KABIR KARSAN

نمایشگاه لوازم خانگی 1402

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

نمایشگاه لوازم خانگی قرار است که یکبار دیگر با هدف کمک به کسب­ وکارهای مربوط به لوازم منزل در سال 1402 برگزار شود. لازم به ذکر است که بازدیدکنندگان این نمایشگاه، هم ایرانی­ها هستند و هم شامل خارجی­ ها می­شوند. به همین دلیل اگر جزء افرادی هستید که قصد پروموت بیزینس خود را دارید، پیشنهاد می­کنیم که تا آخر مقاله با ما همراه باشید. قصد داریم تا در رابطه با نحوه حضور در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با شما صحبت کنیم. همچنین به این سوال مهم پاسخ دهیم که برای داشتن یک غرفه در نمایشگاه، باید از چه راه­هایی اقدام به خرید غرفه کنید؟

مزایای حضور در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

نمایشگاه لوازم خانگی، شامل فرصت­هایی می­شود که به­کمک آن می­توانید افراد زیادی را نسبت به بیزینس خود آگاه کنید. همچنین فراموش نکنید که جلب اعتماد و رضایت سرمایه ­گذاران، تنها از طریق نمایشگاه­ ها امکان­پذیر است.پس می­توان نتیجه گرفت که حضور در یک نمایشگاه بین­ المللی، می­تواند موجب افزایش مشتریان بالقوه شود. همچنین امکان نمایش محصولات باعث جلب توجه بازدیدکنندگان و رقابت با کسب­وکارهای مشابه خواهد شد.

شرایط شرکت در نمایشگاه لوازم خانگی به چه صورت است؟

برای شرکت در نمایشگاه­ بین المللی لوازم خانگی که به­ صورت بین­المللی و در داخل کشور برگزار می­شوند، ابتدا باید اقدام به انتخاب تاریخ و محل موردنظر خود کنید. زیرا با توجه به فعالیت­های مربوط به ثبت­نام و سفارش غرفه، حدودا 2 الی 3 ماه زمان نیاز دارید تا بتوانید برای حضور در چنین نمایشگاه­ هایی آماده شوید.

علاوه ­بر این­ها توجه داشته باشید که بعد از ارسال اطلاعات اولیه از بیزینس خود، نوبت به انتخاب متراژ مورد نیاز شما از نمایشگاه می­رسد. پس به­ صورت کلی، می­توان گفت که شرایط شرکت در نمایشگاه بین­ المللی، مربوط به میزان اعتبار بیزنیس و شرایط بودجه و نیاز شما برای رزرو و خرید متراژ موردنظر می­شود.

لوازم خانگی

مراحل ثبت­ نام در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی 1402

برای گرفتن حق عضویت در نمایشگاه بین المللی، باید از طریق ستاد نمایشگاه لوازم خانگی اقدام کنید. باید بگوییم که این ستاد، به ­عنوان بزرگ­ترین و قدیمی ­ترین انجمن در صنعت لوازم خانگی کشور شناخته می­شود. همچنین فراموش نکنید که این انجمن از 40 سال گذشته تاکنون، سابقه برگزاری 20 نمایشگاه بین­ المللی در صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته به این کسب­وکار را داشته است.

هر آنچه که باید در مورد سفارش غرفه بدانید

دومین مسئله­ای که بعد از ثبت ­نام در نمایشگاه مطرح می­شود، سفارش غرفه است. زیرا هیچ کسب­وکاری نمی­تواند بدون وجود غرفه، اقدام به شخصی­ سازی و تفکیک بیزینس خود از سایر رقبا کند. پس توجه داشته باشید که غرفه شما نیاز به نصب ­و راه­اندازی دارد. همچنین کیفیت طراحی و ساخت آن باید به گونه­ای باشد که بتواند به نیاز و اعتبار بیزینس شما پاسخ دهد.

ممکن است بپرسید که یک غرفه ایده ­آل چه ویژگی­هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مسئله غرفه ­سازی، مشابه با هر موضوع دیگری، نیاز به کیفیت کار کسانی دارد که در این حوزه فعالیت می­کنند.

به همین دلیل می­توان نتیجه گرفت که این ویژگی­ها مربوط به پشتیبانی، قیمت، زمان، میزان تجربه، نوع طراحی، شرایط نگهداری و جمع­کردن غرفه می­شوند که در ادامه به تشریح و بررسی تمام موارد گفته­ شده خواهیم پرداخت.

نکات مهم ساخت غرفه

غرفه سازی نمایشگاه لوازم خانگی، مانند هر حرفه دیگری نیاز به تکنیک­های خاصی دارد. به­ طوری که شیوه پیاده­سازی غرفه می­تواند تاثیر زیادی در پروموت بیزینس شما داشته باشد. پس فراموش نکنید که برای غرفه سازی نمایشگاه بین المللی با کسب­وکارهایی همکاری کنید که شیوه ­ها و تکنیک­ های قابل اعتمادی در تولید غرفه ارائه می­دهند.

طراحی غرفه تا چه اندازه در نمایش بیزینس شما تاثیرگذار است؟

زمانی که صحبت از بیزینس و برندسازی می­شود، اولین مسئله­ای که می­تواند به تمایز کسب­وکار شما نسبت به سایر رقبا کمک کند، میزان خلاقیت به­کار رفته در فعالیت­های شماست. به همین دلیل فراموش نکنید که طراحی غرفه سازی نمایشگاه لوازم خانگی، باید به گونه­ای باشد که بتواند داستان کسب­وکار شما را برای بازدیدکنندگان تعریف کند.

زیرا خلاقیت در طراحی کمک می­کند تا علاوه ­بر جلب نظر و توجه مخاطبان، بتوانید مدت زمان طولانی ­تری در ذهن مخاطب باقی مانده و تعداد مشتری­های خود را افزایش دهید.

نصب و راه­ اندازی غرفه باید چگونه باشد؟

پیش­تر اشاره کردیم که ساخت و طراحی غرفه تا چه اندازه حائز اهمیت است. به همین دلیل این نکته را لحاظ کنید که نصب ­و راه­اندازی غرفه باید مشابه با قراردادی باشد که در ابتدای کار روی آن توافق کرده­اید. پس به یاد داشته باشید که نسبت به نحوه نصب و راه­اندازی غرفه خود حساسیت زیادی داشته باشید. زیرا غرفه نصب­ شده باید با همان غرفه طراحی­ شده در زمان قرارداد نمایشگاه لوازم خانگی، مطابقت داشته باشد.

جمع ­آوری غرفه بعد از پایان نمایشگاه تا چه اندازه مهم است؟

یکی دیگر از نکاتی که کمتر مورد توجه قرار می­گیرد این است که روند جمع­ کردن غرفه به­ اندازه نصب و راه ­اندازی آن، نیاز به تخصص و تجربه دارد. به همین دلیل این مسئله را لحاظ کنید که کنترل و مراقبت از تجهیزات و ابزارهای استفاده­شده، بعد از پایان نمایشگاه، می­تواند یکی دیگر از موضوعات مهم در خصوص غرفه‌سازی باشد.

نگهداری از غرفه­‌ها وظیفه چه ­کسی است؟

حقیقتی که در رابطه با شرکت در نمایشگاه لوازم خانگی و هر نمایشگاه دیگری وجود دارد، این است که هیچ برندی قرار نیست که فقط یک مرتبه از مزایای شرکت در نمایشگاه بهره­مند شود. به همین دلیل خیلی دور از ذهن نیست که هر بیزینسی، با توجه به میزان بودجه و نوع برنامه­ریزی خود، به­ صورت سالانه یا هر چند سال یکبار، اقدام به شرکت در نمایشگاه کند.

پس فراموش نکنید که شرکت­های غرفه ­سازی، وظیفه دارند تا از غرفه و محصولات شما، بعد از پایان دوره نمایشگاه مراقبت و نگهداری کنند. به­ این ترتیب، اگر بعد از گذشت یک مدت زمان مشخص، تصمیم گرفتید تا مجددا اقدام به ثبت­ نام در نمایشگاه­های بین­ المللی کنید، می­توانید بدون بروز مشکل و صرف زمان کم، دوباره غرفه خود را برپا کرده و آماده پذیرش بازدیدکنندگان باشید.

ثبت نام در نمایشگاه لوازم خانگی

قیمت غرفه ­سازی چگونه محاسبه می­شود؟

حال که صحبت از قیمت شد، نوبت به بررسی این نکته می­رسد که قیمت غرفه­ سازی از چه طریقی محاسبه می­شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که محاسبه قیمت غرفه سازی، بستگی به شرکتی دارد که با آن قرارداد می­بندید.

هر شرکت، باتوجه به میزان اعتبار، سابقه، تجربه و متریالی که در ساخت غرفه استفاده می­کند، قیمت­های متفاوتی را برای ارائه خدمات خود در نظر می­گیرد. برای محاسبه قیمت ساخت غرفه، ابتدا باید طول و عرض غرفه خود را مشخص کنید. زیرا همان­طور که پیش­تر اشاره کردیم، هنگام گرفتن حق عضویت در نمایشگاه لوازم خانگی، باید متراژ مورد نیاز خود را اجاره کنید.

مقدار طول و عرض، ارتباط مستقیمی با قیمت غرفه شما خواهد داشت. همچنین فراموش نکنید که هنگام محاسبه قیمت ساخت غرفه، نام و نام­خانوادگی، اسم شرکت و شماره ­تماس از شما گرفته می­شود. زیرا شرکت­های غرفه­سازی باید بدانند که قرار است با چه بیزینسی همکاری کنند و کسب­وکار مربوطه، متعلق به چه شخص حقیقی است.

به ­عنوان آخرین نکته از ویژگی­های یک غرفه ­سازی ایده­آل برای نمایشگاه لوازم خانگی، باید بگوییم که قیمت یکی دیگر از مسائلی است که تاثیر مستقیمی در تصمیمات و انتخاب­های ما دارد. به همین دلیل بهتر است این نکته را متذکر شویم که بهترین شرکت­های غرفه­سازی آنهایی هستند که توانایی تطابق خدمات خود با میزان بودجه مشتریان را داشته باشند.

زیرا نمایشگاه جایی است که میان سابقه­کار و اعتبار بیزینس­ها، تفاوتی قائل نمی­شود. بنابراین می­توان گفت که فرقی نمی­کند در دسته­بندی مدیران مجرب قرار می­گیرید یا جزء کسب­وکارهایی هستید که به ­تازگی فعالیت خود را شروع کرده­اید، مهم این است که نیازی نیست به­خاطر مسائل مالی، نسبت به ثبت­نام در نمایشگاه دچار شک و تردید شوید. زیرا می­توانید با شرکتی همکاری کنید که بتواند پاسخگوی نیاز شما در رابطه با صرف هزینه­های قابل­قبول در نمایشگاه لوازم خانگی باشد.

جمع ­بندی

حضور در نمایشگاه­های بین­المللی این امکان را برای کسب­وکار شما فراهم می­کند که در کنار افزایش مشتریان خود، قادر به پیداکردن سرمایه­ گذاران داخلی و خارجی باشید. لازم به ذکر است که حضور در نمایشگاه باعث می­شود که محصولات و خدمات شما در ذهن افراد زیادی باقی بماند.به این ترتیب حتی اگر بازدیدکننده در همان ابتدای کار به مشتری شما تبدیل نشود، قطعا در بازدیدهای بعدی، یا با دیدن تبلیغات شما در فضای مجازی، تشویق به شناخت بیشتر بیزینس شما و درنهایت خرید می­شود. نکته قابل توجه دیگر این است که با شرکت در نمایشگاه­هایی همچون نمایشگاه لوازم خانگی، می­توانید آگاهی بیشتری نسبت به رقبای خود پیدا کنید.

همچنین قادر هستید تا امکان مقایسه­ کردن خود با دیگران را برای بازدیدکننده­ها فراهم کنید. پس اگر جزء مدیرانی هستید که مزیت رقابتی­های قابل­ توجهی نسبت به رقبای خود دارید، فراموش نکنید که با حضور در نمایشگاه، می­توانید به رشد بیشتر بیزینس خود کمک نمایید.این موضوع را فراموش نکنید که برای شرکت در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ، ابتدا باید به ستاد و انجمن مربوط به لوازم خانگی مراجعه کنید. در نهایت بعد از اجاره متراژ مورد نظر، با شرکت­های معتبر در زمینه ساخت و راه­اندازی غرفه تماس بگیرید. توجه داشته باشید که این شرکت­ها باید توانایی پاسخ و پشتیبانی سریع از تمام نیازهای شما را داشته باشند. به همین دلیل این مسئله را لحاظ کنید که قبل از عقد قرارداد، ابتدا با میزان تجربه، اعتبار و شرایط پشتیانی آن شرکت آشنا شوید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button