KABIR KARSAN

هفتمین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته 1403

تاریخ برگزاری : 08 الی 11 خرداد 1403
محل برگزاری : نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران
هفتمین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

هفتمین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته

نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی در حوزه شیشه و صنایع وابسته به آن است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به این صنعت برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با شیشه، معرفی تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌ها در این حوزه، ارتقاء کیفیت و استانداردهای صنعتی و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و فعالان این حوزه محسوب می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه ارائه فرصت‌های تجاری، ترویج محصولات با کیفیت بالا، ارتقاء سطح فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در صنعت شیشه، معرفی آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها به علاقمندان و فعالان این حوزه است. این نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای شبکه‌سازی، افزایش فروش، ارتقاء دانش فنی و تبادل تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند.

با حضور در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان می‌توانند بازارهای جدید را شناسایی کرده، محصولات خود را به نمایش بگذارند، قراردادهای جدید ببندند و از فرصت‌های تجاری مناسب بهره‌مند شوند. این نمایشگاه همچنین به علاقمندان به این حوزه فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات موجود در بازار فراهم می‌آورد.

هفتمین نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته از جمله نمایشگاه‌هایی است که شرکت‌های صنعت شیشه از آن بسیار استقبال کردند. در چند سال اخیر با تلاش‌های برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری این نمایشگاه نیز در لیست دیگر نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به دلیل اینکه تهران به عنوان پایتخت ایران معرفی شده است، این نمایشگاه سالانه در تهران برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری این نمایشگاه از 08 الی 11 خرداد  1403 است که در صورت تمایل می‌توانید از این نمایشگاه بازدید به عمل آورید. در نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته انواع مختلفی از شیشه‌های بلوری، ساختمانی، صنعتی و… عرضه می‌شود.

هدف از برگزاری ششمین نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته چیست ؟

متاسفانه امروزه صنعت شیشه و صنایع وابسته هنوز در بین افراد خیلی توسعه پیدا نکرده است. به همین منظور مسئولان مربوطه تصمیم گرفتند تا از طریق برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی افراد زیادی را با این صنعت آشنا کنند. امروزه صنعت شیشه به عنوان یکی از صنایع مهم شناخته شده است و در جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به همین علت کشورهای دیگر برای اینکه بتوانند در این صنعت پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشند، فعالیت‌های بزرگی را انجام می دهند. برگزاری این نمایشگاه باعث می‌شود شرکت‌هایی که در عرصه صنعت شیشه فعالیت می‌کنند بتوانند با انواع مختلف و بیشتری از شیشه آشنا شوند.

و البته ناگفته نماند که در این چند سال اخیر به خوبی مشاهده شد که چقدر شرکت‌های صنایع شیشه‌سازی توانستند در عرصه خود پیشرفت کنند. تولید شیشه در تمام کشورهای دنیا به عنوان یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین تولیدات به حساب می‌آید. به دلیل اینکه شیشه کاربرد گسترده‌ای در زندگی روزمره و همچنین در جامعه دارد لذا برگزاری این نمایشگاه از جمله امور ضروری است.

هفتمین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته

مزایای شرکت در ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته

شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی قطعا مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا این است که شما می‌توانید با علایق و نیازهای افراد در عرصه شیشه و صنایع وابسته آشنا شوید. در نتیجه با رفع نیازهای آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را رونق دهید. مورد بعدی این است که شما با شرکت در این نمایشگاه به خوبی می‌توانید نقاط ضعف و قوت کسب‌وکارتان را تشخیص دهید.

در نتیجه با نظر نظر گرفتن نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در تولیدات شیشه یا صنعت‌تان، به موفقیت‌های بزرگ در عرصه خود دست میابید. در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌های صنعت شیشه مانند انواع محصولات ساختمانی، صنعتی و تولیدات مخصوص اتومبیل به نمایش درآمده است.

هدف از برگزاری نمایشگاه مذکور، کمک به توسعه این صنعت و تدوین نقشه راه پیش روی صنعت کشور با بررسی وضعیت این صنعت در داخل کشور و مقایسه آن با کشور‌های پیشرو در این حوزه است. به دلیل اینکه این نمایشگاه‌ اهمیت زیادی دارد، آخرین دستاوردهای تولیدی در عرصه شیشه به نمایش گذاشته خواهد شد‌.

شما با دیدن دستاوردهای جدید می‌توانید خود نیز آن‌ها را تولید کنید. اگر شما در عرصه شیشه بتوانید دستاوردهای جدید صنعت شیشه را با الگوبرداری از دیگر شرکت‌ها تولید کنید، بدون شک می‌توانید جزء معروف‌ترین صنایع تولیدکننده شیشه و صنایع وابسته شوید.

 

چگونه در ششمین نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته یک غرفه نمایشگاهی خوب داشته باشیم ؟

نمایشگاه‌های بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار هستند لذا باید یک غرفه‌ مدرن را طراحی کرده و بسازید. یکی از مواردی که سبب می‌شود غرفه شما زیبا به نظر برسد این است که نظم را در آن رعایت کنید. شما حتماً باید قطعات و اجزای سازنده غرفه را با دقت در کنار یکدیگر قرار دهید‌.

اگر فکر می‌کنید که انجام این کار برایتان سخت و دشوار است می‌توانید از شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. مورد بعدی که باید به آن دقت کنید نحوه چینش دکوراسیون غرفه است. حتما باید دکوراسیون را به گونه‌ای طراحی کنید که با تجهیزات و صنایع شما همخوانی داشته باشد.

پس از طراحی دکوراسیون نوبت به چینش تجهیزات‌تان می‌رسد. حتما اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات خود را به گونه‌ای در دکوراسیون قرار دهید که به خوبی در معرض دید باشند. می‌توانید برای اینکه افراد بیشتری را جذب کنید یک قسمت از غرفه‌تان را برای پذیرایی از بازدیدکنندگان اختصاص دهید.

انجام این کار سبب جذب بازدیدکنندگان بیشتر می‌شود‌. اگرچه غرفه نمایشگاهی باید از جذابیت کافی برخوردار باشد اما فراموش نکنید که کیفیت محصولات شما مهم‌تر است. صرفاً داشتن یک غرفه جذاب در نمایشگاه بین‌المللی سبب رونق کسب‌وکارتان نمی‌شود.

آشنایی با بخش‌های مختلف غرفه

برای اینکه بتوانید خودتان نیز یک غرفه زیبا و مدرن بسازید باید با بخش‌های مختلف یک غرفه نمایشگاهی آشنایی کامل را داشته باشید. یک غرفه نمایشگاهی دارای بخش‌های مختلفی است که باید حتماً در طراحی آنها نکات لازم را در نظر داشته باشید. یک قسمت از غرفه‌تان را باید برای ارائه و به نمایش گذاشتن محصولاتتان اختصاص دهید‌.

این بخش از جمله مهم‌ترین بخش‌های یک غرفه است. قسمت بعدی یک مکانی برای مذاکره و صحبت کردن با دیگر شرکت‌ها و افرادی است که قصد همکاری و عقد قرارداد با شما دارد. می‌توانید برای زیباسازی غرفه‌تان قسمتی را هم برای اطلاع رسانی و برگه‌های تبلیغاتی خود خالی بگذارید.

نحوه ثبت‌نام در ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته

برای اینکه بتوانید در این نمایشگاه بین‌المللی ثبت‌نام کنید نیازی نیست که کار خاصی را انجام دهید. اگرچه برای ثبت نام نیاز به انجام اقدامات خاصی نیست اما از آنجایی که تعداد متقاضیان این نمایشگاه زیاد است و باید هر چه سریع‌تر ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که حداقل دو یا سه ماه قبل از برگزاری نمایشگاه باید ثبت نام خود را انجام داده باشید.

زیرا ظرفیت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های دیگر دارای ظرفیت کم‌تری است و اگر دیر اقدام کنیم دیگر نمی‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید. هر نمایشگاهی برای انجام فرآیند ثبت‌نام یک سایت مختص به خود را دارد. شما باید برای ثبت‌نام در ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته به سایت مربوطه بروید.

پس از باز شدن سایت، یک فرم ثبت‌نام برای شما باز می‌شود که باید به سوالات آن پاسخ دهید. اگر ثبت‌نام شما توسط برگزارکننده نمایشگاه تایید شود می‌تواند برای اقدامات دیگر (مانند غرفه‌سازی نمایشگاهی، طراحی دکوراسیون و…) برنامه‌ریزی کنید. توجه داشته باشید که ثبت نام شما در این نمایشگاه به منظور کسب موفقیت‌ شما نیست.

بلکه مقدار پیشرفت و ترقی شما در عرصه صنعت شیشه و صنایع وابسته نشان‌دهنده موفقیت شما خواهد بود. حتماً پس از تکمیل ثبت‌نام برای انجام امور دیگر مرتبط با نمایشگاه اقدامات لازم را انجام دهید.

در ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته چه چیزهایی عرضه می‌شود؟

در نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته شما می‌توانید انواع مدل‌های شیشه و صنایع وابسته را مشاهده کنید. این شیشه‌ها ممکن است در قالب شیشه منزل، شیشه صنعت، شیشه پزشکی و خدمات بهداشتی و یا سایر تجهیزات باشد. شما هر شیشه‌ای را که بخواهید می‌توانید با ابعاد و اندازه‌های مختلف در این نمایشگاه بیابید‌.

علاوه بر این فروش شیشه‌های نشکن و درجه یک سبب شده است که سالانه افراد زیادی برای خرید شیشه به این نمایشگاه مراجعه کنند. برخی از غرفه‌ها نیز تجهیزاتی را در رابطه با عرصه شیشه به نمایش می‌گذارند. این تجهیزات شامل وسایل مختلف شیشه‌بری و ماشین آلات صنعت شیشه می‌شود.

سخن پایانی

ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته با همت مشارکت شرکت‌های گوناگون سراسر جهان برگزار خواهد شد. حتما در زمان مشخص شده ثبت‌نام خود را انجام دهید زیرا ظرفیت این نمایشگاه نمی‌تواند پاسخگوی تمام متقاضیان باشد. اگر با برنامه‌ریزی صحیح و هدف مناسب جلو بروید قطعاً با برگزاری این نمایشگاه می‌توانید سود خوبی را بدست آورید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button