KABIR KARSAN

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

تاریخ برگزاری : 8 الی 11 خرداد
ستاد برگزاری : شرکت ایدرو
محل برگزاری : نمایشگاه بین المللی سئول
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

نمایشگاه قطعات خودرو که در 08  الی 11 خرداد  1403 برگزار میشود، جزوی از نمایشگاه های پرسود در حوضه کاری خودرو میباشد در کنار غرفه سازی لوکس هرساله بازدید کنندگان جهانی نیز دارد، نمایشگاه بین‌المللی در هر نوعی که باشد، می‌تواند برای بسیاری از افراد، سودمند واقع شود.اگر کسب و کار شما قصد شرکت در چنین نمایشگاهی را دارد و برای خود غرفه دارد، می توانید کالاهای خود را با قیمت های رقابتی برای فروش عرضه کنید.

اما اگر قصد حضور یا خرید هر یک از محصولات نمایش داده شده در نمایشگاه قطعات خودرو 1402 را دارید، باید به اطلاع شما برسانیم که شما نیز طرف مخالف بحث هستید. مجموعه هایی که در این تنظیمات و رویدادها شرکت می کنند و کالاهای خود را به فروش می رسانند، اغلب کالاها را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهند.خودرو همواره پر طرفدار است.

نمایشگاه قطعات خودرو

البته می توان گفت رنج‌های قیمتی، مختلف بوده و می‌توانید بنا‌بر بودجه‌تای خودتان از آن‌ها، برای خود  و کسب کار خود خرید کنید.

ما یقین داریم شما با خواندن این مقاله سوالاتی برای شما مطرح میشود پس با ما باشید تا پاسخگوی سوالات شما باشیم.

هدف برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو چه است.

این نمایشگاه ها، از آنچه من می توانم بگویم، هر سال در داخل و خارج از کشور برگزار می شود. فقط افراد خصوصی و مشاغل از این رویدادها دوری می کنند و کالاهای خود را در آنجا تبلیغ نمی کنند. کسانی که در این صنعت کار می کنند می توانند به شما و سایرین منابع آموزشی ارائه دهند. علاوه بر این، بازدیدکنندگانی از سراسر جهان در نمایشگاه قطعات خودرو حضور دارند.

نمایشگاه قطعات خودرو 1403

این نمایشگاه قطعات خودرو با هدف گرداوری خودرو کاران در سرتاسر دنیا انجام میشود و چون خودرو بسیار محبوب در سرتا سر جهان واقع شده است بازدید کنندگان میلیونی را در پی دارد، پس شما می توانید در این نمایشگاه به راحتی دیده شوید و به اهداف خود در کار خود برسید.

این مناسبت ها هر سال در کشور ما اجرا میشود اما فقط در کشور ما نه . نمایشگاه لوازم خودرو  از خارج از کشور نیز قابل دسترسی است، اما در آنجا ریسک بسیار بالاتر خواهد بود. در ادامه به برخی از این اهداف اشاره شده است.

  • توجه به مسائل عمومی و بهداشتی
  • مورد عنایت قرار‌دادن تولیدات داخلی
  • بهتر‌شدن چرخه اقتصادی در فضای
  • رونق‌ گرفتن بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها
  • ایجاد تعامل با برند‌هایی که در خارج از ایران قرار دارند.

این نمایشگاه ها تا جایی که من می دانم سالانه چه در داخل و چه در خارج از کشور برگزار می شود. فقط افراد خصوصی و مشاغل از برگزاری چنین رویدادهایی و بازاریابی کالاهای خود خودداری می کنند.

منابع آموزشی می تواند توسط افرادی که در این زمینه شاغل هستند در اختیار شما و سایرین قرار گیرد. ممکن است مردم الهام بگیرند که در یک نمایشگاه قطعات خودرو، ارائه ها و سمینارهایی با موضوعات بسیاری برگزار کنند. با توجه به اینکه این برنامه بین المللی است، باید در نظر داشته باشید که شما و تیمتان چگونه آن را در این جلسه بازاریابی و تبلیغ می کنید.

علاوه بر این، شما باید از مترجمان شایسته استفاده کنید. تا بتوانید فروش خوبی به مردمان خارجی بدهید.

اگر می خواهید به شیوه ای بدیع به این موضوع بپردازید، ارزش نشریات و مطبوعات را در نظر بگیرید.

اگر بتوانید کسب و کار خود را ارائه دهید و کالاهای خود را در نمایشگاه قطعات خودرو به نمایش بگذارید، مردم آن را برای مدت طولانی به یاد خواهند آورد. وجود گرافیک عالی ممکن است بینندگان را جذب کند. بسیار مهم است که اعضای تیم و پرسنل را با دقت انتخاب کنید زیرا هر یک باید مهارت های منحصر به فردی داشته باشند و بتوانند به راحتی با مخاطبان تعامل داشته باشند.

برای تکمیل موفقیت آمیز این مرحله، برنامه ریزی طرح بنیادی نمایشگاه قطعات خودرو بسیار مهم است. برای اطمینان از اینکه همه چیز طبق برنامه پیش می رود و بهترین عملکرد خود را دارید، می توانید از کارمندان مجرب و ماهر غرفه کمک بگیرید. این قسمت را با دقت بخوانید زیرا بسیار حیاتی است.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگا لوازم و قطعات خودرو

شما به غرفه ای نیاز دارید که بتوانید در هر نمایشگاهی که قصد شرکت در آن را دارید محصولات یا خدمات خود را به شیوه ای مسئولانه از نظر قطعات خودرو به نمایش بگذارید.

پس از ثبت نام، قبل از شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو، بهترین آمادگی را داشته باشید. دفتر مرکزی نمایشگاه لوازم و قطعات خودرو این امکان را برای افراد و مشاغل فراهم کرده است تا جمعیت قابل توجهی را جذب کنند. این کلمات را به کار ببرید. انجام هیچ کاری یکی از روش های موفقیت در حرفه شماست.

نحوه نمایشگاه قطعات برقی خودرو  باید بازتابی از شخصیت شرکت شما باشد. به عنوان مثال، اگر قصد فروش و نمایش هر چیزی غیر از فرش را دارید، به غرفه ای با فضای زیاد و غرفه ای نیاز دارید که به وضوح محصول فرش را به نمایش بگذارد.

بهتر است به خاطر داشته باشید که ساختار غرفه بسیار مهم است زیرا بدون آن، هیچ فضایی وجود نخواهد داشت و همه چیز به هم ریخته به نظر می رسد. اگر قصد شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو را دارید که قبلاً فعال نیست، ترجیحاً برای مشاهده پیشرفت خود برای چنین مواردی هزینه کنید.

شما برای ثبت نام در نمایشگاه قطعات و لوازماوت خودرو باید شرایط و ضوابط را بپذیرید.

در این نمایشگاه چه چیزی به نمایش گذاشته می شود؟

در این نمایشگاه خودرو کاران عزیز در سر تا سر دنیا درون غرفه های خود محصولاتی از نظیر لوازم خودرو و قطعات انواع خودرو را به نمایش میگزارند و خدمات خود را ارائه میدهند، اگر شما قسط شرکت در نمایشگاه لوازم خودرو را دارید باید اقدام به ثبت نام او کنید و یا اگر قسط خرید و بازدید از محصولات نمایشگاه را دارید می توانید بنا به بودجه خود خرید کنید

غرفه سازی با شرکت کبیر سازان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

اگر در این سری از نمایشگاه لوازم خودرو  قصد دارید محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه ارائه دهید، باید در آن ثبت‌نام کرده و غرفه‌ای را ساخته یا اینکه اجاره کنید. اگر می‌خواهید همه چیز را به بهترین شکل ممکن نشان دهید، می‌توانید از شرکت کبیر‌سازان و تیم مجرب آن بهره برده و تمامی مراحل غرفه‌سازی خود را به آن‌ها بسپارید.

 شرکت کبیر سازان بهترین هارا برای شما فراهم میکنند.

کلام آخر نمایشگاه قطعات خودرو

در صورت فعالیت در صنایع خودرو و ارائه محصولات یا خدمات می توانید در نمایشگاه قطعات خودرو ثبت نام کنید و موقعیت خود را ایجاد کنید. باید توجه داشته باشید که این مناسبت، مانند سری قبلی، یک ارائه با کالیبر بالا و نویدبخش است.

داشتن غرفه و ساخت آن نیاز به کار و تخصص دارد. این کار را می توان با قرار دادن تیم های متخصص و ماهر در برنامه خود انجام داد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button