفه سازی نمایشگاه استفاده می شوند در انواع مختلفی قابل طراحی و ساخت هستند. برای نمونه می توان به نوع رومیزی، چرخشی، تلسکوپی، رول آپ و غیره اشاره کرد. بهتر است بدانید استند نمایشگاهی مخصوص هر غرفه می توانند مناسب کالا آن غرفه انتخاب شود و متناسب با آن باشد.

علاوه بر این هر استند نمایشگاهی که انتخاب می شود کاربرد خاصی دارد و برای هریک از فضاهایی که در غرفه وجود دارد می توان یک استند مناسب طراحی کرد. نوع فلزی این استند ها معمولا برای غرفه سازی به روش ساده استفاده می شود.

برای اینکه از بتوانید از طراحی مدرن تری استفاده کنید می توانید از استند های تلسکوپی یا رول آپ استفاده نمایید. بسیاری از افراد در نمایشگاه عقیده دارند استفاده از استند و طراحی آن از نظر اقتصادی مناسب به نظر نمی رسد. اما برخلاف این عقیده می توان گفت استند ها می توانند به جذب بازدیدکنندگان و مشتریان کمک زیادی بکند.

شما می توانید از استند های پیش ساخته نیز استفاده کنید. این نوع استندها، طراحی و آماده استفاده هستند. برای نمونه این دسته می توان به انواع پاپ آپ ها، استند ایکس و کانتر نمایشگاهی اشاره کرد.

 

نکاتی که باید در طراحی استند مناسب کالا رعایت کنید

با توجه به این که استند نمایشگاهی در غرفه سازی باعث جذب بازدید کنندگان می شود باید متناسب با غرفه انتخاب شود. از طرفی طراحی جذاب این استند ها می تواند در فروش محصولات تاثیر زیادی داشته باشد.

یکی از عواملی که در جذاب کردن یک استند بسیار تاثیر گذار است رنگ آن ها است. رنگ یک استند باید متناسب با دکور در غرفه سازی باشد. علاوه بر این رنگ های شاد در تبلیغات یک برند یا شرکت تاثیر زیادی دارند در نتیجه برای انتخاب رنگ استند باید دقت زیادی انجام داد.

برای نمونه در نمایشگاه هایی که مربوط به خوراکی هستند می توان از رنگ های نارنجی در طراحی استند مناسب کالا استفاده کرد زیرا رنگ روشن بر روحیات مخاطب تاثیر زیادی خواهد داشت. یکی دیگر از عواملی که در طراحی استند بسیار تاثیر گذار است نوآوری در طراحی است.

بنابراین شما برای جذب کردن مخاطبان بیشتر باید از طراحی استفاده کنید که دارای خلاقیت و نو آوری باشد تا بازدید کنندگان بیشتری جذب غرفه و محصولات شما شوند.

استفاده از لوگو در استند مناسب کالا

استفاده از یک برند معتبر و برند خود شرکت در طراحی استند نمایشگاهی باعث می شود مخاطبین و بازدید کنندگان اطمینان بیشتری به شما می کنند. لوگو و آرم می تواند در طراحی استند استفاده شود و باعث جذب بیشتر مخاطبان و سرمایه گذاران شود.

بهتر است لوگو در جایی قرار بگیرد که تمام بینندگان و بازدید کنندگان آن را مشاهده کنند و نسبت به محصولات اطمینان بیشتری پیدا کنند. شما می توانید از تصاویر نیز در استند نمایشگاهی استفاده کنید. با استفاده از تصاویر محصولات در استند نمایشگاهی می توان بازدید کنندگان جذب کرد.

البته طراحی منظم نیز می تواند تاثیر بیشتری در غرفه سازی نمایشگاه داشته باشد. علاوه بر این استند های متفاوت نیز می توانند در کنار هم قرار بگیرند و محیطی زیبا را در غرفه نمایشگاهی ایجاد نمایند.

کلام آخر

استند یکی از ابزار و تجهیزات مهم غرفه سازی و طراحی غرفه محسوب می شود. برای جذاب تر نشان دادن غرفه نمایشگاهی و جذب بازدید کنندگان می توانید استند مناسب کالا را طراحی کنید یا از استند های آماده استفاده کنید.

از مهم ترین ویژگی استند مناسب کالا می توان تبلیغ شرکت و محصولات و همچنین تاثیر گذاری در ذهن مخاطب اشاره کرد. علاوه بر این استند ها به راحتی نصب می شوند و قابلیت حمل و نقل آسان را دارند. برای این که بتوانید مخاطبان بیشتری را به سمت غرفه خود جذب نمایید می توانید از استندهای مدرن استفاده کنید.

استند هایی که با طرح های مدرن ساخته می شوند معمولا با استقبال بیشتری مواجه می شوند.

غرفه سازی کبیرسازان می تواند متناسب با سلیقه مشتریان استند های خلاقانه طراحی کند یا متناسب با نیاز آن ها استند های از پیش آماده را برای غرفه سازی آماده کند.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
10 می, 2024
رزرو غرفه در یک نمایشگاه، به عنوان یکی از اقدامات اساسی برای شرکت‌ ها و...
10 می, 2024
  در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم...
10 می, 2024
  در صنعت غرفه ‌سازی، تحولات جدیدی که اخیراً رخ داده‌ اند، به شکل چشم...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
در طراحی و ساخت غرفه‌ های نمایشگاهی، طبقه دوم یکی از جنبه‌ های مهم و...
10 می, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024
با توجه به این که نظافت در فرآیند غرفه سازی یک کار تخصصی محسوب می...
29 آوریل, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button